איקרדי, איקרדי, איקרדי!

בעיר מילאנו עבדו בקיץ האחרון שעות נוספות על מנת לחזק את שתי הקבוצות הענקיות של העיר המתועשת – אינטר ומילאן. הערב, אחרי אינספור דיבורים, עשרות החתמות והרבה ציפיות, נפגשו שתי האימפריות למשחק דרבי משובח שהפגיש את הנראזורי מהמקום השני ואת הרוסונרי מהמקום התשיעי בטבלה.

הקבוצה של ספאלטי חווה לאחרונה את אחת מפתיחות העונה המרשימות שלה בשנים האחרונות, כשגם כשחסר לה משחק היא מקדימה קבוצות כמו יובנטוס ורומא. אינטר ניצחה שישה משחקים מתוך שבעת המחזורים הראשונים וסיימה רק פעם אחת בתיקו (מול בולוניה). הערב, הנראזורי פתחו בהרכב היציב שלהם שכלל את הנדנוביץ' בשער, ד'אמברוסיו, סקרינאר, מיראנדה ונגאטומו ברביעייה האחורית, בורחה ואלרו וגאגלייארדיני בקישור האחורי, והשלישייה ששיחקה מאחוריי מאורו איקרדי הייתה קאנדרבה, וצ'ינו ואיבן פרישיץ'.

בניגוד לאינטר, מילאן החתימה בקיץ אך ורק שמות נוצצים, אך עובדה זו לא עזרה לה לפתוח את העונה כמו שהיא הייתה רוצה, וכרגע פרויקט הגלאקטיקוס לא מניב את הפירות המבוקשים. מילאן מודל 2017/18 פתחה את העונה עם 4 ניצחונות ו-3 הפסדים, מאזן שמצביע על חוסר היציבות של הקבוצה של מונטלה. הדרבי הערב היה חיוני עבור מונטלה, מפני שאם לא ייעשה שינוי כלשהו, האיטלקי עלול למצוא את עצמו מהר מאוד ללא קבוצה. מונטלה ביצע שני שינויים בהרכב לאחר ההפסד המשפיל בבית מול רומא, צ'להאנולו במקום בונאבנטורה, וסוסו במקום קאליניץ'.

מהלך המשחק:

אחרי 27 דקות שהתאפיינו בעיקר ב-"כיסוחים" של שחקני שתי  הקבוצות, המארחת הערב, אינטר, עלתה ליתרון משער של מאורו איקרדי שהמשיך לחורר רשתות בליגה האיטלקית. החלוץ הארגנטינאי הגיע ראשון לכדור הרוחב של דניאלה ד'אמברוסיו והכניע עם כדור חלש אך מדויק את ג'יאנלואיג'י דונארומה. אינטר המשיכה להיות טובה יותר מהיריבה שלה, ושתי הזדמנויות בדקה ה-36 כמעט שהכפילו לה את היתרון. פרישיץ' ואיקרדי בחנו את דונארומה, אבל סחטו הצלות משכנעות של השוער הצעיר. מהצד השני של המגרש, פאביו בוריני קיבל כדור עומק מושלם מפרנק קסיי. החלוץ האיטלקי עשה הכל כמו שצריך, אבל סמיר הנדנוביץ' נעל את השער ומנע שער שוויון לקראת סיום המחצית הראשונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית: אינטר – מילאן 0:1

נגיעה קטנה שהביאה שער כל כך חשוב (SportPaper)

לפני שהמשחק ברח לו בין האצבעות, מונטלה פתח את המחצית השנייה עם חילוף התקפי, כשפרנק קסיי יצא, ופטריק קוטרונה, ילד הפלא של מילאן עלה למשחק הדרבי הראשון שלו בקריירה. כבר אחרי תשע דקות על הדשא איים לראשונה קוטרונה על השער של הנדנוביץ'. החלוץ הצעיר, תוצר מחלקת הנוער של מילאן, קיבל כדור לרגל שמאל החלשה שלו ומצא רק את הרשת החיצונית. הפתיחה החזקה של מילאן במחצית השנייה השתלמה בדקה ה-55! סוסו עשה פעולה אדירה כשהטעה את השומר שלו ובעט לפינה הרחוקה כדור שאף שוער לא יכול לעצור. 1:1 בדרבי דלה מדונינה! המשחק הלוהט המשיך לספק את הסחורה גם בדקה ה-62 כשמאורו איקרדי כבש שער שני במשחק ועוד איזה שער. מתפרצת בשל איבוד כדור במרכז המגרש של מילאן הותירה את םרישיץ' חופשי ומאושר באגף, הקרואטי עשה את הריצה לאורך האגף, הרים קלות לכיוונו של איקרדי, והחלוץ הלוהט בליגה בעט בצורה אקרובטית מאוד וקבע 2:1. דקות טובות של אינטר ברבע השעה האחרונה, בעיקר בזכות הכניסה של ז'ואאו קאנסלו סידרו לנראזורי מספר התקפות מסוכנות, בהן גם כדור קרן שננגח ע"י פרישיץ' ונעצר בידיים של דונארומה. דווקא השער השני והדקות הטובות של אינטר, מילאן חזרה לתמונה עם שער של בונאבנטורה! כדור עומק של בוריני חתך את כל השחקנים שעמדו ברחבה, ולבסוף הקשר האיטלקי דחק את הכדור מעבר לקו השער, ובעזרת טכנולוגיית קו השער נקבע שהתוצאה היא 2:2! בדקה ה-88, ריקרדו רודריגז הפיל את ד'אמברוסיו על הרצפה והשופט העניק פנדל מוצדק לאינטר. מאורו איקרדי, עם המון לחץ על הכתפיים לקח על עצמו את הבעיטה וכבש את שער הניצחון בדרבי שכל כולו – מאורו איקרדי! אחרי שלושער ענק שהביא ניצחון בדרבי, מאורו איקרדי הוחלף וקיבל את ה-"סטנדינג אוביישן" לו הוא היה ראוי.

סיום: אינטר – מילאן 2:3

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort