מד כוח NFL שבוע 5: "הוה מתלמידיו של אהרון"

שבוע 5 מאחורינו, שוב אנחנו מבולבלים יותר ויותר. למדנו השבוע הרבה דברים: לא טוב להשאיר לרודג׳רס דקה לסיום משחק, לא כדאי להיות בועט בטמפה ביי, ואפשר להגיע ל-10 פציעות במשחק אחד. עכשיו, אנו נראה כיצד אני וצוות ג׳ייספורט דירג את הביצועים של הקבוצות עד כה:

1. קנסס סיטי צ׳יפס (5-0)
אנדי ריד מוביל את הקבוצה לניצחון 42-34 לא פשוט על יוסטון שנתנה רוח קרב חזקה, אך יוסטון לא הצליחה להוביל אפילו לשבריר שנייה במשחק. אלכס סמית׳ סיים את המשחק עם רייטינג של 130.2 שזה מספר עצום לקוורטרבק שהיה מתקשה פעם להשיג ביטחון בקבוצה. פיטסבורג בשנה שעברה ניצחה את הצ׳יפס בשתי מפגשם, האם זה מה שייקרה הפעם ויישבור את רצף הנצחונות החזק ביותר לעונה?

2. פילדלפיה איגלס (4-1)
ניצחון חזק שמשאיר את פילדלפיה הרבה מעל יריבותיה לבית. אמנם חטפו מסירה אחת של קארסון וונץ, אבל הוא מסר ל4 טאצ׳דאונים כאשר הקארדינלס התקשו להתקדם מול הגנת האיגלס שהכניעו ל-7 פאנטים, גרמו לפספוס שער שדה, ואיבוד כדור אחד. האם הגנה זו תוכל לעשות את זה גם להתקפת קארולינה בשבוע הבא?

3. גרין ביי פאקרס (4-1)
עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר. אהרון רודג׳רס עולל נס נוסף מול דאלאס, וזה לכבוד חודש תשרי – מתוק מדבש. דבאנטה אדאמס ששבוע שעבר קיבל ממני דקה דומיה, תפס את המסירה שהכריעה את המשחק והותירה 11 שניות של כלום לדאלאס. רודג׳רס הוא ללא ספק מועמד רציני לMVP ורואים זאת בצורה מאוד ברורה השנה. הוא והפאקרס יוכלו להמשיך להתקדם חזק במינסוטה שבוע הבא.

4. אטלנטה פאלקונס (3-1)
אטלנטה נהנתה משבוע החופש שלה וכעת נערכת למשחקם מול המיאמי דולפינס. התקפת מיאמי לא מצליחה להביא נקודות, לעומת אטלנטה שיודעת לחלק את הזמן בין דאבונטה פרימן וטלבין קולמן בריצה, ואין לזלזל בMVP של שנה שעברה מאט רייאן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

5. קארולינה פאנת׳רס (4-1)
נראה כאילו קארולינה של לפני שנתיים חזרה לעצמה. משחק מדהים של הטייט אנד אד דיקסון בו צבר 175 יארדים מ5 תפיסות בלבד. דבר שקארולינה תצטרך לשפר יהיה העבירות, 11 עבירות שהביאו לאיבוד של סך של 100 יארדים עיקב ואף עזר לדטרויט להתקדם במשחק. חובה על הפנתרים השחורים להוריד מינון רע זה של עבירות, שמנצלת טוב עבירות.

6. דנבר ברונקוס (3-1)
דנבר לא שיחקו השבוע, אבל המזל שלהם שיחק. יריבם בשבוע 6 יהיו הג׳ייאנטס שבשבוע האחרון חטפו כמות מטורפת של פציעות של שחקניה, כולל הרסיברים אודל בקהאם ג׳וניור ובראנדון מארשל. הגנת דנבר תהיה מול התקפה חסרת רסיברים, חסרת קו התקפה טוב, ואולי חסרת הקוורטרבק הפותח שלהם מזה 13 עונות ברצף.

7. דטרויט ליונס (3-2)
דטרויט מסוגלים להיות הקבוצה הכי פחות מאכזבת בהפסדיה, שעדיין נמצאים במקום טוב בדירוג זה למרות שהם מאחורי הפאקרס בביתם. הרבע הרביעי כנראה נועד למאט סטאפורד שבא להחזיר את הליונס לקאמבק נוסף לרשימתו, אך ההגנה של הליונס הרסה זאת לאחר שלא הצליחה לעצור את קאם ניוטון וקלוין בנג׳מין. לסטאפורד יהיה יותר זמן להביא טאצ׳דאונים לא רק ברבע הרביעי, מול הסיינטס בשבוע הבא.

8. ניו אינגלנד פטריוטס (3-2)
אוהדי ניו אינגלנד יכולים להתגאות כמה שבא להם על ה19-14 שהביאו מול הבאקנירס, אבל ניצחון זה הוא האופציה הנחמדה של גוגל "יותר מזל משכל". ההגנה שיחקה בצורה מאוד טובה, כאשר דווין מקורטי היה בכל מקום אפשרי וצבר 11 טאקלים במשחק – נדיר מאוד לקורנרים. בשבוע הבא יוכלו לשבור את רצף 3 הנצחונות של הג׳טס.

גיבור ליום אחד – אד דיקסון במשחק הטוב בקריירתו (Pride of Detroit)

9. וושינגטון רדסקינס (2-2)
שבוע חופש, וכרגע זה טוב מאוד לקבוצה שכעת הפסידה לשתי הקבוצות מהטובות בליגה כעת – איגלס וצ׳יפס. אך המבחן האמיתי של וושינגטון מיד אחרי שבוע הבא שבו מתחרים נגד הפורטיניינרס שעדיין מחפשים ניצחון ויכלו לרצות לחפש את קירק קאזינס בפגרה, שם יהיה רצף עצום של משחקים קשים לניצחון.

10. סיאטל סיהוקס (3-2)
משחק הגנות, וההגנה המדופלמת ווהידועה יותר של הסיהוקס ניצחה 16-10. כיף לראות את שלדון ריצ׳ארדסון חוטף ככה בקלילות מסירה של גוף, וגם ניצול איבוד כדור אחד. גם סיאטל נחשבת לקבוצה בעלת יותר מזל מסכל, כי יכלה להגיע להארכה אם גרג זורליין לא היה מפספס את אחת מנסיונותיו על שער השדה. סיאטל תשב ותנוח השבוע, ואולי גם תנוח בשבוע 7 מול הניו יורק ג׳ייאנטס.

11. באפלו בילס (3-2)
מה שלזלי פרזייר עשה להגנה עד כה העונה היה מדהים, אבל גם פרזייר לא הצליח לעצור את הנשק החזק ביותר של סינסינטי בדרך לניצחונם. איי ג׳יי גרין עשה בית ספר לרוקי טרדייויוס ווייט, ולשאר הקורנרים. מצחיק אותי בכל פעם להגיד את זה, אבל הקורנרים שגרין ביי משחררים טובים יותר כאשר הם מחוץ לגרין ביי, שנה שעברה זה קייסי הייוורד והשנה זה מיכה הייד. באפלו תנוח בשבוע הקרוב כאשר תתכונן למשחק בית מול טמפה ביי בשבוע 7.

12. ג׳קסונוויל ג׳גוארס (3-2)
המתכון לנצח את בן רות׳ליסברגר זה לחטוף ולהבקיע טאצ׳דאון בשני דרייבים רצופים. ככה הפטריוטס הכניעו את הסטילרס בגמר הAFC וכך הג׳אגוארס הכניעו אותם לפני מספר ימים. ההבדל ביניהם זה שהגנת ג׳קסונוויל הייתה זאת שהבקיעה פעמיים, ואילו הפאטס הסתפקו בלתת את העבודה להתקפה. מפה לשם, כל שאר המשחק היה לחץ פשוט של ביג בן, הגנת ג׳קסונוויל זוכתה ב5 חטיפות סך הכל. בקרוב ג׳קסונוויל תנסה את התקפת ג׳ארד גוף והראמס בדרכה לנסות לרמוס זו את זו, אבל הקרב האמיתי שם יהיה בין הרנינגבקים טוד גרלי ולאונרד פורנט.

13. פיטסבורג סטילרס (3-2)
איך אפשר שלא להיות בדיכאון מ5 חטיפות ששתיים מהם מוחזרות לטאצ׳דאון הגנתי? בן רות׳ליסברגר קיבל סטירה מאוד חזקה השבוע, כאשר קבוצה שהתקשתה לפני שבוע להביס את הג׳טס, עושה להתקפתו בית ספר 30-9. היה בלתי אפשרי גם לעצור את לאונרד פורנט שהצליח למצוא זמן גם לעשות ריצת 90 יארד לטאצ׳דאון בסוף המשחק. ביג בן יצטרך להרגע, בשבוע הבא יריבה דומה במאזן מושלם – קנסס סיטי, לא היריבה הכי טובה לנחם את ביג בן לאחר הפסד מוחץ שכזה.

14. לוס אנג'לס ראמס (3-2)
יותר ויותר ניתן לחוש את ערכם של הבועטים בכל משחק שיש. לאחר משחר מטורף בו הכניס 7 שערים על הדאלאס קאובויס, גרג זורליין הסתפק באחד ופספוס. אני לא אומר שרק בגללו הפסידו הראמס לסיהוקס, אבל הסיכוי להארכה, בעיקר כאשר בדרייב האחרון הראמס כן נכנסו לטריטוריה של הסיהוקס – היה טוב יותר לולא הפספוס ההוא. מתחרת שבוע 6 תהיה קבוצה שההגנה שלה הוכיחה את עצמה כמה וכמה פעמים העונה, ולא תתנצל אם תגרום לפספוסי שערים כלל – ג׳קסונוויל.

15. בולטימור רייבנס (3-2)
אני הייתי שמח להיות עם המזל של הרייבנס. ניצחון פשוט על קבוצה שאיננה פשוטה בהיעדרות הקוורטרבק הקבוע שלה. ג׳ו פלאקו שיחק בטוח ונתן לטאצ׳דאונים להיות בריצות ובהגנה, אבל הוא לא מסר לאחד, נתון מדאיג לביטחון שלו שללא ספק לא שווה את החוזה שחתם עם הקבוצה. המזל של הקבוצה ימשיך בשבוע הבא עם משחק נגד קבוצה שגם תעדיף לרוץ מאשר למסור – שיקגו ברס.

16. מינסוטה וייקינגס (3-2)
ניצחון סביר על הברס אמש. סאם בראדפורד חזר, אך לא השפיע משהו, לאחר שנכנע ל4 סאקים ולסייפטי זועם של לאונרד פלויד המצוין.
אדם ת׳ילן וסטפון דיגס לא שיחקו כמו בדרך כלל, ומשחק ההתקפה היה בעיקר של ג׳ריק מקינון שרץ השבוע את ריצת הטאצ׳דאון הארוכה בקריירתו. בראדפורד יצטרך לבוא מוכן הפעם, שכן הלחץ שיבוא מקו ההגנה של הפאקרס הינו מפחיד ביותר.

עלה בסערה השמיימה – לאונרד פורנט עף מעל הסטילרס בניצחון גדול (The Advocate)

17. דאלאס קאובויס (2-3)
אהרון הקריב את הקאובויס לעולה, או יותר נכון הקריב את פרצופם השמח בדרייב פצצה עם 11 שניות לסיום המשחק. מי משאיר לרודג׳רס דקה? לראשונה מאז שבוע 1 2016, דאלאס נכנסים למאזן שלילי. ההגנה חסרת שון לי לא ידעה לעצור את כליה הסבירים של הפאקרס בהתקפתה שבלבלה לשחקנים את הצורה. דאלאס ינוחו בשבוע הבא ויחזרו אליכם בשבוע 7 מול הפורטיניינרס, אולי גם זה נחשב מנוחה.

18. ניו אורלינס סיינטס (2-2)
שבוע חופשי לשחקני הסיינטס יכול להיות ייגרום לנזק. בשבוע הבא ישחקו מול דטרויט שאמש הפסידה לפאנת׳רס. אז מי יגיע יותר מוכן ונסער לשבוע הקרוב? קבוצה שנרגעה לאחר 2 נצחונות רצופים או קבוצה שנחושה לרמוס כל דבר שבעברה בעיקר לאחר הפסד מר? בשבוע הבא נדע.

19. יוסטון טקסנס (2-3)
ג׳יי ג׳יי שוב גמר את העונה והטקסנס הפסידו לצ׳יפס 42-34, אבל בוא נהיה חיוביים לרגע. דישון ווטסון השווה שיא רוקי במשחק בשבוע שעבר בו מסר ל5 טאצ׳דאונים, השבוע עשה זאת שוב. אי אפשר להאמין כבר שהבחור הזה הוערך על פי מאמנו להיות פחות טוב מטום סאבאג׳ שטרם מסר לטאצ׳דאון בקריירתו. ווטסון והטקסנס יארחו את קליבלנד בשבוע הבא, וכך ווטסון יוכל אולי לעבור את אהרון רודג׳רס בשביל להיות מוסר הטאצ׳דאונים המוביל בליגה.

20. ניו יורק ג׳טס (3-2)
3 נצחונות ברצף! קבוצה שתיארנו כ0-16 מאזן סופי באה ומנצלת את יריביה החלשים, דגש על יריביה החלשים. המצב של הג׳טס בהגנה נראה טוב מאוד בזמן האחרון, אמנם מול קבוצות חלשות, אבל התקדמות מעניינת. עכשיו רצף הנצחונות המרשים יעמוד במבחן בגדר פסיכומטרי מול הפטריוטס שבוע הבא.

21. טמפה ביי באקנירס (2-2)
הבאקס מסודרים בכל פוזיציה, מלבד הבועט, והשבוע התפקיד הזה הראה את חשיבותו ברמות. ניק פולק פספס את שלושת נסיונות ההבקעה שקיבל, מה שמנע מהבאקס לנצח את זוכת הסופרבול האחרון. ניק פולק שוחרר, ומול הקארדינלס יעמוד פטריק מארי שכבר היה פעם בקבוצה, אך התקווה שלא יאכזב הפעם.

22. מיאמי דולפינס (2-2)
את שלושת השבועות האחרונים הדולפינים יצטרכו להשכיח, גם הניצחון השבוע בא עם פוטבול שפל: 92 יארדים שנמסרו מג׳יי קאטלר, איכשהו יש שם טאצ׳דאון מסירה אחד לג׳ארביס לאנדרי, וגם לו הבועט פספס את הנקודה שאחריה. ההגנה הצילה את הניצחון ושיחקה בצורה יותר טובה שכללה 6 סאקים על מאט קאסל מחליפו של מאריוטה, ושני פאמבלים שאחד מהם הוחזר לטאצ׳דאון הגנתי של רשאד ג׳ונס.

23. אוקלנד ריידרס (2-3)
הכל שחור אצל הריידרס, ולא רק בסמליל ובלבוש. אוקלנד זה אחד מהמועדונים שהקוורטרבק הוא בעצם אקס פקטור משוגע לקבוצה. המאמץ הנחמד של אי ג׳יי מנואל לא היה מספיק בכדי להוות ריום על הגנת הרייבנס, דרק קאר כן יכול לעשות את זה. שבוע הבא יש משחק נגד הצ׳ארג׳רס שיצהלו משמחה אם קאר לא ישחק.

24. סינסינטי בנגלס (2-3)
ניצחון 20-16 על הבילס שיכל להסתיים גם כניצחון לבאפלו הדומיננטית יותר. איי ג׳יי גרין היה מצויין ואף הכניע לרוב את המגנים האחוריים של הבילס, אך גם היה מעורב בכל שלושת איבודי הכדור של סינסינטי. הבנגלס יישבו השבוע בבית וינוחו לקראת שבוע 7 בו ייפגשו את יריבת הבית שהם כל כך אוהבים להתכסח עמה – הפיטסבורג סטילרס.

פרצוף מבועט – הבועט ניק פולק מפספס 3 בעיטות לשער, והורס לטמפה ביי ניצחון על האלופה בדימוס (HotNewHipHop)

25. אריזונה קארדינלס (2-3)
האם חשבנו אחרת? האם לקארדינלס באמת היה סיכוי? קרב הקארסונים בעמדת הקוורטרבק הסתיים לטובת קארסון וונץ הצעיר והג׳ינג׳י של פילדלפיה, לעומת משחק סביר של קארסון פאלמר. משחק הריצה נהיה בלתי נסבל בהיעדרות דייויד ג׳ונסון, וכעת אדריאן פיטרסון שאמש הועבר בטרייד מהסיינטס יישתלב בסגל. שבוע הבא ייפגשו מול הבאקס, משחק שבוא הבועט המדויק יותר לוקח.

26. טנסי טייטנס (2-3)
כמה מבאס להפסיד להתקפה הכי מאכזבת השנה. היעדרותו של מאריוטה מוכיחה כמה הקבוצה חסרת תוכן בלעדיו, אין יותר להסביר מעבר לזה. טנסי יהיו צריכים את מריוטה מול הקולטס בשבוע הבא, כי בלעדיו זה יהיה קרב הרבה יותר קל והגיוני לקולטס לנצח.

27. אינדיאנפוליס קולטס (2-3)
ניצחון שני שהגיע לאחר הארכה ארוכה. הניינרס שוב היו קרובים אך ללא זה, והפעם נגד ממלכתו העזובה של אנדרו לאק. טי וואי הילטון הביא יום של 177 יארדים מ7 תפיסות בלבד, ומארלון מאק התעלה על כולם בעמדת הרנינגבק רק מ9 נסיונות ריצה. בשבוע הבא תהיה הזדמנות לנצח את טנסי בעיקר אם מאריוטה לא ישחק.

28. לוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס (1-4)
ניצחון ראשון לעונה, וגמירת עונה לקבוצה המתחרה. מלבין גורדון הכניס 2 טאצ׳דאונים ויותר מ150 יארדים סה"כ במשחק. ההגנה הכניעה את איליי מאנינג לרצפה 5 פעמים. ואחרי קרב צמוד שבו נפצעו כ10 שחקנים בצד הג׳ייאנטס, הקבוצה שנטשה את סן דיאגו סוף סוף הביאה את הניצחון הראשון שלה כ"לוס אנג׳לס" לאחר תקופה רבת שנים. כעת יוכלו אולי לקבוע ניצחון שני מול הריידרס בעיקר אם דרק קאר לא ישחק.

29. שיקגו ברס (1-4)
קבלת הפנים שהגנת הברס עשתה לבראדפורד הייתה מדהימה, לאונרד פלויד ואקים היקס פשוט לא הפסיקו להכניע את הבנאדם עד לספסולו. אבל ללא ניצחון גם הפעם כאשר פתח הקוורטרבק מיטש טרוביסקי השחקן השני שנבחר השנה בדראפט. שבוע הבא יתחרה טרוביסקי מול הגנת הרייבנס, שניצלה טוב מאוד התקפות רעועות עד כה.

30. סן פרנסיסקו פורטיניינרס (0-5)
קרוב קרוב, פעם נוספת שהניינרס נכנעים לאחר הארכה, וזה כבר מתחיל להיראות רע ממש. הויר לא השלים 17 מסירות וקבע נתון מאכזב של 28% הצלחה בדאון שלישי. גם משחק הריצה הוגבל, והניינרס היו תלויים בעיקר בהויר שלא צלח. אם נגיד שהרדסקינס ניצחו את הראמס שניצחו את הניינרס, כבר יהיה לנו אחלה הבנה למה שכנראה ייקרה לניינרס שבוע הבא מול הרדסקינס.

31. ניו יורק ג׳ייאנטס (0-5)
ברוך דיין האמת. ההפסד החמישי של הג׳ייאנטס שהסתיים בתוצאה יחסית צמודה 27-22 לצ׳ארג׳רס הוא דווקא ההפסד הכי כואב של הקבוצה השנה. יחד עם הפסד המשחק הגיע איבוד השחקנים, מספר העולה על 10 פצועים שונים מהקבוצה ומביניהם כל הרסיברים של הג׳ייאנטס (כולל אודל בקהאם ג׳וניור) מלבד רוג׳ר לואיס (הרבה יישאלו מי זה בכלל), וגם איליי מאנינג נפצע קלות. איפה ההתקפה עכשיו כאשר אין 100% איליי, משחק ריצה גרוע, קו התקפה טעון שיפור, ואף לא רסיבר מקצועי בריא אחד? עדיף לוותר על הסבר מפורט על המשחק בשבוע הבא, אבל נעשה את זה בכל מקרה: דנבר ברונקוס חוזרת משבוע חופשי, בעלת הגנה מהטובות בליגה, ומארחת את המשחק בשבוע הבא מול הג׳ייאנטס. פשוט תקבעו מצבה לעונה הזוועה הזאת לפני שתצאו יותר מביכים מקליבלנד.

32. קליבלנד בראונס (0-5)
אותו מזל, ואותו דבר. דישון קייזר כבר לא משחק כמו הקייזר שהכרנו במוקדמות העונה, ומקומו עלול להיחטף מחדש על ידי קווין הוגאן שכבר פעם נוספת עולה על המגרש במקומו במהלך המשחק. אל תוך אסופת העלומי שם שנותרו בקליבלנד נכנס אמש מיילס גארט לפתוח את עונתו, והוא לא אכזב בכלל: 2 סאקים שאחד מהם היה במהלכו הראשון בכללי. אז קליבלנד תבקר ביוסטון בשבוע הבא, בקרב של שני הקוורטרבקים הרוקים קייזר (אם ייפתח) וווטסון.

נפיל – בקהאם נפצע בהפסד עצוב לג׳ייאנטס (Sporting News)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort