תוכנית נוספת לפנתיאון

גם השבוע GFW הביאו לנו תוכנית מוצלחת בהחלט עם מלא מתח, דרמה, שמחה וכמובן קרבות מצוינים. OvE בקרב הבכורה שלהם כאלופים, כריס אדוניס בקרב מצוין, והמיין איבנט הסתיים לטובת מקסיקו.

התוכנית התחילה בכניסתם של כריס אדוניס ואלוף ה-GFW עיליי דרייק. עיליי דרייק חגג את הניצחון שלו שבוע שעבר, תיאר איך ג'וני אימפקט "ירד על ברכיו והתחנן לרחמים" ואמר שהאליפות לא הולכת לשום מקום. לאחר מכן עיליי אמר שבאותה דרך שהוא וכריס אדוניס כיסחו את ג'וני אימפקט הוא ינצח עכשיו את גאזה ג'וניור.  עוד פרומו משובח מהאלוף הראשי עיליי דרייק שמוכיח שהאליפות ראויה לו ומראה את זה כל פעם מחדש מיכולות מיקרופון איכותיות עד ליכולות זירה.

כריס אדוניס נגד ג'אזה ג'וניור ללא הכרעה

קרב מצוין בין השניים, מצד אחד נחמד לראות את גאזה יוצא מגבולות הטאג טים ומוכיח את עצמו בקרבות יחידים מצד שני כריס אדוניס מוכיח שהוא עדיין בכושר ושהוא מסוגל לספק קרב טוב. באמצע הקרב ג'וני אימפקט נכנס לזירה והתחיל לתקוף את כריס אדוניס ובטעות תקף גם את גאזה ג'וניור. לאחר מכן המאבטחים הגיעו ועצרו את ג'וני. לאחר מכן נכנס ג'ים קורנט וקבע קרב בין ג'וני אימפקט לגאזה ג'וניור והמנצח יאתגר את עיליי דרייק על החגורה. לאחר מכן ג'וני דחף את גאזה שבתגובה החזיר לו דחיפה ובין רגע התחילה קטטה ביניהם.

OvE מנצחים את ג'ון בולן וטריי מיגל

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניצחון מצוין של אלופי הזוגות החדשים שממשיכים להראות אתלטיות מדהימה בזירה. אף על פי שהם אחד הצוותים הטובים ביותר בעולם ואלופים מצוינים הייתי רוצה לראות אותם מדברים יותר על המיקרופון כי אני יודע שהם מסוגלים להיות מצוינים גם במיקרופון. האלופים מנצחים לאחר תרגיל קבוצתי.

אלופת הנשים סיינה ו-KM נכנסים לזירה. סיינה התחילה לדבר על זה ש- Bound For Glory מתקרב ואין לה קרב. היא בנוסף דיברה על כך שהיא צריכה להיכנס להיכל התהילה אפילו שהיא עדיין צעירה ואם היא תצטרך לפרוש היא תפרוש כאלופה משהו שגייל קים אף פעם לא תעשה. לאחר מכן גייל קים נכנסה לזירה ואמרה שלסיינה אין שום זכות לכלך ככה על הרוסטר ובמיוחד לא כשהיא עבדה קשה בשבילו ושהיא רוצה את הקרב החוזר שלה. לאחר מכן טיירין טארל נכנסה לזירה ועשתה "שיעור היסטוריה" לכל המתאבקות שבה היא הזכירה שהיא כיהנה הכי הרבה זמן כאלופה. לאחר מכן אלי נכנסה (חייב לציין אותה לטובה שהיא עושה את הדמות שלה באופן מושלם ובמיוחד בפרומו הזה כאשר היא לא ידעה מה להגיד והיא הייתה נראית לחוצה) ואמרה שהיא עבדה מאוד מאוד קשה ושהיא חושבת שהיא ראויה לקרב על התואר גם היא. לאחר מכן המנהלת קרן ג'ארט נכנסה והכריזה שני דברים: 1. סיינה לא תיכנס להיכל התהילה ב-Bound For Glory 2. סיינה תגן על התואר שלה נגד גייל קים, טיירין טארל ואלי.

סונג'אי דאט, פטי וויליאמס ומאט סיידל מנצחים את טרבור לי, קולב קולוני ואנדרו אוורט

קרב מצוין בין השלשות, יפה לראות שקרב שלשות שכביכול פחות מעניין בדרך כלל יכול להיות מעניין ביותר (מה שארגון אחר שאני לא אזכיר את שמו לא מסוגל לעשות). הקרב מסתיים לאחר שוטינג סטאר פקס של סיידל על אוורט בדרך לניצחון. לאחר הקרב סונג'י דאט איתגר את טרבור לי לעוד קרב אחד ושהאליפות תהיה על הקו אבל אז פטי וויליאמס לקח את המיקרופון ואמר שהוא ראוי לקרב על התואר ואז מאט סיידל אמר שהוא ראוי לקרב ואז בין שלושתיהם התחיל ויכוח.

טקסנו ואל איג'ו דל פנטזמה מנצחים את ג'יימס סטורם ו-EC3

יופי של מיין איבנט! מאוד נהניתי בקרב אבל במיוחד נהניתי זה מהמקסיקנים שדאגו להראות שהם הילים והם הילים מצוינים. מצד שני יש גם את ג'יימס סטורם ו-EC3 ששיתפו פעולה אבל גם הראו את זה שהם עדיין לא אוהבים אחד את השני שזה היה חשוב להזכיר והם עשו זאת בהצלחה. הקרב הסתיים לאחר שסטורם ניסה לעשות סופלקס על טקסנו אבל מישהו תפס את הרגל של סטורם וטקסנו הצמיד אותו ברמאות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort