ערן לוי לנבחרת ?

הקריירה של קפטן מכבי נתניה ערן לוי ללא ספק נורא מעניינת, למרות מאמנים שלא ספרו אותו, אנשי תקשורת שלעגו לו, ולמרות תדמית העצלן שהדביקו לו, הוא המשיך לתת הצגות על הדשא ולהשתיק את כולם. כיום ערן לוי הוא לא רק הפנומן הגדול בליגה, ולא רק המנהיג הגדול של מכבי נתניה, אלא גם השחקן הכי יעיל בישראל. השאלה המתבקשת היא האם מקומו של ערן לוי על חולשותיו (בכל הנוגע למשחק ההגנה) בנבחרת הלאומית ??

אם יש שחקן בליגת העל ששווה לקנות כרטיס כדי לצפות בביצועיו, זהו ללא ספק ערן לוי. לכל אורך הקריירה ערן לוי מנפק שמאליות אדירות לחיבורים, נותן מסירות עומק גאוניות על שלושים מטר, משאיר שחקנים בגאונות מול השוער, אם אני רוצה להגזים אז ערן לוי הוא שילוב של איציק זוהר ואייל ברקוביץ'. מצד שני תמיד יעמוד לצידו העניין של עודף המשקל, והעובדה שהוא לא אוהב להתאמץ בצד ההגנתי, מה שמונע ממאמני נבחרת ישראל לאורך השנים לזמן אותו לנבחרת.

 

ישנם שיאמרו, ערן לוי הוא שחקן שמוביל קבוצות קטנות, ולכן הוא לא יכול להשתלב בנבחרת ישראל על שלל כוכביה. ואני שואל, נבחרת ישראל היא קבוצה גדולה ?? באיזה מובן ?? האם נבחרת ישראל לא צריכה שחקן שכל עוד הכדור אצלו ברגל היריבה לא יכולה להיות רגועה ?? שחקן שיפרוץ את הגנת היריבה במסירה אחת, שיוכל לאיים על השער בבעיטות מרחוק, שחקן שיוכל להשכיב את הכדור ברגליהם של הגולרים האדירים של ישראל (זהבי, חמד, דבור) במצבים נוחים להבקעה. בודאי שישראל לא רק צריכה אלא חייבת שחקן כזה, ובגלל שאין שחקן כזה, אנחנו מגיעים למצב שהנבחרת מתגוננת נגד ליכטנשטיין 15 דקות לסיום, בבית. 

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ערן לוי חייב להיות בנבחרת (CBC)

אין עוררין על כך שבכל מה שקשור לצד ההגנתי, ערן לוי חלש. האם זו הבעיה של נבחרת ישראל כרגע ?? מה אנחנו, אוהדי הנבחרת מעדיפים לראות ? עמידה טקטית נבונה, ואחד עשר שחקנים ממושמעים טקטית, או גולים ?? ברור שגולים !!! הרי בשביל זה אנחנו באים לראות כדורגל, לא כדי שמיסטר טקטיקה, יילחם בשיניים כל משחק להביא נקודה, ויאמר לנו שהוא מרוצה מהמשחק ולא מהתוצאה, כאשר הנבחרת כמעט ולא מוצאת את המסגרת.

לדעתי כל הקטע הזה שלשחקנים כמו ערן לוי (אפשר להביא גם את דור מיכה לדוגמא) עדיין אין הופעה בנבחרת, זה ביזיון אחד גדול. ערן לוי לא רק שצריך להיות בנבחרת, הוא צריך לפתוח בהרכב, ואם זה היה תלוי בי, ערן לוי פותח באנקר בהרכב הנבחרת. נמאס מחוסר היצירתיות, נמאס מהחשיבה המקובעת, ומה לעשות שערן לוי עם הידיים על המתניים, מסוגל להרבה יותר ממה שמסוגלים רוב השחקנים בנבחרת.

 

לסיכום: ערן לוי עשוי מזן נדיר מאוד של שחקנים, שאני לא בטוח שיהיו עוד כמוהו. בטח חלק מהאנשים יגידו שזה בדיחה, חלקם יגידו שזה לא שפוי, אבל האמת היא שהנבחרת זקוקה לערן לוי כמו אויר לנשימה.  ערן לוי חייב לקבל הזדמנות בנבחרת, ויפה שעה אחת קודם.

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. קודם תביאו את דיא סבע

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort