מכבי תל אביב מול נהריה בגמר גביע ווינר!

אחרי שתמונת חצי הגמר התבהרה לנו אתמול שגלבוע גליל זכתה בכרטיס האחרון לשלב חצי הגמר והצטרפה לעירוני נהריה, מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון, הערב בשעה 18:45 ישוחק חצי הגמר הראשון כאשר מכבי תל אביב תפגוש את מכבי ראשון לציון, מי תזכה להיות הקבוצה הראשונה שמעפילה לגמר?

 

נוריס קול- לא צפוי לקבל דקות (EuroHoops)

העניינים בשביל מכבי תל אביב לא היו קלים בשביל להגיע לחצי הגמר, מותחן ענק בדרבי בשלב רבע הגמר סיפק בסופו של דבר כרטיס בחצי בשביל מכבי תל אביב אך זה עדיין לא נראה הכדורסל שמכבי תל אביב אמורה להציג במשך העונה, היא השיגה ניצחון בנקודה בלבד ורק בזכות החטאה של מקיי בשנייה האחרונה הפועל תל אביב לא עלתה על חשבונה. גם מכבי תל אביב וגם ראשון לציון מגיעים למשחק כשהרבה שחקנים ייעדרו, אצל ראשון לציון הולוואי צפוי לנחות רק היום ולא אמור לקבל דקות במשחק ועודד ברנדווין ששבר את היד וייעדר לתקופה של חודש יחמיץ גם כן את המשחק. אצל מכבי תל אביב, נוריס קול ודיאנדרה קיין פספסו את שלב רבע הגמר וכל הנראה לא אמורים להתלבש גם במשחק הקרוב. גם פייר ג'קסון שסובל מכאבים בצוואר לא אמור לשחק. הפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו בגביע הווינר הייתה גם כן בשלב חצי הגמר בעונת 2015, אז מכבי תל אביב הצליחה לנצח רק אחרי שביצעה מהפך ענק למרות שהייתה בפיגור של 16 נקודות. הערב נבן ספאחיה וחבורתו ינסו לא להגיע למצב שנקלעו אליו לפני שנתיים אך עם ההיעדרות הרבה בקו האחורי המשימה תהיה קשה מבחינתה וראשון לציון תנסה לנצל זאת כמה שאפשר.

רבע 1- ראשון לציון פתחה את המשחק עם 5 נקודות ברציפות אבל מהר מאוד מכבי תל אביב בזכות ניהול משחק טוב של ג'ון דיברלתומיאו הצליחה לצמק את הפער ולהתחיל להיכנס לעניינים. זלמנסון ניסה להשאיר את ראשון לציון בעניינים עם כמה קליעות מחוץ לצבע ומנגד פרחובסקי עושה את אותו הדבר. הרבע הראשון הסתיים ומכבי תל אביב מובילה 18:13.

רבע 2- הרבע השני היה שייך כל כולו לתומאס, במכבי תל אביב ניצלו את זה שזלמנסון הוא הגבוה היחידי ותומאס הראה הרבה פיזיות בתוך הצבע והצליח לקלוע 9 נקודות. שלשות של מייקל רול וג'ייק כהן כבר החלו את הבריחה ולמרות מאמצים של סיגרס לנסות להשאיר את ראשון לציון במשחק הם עדיין ירדו בפיגור דו ספרתי, 37:26 למכבי תל אביב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רבע 3- הרבע החלש ביותר של ראשון לציון במשחק, דקות ארוכות מאוד ראשון לציון היו על הפרקט מבלי לקלוע סל שדה אחד ומנגד, ג'ון דיברלתומיאו המשיך להראות עליונות עם עזרה של משעור והם הצליחו להגיע ליתרון של 18 הפרש. ג'ונה בולדן שלא היה חד במחצית הראשונה נכנס יותר מפוקס למחצית השנייה ותרם כמה סלים משל עצמו. רבע שלישי מסתיים בתוצאה מוחצת לטובת מכבי תל אביב, 62:39.

רבע 4- שלשות של טולפסן וניצן חנוכי הורידו מעט את הפרש, אך זה עדיין היה גדול מדי על הכתומים. למרות יתרון של 16 נקודות מכבי תל אביב בניצוחו של דיברלתומיאו ופרחובסקי משאירים את היתרון הדו ספרתי ולקראת סוף המשחק ראשון לציון התפרקו ומכבי ניצלה זאת לבריחה גדולה נוספת. המשחק מסתיים ומכבי תל אביב מנצחת 86:60 ועולה לגמר גביע ווינר!

 

בעל הבית על המגרש- דיברלותמיאו (האתר הרשמי של מנהלת הליגה)

 

גם המשחק אתמול בין עירוני נהריה להפועל ירושלים וגם בין גלבוע גליל להפועל חולון סיפקו לנו משחקי כדורסל נהדרים עם קצב נהדר של כל הקבוצות. בסופו של דבר דווקא עירוני נהריה הדיחה את האלופה הפועל ירושלים והתקדמה על חשבונה לשלב חצי הגמר. גלבוע גליל הפתיעה את הפועל חולון עם הסגל הנוצץ ושלחה אותה לבית כבר בשלב הראשון, כעת, מי תזכה בכרטיס האחרון לגמר ותשחק מול מכבי תל אביבראשון? כל זאת הערב בשעה 21:00, חצי הגמר השני של גביע ווינר סל!

למרות כל מה שדן שמיר בנה במהלך הקיץ האחרון בחולון עם בניית סגל נוצץ שכלל את צירופם של גיא פניני, ג'ו אלכסנדר ותמיר בלאט דווקא הקבוצה של בית הלחמי הצליחה להפציע ובזכות משחק טוב של זאק ליידי הרכש החדש של הקבוצה מהגליל ומשחק נהדר של האריסון שסיפק מטווח שלשות מטורף. גלבוע גליל סיפקה משחק הגנתי והתקפי נהדר ובכך זכתה בכרטיס האחרון שהיה נותר לשלב חצי הגמר, מנגד, עירוני נהריה פגשה את אלופת המדינה הפועל ירושלים ולא פתחה את המשחק טוב, ירושלים הצליחה להגיע ליתרון דו ספרתי וההגנה של נהריה לא הייתה במשחק. המחצית השנייה הייתה שייכת כל כולה לנהריה והקבוצה של אלפסי הראתה יופי של נחישות והצליחה לצמצם את הפער הדו-ספרתי שנקלעה אליו בצורה מאוד מרשימה, ברבע הרביעי הירושלמים כבר נעלמו מהפרקט מבחינה הגנתית ועירוני נהריה הצליחה לנצל זאת ובסופו של דבר גם לנצח את המשחק ולעלות על חשבון אלופת המדינה אל שלב חצי הגמר, וובסטר היה המוציא לפועל העיקרי במחצית השנייה של המשחק והניצחון של נהריה על ירושלים היה הרבה בזכותו. כעת, ההפתעות של הטורניר נפגשות בקרב על המקום בגמר, ללא ספק צפוי לנו משחק מעניין.

מחצית שנייה נהדרת מול ירושלים- וובסטר (האתר הרשמי של מנהלת הליגה)

רבע 1- עירוני נהריה פתחה מצוין את המשחק ועלתה ליתרון די גדול בזכות שלשות של וובסטר ושל יאנג. גלבוע גליל הייתה מבולגנת מאוד בהתקפה ובהגנה ועירוני נהריה עם ריצה נהדרת של 13:0 הבטיחה לה יתרון עצום כבר ברבע הראשון, 20:3. גלבוע גליל ניסתה לחזור מעט לעניינים אך זה עדיין לא היה זה והרבע הראשון מסתיים בתוצאה מביכה עבור גלבוע, 28:10.

רבע 2- גלבוע גליל הצליחה להסתדר מעט בתחילת הרבע השני ופתחה אותו טוב כולל ריצת 7:0 כולל שלשה נהדרת של וויז. נהריה לקחה פסק זמן והחבורה של אלפסי חזרה יותר מרוכזת לרבע השני, סלים של יונתן שולדרבראנד ושל ליבנסטון סידרו לה בחזרה יתרון 20 נקודות וכך הסתיים הרבע השני, 53:33 לטובת הסגולים.

רבע 3- ג'ייקובן בראון צלף שתי שלשות עם תחילת הרבע השלישי והוריד את ההפרש ל-14 נקודות, אך וובסטר, שהצטיין במשחק מול ירושלים נשאר מרוכז במשחק ועם 5 נקודות ברציפות משלו השאיר את נהריה ביתרון מבטיח. גם יאנג שנעלם טיפה ברבע השני פתח את המחצית השנייה נהדר וקלע 10 נקודות ברבע השלישי ותוצאת הרבע היא 75:57 לעירוני נהריה.

רבע 4- נראה שגליל גלבוע מאבדת קצת אמון במשחק וסלים קלים של אוסמן מתחת לסל ושל וובסטר שממשיך לחגוג, אך שימו לב לזה, האריסון עולה לקבל דקות ומגיב עם 8 נקודות משלו. נהריה החלה להילחץ כשראה את האריסון מוריד את ההפרש ולקחה פסק זמן שלא כל כך עזר לה, האריסון ממשיך לחגוג על הסגולים וקלע עוד 5 נקודות שהורידו את ההפרש ל-5 נקודות בלבד.

רבע רביעי גדול של האריסון לא הספיק (האתר הרשמי של מנהלת הליגה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort