GFW- הרבה יותר טוב מראו

קוראים יקרים זהו הסיקור הראשון של GFW! ואין ספק שהתוכנית הזאת הייתה מרשימה והרבה יותר טובה מראו. אלופי זוגות חדשים, קרבות מרשימים והאלוף הראשי שומר על האליפות.

אליפות ה- X Division championship: טרבור לי (האלוף) מנצח את פאטי וויליאמס

לאחר שבתכנית האחרונה הוא שמר על האליפות בקרב ללא פסילות נגד האלוף לשעבר סאנג'י דאט טרבור לי בליווי קאלב קונלי נלחם נגד פאטי וויליאמס חברו הטוב של דאט ורוצה לשמור על המומנטום ומצליח (למרות שחלק גדול מהקרב היה בשליטתו של וויליאמס ואף הצליח לבצע את הפינישר המדהים של שלו על לי) לאחר קפיצה קטלנית עם הרגליים על החזה של וויליאמס. לסיכום: יופי של קרב, טרבור לי ממשיך להראות אתלטיות מדהימה בזירה וממשיך להראות עד כמה היל גדול הוא ופאטי וויליאמס סיפק גם הוא קרב מצוין אבל יותר התרשמתי מטרבור.

טאייה ואלקיירי, טיירין טארל וסיינה מנצחות את אלי, רוסמארי, וגייל קים

שלושת הפייסיות מגיעות לקרב שהן חייבות לנצח בגלל שבזמן האחרון הן יותר נקברות על ידי ההיליות. הקרב לא היה בשליטה מלאה של אף אחת מהצוות. הקרב נגמר לאחר שסיינה הצמידה את אלי ברמאות לאחר שהאחרונה ניסתה לעשות את תרגיל הפינישר שלה על טארל. לסיכום: הקרב היה די מאכזב מכיוון שאני מודע ליכולות של כל הנשים בזירה ובכלל. טאיה מצוינת בזירה והילית מצוינת אבל יכולה ליותר, טיירן טארל די משעממת מאז שחזרה, סיינה הילית מושלמת שתיפקדה מצוין. אלי הפייסית הכי טובה שראיתי! הקהל פשוט מת עליה כי היא יודעת איך לגרום לקהל לאהוב אותה, רוסמארי מתאבקת מצוינת אבל זה היה טעות להפוך אותה לטובה כי זה לא משתלב לה טוב בכלל, וגייל קים זו גייל קים ואין מה לפרט.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאחר מכן ג'יימס סטורם נכנס לזירה ודיבר על כך שהוא לא אוהב את זה שכל מי שרוצה בא לפה רק בגלל שהוא ממדינה אחרת (הוא התייחס ל-AAA). לאחר מכן טקסנו מ-AAA נכנס לזירה וסטורם אמר לו להיכנס לזירה כמו גבר ולהילחם, לאחר  מכן טקסנו רץ לזירה והם התחילו לתת אגרופים אחד לשני. לאחר מכן נכנס "טאזמה" כדי להציל את טקסנו ועזר לו לתקוף את סטורם. לאחר מכן כאשר סטורם היה על הרצפה טקסנו תפס את ראשו של סטורם וטאזמה אמר שטקסנו הוא קאבוי אמיתי. הוא גם הוסיף שכל המתאבקים האחרים מכבדים את GFW אבל EC3 נכנס באמצע, תקף אותם והציל את ג'יימס סטורם.

אליפות הזוגות של GFW: דייב וג'ייק קיסט OvE מנצחים את LAX (האלופים) 

OvE מגיעים לקרב הזה אחרי שזמן לפני כן היה יריבות בין הזוגות וקיוו לנצח ולזכות באליפות הזוגות והצליחו אחרי שדייב קריסט ביצע את הפינישר שלו על אורטיז. אין ספק שזה שוק שהם זכו בגלל שהם נחשבי יחסית די חדשים אבל בכל זאת כראוי לרמתם זה מגיע להם לסיכום: יופי של קרב, בתכל"ס כמו שציפיתי בלי שום בעיות מיוחדות.

אליפות העולם של GFW: עילאי דרייק (האלוף) מנצח את ג'וני אימפקט

יופי של ניצחון של דרייק ששומר על האליפות ומראה שאי אפשר לקחת ממנו את האליפות בקלות ומביס את ג'וני אימפקט (לא הבנתי למה הוסיפו את האימפקט זה די מיותר). לאחר הקרב שניהם המשיכו לתקוף את ג'וני עד שבא גאזה ג'וניור והציל אותו. אבל פתאום באו LAX ותקפו את גאזה ג'וניור. לסיכום: קרב מצוין, עילאי דרייק ממשיך להוכיח שהאליפות הזאת מגיעה לו וג'וני אימפקט פשוט מדהים. אפשר להגיד שציפיתי לקרב שכזה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית