מד כוח שבוע 3 עם הקדמה ליום חמישי: אם בועטים אותך, תבעט בחזרה!

שבוע 3 מאחורינו, שבוע עם ההבסות הכי הזויות שיכלו לקרות, ניצחונות ברגעים האחרונים, וכמובן מלא משחקים שבהם ההגנה חטפה לקוורטרבק את מסירותיו 3 פעמים. הדירוג משתנה משבוע לשבוע בסיס הופעותיהם של הקבוצות, והשבוע בגלל ש8 קבוצות שהיו בלתי מנוצחות הפסידו השבוע, עניינים די התבלגנו, ולכן עלול להיות דירוג שונה לחלוטין ממה שהיה שבוע שעבר, תהנו:

1. קנסס סיטי צ׳יפס, 3-0:
ניצחון הולם מאוד השבוע, לא מפתיע כמו בשבוע הראשון, ולא מרשים כמו בשבוע השני. אבל יכולנו לשים לב להתעללות של ראשי החץ על הצ׳ארג׳רס: 16 מתוך 21 השלמות מסירה של סמית׳ ל2 טאצ׳דאונים, 3 חטיפות מהק"ב פיליפ ריברס, ועוד 172 יארדי ריצה פלוס טאצ׳דאון מהרץ הרוקי קארים האנט. קנסס סיטי הרוויחו את מקומם בזכות ולא בחסד.

2. אטלנטה פאלקונס, 3-0:
עומדת לה חזק עם מאזן בלתי מנוצח, אבל גם המון מזל, כמות המזל שלא היה להם בסופרבול האחרון. גולדן טייט היה מרחק של נגיעה מלתת לדטרויט ניצחון שהגיע להם. אטלנטה אמנם כיסחה לדטרויט את הצורה במשחק הריצה, אבל מאט רייאן נתן לדאריוס סליי לחטוף לו פעמיים, ולגלאבר קווין להביא פיק-6. אטלנטה הם כמו ספידו, עמידים אבל צמודים.

3. ניו אינגלנד פטריוטס, 2-1:
טום בריידי עשה זאת שוב, וגם ביום מצויין מבחינת דישון ווטסון, בריידי הוכיח כי הוא עדיין שולט בקסמיו. אבל צריך להרגע לגבי הקבוצה הכי דומיננטית בעשור האחרון, שכרגע עומדת על סך של יותר מ31 נקודות בממוצע ליריביהם במשחק, ההגנה רעועה ותציק להם יותר מול התקפות חזקות יותר משל יוסטון.

4. גרין ביי פאקרס, 2-1:
מה שהיה אמור להיות ניצחון ברור, היה החסרת פעימה רגע לפני. כן, אהרון רודג׳רס הוא אומן, וכעת הוא גם ניצח כל קבוצה לפחות פעם אחת מלבד גרין ביי שבה הוא משחק. אבל קבוצה עתיקה כמוה בטח אשפזה השבוע כמה מותיקי אוהדיה שהיו צריכים לראות מחזה מיותר כזה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

5. אוקלנד ריידרס, 2-1:
לא הייתה תבוסה יותר חזקה השבוע מבין הפייבוריטים שהפסידו. לא עבד כלום: לינץ׳ בקושי רץ, אף רסיבר לא השיג יותר מ50 יארדי מסירה, ואפילו לא המרת נסיון שלישי אחת. בבית הקשה בו הם נמצאים, אין מקום לכאלה טעויות, הפסד רע ומר.

6. דטרויט ליונס, 2-1:
האריות באו כאנדרדוגים ושיחקו מדהים מבחינה הגנתית, אבל בעשר השניות האחרונות הם פישלו מעט. סטאפורד עדיין שווה כל גרוש שהוא מקבל, וכמעט לנצח קבוצת סופרבול כמו אטלנטה זה מרשים.

7. טנסי טייטנס, 2-1:
על אף הביצוע המרשים של ראסל ווילסון עם ה4 ט"דים שמסר, מאריוטה ומארי העלו את הרף. טנסי ניצחה משחק ייאוש שבה במקום להפיל את ווילסון מאחורי קו ההתקפה, הדפו לו 9 מסירות. חמישה מהם על ידי הקורנרים החדשים לקבוצה, הרוקי אדורי' ג׳קסון והפאטריוט לשעבר לוגאן רייאן. טנסי הוכיחה שהיא יכולה על קבוצות פלייאוף, בדם ויזע.

8. פילדלפיה איגלס, 2-1:
אלשון ג׳פרי וג׳ייק אליוט, גיבורי המשחק האחרון. מי היה מאמין שבועט רוקי שבקושי הרשים במחנה האימונים של סינסינטי, יבוא לקבוצה אחרת וייבעט שער שדה ממרחק 61 יארדים בכדי לנצח משחק מבלי להותיר שנייה על השעון? פילדלפיה ממשיכה לנצח, אבל כל זה היה בתוך הבית, ולכן בשבוע הבא מול הצ׳ארג׳רס יהיה להם הזדמנות לנצח את המשחק הראשון מחוץ לבית.

ממטעמי בראנדין: בראנדין קוקס תופס את הטאצ׳דאון החמישי של בריידי בכדי להכריע את המשחק הצמוד מול יוסטון (Men's Fitness)

9. פיטסבורג סטילרס, 2-1:
זה אמור להיות פשוט לנעול את שיקגו, קבוצה שמתדרדרת בעונה בגלל פציעות קבועות של שחקנים. כל שהיו צריכים לעשות זה לנעול רציני את כהן והווארד ולמנוע את הריצה מלהשפיע, וכמובן, לא לעשות עבירה שנותנת אפשרות ליריבה להבקיע שער. בכל מקרה, הקבוצה לא הופיעה במשחק בכללי, לא רק בהמנון.

10. דנבר ברונקוס, 2-1:
טרבור סימיאן שיחק כמו סימיאן של שנה שעברה, והקבוצה שהשפילה את דאלאס קאובויס הנועזים, נראתה מגוכחת מול שק האגרוף של בריידי – באפלו בילס. טיירוד טיילור היה מספיק טוב בכדי להתחמק מחטיפות, ודנבר לא שיחקו את המאה אחוז שלהם. כמה עוד קבוצות צריכות להבין ששבוע 3 זה לא שבוע חופשי?

11. מינסוטה וייקינגס, 2-1:
לאחר הפסד משפיל מול הסטילרס בשבוע שעבר, קייס קינום הביא הופעה נגד פוטנציאל פלייאוף מוכר – טמפה ביי. ההגנה עשתה את שלה וחסמה את מעט הריצות של ג׳אקוויז רודג׳רס, וגרמה לווינסטון לעשות טעויות. מינסוטה נמצאים במקום מעולה בשביל קבוצה עם קוורטרבק מחליף.

12. דאלאס קאובויס, 2-1:
אחרי שבוע בלהות, הריבאונד היה נראה טוב מאוד. דאק פרסקוט לא טעה מדי ואפילו הרשה לעצמו לרוץ לטאצ׳דאון, גם אליוט עשה זאת. היה שבוע נוח מאוד, אבל האיומים של טוד גרלי והלוס אנג׳לס ראמס עלולים "להדאיג" קבוצה כמו דאלאס.

13. סיאטל סיהוקס, 1-2:
4-0 במוקדמות העונה, אבל אין התקדמות. מה שכן אפשר להגיד על סיאטל זה שהם לא מושפלים באף משחק, פשוט הם לא מצליחים להתעלות התקפית על היריבה. משחק מצויין של ראסל ווילסון, וגם קו ההתקפה שלו מנע ממנו פחות ליפול מאחורה.

14. וושינגטון רדסקינס, 2-1:
ניצחון משפיל על הריידרס גרם לתנופה ענקית של הקבוצה לעבר החצי היותר טוב בדירוג. קירק קאזינס שיחק טוב וכריס תומפסון גבר על כל הרסיברים בקבוצה במשחק התפיסה. חבל רק ששבוע הבא הם יצטרכו להראות יותר מזה בארווהד שבקנסס סיטי.

15. ג׳קסונוויל ג׳אגוארס, 2-1:
הקבוצה הכי מוזרה בליגה, מה זאת ההשפלה המוגזמת שהקבוצה עוללה לבולטימור? 4 טאצ׳דאוני מסירה של בורטלס, פורנט גם נכנס לאנדזון, ושני הקורנרים הפותחים של הקבוצה פתחו לפלאקו את המקום על הספסל אחרי משחק גרוע.

16. טמפה ביי באקנירס, 1-1:
בשבוע שעבר הם השפילו את אחד מותיקי הקוורטרבקים המחליפים, והשבוע הם הושפלו על ידי אחד מאלה. ג׳אקוויז רודג׳רס לא יכל לרוץ, וזו מתחילה להיות הבעיה הרשמית של טמפה. ווינסטון יהיה צריך להיות יותר בטוח בזריקות שלו בשבוע הבא כאשר הוא משחק נגד סקנדרי חזק מניו יורק, שעוד רעבים לניצחון ראשון העונה.

הגנת ג׳קסונוויל כיסחה, בתמונה: איי ג׳יי בווייה עם החטיפה של המשחק (Jacksonville.com)

17. לוס אנג׳לס ראמס, 2-1:
למי ששם את טוד גרלי בקבוצת הפאנטזי השבוע היה כיף, 41-39 של לוס אנג׳לס על יריבת הבית סן פרנסיסקו. ג׳ארד גוף במיטבו והרוח הצעיר של הקבוצה חודר עמוק, כולל אצל המאמן הצעיר בליגה. משהו חדש מתחיל, והשאלה אם הוא יימשך בשבוע הבא מול דאלאס.

18. באפלו בילס, 2-1:
באפלו כרגע מובילה בתיקו עם ניו אינגלנד בבית הAFC מזרח, ועם הניצחון על דנבר זה מתחיל להיות יותר טוב. הגנת באפלו כבר כמה שבועות ברצף מסדרת את המשחק, והשבוע טיירוד טיילור היה יחסית מדוייק. שבוע הבא תהיה שוב הזדמנות של באפלו לתת הפסד ראשון לקבוצה מסויימת – אטלנטה פאלקונס.

19. בולטימור רייבנס, 2-1:
אחרי שניצחה שתיים מיריבותיה לבית, היא הפסידה בלונדון ליגוארים. פלאקו סופסל והושפל, וההגנה לא מנעה מהגיוון של התופסים של ג׳קסונוויל. הקבוצה הזאת מדורגת שנייה בביתה הAFC צפון, והיא תוכל להתעלות עליה עם ניצחון עליה בראשון הקרוב.

20. ניו אורלינס סיינטס, 1-2:
34-13 על הפאנת'רס זה כיף בתור ניצחון ראשון לעונה. ההגנה הרעועה של הסיינטס חטפה שלוש מסירות לקאם ניוטון שמחלים מפציעה קלה. ודרו בריס עם גילו המופלג נראה טוב יותר מתמיד, גם מול הפאטס הוא היה כך, אבל הוא לא מאכזב מול אף הגנה "חזקה".

21. שיקגו ברס, 1-2:
ברכותיי, ניצחון ראשון, ועוד על הסטילרס – קונטנדרית. זה היה המשחק של ג׳ורדן הווארד וטאריק כהן בחלקו, גלנון פשוט היה צריך רק לעמוד ולצפות באיכות השחקנים האלו. מה שכן, מארכוס קופר הולך לחטוף חזק על 7 הנקודות שויתר עליהם בצורה כל כך מטופשת.

22. יוסטון טקסנס, 1-2:
כמעט נצחון על הפאטס, כמעט, אבל הL הוא אותו L. דישון ווטסון מתחיל להתקדם כקוורטרבק פותח, ולאט לאט הוא יביא לעצמו מספיק ביטחון כמו שהיה לו בקלמסון. הקבוצה במיקום סביר בגלל האופי הטוב שבה שיחקה, אבל בריידי של 5 טאצ׳דאונים זה בריידי שלא כיף כל כך להתחרות מולו.

23. קארולינה פאנת׳רס, 2-1:
להפסיד לסיינטס יריבת הבית זה דבר שלא בא בחשבון אצל קבוצות חזקות. קאם ניוטון היה זוועה, אבל גם ההגנה הייתה טיפה חסרת אונים, מה שלא היה מול הניינרס והבילס בשבועות הקודמים. שבוע הבא יקבלו הפנתרים משחק אצל זוכת הסופרבול האחרון, מה שלא יחיה בהגנה, ימות בהתקפה.

24. מיאמי דולפינס, 1-1:
התרסקות איומה, להפסיד לקבוצה היחידה שהעריכו 0-16. ג׳יי אג׳אי נמחק, ובגלל זה ג׳יי קאטלר נאלץ לפספס 18 מסירות. מיאמי תארח את ניו אורלינס בשבוע הבא, קבוצה שבה יהיה יותר ליברליות בהתקפה, אבל אין לזלזל בנדנדה שהיא.

תקיפה ירדנית: ג׳ורדן הווארד עם הטאצ׳דאון שמנצח את המשחק מול הסטילרס (NWI)

25. לוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס, 0-3:
לא היה מצופה מהם בכלל לנצח את הפרפורמרית של העונה עד כה – קנסס סיטי צ׳יפס. אבל כרגע סן דיאגו נכנסים שוב עמוק לבור שיהיה קשה לצאת ממנו. אני לא אתפלא אם קבוצה שניצחה בסופו של דבר את הרבע הרביעי – פילדלפיה איגלס, תכסח אותם שוב ברבע הרביעי בשבוע הבא.

26. אריזונה קארדינלס, 1-2:
אריזונה צריכים להיות בפאניקה, מרגע פציעתו של דייויד ג׳ונסון, הקבוצה שוממת. פאלמר לא במיטבו כלל, ועוד איכשהו מאמינים בו ובוטחים בו. אם יתקשו שבוע הבא מול הניינרס כמו שהתקשו להביא את הניצחון היחיד הזה בשבוע שעבר, אריזונה יכולים להגיד להתראות לפלייאוף מהר מאוד.

27. ניו יורק ג׳ייאנטס, 0-3:
רבע רביעי מדהים של ניו יורק שפשוט נהרס כולו בגלל שער שדה מחורבן ממרחק 61 יארדים. איפה הקבוצה במשך 3 הרבעים הקודמים? מה שכן, סטרלינג שפרד הביא משחק ממש טוב וכך מול טמפה ביי יוכל אולי לבצבץ ככה גם כאשר יפונה לעיתים מהסקנדרי המושקע של הבאקס.

28. ניו יורק ג׳טס, 1-2:
אותו מאזן כמו סיאטל, ומדורגת 15 מקומות מאחוריה. עם כמות הכישרונות המצומצמת של הג׳טס, אין ספק שהם צריכים להיות בתחתית של התחתית. אבל ניצחון על מיאמי הביא אותם לנקודת אופטימיות קלה. טרנס ברוקס שיחק מדהים עם 3 הדפות מסירה ו2 חטיפות. שבוע הבא מארחים את היגוארים האימתניים.

29. סינסינטי בנגלס, 0-3:
כמה קרוב ככה עצוב. דלתון שיחק סבבה לגמרי מאחורי קו ההתקפה שלו, ואיי ג׳יי היה במיטבו, אבל אי אפשר להתכחש לקסמיו של אהרון רודג׳רס. סינסינטי היו צריכים קצת יותר מאמץ ברבע האחרון בשביל להשפיל סופית את גרין ביי.

30. אינדיאנפוליס קולטס, 1-2:
ברכותיי על יציאתכם מרשימת המנוצחים. אבל זה היה קליבלנד, אז כבר הייתה ציפיה שזה ייקרה. בריסט לא עשה טעויות, הילטון הביא את כולו, וההגנה חטפה לקייזר את הכדור גם 3 פעמים. בסך הכל הדומיננטיות הייתה שם גם בהיעדרותו של לאק, אבל די ציפינו לזה.

31. קליבלנד בראונס, 0-3:
קייזר שיחק טוב אבל חטפו לו 3 פעמים. ההגנה לא יכלה לעצור את טי וויי הילטון, ופשוט השליטה במשחק עדיין רחוקה מליצני הליגה. שבוע הבא, או הם או הבנגלס ייזכו לניצחון ראשון לעונה. גם עם קליבלנד ינצחו, מאוד אפל, ולכן כתום/חום זה השחור החדש.

32. סן פרנסיסקו פורטיניינרס, 0-3:
לאט לאט הניינרס קולטים את האמצעים שבקבוצה, והשבוע, קארלוס הייד שהוא אחד מיחידי חוליית התפיסה שהיו בקבוצה גם בשנה שעברה, הביא משחק מצויין. אם הקבוצה רוצה להתקדם לעבר ניצחונות, חובה עליהם לעצור את הריצה של היריבה, מה שאמור להיות קל לקבוצה שמחפשת מחליף ראוי לדייויד ג׳ונסון – אריזונה.

השמחה שלפני הסערה: וויליאם ג׳קסון חוטף את המסירה לג׳ורדי נלסון ומביא טאצ׳דאון הגנתי (iHeartRadio)

משחק יום חמישי: שיקגו ברס מתארחים אצל גרין ביי פאקרס:

יריבות הבית הנצחית, השבוע יוכרע שוב המאזן ביניהם בכל הזמנים העומד על 94 נצחונות לברס 94 נצחונות לפאקרס ו6 שיוויונים. הפאקרס יוכלו לראשונה מזה יותר מ30 שנה לעקוף את הברס, והסיכוי גדול.

למה גרין ביי ינצחו: קו ההגנה חזק וילחיץ את מייק גלנון, מה שצריך להזהר כמובן זה לגבי משחק הריצה של שיקגו שמתחזק בזכות טאריק כהן הרוקי וג׳ורדן הווארד הצעיר. רודג׳רס הוא גם האומן מספר אחד, וכפי שצויין לעיל, הוא מוצא את הדרכים הכי הזויים לנצח משחקים. חוץ מזה, יתרון הבית המובהק, אחד מהאצטדיונים היותר מפרגנים מבחינת איכות האוהדים והדומיננטיות שבבית.

למה שיקגו ינצחו: משחק הריצה עדיין בשיאו על אף היעדרות ג׳וש סיטון הגארד. ההגנה גם יכולה לעורר סערות, אבל מי שהכי יצטרכו להופיע בשביל לעשות זאת זה הסקנדרי, ג׳ורדי נלסון ודבאנטה אדאמס יכולים להפתח לשבריר שנייה וכבר לקבל לייזר מרודג׳רס.

סיכום: משחק מגניב, רודג׳רס ישלוט וזה ברור, אבל שיקגו לא פראיירים, פשוט כל מי שבא לתפוס אצלם נפצע.

ניחוש תוצאה: 24-20 לגרין ביי

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית