זירת הקרב

אחרי המחזור המשובח, שסגר את השנה עם טעם של עוד, ליגת העל חוזרת למחזור חמישי מרתק במיוחד. האם אשקלון תדע להמשיך במומנטום, כשמנגד רעננה עם גיא לוי במשחק ראשון על הקווים. מכבי נתניה הלוהטת פוגשת את אשדוד החלשה. הפועל חיפה הוכיחה שהיא לא עושה חשבון לאף קבוצה, ובמחזור הקרוב תפגוש את באר שבע לקרב מרתק. המשחק המרכזי מפגיש את האימפריות בצהוב ובירוק לקלאסיקו ישראלי, שבמצב הנוכחי הופך למעניין במיוחד. והאם בית"ר ירושלים תצליח לשמור על הפיסגה ? זאת ועוד, לקראת המחזור המרתק בליגת העל, מחזור מספר חמש.

הפועל עכו נגד בני יהודה: משחק של שתי קבוצות מאוד ממושמעות טקטית, שתי ההגנות עומדות בסדר, בני יהודה הרבה יותר טובה ביציאה להתקפות, וגם ההתקפה שלה הרבה יותר טובה מזו של עכו. לכן עכו חייבת לצופף מאחורה, בכדי להקשות על ההתקפה של בני יהודה, ולצאת קדימה למתפרצות מהירות עם אוניקאצ'י, אל קרנאווי, נסאר ואז'ובל, וכך לנצל את זה שמאור קנדיל מרבה לעלות להתקפה מה שמאפשר לתקוף מהצד שלו, ככה עכו תוכל לעקוץ. מהצד השני בני יהודה ללא צ'יבוטה המורחק, אבל עם יונתן כהן, חוזז המהיר, גורדנה עם בעיטות מרחוק, ובוזגלו, יצטרכו למצוא פתרון לצפיפות של עכו.

הפועל רעננה נגד הפועל אשקלון: הפועל אשקלון נראית מצוין, פתיחת עונה מופלאה לטל איילה, שמראה יכולת אדירה, בדריבלים, בראיית משחק טובה, והוא גם כובש נהדר, עם אורמוש המצוין, איבנצ'יץ' החזק, רודי חדד המסוכן, ועם גבאי וראלי עם פריצות מהאגפים, ההתקפה של אשקלון יכולה להיות קטלנית, וגם בהגנה אשקלון עושה עבודה מצוינת. לעומת זאת הפועל רעננה, עם הגנה מבישה, (לא שחקני ההגנה אלא משחק ההגנה) והתקפה מאוד לא פעלתנית, מלבד מוחמד שכר שבאמת מנסה, אבל זה לא מספיק, בשביל לאיים על השער בצורה רצינית, רעננה חייבת להפעיל את פושה, שמראה יכולת מצוינת בכל הנוגע לכדורי גובה, וגם שמעון אבוחצירה חייב לקחת אחריות, ולהיכנס לעניינים, מעניין לראות איך הקבוצה תיראה אחרי חילופי המאמנים, משחק מעניין, עם פוטנציאל להרבה שערים.

מ.ס. אשדוד נגד מכבי נתניה: אין ספק שמכבי נתניה היא המרענן הרשמי בליגת העל, הקבוצה משחקת כדורגל יפה לעין, כאשר ערן לוי ודיא סבע מובילים את המשחק, המשחק הפתוח כמובן חושף אותם מאחור, אבל הקבוצה מהשרון מוכיחה, שאפשר לתקוף את השער, ועדיין להישאר יציבים בהגנה, העסק עובד מצוין בנתיים, עבודה טובה של צוות האימון. מולה מתייצבת מ.ס. אשדוד, פה הסיפור שונה לחלוטין. הקבוצה של ראובן עטר נורא לא מסוכנת התקפית, למרות שיש שם שחקנים טובים בהתקפה. ההגנה גם כן לא מציאה בכלל, אבל אני חייב לומר שכן חל שיפור נגד סכנין, בכל הנוגע לעמידה על המגרש. אשדוד תהיה חייבת לנצל את השטחים המתים שיווצרו בעקבות היציאה קדימה של נתניה, ולתקוף בחוזק כדי להכריח את נתניה לחשוב טוב לפני שהם יוצאים קדימה, אחרת אשדוד תובס.

הפועל חיפה נגד הפועל באר שבע: הפועל חיפה מוכיחה שבוע אחרי שבוע, שיש לה אופי, ושחקנים נהדרים שיכולים להתמודד עם כל קבוצה בליגה. אם הפועל באר שבע תיראה (התקפית) כמו שהיא נראית במחזורים האחרונים, זה ייגמר במבוכה מבחינת הדרומיים. וואקמה חייב לחזור לפוקוס, אם זה יקרה לחיפה לא יהיה סיכוי. בכל מקרה מדובר במשחק נורא מעניין, שההכרעה בו יכולה להיות גורלית להמשך הליגה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי פתח תקוה נגד בני סכנין: מכבי פתח תקוה עד עכשיו הציגה יכולת חלשה בהגנה ובהתקפה, אבל הכל יכול להשתנות, כי יש חומר שחקנים מצוין, וגם מאמן חדש, שיכול להביא את הבשורה. עם הגנה כמו במשחק האחרון פתח תקוה תקבל עוד שלוש. חובתו של מימר קודם כל לייצב את ההגנה, ולא לתת לשחקני ההתקפה של סכנין לפתח התקפות. סכנין אמנם לא נראית טוב במשחקים האחרונים, אבל זאת קבוצה שיש לה שיטה ברורה, ברגע ששחקני ההתקפה יהיו מרוכזים, הם יבואו על שכרם.

מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה: הקלאסיקו הישראלי תמיד מרגש, תמיד מעניין, תמיד לא צפוי. והפעם אפילו יותר לא צפוי, לאף קבוצה אין יתרון. שתי הקבוצות מציגות הגנה רכה, והתקפה לא מספיק יצירתית, לכן הכוחות שוים לדעתי למעט העובדה שלמכבי חיפה יש מרכז מגרש יותר חזק עם אלברמן ואזולאי. לשתי הקבוצות יש כלים לפצח כל הגנה, אין שום סיבה שלא יהיה לנו משחק עם קצב מהיר, והרבה מצבי הבקעה.

קיארטנסון חוגג שער שוויון דרמטי בקלאסיקו של העונה שעברה. (מכבי תל אביב האתר הרשמי)

בית"ר ירושלים נגד קריית שמונה: בית"ר נעצרה במחזור הקודם, ובפעם הראשונה העונה ראינו את הליקויים בהגנה, שנוצרו בעקבות ההעמדה של סאבו כמגן וקונטה כבלם. האמת שסאבו עושה עבודה טובה כמגן בעיקר בצד ההתקפי, הצד ההגנתי שלו הוא לא חזק במיוחד ולכן מול קבוצות עם שחקנים מהירים תהיה בעיה להציב אותו בעמדת המגן. בסך הכל בית"ר לא צריכה להיבהל, משחק ההתקפה עבד מצוין בדיוק כמו פתיחת העונה, עכשיו המבחן של השחקנים, האם הם שחקנים עם אופי, או שכל תיקו מפיל אותם למשבר. אני חושב שהאפשרות הראשונה היא הנכונה. משחק ההתקפה של קריית שמונה נראית טוב, גוזלן בכושר מצוין, אבל מול בית"ר זה לא יספיק, והצפוניים יצטרכו ריכוז של כל שחקני ההתקפה, בעיקר האסלביינק ויחזקאל, שבאמת יכולים להביך את בית"ר. משחק מעניין.

שחקני בית"ר ירושלים. ימשיכו לחגוג ?? (Kerkida.net)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית