טוענות לכתר

באר שבע רוצה לשמור על התואר, האם העזיבה של בוזגלו תשפיע ?? מכבי תל אביב תעשה הכל כדי להחזיר את הצלחת לקריית שלום, אלירן עטר יעשה זאת שוב ? בבית"ר ירושלים כבר מזמן שכחו איך זה להתמודד על תואר, ולפי פתיחת העונה, נראה שהם בכיוון הנכון. והאם מכבי חיפה מסוגלת מנטלית להתמודד על התואר? ארבעה טוענות לכתר אחד, הכל על הרכש של ארבעת המועדונים הגדולים, וכמה סיכויים לכל אחת מהם במלחמה על התואר.

הפועל באר שבע: במועדון הדרומי יכולים להיות מרוצים מאוד מהעונה שחלפה, עונה שבה הם לקחו אליפות בסטייל, כמעט בהליכה, ועם כדורגל טוב. מטבע הדברים לא נעשו שינויים גדולים, חוליית ההגנה עברה עיבוי בדמותם של אלחמיד ודור אלו, בקישור יש חיזוק נהדר של איינבנדר שמוכיח לכל הספקנים, שיש לו מקום בהרכב במועדון שרץ לאליפות, והחיזוק הכי משמעותי השנה הוא בדמותו של תומאש פקהרט, החלוץ הצ'כי בן ה-28 הוא בדיוק מה שהיה חסר בפאזל של הדרומיים, חלוץ גבוה וחזק, עם משחק ראש טוב, שיעזור מאוד בצפיפות של ההגנות נגד ב"ש. טעות אחת כן נעשתה, כאשר שחקן כמו מאור בוזגלו עוזב, אתה מצפה שיביאו במקומו שחקן באותו קנה מידה, בב"ש כנראה מאמינים ביכולת של קואנקה או אוחנה שתחפה על העזיבה של בוזגלו, בנתיים המהלך לא מוכיח את עצמו. כמובן שמליקסון וטוני וואקמה עוד יהפנטו אותנו בביצועים מדהימים, וראדי יתן עוד גולים לחיבורים, מזה אני לא מודאג.

מאור בוזגלו. כמה העזיבה שלו תשפיע על באר שבע (טוויטר)

מכבי תל אביב: סגנית האלופה עברה מתיחת פנים בקיץ, בעוד שניים מכוכביה עזבו, (בן חיים ואלברמן) הצהובים רוצים להוכיח שהם חזק בתמונת האליפות, הרכש ללא ספק נוצץ, הזרים בקישור עוד לא נכנסו לעניינים, וימים יגידו אם הם באמת שחקנים שמשדרגים קבוצה. דוידזדה הוא רכש מצוין, וכשיש לך בהתקפה ערמת כישרון של שחקנים כמו בלקמן, עטר, מיכה, שוינפלד ויצחקי, אפשר לומר שמכבי תל אביב היא מועמדת ודאית לאליפות. מצד שני הצהובים נכשלו בהבאת קשר אחורי מה שנקרא גרזן, שינהל את המשחק ברמה שאלברמן ניהל בשנים האחרונות, ייני עם כל הכבוד לא ברמה הזאת, לדעתי זו ההזדמנות של דור פרץ להוכיח לג'ורדי שהוא כן יכול להחזיק את מרכז המגרש של מכבי תל אביב. אני חייב לומר מילה על אצילי וקיארטנסון, אצילי שחקן מצוין, יש לו בעיטות והגבהות מצוינות, והוא מאוד פעיל בחלק ההתקפי, אבל אצילי הוא לא שחקן שמוביל קבוצה לאליפות, אין לו דריבל מדהים, וגם לא ריצה יוצאת דופן, הוא שחקן מצוין למתפרצות, היכולת שלו לסיים מתפרצות, היא מהטובות בליגה. אבל מכבי תל אביב תצטרך במהלך העונה להתמודד עם צפיפות, ובמשחק צפוף יהיה קשה לאצילי להביא לידי ביטוי את היכולת שלו, לכן אני אומר, אצילי עוד יתרום המון במכבי, אבל אל תצפו ממנו לככב, זה כנראה לא יקרה. וידאר קיארטנסון הרעם והמילחיה, עם מספרים אי אפשר להתווכח, וקיארטנסון רושם מספרים מדהימים, אבל כל אחד שיסתכל קצת יותר טוב יראה שקיארטנסון מאבד 90% מהכדורים שהוא מקבל, משחק הראש שלו לא מי יודע מה, והוא מאט את קצב המשחק באופן קבוע. כרגע הוא כובש והכל בסדר, אני שואל מה יקרה כשהוא יהיה בתקופה פחות טובה, מה שישאר זה השבלונה ואיבודי הכדור, נקודה למחשבה.

עומר אצילי. שחקן מוביל ? (מכבי תל אביב האתר הרשמי)

בית"ר ירושלים: בבירה יכולים גם כן להיות מרוצים מהעונה החולפת, עזיבתו של רואדה פערה בור עמוק בהגנה, אותו לא מילאו בשחקן רכש זר, במקום זה העדיפו להביא רכש צנוע בדמותו של מיקי סירושטיין מאשדוד, ולהזיז את קונטה המצוין מעמדת המגן לעמדת הבלם, ובמקומו להעמיד את סאבו בעמדת המגן (בנתיים זה עובד מצוין, אבל אני חושב שלאורך זמן, זה לא יחזיק מעמד) סירושטיין הוא בסך הכל בלם בינוני, לא בלם של קבוצה שרוצה אליפות, ולכן אני חושב שכחילה חייב להיות הבלם הפותח לצידו של קונטה, בקישור  איינבנדר עזב, אבל הגיעו במקומו ז'אורז'יניו ובניון, חיזוק מצוין. החלוץ וראן נראה בינגו, השאלה כמה דקות הוא יקבל כאשר שכטר בכושר מצוין. מילה על יוסי בניון, אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, עם זה לאף אחד אין ויכוח. אני מאוד אוהב את התשוקה שלו למשחק, למרות כל מה שקרה במכבי חיפה, והקהל, את הכל הוא שם מאחוריו, נתן יופי של עונה במכבי תל אביב, ופתח נהדר בבית"ר, אני פשוט אוהב את האיש ומעריץ אותו. לסיכום יש מה לצפות מבית"ר ירושלים של העונה, אני חושב שאליפות זה לא מילה גסה!

מכבי חיפה: מדיניות הרכש הכי טובה בקיץ ללא ספק היתה של הירוקים. ההגנה התחזקה ברמי גרשון, מאבוקה ודוס סנטוס, שזה חיזוק משמעותי מאוד, (לגבי בן הרוש, הוא שחקן טוב אבל לעניות דעתי סאן מנחם שיחק מצוין בעונה שעברה והגיע לו להישאר) בקישור אלברמן ואזולאי, זה רכש אדיר שמשדרג את מכבי חיפה בכמה דרגות, ביחד עם קהת/ ורמוט זה קישור אדיר. ובהתקפה צירפו את מאור בוזגלו שהוא לדעתי השחקן מספר 1 בליגה,(יחד עם וואקמה)  השאלה כמובן איך הוא יחזור מהפציעה. בנוסף צירפו את אופיר מזרחי, (שנראה נהדר) סולליך, קאיו וקלאוס, (האחרון נראה גם כן שחקן מצוין) ביחד עם דמרי, יש פה פוטנציאל לאליפות זה ברור, אבל כולנו ראינו את פתיחת העונה הצולעת של הירוקים, ואני חושב שעד שלא ייצרו שם שקט, (סטייל מכבי תל אביב) שום דבר לא יעבוד שם לא משנה איזה שחקנים יבואו, הבעיה היום במכבי חיפה היא שהשחקנים מפחדים מהקהל, מפחדים מהתקשורת, ומפחדים מהצל של עצמם, כל עוד המצב הוא כזה אין מה לדבר על אליפות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אלברמן. רכש אדיר לירוקים (מכבי חיפה האתר הרשמי)
לסיכום כל ארבעת הקבוצות מסוגלות להילחם על התואר, אם שואלים אותי, הפועל באר שבע היא הקבוצה (עדיין) הכי חזקה בליגה. מכבי חיפה ברמה של חומר השחקנים, לא פחות טובה אבל מבחינה מנטלית, לדעתי כרגע, הם לא מסוגלים להתמודד על האליפות, חד וחלק. בית"ר ירושלים פתחו את העונה בסערה עם הצהרת כוונות ברורה, והם בהחלט מסוגלים, אם כי אני לא חושב שהם ינצחו כל העונה, ובשלב כלשהו של העונה, מאמני ליגת העל יבינו, שנגד צפיפות לבית"ר מאוד קשה לשחק, ואז בית"ר תהיה בבעיה. מכבי תל אביב קבוצה חזקה מאוד, מנטלית ומקצועית, אני חושב שהחיסרון של אלברמן במרכז המגרש יורגש היטב במהלך העונה, ונגד הקישור החזק של המתחרות על התואר, יהיה לצהובים קשה מאוד השנה להחזיר את הצלחת.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית