גם הסופר-קאפ שלה

בפעם השנייה ברציפות ריאל מדריד זכתה בסופר-קאפ האירופי. אלופת אירופה המכהנת ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד, זוכת הליגה האירופית. לריאל הבקיעו קאסמירו (24) ואיסקו (53). רומאלו לוקאקו (62) רק צימק. זידאן מנצח את מוריניו וסופר תואר שישי מאז מונה למאמן הבלאנקוס לפני כשנה וחצי. אחרי המשחק, שתי הקבוצות ילטשו את עיניהן לקראת הגרלת הבתים בליגת האלופות שתיערך ב-24/8. עד אז מנצ'סטר תפתח את העונה ביום ראשון מול ווסטהאם, ואילו ריאל תצא לצמד משחקים מול ברצלונה בקרב על הסופר-קאפ הספרדי.

לפני המשחק:

אצטדיון פיליפ השני בסקופיה, בירת מקדוניה יארח הערב את הסופר-קאפ האירופי שיפגיש את ריאל מדריד, הזוכה בליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד, מחזיקת הליגה האירופית. שתי הקבוצות טרם שיחקו העונה משחק רשמי, אך המשחק הערב מלבד יוקרתו, יכול להוות הכנה נהדרת לקראת תחילת העונה ואפשרות לשני המאמנים לבחון את התלכיד החדש שנבנה במהלך תקופת ההעברות. ריאל זכתה בשנה שעברה בסופר-קאפ, וסך הכל יש לה שלוש זכיות לעומת שני הפסדים. מנגד, למנצ'סטר יונייטד יש זכייה אחת בלבד ב-1991, מול שני הפסדים. בשמונה השנים האחרונות, שבע פעמים הזוכה הייתה מספרד. ואילו, הפעם האחרונה שנציגה אנגלית זכתה בסופר-קאפ היה ב-2005 כשליברפול ניצחה את צסק"א מוסקבה.

אצטדיון פיליפ השני מוכן למשחק (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

מהלך המשחק:

זינדין זידאן פתח עם כריסטיאנו רונאלדו על הספסל. הסיבה: הפנומן הפורטוגלי שב לאימונים רק בתחילת השבוע ולא נמצא בכשירות מלאה. סביר להניח שבשלב מסוים יעלה למפגש מול האקסית המיתולוגית שלו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

דקה 3: ריאל פתחה את המשחק בצורה טובה. מרסלו הרים כדור לרחבה וגארת' בייל המשיך מהאוויר, אך הבעיטה של הוולשי הלכה מעל המשקוף.

דקה 16: ריאל שולטת במרכז המגרש והייתה קרובה לעלות ליתרון. טוני קרוס הרים כדור קרן וקאסמירו נגח מ-5 מטרים למשקוף.

דקה 18: הזדמנות נוספת לאלופת אירופה. שוב קאסמירו במרכז העניינים עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה שחלפה מעל השער.

דקה 25: ריאל עולה ל-0:1. התקפה של הבלאנקוס הסתיימה עם כדור עומק של דני קרבחאל לקאסימרו ברחבה. הפעם הקשר לא התקשה ושלח את הכדור לרשת של דה-חאה. השופט אמנם אישר את השער, אך ההילוך החוזר שקאסמירו היה בעמדת נבדל.

אחרי שתי החמצות, קאסמירו מעלה את הבלאנקוס ליתרון (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

דקה 43: הבלאנקוס המשיכו לשלוט במשחק. לוקה מודריץ' פרץ לרחבה של מנצ'סטר, העביר את הכדור לבנזמה שהצליח לשחרר בעיטה חזקה מהרגל. דה חאה הדף את הכדור בקושי ושמר על התוצאה.

דקה 45: על סף השריקה למחצית, השדים האדומים הגיעו להזדמנות הראשונה במשחק. מקיטריאן הגביה את הכדור ללוקאקו שהצליח לגבור על ראמוס ולנגוח לשער, אך נבאס קלט את הכדור ללא בעיה. חניכיו של מוריניו יצטרכו לשדרג משמעותית את כושרם כדי לגרום לכך שגביע הסופר-קאפ לא יטוס הערב מסקופיה למדריד.

תוצאת המחצית במקדוניה (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

מחצית שנייה:

דקה 48: ריאל המשיכה את היכולת הטובה מהמחצית הראשונה. טוני קרוס קיבל את הכדור מגארת' בייל מחוץ לרחבה, התקדם ושחרר טיל. דה חאה הספיק להגיב והדף את הכדור.

דקה 49: ההגנה של מנצ'סטר איבדה את הכדור מחוץ לרחבה, מרסלו חטף את הכדור, פרץ באגף השמאלי וניסה את מזלו, אך שוב השוער הספרדי היה במקום.

דקה 52: ריאל עולה ל-0:2. דאבל פס בין גארת' בייל לאיסקו, הסתיים ברגליו של הקשר הספרדי בתוך הרחבה שמול דה חאה לא התבלבל ובעט את הכדור לפינה הרחוקה. מהלך פשוט וחכם של הבלאנקוס.

איסקו משלים מהלך נהדר (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

דקה 54: החמצה ענקית ליונייטד. פול פוגבה נגח מקרוב וסחט הצלה מנבאס, לוקאקו עט על הריבאונד, אך הבעיטה שלו הלכה אל מעל המשקוף.

דקה 61: גארת' בייל נותר לבדו באגף הימני מול דה חאה ושלח כדור אדיר למשקוף.

דקה 63: מנצ'סטר יונייטד מצמקת ל-2:1. בניגוד גמור למהלך המשחק. נמניה מאטיץ` שלח בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, נבאס הדף לאמצע, לוקאקו הגיע לריבואנד והפעם היה חד יותר עם כדור לרשת. שער רשמי ראשון במדי השדים האדומים לחלוץ הבלגי שהגיע מאברטון העונה

לוקאקו מצמק את התוצאה (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

דקה 81: יונייטד קרובה להשיג את השוויון. הנריק מחטיריאן הוביל התקפה מתפרצת של השדים האדומים ומצא את מרקוס ראשפורד המחליף לבדו מול קיילור נבאס. החלוץ הצעיר ניסה את מזלו, אך השוער הצליח למנוע את השיוויון והדף לקרן.

דקה 83:  כריסטיאנו רונאלדו נכנס למשחק אחרי שהחליף את קארים בנזמה.

דקה 91: התקפה מתפרצת של יונייטד. אנטוניו ולנסיה פרץ באגף הימני והרים כדור לרחבה, מראון פלאיני נגח לשער, אך נבאס קלט את הכדור.

דקה 92: לוקאס ואסקס קיבל את הכדור באגף הימני, היטל בשחקני ההגנה של יונייטד, נכנס לרחבה והעביר כדור רוחב למרקו אסנסיו, שמשבעה מטרים בעט למרכז השער, אך דה חאה היה ערני ושמר על הסיכוי של יונייטד.

הרכבים:

ריאל מדרידקיילור נבאס, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וארן, מרסלו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', קאסמירו, גארת' בייל (מרקו אסנסיו, 74), איסקו (לוקאס ואסקס, 74), קארים בנזמה (כריסטיאנו רונאלדו 83).

מנצ’סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, ויקטור לינדלוף, כריס סמולינג, מתאו דרמיאן, נמניה מאטיץ', ג'סי לינגרד (מרקוס רשפורד, 46), אנדר הררה (מרואן פלאיני, 56), פול פוגבה, הנריק מחיטריאן, רומלו לוקאקו.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort