רבע גמר יורו נשים: סנסציה אחרי שדנמרק מדיחה את האלופה

אחרי שמשחקן נדחה אמש בגלל גשמים עזים, גרמניה ודנמרק סוף סוף עלו לכר הדשא כדי לראות מה מהן תשחק בחצי הגמר.

הגרמניות היו ללא ספק הפייבורויטיות בהתמודדות והן גם תרגמו את זה ליכולת על המגרש. במחצית הראשונה היה נראה שהן מסוגלות לעלות ליתרון של מספר שערים אבל זה נגמר ב-1:0 מזליקו ובמחצית השניה הדניות הפגינו עליונות וחוללו סנסציה.

מחצית ראשונה:

כבר אחרי 3 דקות, טעיות איומה של השוערת הדנית סטינה ליקה סורנסן גרמה לשער הראשון. איזבל קרשובסקי בעטה לשער והשוערת הדנית איגרפה את הכדור לתוך השער, הרבה יותר שער עצמי מאשר גול גרמני, 1:0 לגרמניה.

גרמניה חוגגת את השער המוקדם (UEFA)

3 דקות לאחר מכן שרה דבריץ בעטה אך הפעם השוערת הייתה ערנית. הקצב הנפפלא נמשך ופרניל הארדר פרצה לרחבה ובעטה מצוין אבל זה עבר סמוך לקורה. מנג, קריסטין דמאן בעטה לכיוון השער הדני אבל שוב ראתה את סורנסן לוקחת. משום מה, מיד לאחר מכן המשחק נרגע קצת והקצב ירד. הגשם, שבגללו המשחק נדחה מאתמול בלילה להיום בצהריים, המשיך לרדת ואיים להשבית גם את המשחק הנוכחי אבל בינתיים רק השפיע על קצב המשחק ותו לא. בדקה ה-37 ת'רזה נילסן הרימה מצויון וקטרין וייה כמעט שמה את זה ברשת אבל ראתה את הבלמית הגרמניה אנה בלסה מוציא לה את הכדור מהרגל לקרן. כדור הקרן של הארד היה מסוכן וכמעט נכנס לשער ישירות מהקרן עצמה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הארדר המשיכה להיות מסוכנת וכדור נפלא שלה לוייה הסתיימה בבעיטה של האחרונה אבל השוערת הגרמניה לקחה את הניסיון. רגע לפני הירידה להפסקה טרוסגארד ניסתה להרים אך הכדור הסתובב לכיוון השער וכמעט נכנס בתור שער שוויון ביזארי, עדיין 1:0. בעיטה אדירה של ג'ניפר מרושז'ן רגעים ספורים לפני הירידה להפסקה הלכה ממש סנטימטרים מעל המשקוף והמחצית הסתיימה ביתרון גרמני מינימלי.

מחצית שניה:

מוגול עלתה במחצית במקום דורסון בגרמניה.

וואו! הדניות חוזרות לעניינים! לארסן מרימה כדור מדוייק לראשה של נדיה נדים שכובשת! הגרמניות עצרו כי חשבו שיש עבירה לחובתן אבל השופטת נתנה יתרון מוצדק, 1:1.

הדניות חוגגות (UEFA)

נדים עם מסירה טובה לטרוסלגארד שבועטת אבסל שוב שולט במקום.

בדקה ה-57 עוד מהלך גדול של הדניות! נדים השתלטה על כדור אבוד ומסרה עומק נפלא להארדר שהשאיר לוייה. האחרונה בעטה למשקוף בלבד, כמה חבל!

בדקה ה-59 הארדר נשלחה לבד מול שלוט אבל השוערת יצאה עם ידה על העליונה.

שתי דקות לאחר מכן דלמן פרצה נפלא והפכה את כל ההגנה הדנית אבת השוערת סונסן הייתה ערנית. מיד לאחר מכן דמאן יצאה ואיסלאנקר עלתה במקומה. בדקה ה-66 גם דנמרק ערכה חילוף, ת'וגרסון עלתה במקום קילדמוס. בדקה ה-70 רודיק פינתה את מקומה לסאנדויי ולכל נבחרת נותר חילוף בודד.

בדקה ה-76 של המשחק רגע של מחלוקת, נדיה נדים ניסתתהלהגיע לכדור ברחבה והוכשלה, אך השופטת לא שרקה לפנדל. ובינתיים אצל גרמניה מוגול ניסתה בעיטה מרחוק אבל לא מצאה את המסגרת אחרי שהכדור פגע בשחקנית דנית ויצא לקרן.

הדניות המשיכו להיות טובות יותר וזה הניב פרי! מהלך ענק שהתחיל אצל נילסן ונדים מצא את המחליפה ת'וגרסן באגף הימני, היא העבירה חזרה לרחבה שם נילסן חיכתה כדי לשים ברשת! 2:1 מדהים לסינדרלה הסקנדינבית.

הדניות בטירוף אחרי שער הניצחון של נילסן (UEFA)

מתפרצת דנית נוספת הסתיימה בבעיטה של נדים החוצה וזה נראה שהגרמניות כבר התייאשו מלנסות להשוות. בדקה ה-87 מיטאג שהייתה חושך כל המשחק ניסתה בעיטה מרחוק אבל זה היה חלש מדי. פטרמן עלתה במקום דלמן בניסיון אחרון לנסות לשלוח את המשחק להארכה אבל זה לא הועיל, 2:1 לדנמרק שממיכה לחצי הגמר, האלופה בחוץ!.

הרכבים:

גרמניה: שולט; בלסה, גוסלינג, פטר, קרשובסקי; דמאן, דורסון, דבריץ, מרושז'אן; מיטאג, דאלמאן

דנמרק: ליקה סורנסון; נילסן, בויה, לארסן, רודיק; טרולסגארד, לארסן, קידמוייס, וייה; הארדר, נדים

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort