הטובות, הרעות וזו שהולכת עד הסוף

שלב הבתים של אליפות אירופה בכדורגל נשים הגיע לסיומו, וזה זמן מצוין לסכם את שקרה עד כה בטורניר המסקרן. אז מי עמדה בציפיות? מי אכזבה? ומי נחשבת להפתעת הטורניר עד כה?

בית א':

במקום הראשון של בית מספר 1 ביורו סיימה המארחת, הולנד. הדחיפה האדירה מאוהדי נבחרת האורנג' של הנשים, הובילה אותה אל מאזן מושלם של שלושה ניצחונות מתוך שלושה משחקים. הולנד עמדה בציפיות והעפילה לשלב רבע הגמר בהצלחה, שם היא תפגוש את זו שסיימה שנייה בבית ב' – שבדיה. סגניתה של הולנד בשלב הבתים היא דנמרק, שגם היא השלימה את המשימה ועלתה לשלב הבא, שלב רבע הגמר. הדניות סיימו את שלב זה כסגניותיהן של המארחות, עם 6 נקודות. ההפסד היחידי היה כמובן להולנד. דנמרק, בהנהגתה של נדיה נדים, ייפגשו בשלב הבא את ענקית כדורגל הנשים, גרמניה. העפלה לחצי הגמר שלהן תיחשב כהפתעה גדולה. בלגיה סיימה את הופעת הבכורה שלה ביורו עם המחמאות כאשר הגיעה למקום השלישי ונפרדה מהטורניר עם 3 נקודות. כאמור, מדובר בהשתתפות הראשונה שלהן באליפות אירופה לנשים, ולכן קשה לכנות את הופעתן ככישלון. נורבגיה נחשבת לכישלון חרוץ. הנורבגיות היו הפייבוריטיות ללכת עד הסוף. הסגל הנוצץ של הנבחרת נכשל בגדול, ואת יתר הטורניר השחקניות יראו מהבית.

הקהל הביתי יהווה פקטור גם ברבע הגמר עבור ההולנדיות? (UEFA)

בית ב':

הבית השני ביורו הנשים לא הביא עימו הפתעות. גרמניה, האלופה המכהנת, סיימה בראשות בית ב' על אף שאיבדה נקודות במשחק אחד (תיקו עם הסגנית שבדיה). שחקניות הנבחרת נמצאות בשורה הראשונה של הטופ העולמי, כל אחת מהן היא כוכבת של ממש, ולכן ההעפלה לרבע הגמר הייתה צפויה, כזו שמובנת מאליה. גרמניה תפגוש בשלב הבא את סגנית בית א', דנמרק. שבדיה, בעלת הסגל הוותיק והמנוסה ביותר, סיימה כסגניתה של גרמניה. השבדיות בהחלט מועמדות לזכייה בסיומו של הטורניר, אך זו הולכת להיות משימה קשה במיוחד. מנגד, הדחה ברבע הגמר תיחשב כאכזבה, והיא תיתן את האות לבואו של המהפך בסגל הנבחרת. איטליה ורוסיה סיימו במקום השלישי והרביעי בהתאמה. במקום אחר ובזמן אחר, לאיטליה היה סיכוי להעפיל לרבע הגמר, אך בבית שבו נמצאות גם גרמניה ושבדיה, הסיכויים הם קלושים, ולכן ההדחה של האיטלקיות כבר אחרי שלב הבתים מתקבלת בהבנה. רוסיה סיימה במקום האחרון כצפוי יש לומר. הן פתחו את הטורניר עם ניצחון מפתיע על אלו שסיימו לפניהן, האיטלקיות, אך שם הדרך כבר הייתה קשה והפסדים לשבדיה וגרמניה קבעו את גורלן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הגרמניות חוגגות, הפסד לדנמרק לא בא בחשבון (UEFA)

בית ג':

אמנם מדובר בטורניר הבכורה שלהן, אך האוסטריות סיימו את שלב הבתים במקום הראשון אחרי הופעות מרשמות במיוחד. הן פתחו עם ניצחון קטן של שווייץ, עשו תיקו עם צרפת הנהדרת, ובפוטו פיניש של שלב הבתים סיימו עם 3:0 ענק על איסלנד המאכזבת. אוסטריה העפילה לרבע הגמר כצפוי, שם היא תפגוש את נבחרת ספרד. צרפת הציגה יכולת מעט מקרטעת בשלושת המשחקים הראשונים שלה, וסיימה רק שנייה בבית עם 5 נק'. הנבחרת, שמורכבת בעיקר משחקניות שמשחקות בליגה המקומית, מסוגלת לעשות מסע ארוך לעבר התואר, אך כדי לעשות צעד משמעותי אליו, היא צריכה קודם כל לגבור על אנגליה הדורסנית ברבע הגמר. שווייץ די הפתיעה כאשר סיימה את השלב המוקדם במקום השלישי עם 4 נקודות. הציפיות מהשווייצריות לא היו בשמיים, למעשה העפלה מהבית הזה הייתה נחשבת להפתעה. הנבחרת, שערכה את הופעתה הראשונה בטורניר, נפרדה ממנו אחרי שלושה משחקים והיא תחזור למולדתה עם הרבה כבוד. מי שתחזור למולדתה עם הרבה פחות כבוד היא נבחרת איסלנד. איסלנד נפרדה מהטורניר כבר אחרי שלב הבתים בבושת פנים מול קהל רב שעשה את הדרך מהמדינה הקרה להולנד. האיסלנדיות היו אמורות להסתדר בשלב הבתים, אך מאזן שערים עלוב (שער זכות אחד לעומת שישה שערי חובה) קבע שהן יודחו בשלב די מוקדם. איסלנד ללא ספק מקבלת את כתר "אכזבת הטורניר".

נבחרת אוסטריה תצליח להפתיע את ספרד? (UEFA)

בית ד':

זוכרים שאמרנו שנבחרת צרפת תפגוש את אנגליה הדורסנית? ובכן, כמו תמיד, לא סתם אמרנו את זה. נבחרת הנשים של שלושת האריות (טוב כן, הלביאות) סיימה את שלב הבתים עם 3 ניצחונות מתוך שלושת משחקי הבית, אך זה לא הכל. השחקניות של מארק סמפסון כבשו לא פחות מ-10 שערים בשלושה משחקים וספגו שער אחד בלבד! ניצחונות 6:0 על סקוטלנד, 2:0 על ספרד ו-2:1 על פורטוגל הביאו להן את המקום הראשון ואת הכרטיס לרבע הגמר, שם הן יפגשו כאמור את צרפת. מי שהצטרפה אליה לשלב הבא הייתה ספרד, שבמשחק האחרון מצאה את עצמה בסכנת הדחה. הספרדיות אמנם הפסידו לסקטולנד במשחק הנעילה של שלב הבתים, אך מאזן שערים טוב יותר מזה של הפורטוגליות נתן להן את המקום השני והבטחת ההעפלה לרבע הגמר. פורטוגל הייתה קרובה לעלייה לרבע הגמר, אך בסוף זה לא קרה וטבילת האש הזו בטורניר הייתה נהדרת מבחינתן. הפעם הבאה תהיה טובה יותר. סקוטלנד לא הפתיעה ולא אכזבה. התחזית הייתה שהסקוטיות יסיימו במקום השלישי במקרה הטוב או במקום הרביעי במקרה הרע. בסופו של דבר התסריט הרע התגשם והן סיימו במקום האחרון עם 3 נקודות.

ג'ודי טיילור, כבשה 4 שערים בשלב הבתים (UEFA)

משחקי רבע הגמר:

29/07 (יום שבת):

19:00 הולנד – שבדיה

משחק מסקרן שמפגיש בין המארחת לזו שהדחה בשלב זה תתקבל בצורה רעה. נבחרת שבדיה מגיעה עם הסגל הוותיק והמחובר, ומנגד הולנד מגיעה עם הרוח הגבית מצד הקהל.

21:45 גרמניה – דנמרק

גרמניה מסתמנת כאחת משתי הנבחרות שיגיעו לגמר, קשה לראות את דנמרק מפתיעה בענק ומעפילה לחצי הגמר על חשבונה של האלופה הנוכחית.

30/07 (יום ראשון):

19:00 אוסטריה – ספרד

הספרדיות אמנם פתחו לא טוב את הדרך שלהן בטורניר, אך במשחק מול הנבחרת עם הניסיון הדל במפעלים אלה היא מגיעה כפייבוריטית. ניצחון של ספרד לא יפתיע אף אחד.

21:45 אנגליה – צרפת

אנגליה מגיעה עם ההתקפה החזקה שלה, וגם צרפת, שמגיעה עם סגל בעל כימיה טובה, לא נראית כאחת שמסוגלת לעצור את האנגליות האדירות. אנגליה מסתמנת כזאת שהולכת עד הסוף.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית