טודו בום בפורטוגל

לאחר שהעדיפו לשכוח את המשחק הראשון שלהן אי פעם ביורו הנשים- פורטוגל וסקוטלנד  נפגשו הערב, למשחק שפתח את המחזור השני בבית ד'. נדמה שלסקוטיות ייקח קצת יותר זמן לעכל את הופעת הבכורה שלהן שנגמרה בשישייה מהדהדת מהשכנה אנגליה ללא מענה מצידן. הערב הן ניסו להתאושש מול הפורטוגליות, שהפסידו בצורה יותר צנועה, 2:0 לנבחרת ספרד. שתיהן ניסו למצוא שער ראשון בהיסטוריה של הטורניר עבורן, ויותר חשוב, גם להשיג ניצחון ראשון עבור נבחרתן, במפגש הבכורה שלהן אחת מול השנייה בטורניר במשחק שנערך באיצטדיון ספרטה, ברוטרדם.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה: 

כבר אחרי 2 דקות, קוסטה הפורטוגלית מקבלת צהוב מהיר מדי על עבירה מחוץ לרחבה. הסקוטיות לא מנצלות זאת והבעיטה החופשית נבלמת.

בדקה החמישית פורטוגל מגיעה להזדמנות ראשונה שנגמרת רק בקרן. 4 דקות לאחר מכן שוב הסקוטיות קרובות, אך בעיטה של בראון נהדפת על ידי שוערת האדומות. משחק בקצב גבוה מאד כשאירוע רודף אירוע , אם יותר רצון של הסקוטיות למצוא את השער הראשון שלהן בטורניר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 17- ההזדמנות של המשחק עד כה. דאבל פס בין קוריס ו-וור הסקוטיות, מסתיים בבעיטה של הקשרית המצטיינת מליברפול שסוחטת הדיפה גדולה ממורלאס, על הריבאונד משתלטת קלילנד שלא משכילה לנצל את ההזדמנות ופוגשת במשקוף. סקוטלנד מתקרבת מאד לשער ראשון אי פעם.

דקה 25- שוב פעם קלילנד, שוב פעם מוראלס בעצירה. מתי הסכר ייפרץ?

דקה 27- שער לפורטוגל! אין כמו קלישאות כדורגל מוכרות, וגם כאן, מי שלא כובש-חוטף. הסקוטיות נענשות על חוסר מסוגלות לסיים התקפה עם כדור ברשת, ופורטוגל, עם ההזדמנות הראשונה שלה במשחק, כשמנדז מנצלת חוסר עירנות לכדור רוחב והופכת למבקיעה הראשונה של הפורטוגליות אי פעם בטורניר היורו. היסטוריה באדום-ירוק ברוטרדם, בניגוד מוחלט להלך הרוחות במשחק. מאז השער הפורטוגליות משחררות לחץ, שולטות ללא עוררין ומצדיקות את היתרון שלהן. תוצאת המחצית עומדת על 1:0 לפורטוגל.

באו לראות ניצחון בכורה ביורו אי פעם, אוהדי פורטוגל
(קרדיט: Daily Mail)

מחצית שנייה:

בדקה ה-52 פורטוגל מגיעה להזדמנות ראשונה למחצית זו, אך פינטו לא מצליחה למצוא את המסגרת.

בדקה ה-62 שוב פעם זו פורטוגל, והפעם הבעיטה של נטו נבלמת. סקוטלנד נדמה, לא מצליחה להתאושש מהשער שספגה והזמן בהחלט לא לטובתה.

דקה 68- שער! ברוכות הבאות סקוטלנד! שער בכורה בטורניר היורו גם לחבורה בכחול-לבן עם כיבוש השער של קט'ברט. בין שתי פורטולגיות לרשת התחתונה בביצוע נהדר. היסטוריה גם לנבחרת סקוטלנד עם שער ראשון בטורניר הגמר.

דקה 72- שער! 4 דקות סקוטלנד נהנית מהשיוויון עד שאנה לייטה, שנמצאת שתי דקות על המגרש, מחזירה את היתרון לסלסאו עם שער ראשון אי פעם במדים הלאומיים!

דקה 85- וויר הסקוטית הכי קרובה שיש להבקיע, אבל פוגשת את העמוד, האם זו הייתה ההזדמנות האחרונה של הסקוטיות להוציא משהו מהמשחק?

90+2- שריקת הסיום! הרבה דרמה ואקשן במשחק מאד מהנה ברוטרדם. שתי נבחרות בהופעת בכורה בטורניר הגמר הגיעו להתמודדות לאחר הפסדי בכורה. לאחר פתיחה מוחצת של סקוטלנד, פורוטוגל היא זו שמצאה את הרשת ראשונה. למחצית השנייה סקוטלנד לא הופיעה ופורטוגל המשיכו בקצב שלהן לאחר השער. סקוטלנד הצליחה לאזן עם שער בכורה משלה אבל 4 דקות לאחר מכן אנה לייזה, 2 דקות על המגרש, כובשת לפורוטוגל ומסמנת וי ראשון אי פעם לנבחרת הסלסאו בטורניר היורו. פורטוגל עם 3 נקודות משני משחקים, בעוד סקוטלנד עם 0 מ-6, מאבדת סיכוי להעפיל לשלב הבא.

הופעת בכורה עגומה עד כה. נבחרת סקוטלנד ליורו.
קרדיט: (Tartan Kicks)

הרכבים:

פורטוגל: מוריאס ,רבלו ,נטו(ק) ,בורגקס ,פינטו, סילבה, קוסטה, דיאנה סילבה, מרקס, מנדז, דה-קוסטה.

סקוטלנד: פיי(ק), ברסלי, דייק, וייר, קריצ'יטון, אוואנס, קורסי, מק'לצ'ין, קלילנד, סמית', בראון.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort