משרד החוץ-11.11

הסיכום השבועי של נציגינו בחו"ל.

דווקא אחרי שגוטמן פרסם את הסגל לבוסניה שחקנינו בחו"ל נתנו הצגות שמעלות תהייה למה חלקם לא זומן.

רגע לפני הקרב הגורלי מול בוסניה נציגינו בחו"ל התפנו כדי להיכנס לכושר שיא לפני דז'קו (שיחמיץ את המשחק) וחבריו

אא"ק לרנקה- נאה סלמינה (0-2)

רם שטראוס שוב פתח בין הקורות של נאה סלמינה וכמובן השלים 90 דקות בהפסד קבוצתו מול אא"ק לרנקה שאצלה רוברטו קולאוטי עלה מהספסל במחצית.

אלמריה-ברצלונה (2-1)

תומר חמד עלה מהספסל בדקה ה-68 כאשר התוצאה עדיין הייתה 1-0 לאלמריה וראה איך לואיס סוארס בשני בישולים  הופך את התוצאה לטובת בארסה.

רפיד וינה-אוסטריה וינה (3-2)

עומר דמארי כיכב בביתה של ראפיד וניצח את הדרבי של וינה במו רגליו עם צמד ענק בדקות 23 ו-40. בעקבות הניצחון דמארי וחבריו התקרבו לרפיד בקרב על מקום לאירופה.

דמארי חוגג בדרבי של וינה (צילום יח"צ)
דמארי חוגג בדרבי של וינה (צילום יח"צ)

אסטרה ג'יורג'יו-סלטיק (1-1)

ניר ביטון ובירם כיאל ישבו 90 דקות על ספסל סלטיק בתיקו של הסקוטים בחוץ מול אסטרה ג'יורג'יו במשחק שהתקיים בערפל כבד.

אברדין-סלטיק (2-1)

משחק הליגה מול אברדין גם לא העיר פנים לשני נציגינו בסקוטלנד כאשר ניר ביטון בכלל לא היה בסגל ובירם כיאל שוב צפה במשחק מהספסל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לידס-צ'רלטון (2-2)

טל בן חיים שוב השלים 90 דקות במדי צ'רלטון בתיקו בחוץ מול לידס אך הוא וחבריו להגנה נראו קצת מהוססים והובכו כמה פעמים על ידי התקפת היריבה.

רדינג-צ'ארלטון (1-0)

אחרי התיקו במחזור אמצע השבוע בצ'מפיונשיפ, בן חיים וחבריו יצאו למשחק מול רדינג וחזרו עם 1-0 יקר מאוד שמציב אותם רק נקודה פחות ממקום שממנו עולים לפלייאוף

קופנהאגן-קלאב ברוז' (4-0)

אחת ההופעות הבלתי נשכחות של שחקן ישראלי באירופה, בטח שבשנים האחרונות, התקיימה באצטדיונה של פ.צ. קופנהאגן. ברוז' הגיעה למשחק חוץ הקשה בדנמרק בציפיה לתוצאה טובה וקשר נבחרת ישראל ליאור רפאלוב דאג לכך עם שלושער מדהים תוך פחות מחצי שעה (דקות 7,30 ו36) כדי להשאיר את ברוז' בפסגת בית ב' של הליגה האירופית.

צפו בהצגה של ליאור רפאלוב בליגה האירופית:

קלאב ברוז'-ווסטרלו (0-5)

אחרי ההצגה באמצע השבוע באירופה ברוז' חגגה גם בליגה בחוץ מול ווסטרלו. ליאור רפאלוב שוב השלים 90 דקות ובישל את השער הרביעי במשחק לנרי קסטייו כדי להתקרב לאנדרלכט בפסגת הליגה הבלגית.

מנצ'סטר סיטי-צסק"א מוסקבה (2-1)

ניצחון מדהים לנאתכו וחבריו באיטיחאד סטאדיום מציב אותם בעמדה לא רעה במאבק על כרטיס לליגה האירופית ואולי אפילו להפתעה ועליה לשמינית גמר של האלופות! חלוץ נבחרת חוף השנהב סיידו דומביה נהנה משני בישולים של קשר נבחרת ישראל כדי להבקיע צמד אבל השפעתו של נאתכו על המשחק לא הייתה רק בבישולים, הוא תיקל, חילץ, בנה התקפות ועשה חיים קשים לקישור של מנצ'סטר סיטי במשך כל 90 הדקות שהיה על המגרש.

סנסציה במנצ'סטר. דומביה נהנה משני בישולים של נאתכו (צילום יח"צ)
סנסציה במנצ'סטר. דומביה נהנה משני בישולים של נאתכו (צילום יח"צ)

דינאמו מוסקבה-צסק"א מוסקבה (0-1)

אחרי הניצחון הגדול באירופה באה הנפילה בדרבי המקומי מול דינאמו. נאתכו פתח והשלים 90 דקות אבל לא יכל לעזור לחבריו להימנע מהפסד, אשר במזל לא הרחיק את צסק"א מזניט (שגם הפסידה).

גנט-אנדרלכט (2-0)

מוליכת הליגה הבלגית הייתה גדולה מדי על רמי גרשון (שיחק 90 דקות) וחבריו וגם כניסתו של קני סייף במחצית לא עזרה לגנט להימנע מההפסד.

גראסהופרס-סנט גאלן (0-3)

מואנס דאבור חזר לככב במדי גראסהופרס ולא סתם. אחרי שבישל את השער הראשון לסלאטיץ', צמד שלו בדקות האחרונות של המשחק נתן ניצחון חשוב מאוד לחרגולים שפשוט היו זקוקים לזה כמו אוויר לנשימה כדי לברוח מהתחתית. ניסו קפילוטו צפה במתרחש מהספסל ולא שותף במדי סנט גאלן.

אינגולשטאד-אוניון ברלין (3-3)

אינגולשטאד נמצאת במקום הראשון בליגה השניה בגרמניה אבל אלמוג כהן שוב לא שותף לחגיגה כאשר לא מצא את עצמו אפילו בסגל של האדומים-שחורים.

סנטאנדר-מאיורקה (1-0)

מאיורקה החלה להתאושש ונמצאת כבר רק 2 נקודות פחות מהפלייאוף על העלייה. חדשות משמחות גם לגיא אסולין שסוף סוף מצא מקום בסגל ואפילו עלה כמחליף בדקה ה-62 של ההתמודדות.

מאריבור-צ'לסי (1-1)

משחק הרואי של אלופת סלובניה הוציא תוצאה מכובדת מצ'לסי בעיקר אחרי ה-6-0 במחזור הקודם. סינטיהו סלליך (הוחלף בתוספת הזמן) יכל לקנות את עולמו עם שער אבל החמצה מסמררת שיער שלו לא הפכה את התוצאה ליותר מפתיעה ממה שהיא. פרחים גם לאדן האזאר שהחמיץ פנדל כדי להשאיר את לוח התוצאות על 1-1. דודו ביטון לא היה בסגל.

קרקה-מאריבור (3-1)

אחרי התיקו היוקרתי מול צ'לסי סלליך שוב פתח בהרכבה של מאריבור והפעם, אפשר להגיד מזל טוב, התכבד בשער בכורה בסלובניה בדקה ה-37 של המשחק. דודו ביטון עלה מהספסל בדקה ה-71 ו-2 דקות מאוחר יותר סלליך הוחלף. האלופה רחוקה 9 נקודות מדומז'לה המוליכה ויהיה מעניין לראות אם תצליח לסגור את הפער.

סלליך מול קרקה. שער בכורע לקשר. (צילום יח"צ)
סלליך מול קרקה. שער בכורע לקשר. (צילום יח"צ)

קון-נאנט (2-1)

איתי שכטר עלה בדקה ה-83 של המשחק וכמעט כבש בתוספת הזמן.

פיורנטינה-פאו"ק (1-1)

אייל גולסה השלים 90 דקות במדי פאו"ק בתיקו מול האיטלקים.בעקבות התוצאה היוונים רחוקים 3 נקודות מהמקום השני בבית והם יחפשו את הניצחון מול גנגאן שכרגע נמצאת שם כדי לעלות לשלב הבא של הליגה האירופית.

פאו"ק-פנאתינאיקוס (2-1)

משחק ענק בין המוליכה עם גולסה ששוב השלים 90 דקות לבין הירוקים מאתונה ראה דווקא את האורחים מנחילים לפאו"ק הפסד בכורה בליגה. גולסה עצמו לא בלט יותר מדי במשחק והוא יקווה שבמשחק הבא מול אסטראס טריפוליס קבוצתו תחזור למסלול הנצחונות.

אוניברסיטאטה קלוז'-פטרולול (3-0)

שי חדד פתח בהרכב בעמדת הקשר האחורי אבל נפצע בדקה ה-32 הוחלף אבל הסיפור של המשחק מגיע שוב מכיוונו של טוטו תמוז שכמובן השלים 90 דקות. החלוץ שדווקא לא זומן לסגל הנבחרת פשוט פורח ברומניה וכבש את שערו העשירי בליגה כדי להיות סגן מלך השערים עם 2 פחות מהמוביל קסרו.

צפו בשער הנהדר של טוטו תמוז במדי פטרולול:

ריימס-ליל (0-2)

אלירן עטר ראה את קבוצתו מכניעה את אניימה מהיציע וקשה באמת לדעת מתי החלוץ יראה שוב דשא במדי ריימס.

לוצרן-ת'ון (0-0)

לוטם זינו עדיין מתאושש מפציעה בזמן שקבוצתו נלחמת על מקום באירופה.

ויטסה-פיינורד(0-0)

דן מורי שוב צפה במשחק מהספסל .

וולין-אולימפיק דונייצק (0-4)

גל שיש שוב לא שותף במשחקה של וולין.

דן האג-ווילם (2-3)

דן האג ניצחה את וילם II  במשחק הפכפך. בן שהר שיחק מחצית ראשונה נוראית בה קבוצתה נכנסה לפיגור כפול והוחלף. במחצית השניה ווילם הצליחה להשוות אחרי שער עצמי הזוי של שוער דן האג ושער של ארמנטרוס אבל המילה האחרונה הייתה שייכת למארחת שעלתה ליתרון 3-2 בפנדל בדקה ה-73 ודאגה לשמור עליו. שהר וקבוצתו נמצאים במקום ה-12 מתוך 18 בליגה.

ציריך-ויאריאל (2-3)

בלי אבי ריקן שעדיין פצוע, ציריך ניצחה את ויאריאל במשחק נהדר שכלל 5 שערים ותקווה לתוצאות טובות בשני המשחקים הנוספים שנותרו לה בליגה האירופית כדי לעלות שלב.

אאראו-ציריך (1-0)

ריקן נעדר גם ממשחק הליגה מול אאראו שיכל להסתיים גם 4-0 לטובת האורחים. אחרי הניצחון קבוצתו של ריקן ממוקמת במקום השני 2 נקודות פחות מבאזל המוליכה.

 

השלל השבועי של נציגינו כולל 9 שערים ו-4 בישולים (כולל המשחקים במסגרת ליגת האלופות והליגה האירופית). דווקא השבוע חלק גדול משחקני הסגל השלימו דקות רבות וגם שיחקו לא רע בתקווה שבאותה יכולת הם יגיעו גם לקרב מול הבוסנים.

צל"ש: ליאור רפאלוב. אין יותר מדי מה לומר אחרי ששחקן ישראלי נותן שלושער במשחק במסגרת אירופית. רפאלוב לא שנה ראשונה בברוז' והוא בהחלט מרגיש כמו בבית במדים השחורים-כחולים אנחנו רק מקווים שהיכולת הזו תגיע גם למדי הנבחרת.

מניה בטוחה: מבחינת ההגנה מצבינו בחו"ל עגום. טל בן חיים ורמי גרשון היחידים שמשחקים קבוע אבל השבוע הם לא היו במיטבם

דרוש שינוי: בירם כיאל פעם נחשב למניה בטוחה בסלטיק עכשיו הוא שקוע בספסל. או לחזור לכושר או לחזור לארץ.

לסיום נתייחס רגע לסגל שזומן מול בוסניה (ולהרכב שאפשר לבנות משם).


שוערים :אופיר מרציאנו, אריאל הרוש וגיא חיימוב

הגנה: אייל משומר, עודד אלקיים, טל בן חיים, רמי גרשון, עומרי בן הרוש, איתן טיבי ואופיר דוידזאדה

קישור :שרן ייני, ניר ביטון, ביברס נאתכו, ערן זהבי, רועי קהת, גילי ורמוט, מאור בוזגלו, טל בן חיים וליאור רפאלוב

התקפה: עומר דמארי, תומר חמד, איתי שכטר, בן שהר, אליניב ברדה ומונאס דאבור

 

אז מבין כל אלה ההרכב שהכי נראה הגיוני הוא:

שוער: חיימוב (מרציאנו)

הגנה: משומר (רק בגלל הניסיון למרות שאולי אפילו אפשר לתת לאלקיים לפתוח), בן חיים, טיבי, בן הרוש

קישור: ייני, נאתכו, זהבי, רפאלוב

התקפה: דמארי וחמד.

שחקנים שמאוד חסרים לי בסגל שיכלו בכיף למלא מקום של כאלה שכן זומנו: אלי דסה( שבכלל מגיע לו לפתוח) וטוטו תמוז שבכיף יכלו להחליף את משומר (הזימון של עודד אלקיים מוצדק) ואת שכטר.

יום ראשון ישראל-בוסניה בסמי עופר! בואו נחזיק אצבעות 🙂

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort