משחקי הכס(ף)

משפחת לאניסטר, השולטת בממלכת ווסטרוז, מתכנסת לעוד ישיבת מועצה: 'אז איך אנחנו מצליחים להעלות את כמות הזהב שלנו?' שואלת בתקיפות המלכה השולטת סרסיי לאניסטר. 'יש לנו כמה אופציות נכנס לשיחה אחראי הכספים של הממלכה, לורד בייליש. 'אפשר להעלות את מחירי הכרטיסים לקרבות המוות באיצטדיון המרכזי', מתחיל בייליש את דבריו. 'אבל כדי באמת להגדיל את כמות הזהב שלנו אנחנו צריכים לחשוב יותר בגדול ויותר רחוק' ממשיך בייליש במונולוג שלו. 'בואו ניקח את טורניר הקרבות ונקיים אותו במקום אחר בממלכה'. 'ואיך בדיוק נוכל להרוויח מזה יותר זהב?' שואל ג'יימי לאניסטר, אח המלכה (והמאהב שלה, אך זה כבר סיפור אחר).

"בית גרייג'וי שנמצא באיים הדרומיים הסכים לשלם לנו 150,000 שקי זהב רק על כך שניתן לו את האפשרות לארח את הקרבות באי שלו. בית טארגאריין הסכים להעביר לנו 200,000 שקי זהב וספינה אישית לכל חבר במועצה" מסיים בייליש את דבריו ובוחן את תגובות הנוכחים. "איך החבר'ה מבנק הברזל בבראבוס יגיבו שיידעו שכל אחד מהנוכחים כאן יקבל ספינה אישית"? תוהה סרסיי בקול. "הם ידרשו שנשלם מס וזה לא מצטייר טוב בפני העם".

"מה שאפשר להסתיר מהציבור נסתיר. ומה שאי אפשר להסתיר, נמצא את הדרך להסתיר" מסיים את דבריו לורד בייליש, קם מכסאו ומרים כוס יין. "נעלה את מחירי הכרטיסים, נדרוש מטארגארגיין אחוזים מכל מה שהם מוכרים. חרבות מיוחדות, מגנים, קסדות וכל מה שהם יצליחו למכור סביב האירוע, אנחנו ניקח נתח זהב מזה. כמובן שגם נקבל הכנסות מהכרטיסים. נפרסם את אירוע הקרבות כאירוע גרנדיוזי שאי אפשר להחמיץ, ככה בתי מלוכה ישלחו את מיטב הלוחמים שלהם בכדי לזכות בטורניר.

משפחת לאניסטר ממשחקי הכס. קווים דומים לראשי הארגון (Winter is Coming)

אצבעון (כינויו של בייליש) לקח נשימה קלה והמשיך, "בית טארגאריין רוצה לארח את הקרבות כדי ליצור רושם טוב על פני שאר הממלכות. במיוחד אחרי כל הבלגן במלחמת האזרחים שעבר. הוא מאד מעוניין באירוח ומוכן לעשות מעל ומעבר למען זה". אצבעון הפסיק לדבר ולגם שלוק קל מהיין. "למען האמת, הוא כל כך מעוניין באירוח שיש פה מתנה לכל אחד מהיושבים, היישר ממזרח הממלכה".

מועצת העיר, האנשים שקובעים הכל, קיבלו במתנה עשרה שקי זהב עם הקדשה אישית ממלכות טארגאריין. "זהו שי צנוע מבית המלוכה על מנת להראות רצינות באירוח הקרבות הקרוב" מסביר אצבעון ליושבי המועצה. חיוכים וחששות קלים חלחלו בין חברי המועצה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

"אני לא חושב שזה רעיון טוב", קם מכיסאו טיריון לאניסטר, הקול השפוי במועצה. "כולכם כאן מסונוורים מזהב ומכוח, אבל בסוף ניפול, נאבד מכוחנו ומהתדמית שהצלחנו ליצור. אנחנו צריכים ללכת לקראת העם, לבחון את כל הממלכות שמציעות את השטח שלהן לקיום הקרבות ולקחת את ההחלטה הנכונה אחרי בדיקה מקיפה". "זה מספיק טיריון", קם מכיסאו איש הכל יכול, טיווין לאניסטר. כבר שנים שהוא שולט ביד רמה בכולם. ללא ספק אחד האנשים המושחתים המוכשרים ביותר שידעה ווסטרוז. "אם נדע להראות לכולם עד כמה חשוב שבית טארגאריין יארח את הקרבות וכמה זה חשוב לפיתוח מזרח הממלכה, נוכל לקבל שקט מכל הציבור ומהמבקרים שלנו, בעיקר מבית סטארק שלא מפסיק לחפש אותנו. והיי, עכשיו שכל אחד עם ספינה ושקי זהב, אני בטוח שהיום שלכם נראה קצת יותר טוב" סיים טיווין את דבריו, הרים את כוס היין שלו והכריז בחגיגיות "לחיי טארגאריין, שזכה ברוב קולות לארח את הקרבות השנה. מי ייתן והקרבות יהיו הוגנים. הוגנים כמו שבית לאניסטר דואג לממלכה שלו ולעם". חברי המועצה הרימו את כוס היין שלהם ביד אחת, כאשר היד השנייה עדיין אוחזת בשקי הזהב שקיבלו בזה הרגע, "לחיים" הם חוזרים אחרי השליט הכל יכול, ופוצחים בארוחת מלכים.

מזל טוב לארגון פיפ"א, אשר חוגג בסוף השבוע 116 שנים לקיומו. אין מספיק דיו בעולם שיוכל לכתוב ולתאר את כמות ההאשמות שהארגון הואשם בו. העלמות מס, קבלת אינספור הטבות ממדינות ברחבי העולם על מנת לשפר את סיכוייהן לארח טורנירים בינלאומיים (גרמניה ב-2006, דרום אפריקה ב-2010, קופה אמריקה ארה"ב ב-2015. לכולן נמצאו האשמות בדבר שוחד תמורת אירוח הטורניר), הלבנות הון, נהנתנות יתר ועוד ועוד. נדמה לפעמים שפיפ"א קצת שכחה את המטרה שלשמה היא הוקמה. היא הוקמה כדי לעזור ולפתח את המשחק. כי המשחק הזה שייך לאוהדים. לצד פעולות חיוביות של הכנסת מצלמות מתקדמות לקביעת שערים (עין הנץ) ושדרוג חווית הצפייה לאוהד הממוצע, ריח השחיתות עדיין דבוק בה, ומטרתו המרכזית של ג'יאני אינפנטינו האיטלקי, האיש שעומד בראש פיפ"א אחרי שספ בלאטר הכל יכול (להלן טיווין לאניסטר) הושעה לשמונה שנים עקב כתבי אישום חמורים בעוון שחיתויות, היא להחזיר את הארגון לתודעת הציבור באופן חיובי ונקי מהאשמות. היו"ר החדש יהיה חייב להחזיר את האמון בארגון, ולגרום לשינויים שיעלימו את כתמי העבר אין לטיריון (אינפנטינו) יותר מדי זמן לתקן את העוול שגרמו קודמיו, המונדיאל ברוסיה 2018 מגיע אלינו בצעדי ענק, שזה אומר רק דבר אחד- winter is coming.

אינפנטינו על תקן המושיע של פיפא. יצליח לשקם את הארגון? (The Indian Express)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort