חולמים בספרדית – חלק ה': ווינגרים

"דור הולך ודור בא והארץ לעולם עומדת", כך נכתב בספר קהלת. בעת האחרונה נפרדנו ממספר כדורגלנים גדולים, ביניהם קרלס פויול, ג'נארו גאטוזו, דייוויד בקהאם, פרנק למפארד, תיירי הנרי, ראול, ועוד רבים וטובים. כעת, הגיע הזמן להכיר את הדור הבא של הכדורגל הספרדי. ספרד היא מעצמת ספורט, והליגה הספרדית היא אחת הליגות הטובות בעולם, יש גם כאלה הסבורים שהיא הטובה ביותר. ב"לה ליגה" ומחוצה לה מסתובבים לא מעט שחקנים ספרדים מחוננים, שעוד לא עברו את גיל 23 ובשנים האחרונות פרצו לתודעה למעשה, וזה הזמן לבחון את מצבם של אותם שחקנים, מהאלמוניים ביותר שרק עכברי כדורגל מכירים ועד הכוכבים הגדולים ששמם שגור בפיהם של כל אוהד ממוצע.

בפרק החמישי נתמקד בשחקני הכנף, ה"ווינגרים" שחורכים את האגף במהירות מסחררת, מתגברים בקלות על כל מגן ומהווים איום תמידי על השער.

אז אלו הם 10 הווינגרים המבטיחים ביותר של הכדורגל הספרדי:

תאו בונגונדה, 21, סלטה ויגו:

תאו בונגונדה פרץ לחיינו משום מקום. הוא קיבל הזדמנות בעונה שעברה ומשחקן אלמוני הפך לבורג משמעותי בהרכב של סלטה. המאמן אדוארדו בריסו מעריך אותו מאוד והראייה לכך היא 2200 הדקות ששיחק העונה. הוא שורף את הקו עם המהירות האדירה שלו, מסוגל לשחק בשמאל ובימין, מתגבר על שחקנים בקלילות ומייצר 1.2 מסירות מפתח בממוצע למשחק. המספרים שלו אמנם לא מרשימים במיוחד, שער אחד בלבד ו-3 בישולים תרם בונגונדה העונה אבל הוא אחראי כמעט על כל מהלך התקפי של סלטה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

איניאקי וויליאמס, 22, אתלטיק בילבאו:

השחקן המהיר ביותר בליגה הספרדית מקבל מקום של כבוד ברשימה זו. איניאקי וויליאמס הבסקי, שנולד בבילבאו להורים גנאים, הוא אחד השחקנים הטובים העונה בקבוצה מחבל הבסקים. הקיצוני הימני הוא לא רק מהיר, אלא גם פיזי מאוד, מה שעוזר לו לנצח במאבקים את השומרים שלו. הוא גם יודע להבקיע ולייצר מצבי הבקעה לחבריו, 4 שערים ו-7 בישולים תרם העונה וויליאמס, ושיתוף הפעולה שלו עם החלוץ אריץ אדוריס הוא יוצא מהכלל. מספר קבוצות ברחבי היבשת כבר עוקבות אחריו וכנראה שהוא לא יישאר בסן מאמס עוד הרבה זמן.

מיקל אויארסבאל, 21, ריאל סוסיאדד:

כמה כישרון יש בילד הבסקי הזה. אויארסבאל עשה את הפריצה שלו בעונה שעברה עם 6 שערים שכבש עבור סוסיאדד. הוא משחק בדרך כלל בכנף שמאל ומייצר משם תפוקה על בסיס קבוע. יכולת הכדרור שלו מאוד איכותית, כמו גם יכולת המסירה וההגבהה שלו. בעונה שעברה הוא הבקיע שער ניצחון מול ברצלונה ושם בעצם נכנס לתודעת אוהדי הכדורגל. העונה יש לו 8 בישולים, מלך הבישולים של סוסיאדד. הוא אמנם הבקיע רק שער אחד, אך משתפר ממשחק למשחק ואם ימשיך בקו העלייה הזה, גם השערים יגיעו בסופו של דבר.

https://youtu.be/mVKF2O3fiSY

סאמו קסטייחו, 22, ויאריאל:

השחקן הזה מסומן כבר שנים ככישרון על אך עדיין לא מצליח באמת לממש את הפוטנציאל שלו. יש לו מהירות מסחררת ודריבל ברמה גבוהה, אבל הוא לא מצליח להיות עקבי ולייצר יכולת טובה לאורך זמן. הוא שמאלי ברגל אך מסוגל לשחק ב-2 האגפים באופן שווה. הסטטיסטיקה שלו העונה היא 2 שערים ו-4 בישולים, לא מספיק בהתחשב בכמות הכישרון העצומה שיש לו ברגליים. אולי קסטייחו צריך לחשוב על מעבר לקבוצה אחרת שתתאים לסגנון המשחק שלו, כי כרגע נראה שהוא דורך במקום.

מרקו אסנסיו, 21, ריאל מדריד:

ככל הנראה השחקן המרשים ביותר בקטגוריה הנ"ל. אסנסיו הגיע לריאל מדריד כפרוספקט ממאיורקה, והיום הוא כבר שם שכל אוהד כדורגל מכיר, אחרי שסיפק הופעות נהדרות בליגה ובליגת האלופות. למרות שהוא נמצא בקבוצה עמוסת כוכבים, הוא נראה כמו שחקן שמגיע לו מקום בהרכב, אפילו על חשבון כוכבים כמו קארים בנזמה או גארת' בייל. אם אסנסיו ימשיך להציג יכולת טובה, כמו שעשה עד עכשיו, גם חולצת ההרכב וההערכה מזידאן תגיע בקרוב מאוד.

https://youtu.be/8BVLLeJhrLI

אדאמה טראורה, 21, מידלסברו:

הכישרון הענק הזה קצת הלך לאיבוד בעונות האחרונות. אדאמה, שגדל במחלקת הנוער של בארסה, לא הצליח להשתלב בהרכב הראשון של הקבוצה, כצפוי יש לומר, והלך לנסות את מזלו באנגליה. זה לא כל כך הלך לו, לא באסטון וילה ולא במידלסברו העונה. יש לו מהירות עצומה וכוח פריצה מרשים אבל הוא אוהב מאוד את הכדור, אפילו יותר מדי. קבלת ההחלטות שלו ברמה מאוד נמוכה, מה שאולי מסביר את השורה הסטטיסטית הדלה שלו – רק 3 בישולים יש לאדאמה ב-2 העונות האחרונות באנגליה ואולי הגיע הזמן שיחשוב על יעד אחר.

https://m.youtube.com/watch?v=Bstwyc9muvc#

באלדה קייטה, 22, לאציו:

וואו, איזו פריצה אדירה עשה השחקן הזה העונה. קייטה, ספרדי ממוצא סנגלי, גדל גם הוא בברצלונה, והוא שחקן מגוון מאוד שמשלב מהירות וטכניקה עם פיזיות וכוח מתפרץ. הוא תרם העונה כבר 14 שערים ו-5 בישולים ללאציו שעד כה עומדת בציפיות ונמצאת במקום הרביעי והמכובד ב-Serie A. עוד בעונות הקודמות הוא הראה ניצוצות אבל העונה נראה הרבה יותר חד, בשל ומוכן להוביל את לאציו לעוד הרבה הישגים בעתיד.

סנטי מינה, 21, ולנסיה:

הקיצוני/חלוץ הזה שגדל בסלטה ויגו עושה עד כה עונה טובה מאוד ביחס לציפיות ממנו, וביחס לעונה החלשה של ולנסיה. הדבר שהכי מאפיין את סנטי מינה הוא הזריזות והחדות מול השער. למרות שלולנסיה יש חוליית התקפה שכוללת את סימונה זאזה, נאני, רודריגו ומוניר אל חדאדי, הוא הצליח למצוא מקום ברוטציה וכבש העונה כבר 6 שערים. בנוסף, הוא גם בישל 3 פעמים ומסוגל לשחק בכל תפקידי ההתקפה, תכונה חשובה מאוד לשחקן התקפה בכדורגל המודרני של היום. סנטי מתקדם ממשחק למשחק ומקווה להמשיך ביכולת הטובה שלו בעונה הבאה וכמובן שכל הקבוצה שלו תחווה עונה מוצלחת יותר.

https://youtu.be/6EKaIeXWrTA

סוסו, 23, מילאן:

סוף סוף סוסו נראה קרוב למימוש הפוטנציאל שלו. הקיצוני הימני עשה התקדמות עצומה השנה וכמו קייטה גם הוא מגיע מה-Serie A. סוסו, שכבר היה בליברפול ולא קיבל כמעט הזדמנויות, נראה פשוט נהדר העונה והוא בין נקודות האור הבודדות במילאן האפרורית. הוא הבקיע 7 שערים ובישל 9 פעמים, יש לו שמאלית נהדרת, הטכניקה שלו היא פשוט מושלמת ויכולת המסירה שלו איכותית מאוד. לסוסו מגיע קבוצה טובה יותר מסביבו, ואם זה לא יקרה במילאן, כדאי לו לשקול את המשך דרכו שם.

חאבי אונטיוורוס, 19, מלאגה:

השחקן הצעיר והאלמוני ביותר ברשימה מגיע היישר ממחלקת הנוער של מלאגה. הוא עלה לבוגרים רק העונה ומהר מאוד הראה שהוא שייך לרמה. ב800 דקות בלבד אונטיוורוס הספיק להיות מעורב ב5 שערים של מלאגה (2 שערים ו-3 בישולים) ואי אפשר לפספס את הכישרון שלו. הוא פורץ מימין, משמאל, מכדרר, עובר, מוסר, כובש וגם עושה עבודה הגנתית כשצריך. מפה הוא יכול רק לעלות ואין לי ספק שהוא גם מסוגל לעשות את זה.

https://youtu.be/R0Ru7X_L-24

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort