כדורסל אירופי: טנריפה ובנביט יפגשו בגמר ליגת האלופות, בלאט ודרושפאקה הודחו מהיורוליג

פיינל פור ליגת האלופות של פיב"א יצא הערב לדרך ויש לנו שתי פינליסטיות. טנריפה עשתה את העבודה מול הקהל הביתי, כמו גם בנביט שסיפקה מחצית שנייה מצוינת על מנת לנצח את מונאקו. ביורוליג, ריאל מדריד מדיחה את דרושפאקה ודיוויד בלאט, בעוד אולימפיאקוס כופה משחק חמישי מול אנאדולו אפס

פיינל פור ליגת אלופות:

איבורוסטר טנריפה-ונציה 58-67 

האיטלקים פתחו טוב יותר את המשחק, בעוד שחקני הקבוצה מהאיים הקנריים  שמארחת את הפיינל פור, סיפקו אחוזים רעים מהשדה, מול הקהל הביתי. המקומיים התקשו להסתדר בצבע מול הכוח של הרבוז' פריץ' שהוליך את הקבוצה מעיר התעלות ליתרון 18-11 לאחר 2:40 דקות. דווין וויט סיפק יכולת טובה, לאחר שליי אפ של הגארד האמריקני הוריד את היתרון האיטלקי לשתי נקודות בלבד. מרקיז היינס הזכור במחזותינו, הרגיע את התלהבות הקהל המקומי, עם שלשה גדולה. אך הצהובים לא אמרו נואש, והגנה קשוחה של הספרדים סיפקה פוזשנים ריקים של הוניציאנים, בעוד שלשה מהפינה של אברומיטיס, השווה את התוצאה

הפאוור פורווארד האמריקני של טנריפה המשיך ללהוט לאורך המחצי, כשהוא קולע את שש הזריקות הראשונות שלו ואף מעניק את היתרון לקבוצתו. אך, שחקני טנריפה המשיכו להתעקש על זריקות מחוץ לקשת והמשיכו להחטיא, בעוד סטפנו טונוט מחזיר את היתרון לקבוצתו. אארון דורנקאמפ החל לספק את הישועה מחוץ לקשת, עם שתי שלשות רצופות שהעבירו את המומנטום ואת היתרון, לזכות קבוצתו. היתרון המקומי צמח, לקראת סוף המחצית הראשונה, בזכות אגרסיביות מרשימה של שחקני הפנים, ברשות אברומיטיס. המילה האחרונה במחצית הראשונה הייתה שייכת למרקיז היינס, שהוריד את היתרון הספרדי ל-6 נקודות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המחצית השנייה נפתחה כמו שהיא נגמרה, באנרגיות גבוהות מצד טנריפה, שעלתה ליתרון דו ספרתי עם פתיחת הרבע השלישי. רודריגו סן מיגל סיפק חטיפה נהדרת בחלק המגרש של ונציה והעניש עם ליי אפ קליל. אברומיטיס עם  פייד אוואי וגיאורגיס בוגריס בלואו פוסט, סגרו ריצת 10-0 לזכות הספרדים, בחמש הדקות הראשונות של הרבע!! דווין וויט סיפק את הגאולה לונציה, לאחר מסע מוצלח לקו העונשין. פריץ' הוריד את ההפרש ל-11 בלבד, אך טאריק קירקסאיי צינן את ההתהלבות עם צליפה מחוץ לקשת.

פרנק וסקאז, ודורנקאמפ מחוץ לקשת, קבעו כבר יתרון של 19 נקודות לטנריפה, בפתיחת הרבע הרביעי. ההגנה של שחקני טנריפה המשיכה לתת את הטון, בעוד יריביהם התקשו אפילו לשחרר זריקות. בכל זאת הספרדים הצליחו להישאר בתמונה, לאחר שלשה של תומאס רס, שהורידה את הפער ל-13 בלבד 4 דקות לסיום המשחק. 2 דקות לסיום, פריץ' תקף היטב את הטבעת והפער ירד ל-10 בלבד שתי דקות לסיום. רודריגו סן מיגל שוב סיפק מהלך הגנתי נהדר, לאחר שחטיפה שלו עצרה את ההתקפה הוניציאנית מאפשרות להוריד את ההפרש לחד ספרתי. מרקיז היינס עוד קלע שלשה, אך זה היה מאוחר מידי.

טנריפה, לא עושה בושות מול הקהל הביתי שעמד מאחורי שחקניו לכל אורך המשחק. למרות כדורסל לא מרשים בעליל, החבורה בצהוב הסתמכה על הגנה חזקה ואנרגיות גבוהות, על מנת להעפיל לגמר הפיינל פור של ליגת האלופות, שם היא תפגוש את בנביט הטורקית. אברומאיטיס עם ערב נהדר של 19 נקודות ותשעה ריבאונדים, הוביל לניצחון. מרקיז היינס עם 13 נקודות, 10 מהן במחצית הראשונה, הוביל את קלעי ונציה.

טנריפה, שנעזרה בקהל ביתי תומך מעפילה לגמר הפיינל פור, שם תפגוש את בנביט (הפייסבוק הרשמי-ליגת האלופות של פיב"א)

מונאקו-באנביט 83-74

בקרב של שתיים מהקבוצות המרשימות ביותר בטורניר לאורכו, הטורקים יצאו עם ידם על העליונה. דווקא מונאקו פתחה נפלא את המשחק וסיימה את המחצית ביתרון 45-37. רבע הגנתי נפלא של הטורקים השאיר את הקבוצה מהנסיכות על שמונה נקודות בלבד. גם הרבע האחרון היה שייך לקבוצה של סאסו פליבוסקי, שבהנגתו של ג'ורדן תיאודור הנפלא (21 נקודות ו-11 אסיסטים) מעפילים לגמר הטורניר השלישי בחשיבותו ביבשת. ג'אמל שולר היה הקלעי הבולט בצד המפסיד עם 20 נקודות.

פלייאוף היורוליג:

ריאל מדריד הדיחה הערב את דרושפאקה ודיווד בלאט לאחר שניצחה 89:78 בטורקיה, תוצאה שקבעה 3-1 בסדרה לזכות הקבוצה של פבלו לאסו. חמישה שחקנים של ריאל סיימו בספרות כפולות כשכמובן, סרחיו יול מוביל את הקלעים, עם 17 נקודות. ברד וואנמייקר שסיפק אחוזים נהדרים ל-2 נקודות ו-25 נקודות, היה הקלעי הבולט בשורות דרושפאקה.

אולימפיאקוס החזירה את הסדרה לפיראוס, לאחר שהשוותה את המאזן הכללי לשתי ניצחונות לכל צד, בזכות ניצחון 74-62 על אנאדולו אפס. הטורקים סיפקו מפגן התקפי מביך ברבע האחרון, במהלכו קלעו 8 נקודות בלבד. ספאנוליס הנצחי סיפק יכולתה נפלא ה מחוץ לקשת (ושתי זריקות בלבד לשתי נקודות, ב-50%) לאחר שקלע 5 שלשות מתוך 11 ניסיונות, בערב של 18 נקודות. ג'ייסון גריינג'ר (17 נקודות ושמונה ריבאונדים) היה היחיד שהופיע מהקבוצה המארחת. המשחק המכריע ביום שלישי בהיכל השלום והאחווה.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית