סיום באתיחאד: 0-0 בדרבי של מנצ'סטר

תוכלו לקרוא לו "בונקריניו" או בכינויים כאלה ואחרים אבל קבוצתו של מוריניו שוב לא הפסידה וזה מאוד מאוד חשוב בשבילה במיוחד במשחק כזה קריטי וכשהיא חסרה שישה שחקנים. יונייטד אמנם הייתה אנמית בחלק ההתקפי אבל הייתה טובה מאוד בחלק האחורי למרות היעדרותם של רוחו, סמולינג וג'ונס. סיטי יכולה לצאת מאוד מאוכזבת מהמשחק מאחר והיא דווקא ניסתה לתקוף, ולא מעט אבל לא הצליחה למצוא את הרשת ובכך פספסה הזדמנות לעקוף את ליברפול בטבלה כשיש לה עוד משחק חסר. נקודת אור שהיא יכולה למצוא במשחק הזה היא חזרתו של גבריאל ז'סוס מפציעה לא קצרה. החלוץ הברזילאי הצעיר והמוכשר יוכל לתרום לה הרבה עד סוף העונה.
מנצ'סטר יונייטד פתחה את המשחק עם שליטה בכדור באיזורים מסוכנים אבל נרגעה לאחר 10 דקות בלבד והלכה לאחור בזמן שסיטי לקחה את השליטה לידיים שלה. הסיטיזנס היו מאוד מסוכנים באגף הימני עם סטרלינג ואגוארו שמשך לשם הרבה מאוד פעמים במהלך המחצית. בכלל אגוארו היה מאוד מסוכן אבל מאחר ושאר החברים שלו היו די רדומים הוא לא הגיע למצבים שהוא צריך כדי למצוא את הרשת. משחק ההתקפה של יונייטד לא ממש היה קיים אבל בכל זאת במספר הפעמים המועט שראשפורד ומרסיאל נגעו בכדור הם עשו מהלכים יפים. מחצית מעט מאכזבת מבחינת מצבים אבל לפחות היא משאירה למה לצפות במחצית השנייה.
מחצית ראשונה טובה מאוד של אגוארו (ESPN)
סיטי פתחה טוב את המחצית השנייה, לחצה את יונייטד גבוה ושלחה הרבה שחקנים קדימה במטרה למצוא את השער הראשון במשחק. היא המשיכה ללחוץ, לבעוט מימין, משמאל ומהאמצע אבל שום דבר לא עזר לה מול ההגנה הנהדרת של יונייטד ומול דה חאה שנתן משחק מצויין. יונייטד ויתרה על ההתקפה כנראה עוד בחדר ההלבשה בהפסקת המחצית מאחר ולא ראינו ממנה ולו התקפה אחת ראויה במשחק כל המחצית השנייה. סיטי המשיכה ללחוץ וללחוץ אבל פשוט לא הצליחה למצוא את הרשת, במיוחד לאחר שפלאייני קיבל אדום ויונייטד התגוננה עם כל שחקני השדה שלה.
מהלך המשחק:
-המצב המסוכן הראשון במשחק הגיע בדקה התשיעית והיה שייך לקבוצה בתכלת. דה בריינה שלח כדור אדיר פנימה לאגוארו שמשני מטרים שלח כדור לקורה והחוצה.
-בדקה ה-25 קיבלנו ניסיון ראשון גם מיונייטד. מרסיאל הרים כדור לאמצע, בראבו יצא והדף רע, הררה הוריד למחטיריאן והאחרון בעט לא רע אבל השוער הצ'יליאני הצליח לתקן בהדיפה.
-לאחר שלוש דקות אגוארו הגיע למצב נגיחה לא רע אבל שלח את זה החוצה.
-בדקה ה-32, אגוארו שלח בעיטה מסובבת מ20 מטרים, דה חאה זינק נהדר והדף את הכדור.
-לאחר דקה וחצי השחקן החם ביותר בסיטי-סרחיו אגוארו,  הפיל את באיי ואת דרמיאן ובעט מקצה הרחבה, זה עלה גבוה.
-בדקה ה-36 קולארוב שלח בעיטה שטוחה לפינה השמאלית של דה חאה, השוער הספרדי הדף גם את זה.
-בדקה ה-43 דאבל פס נהדר של סטרלינג ואגוארו הוליד מצב מאוד מסוכן של האנגלי אבל הוא שלח את מעל השער.
-דקה בלבד לאחר מכן, הרמה של ראשפורד מבעיטה חופשית הגיעה לראשו של הררה שהיה חופשי לגמרי אבל הוא שלח את זה מ5 מטרים החוצה. פספוס אדיר של הקשר להוריד את הקבוצה של ביתרון למחצית.
 
0-0 בין שתי הקבוצות בסיום המחצית הראשונה. מחצית חלשה ממה שציפינו.
-המחצית השנייה נפתחה בסערה אצל סיטי וכבר אחרי שתי דקות מתפרצת טובה של סטרלינג הסתיימה בבעיטה חלשה, קלה מאוד עבור דה חאה.
-לאחר דקה וחצי אגוארו עבר שלושה שחקנים ובעט מקצה הרחבה, היישר אל דה חאה.
משחק גדול של השוער הספרדי (daily express)
-הלחץ של סיטי נמשך ובדקה ה-58 דה בריינה חתך לאמצע ובעט, הכדור שלו עבר ליד הקורה.
-שתי דקות לאחר מכן אגוארו בעט ריבאונד מההגנה של יונייטד, הכדור העוצמתי שלו עבר מעל המשקוף. סיטי מתקרבת!
-בדקה ה-67 סיטי הגיעה לעוד מצב ענק. סאנה העלה כדור קרן נהדר היישר אל ראשו של אוטמנדי שנגח מארבעה מטרים אל גבו של באיי והחוצה. אם סיטי לא תכבוש בקרוב היא עוד עלולה לשלם על זה.
-לאחר שלוש דקות סטרלינג ניסה עוד בעיטה מחוץ לרחבה, דה חאה שוב היה שם כדי לקחת את זה.
-בדקה ה-84 יונייטד נשארה ב10 שחקנים. 7 שניות לאחר שקיבל צהוב, פלאייני ביצע עבירה על אגוארו שלאחריה הוא נתן לו נגיחה קטנה עליה קיבל אדום ישיר.  כמובן שאחרי האדום פפ הכניס את ז'סוס במטרה להכריע את המשחק ולצאת עם שלוש נקודות יקרות.
-בדקה ה-91 ז'סוס כבר מצא את הרשת וכל האוהדים חגגו אך הקוון הניף את הדגל והשער נפסל בטענת נבדל מוצדקת.
 
-בדקה ה-96 דה בריינה שלח כדור פשוט ענק פנימה אל אגוארו שבעט בגלישה והחמיץ את המסגרת ממטר וחצי.
בסיום: 0-0 מאכזב ומעט משעמם בדרבי, לא הועיל אבל גם לא ממש הזיק לאף אחת מן הקבוצות.
0-0 בסיום, הפרצוף של אגוארו אומר הכל. סיטי ניסתה וניסתה אבל פשוט לא הצליחה (דף הפייסבוק הרשמי של סיטי)

הרכבים: מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, אריק באיי, דיילי בלינד, מתיאו דרמיאן, אנדר הררה, מייקל קאריק, מרואן פלאייני, הנריק מחטיריאן (טימותי פוסו מנסה-'86), אנטוני מרסיאל (ג'סי לינגארד-'80), מרכוס ראשפורד (אשלי יאנג-'93).

מנצ'סטר סיטי: קלאודיו בראבו (ווילי קבאז'רו-'79), פאבלו זבאלטה, וינסנט קומפאני, ניקולאס אוטמנדי, אלכסנדר קולארוב, פרננדיניו, יאיא טורה, ראחים סטרלינג (גבריאל ז'סוס-'86), קווין דה בריינה, לירוי סאנה (חסוס נבאס-'80), סרחיו אגוארו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort