מבול באביב: 14 שערים בפתיחת המחזור בסריה A

הסריה A כבר בישורת האחרונה והמחזור ה-33 נפתח בסערה. 14 שערים היו הערב בשני המשחקים שחנכו את המחזור. אטאלנטה השיגה ניצחון חשוב על בולוניה לאחר ששמטה יתרון כפול. אך, גולת הכותרת של הערב הגיעה מטוסקנה, במשחק רב מהפכים, פיורנטינה ניצחה את אינטר 4-5!! איקרדי סיפק שלושער, אך מחצית מופלאה של הויולה העניקה לפאולו סוזה שלוש נקודות

פיורנטינה-אינטר 4-5

אינטר הגיעה הערב לטוסקנה על מנת להתמודד מול פיורנטינה המקומית,  במסגרת  המחזור ה-33 בסריה A. סטפנו פיולי, שהשיג את ניצחון הבכורה שלו מול המארחת שלו הערב, ידע שקבוצתו חייבת לנצח על מנת לא לצאת באופן כמעט ודאי, מהקרב על המקום לאירופה. מנגד פיורנטינה לא ניצחה כבר שני משחקים, כולל הפסד מביך לאמפולי החלשה והקבוצה של פאולו סוזה, ככל הנראה לא תיקח חלק במסגרת אירופית בעונה הבאה. המאמן הפורטוגזי נאלץ להסתדר ללא ניקולה קאליניץ' שריצה הערב עונש הרחקה. אצל האורחים, נאגטומו המשיך לקבל את הקרדיט, על חשבון אנסאלדי הפצוע.

לאחר 7 דקות של כדורגל, מאורו איקרדי הגיע למצב מצוין ברחבה, אך טטרושאנו היה במקום על מנת להדוף לקרן. הקצב המשיך להיות גבוה גם בצד השני של המגרש. שתי דקות חלפו מהחמצה של איקרדי, עד שפדריקו ברנרדסקי סיפק נגיחה שחלפה ליד הקורה.

בדקה ה-23, הויולה עלו ליתרון. מתיאס וצ'ינו הסתנן היטב לרחבה וקלט מסירת רוחב מצוינת של מיליץ'האורוגוואי המשיך בנגיעה והכניע את האנדנוביץ'. 0-1 לפיורנטינה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

היתרון של פיורנטינה החזיק שש דקות בלבד, עד שהגיע השיווין. מאורו איקרדי סיפק מבצע נהדר ברחבה, והשאיר את איוון פרשיץ' לגלגל את הכדור לרשת הריקה. הקפיטן הבלתי נלאה של אינטר, הזכיר שגם לבשל הוא יודע מצוין. זה היה האסיסט השמיני שלו העונה. 1-1.

חמש דקות נוספות חלפו והמהפך של הנראזורי הגיע. איקרדי סיפק את הספציאליטה הקבוע שלו, לכבוש שערים. החלוץ הארגנטינאי קיבל כדור עומק נהדר מז'ואו מריו, חדר לרחבה והכניע את טטרושאנו. אינטר הופכת. 2-1.

המחצית הראשונה הייתה שייכת לאיקרדי, שסיפק את הכלים למהפך של הנראזורי (הפייסבוק הרשמי- אינטר)

הקצב המהנה המשיך גם במחצית השנייה, אך בעיקר מהצד המארח. לאחר שש דקות בלבד מהחזרה למגרש, פיורנטינה זכתה בפנדל. דנילו דא'מברוסיו סיפק עבירה שטוית על באבאקר, לאחר שמשך בחולצה של החלוץ. למזלו של מגן אינטר, ברנרדסקי סיפק בעיטה רעה ומעט מזלזלת, האנדנוביץ' ירד היטב ועצר את הבעיטה.

בדקה ה-62 מיליצ'יץ' סיפק מבצע מצוין, בסיומו השאיר את הכדור לבורחה ואלרו, שסחט  הצלה מצוינת מהאנדנוביץ'. הקרן שהגיעה כתוצאה מאותו מהלך הובילה לשיווין. בורחה ואלרו הלך לדגל הקרן וסיפק הרמה מצוינת שהגיעה לראשו של דווידה אסטורי שנגח נהדר.

דקה חלפה והפעם היה תורם של הויולה להפוך את התוצאה. ואצ'ינו החליף מסירות עם בורחה ואלרו ומ-30 מטרים הקשר מאורוגוואי שחרר בעיטה שטוחה ומדויקת שנעצרה ברשת. מהפך נוסף, 2-3 לפיורנטינה. 

המחצית המופלאה של ה-ויולה קיבלה עוד ערך מוסף בדקה ה-70. ואצ'ינו שלח את קומה באבאקר למתפרצת, בעוד ההגנה של אינטר פרוצה להחריד. החלוץ הסנגלי חדר לרחבה ושחרר מהאגף השמאלי ושחרר בעיטה מדויקת שנעצרה ברשת. 4-2 ענק לפיורנטינה.

לא היה יותר מיד על מה לספר במחצית הזו מלבד הגולים של פיורנטינה (והחמצת הפנדל של ברנרדסקי). התקפה מתפרצת נוספת שוב תפסה את הגנת אינטר לא מתפקדת. קרלוס סאלסידו שנכנס כמחליף, הכניס כדור טוב לבאבאקר שכבש את השני שלו במשחק, התשיעי שלו העונה והחמישי של קבוצתו הערב. 2-5 לפיורנטינה.

בדקה ה-85, באבאקר היה קרוב להשלים שלושער, אך הבעיטה שלו פספסה את הקורה השמאלית בסנטימטרים ספורים. בדקה ה-88 מאורו איקרדי שדי נעלם במחצית השנייה, כבש את השני שלו במשחק. פרשיץ' החזיר טובה לחברו, לאחר שהכניס לקפטן כדור טוב מהאגף. איקרדי סיפק סיבוב מצוין ובעיטה חדה, שפגעה בקורה ומשם לרשת. 3-5 לפיורנטינה.

המשחק המטורף הזה נפתח מחדש דקה ועשר שניות בתוך תוספת הזמן. מאורו איקרדי החזיר תקוות לאוהדי הנראזורי לאחר שהתרומם לכדור קרן ונגח לרשת. שלושער לקפיטן. 4-5 לפיורנטינה.

שלוש דקות בתוך התוספת (מתוך ארבע מינימום), אינטר כמעט והשוותה לאחר שכדור קרן נהדף לרגלו של ברוזוביץ' שהפציץ למסגרת, אך הכדור פגע ברגלו של שחקן בסגול ופיורנטינה ניצלה.

עד הסיום שחקני הויולה שמרו על השער בחירוף נפש וזכו בשלוש הנקודות. אינטר ממשיכה לאבד גובה במאבק על אירופה, בעוד פיורנטינה משיגה מעט תקווה לאחר שצימקה את הפער מהנראזורי לנקודה בלבד.

מהפך מופלא של פיורנטינה במחצית השנייה, איקרדי לבדו היה קרוב להחזיר את אינטר למשחק (seria a tim)

 

אטאלנטה-בולוניה 2-3

המשחק שפתח את המחזור, סיפק שערים רבים ודרמות. אטלנטה הנהדרת אירחה ב-"אתלטי אזורי" את בולוניה מהתחתית. לאחר 3 דקות בלבד, המארחים עלו ליתרון. פאפו גומז הכניס מסירת אומן לאנדראה קונטי, שהבקיע את הראשון.

בדקה ה-14 היתרון של הלה דיה הוכפל. מהלך קבוצתי נהדר הסתיים בכדור רוחב של  אנדראה פטאנייה, אליו הגיע רמו פרולר שכבש את השני של אטאלנטה.

למרות הפיגור המוקדם מול קבוצה עדיפה, הבולונזים הראו אופי וחזרו למשחק שתי דקות בלבד לאחר השער של פרולר. פדריקו דה פרנצ'סקו הכניס כדור למרכז, אליו הגיע מאתייה דאסטרו שצימק את התוצאה.

במחצית השנייה בולוניה חזרה למשחק בזכות מבצע נהדר של דה פרנצ'סקו הכישרוני, שחדר לרחבה והכניע את אטריט ברישה. למרות הקאמבק המרשים של הקבוצה של דונאדוני, המילה האחרונה הייתה שייכת למקומיים. בריאן כריסטנטה הגיע ראשון לכדור קרן, ויישר למרכז מסירה שהגיעה למתיאה קאלדרה, שדחק מתוך רחבת החמש.

ניצחון דרמטי לקבוצה הנהדרת של גאספריני שעולה לפחות באופן זמני, למקום הרביעי.

ניצחון דרמטי וחשוב לאטאלנטה (הפייסבוק הרשמי-אטאלנטה)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort