טעם של עוד

המפגש בין כנראה שני קבוצות הכי התקפיות בליגת האלופות היה אמור להתקיים אתמול, אך עקב פיגוע שהתרחש בקרוב לאוטובוס של דורטמונד המשחק הועבר להיום. גם כתוצאה מהפיצוץ נפצע בלמה של דורטמונד מארק ברטרה ועבר ניתוח להוצאת רסיסים מידו. הוא כמובן לא יוכל לעזור לקבוצה במשחקים הקרובים. אבל יש תחושה שכל השחקנים של בורוסיה התגברו על זה ויתנו הופעה הכי טובה שיש. שתי קבוצות הגיעו לרבע גמר במצב רוח שונה: מונאקו אחרי ניצחון בליגה והיא מובילה את ליגה הצרפתית בפער של 3 נקודות מפריס סן ז׳רמן  ומצד שני בורוסיה אחרי תבוסה כואבת מביירן מינכן אבל מאמן של בורוסיה אמר לשחקנים לשכוח מההפסד ולהתרכז במשחק הזה. מבחינת הרכבים של הקבוצות בורוסיה עדיין לא יכולה לבנות על מרקו רויס שממש רצה לחזור לקראת המשחק החשוב, אך לא הצליח להחלים סופית מפציעה. אצל מונאקו יש יותר בעיות ולאונרדו ז'רדים לא אוכל לבנות על בקאיוקו, מנדי וסידיבה, אך מקבלה בחזרה להרכב את פאלקאו שהיה חסר במשחק אחרון נגד מנצ'סטר סיטי. בורוסיה לפתע התחילה את המשחק בזהירות ושמרה על הכדור, כנראה שאחרי הפסד נגד ביירן שחקנים רצו למנוע משגיאות מיותרות וגם מונאקו לא הגבירה בדקות ראשונות את הקצב. בדקה ה-15 אחרי מסירה לכיוון מבאפה סוקראטיס מפיל את החלוץ הצרפתי ברחבה ושופט החליט שזה פנדל וצהוב לבלם. לנקודה הגיעה פאביניו, אך בעט מחוץ לשער.

פאביניו מדוכא אחרי שהחמיץ פנדל, אם היה יודע מה שיקרה אחרי היה מחייך (uefa.com)

דקה ה-19 התקפה מסוכנת של מונאקו מסתיימת במסירת רוחב של תומה למאר לכיוון של מבאפה שהיה נראה שהיה בנבדל והחלוץ הצעיר דחק את הכדור לרשת – 0-1 לצרפתיים. למרות הספיגה בורוסיה לא הגבירה את הקצב והמשיכה לשחק בקצב איטי.

מבאפה כובש שער שמיני תוך 7 משחקים אחרונים שהשתתף בהם (uefa.com)

בדקה ה-34 מונאקו כבשה את שערה השני: הרמה של ראג'י לרחבה הסתיימה בנגיחה לא מוצלחת של סבן בנדר שכובש שער עצמי (דרך אגב זה היה רק משחק שלישי לסבן בנדר העונה). לקראת סיום מחצית תקפה בורוסיה וההזדמנות הכי טובה הייתה בדקה ה-41 אחרי הרמה מסוכנת של דמבלה מצד ימין סובשיץ הדף אותה מחוץ לרחבה. מחצית מאוד חלשה של בורוסיה והיא חייבת לעשות שינוי בשביל לחזור למשחק ועקב זה טוכל הכניס למשחק את נורי שאהין במקום האשם בשער השני סבן בנדר והכניס את פולישיץ במקום שמלצר. בדקה ה-47 הזדמנות לבורוסיה בעיטה חופשית מסוכנת של בורוסיה, אך דמבלה בעט מחוץ למסגרת. בורוסיה התחילה את המחצית ממש טוב ונעלה את הצרפתים במחצית שלהם וזה נתן תוצאה: בדקה ה-57 מסירת רוחב של גריירו לרחבה מסתיימת בעקב מטורף של אובמיינג לקגאווה שמסר לדמבלה שכובש לשער ריק – 2-1 ובורוסיה חוזרת למשחק.

 

שער של בורוסיה אחרי עקב מדהים של אובמייאנג (twitter)

בורוסיה המשיכה ללחוץ אחרי השער ומונאקו ישבה במחצית שלה וחיכתה למתפרצות וקיבלה הזדמנות מטורפת אחרי טעות גדולה של פיסצ'ק מבאפה חטף כדור ויצא אחד על אחד מול בורקי והעניש את בורוסיה עם בעיטה מתחת למשקוף – 3-1.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מבאפה כובש צמד (twitter)

אבל דורמונד לא וויתרה ואחרי מסירת רוחב, קגאווהה הצליח להשתלט על הכדור ולבעוט מדוייק לפינה רחוקה וזה 3-2 בדקה 84.

קגבה מצמצם את היתרון של מונאקו (twitter.com)

לבורסיה היתה הזדמנות אפילו להשיג תיקו – אחרי הקפצה של דמבלה, אובמייאנג נגח, אבל כדור הלך מעל השער. בזה משחק נגמר ניצחון חשוב בשביל מונאקו ויש לה יתרון משמעותי לפני גומלין בבית לעומת ברוסיה, שבשבילה משימה להגיע לחצי גמר הולכת להיות מאוד קשה והיא תצטרך להראות הרבה יותר מהיום .

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort