הישראלים החופשיים הכי אטרקטיביים בכדורגל

קבוצות ליגת העל בדרך כלל אינן בעלות תקציב רכש גבוה מדי, כשמתמזל מזלן והן יכולות להביא שחקן שבדיוק מסיים חוזה זה הצ'אנס. להלן 20 הישראלים שמסיימים חוזה בקיץ ולאן מיועדות פניהם.

הרשימה: מקומות 11-20

20. ברק יצחקי
קבוצה: מכבי ת"א
תפקיד: חלוץ
גיל:  32
היעד הבא: השחקן עצמו ישמח להמשיך במכבי ת"א אבל לא פוסל מעבר לקבוצות אחרות איתן הוא מזוהה דוגמת בית"ר ירושלים והפועל אשקלון, הירושלמים יקבלו עדיפות במצב הזה בעיקר אם אשקלון תרד ללאומית.

יצחקי לאן? (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

19. אדריאן רוצ'ט
קבוצה: הפועל עכו
תפקיד: קשר אמצע
גיל: 29
היעד הבא: משחקן נבחרת ישראל לליגה הלאומית בפחות משנה. רוצ'ט מסיים חוזה בעכו וכנראה יעלה עם הקבוצה מגבעת נפולאון לליגת העל. השאלה האם הצדדים מעוניינים בהמשך התקשרות או שהוא יחזור לק"ש או קבוצה אחרת.

18. שחר הירש
קבוצה:  הפועל ת"א
תפקיד: חלוץ
גיל: 24
היעד הבא: להישאר בהפועל ת"א יעשה טוב לקריירה המקצועית בתנאי שהבעיות הכלכליות לא יצוצו שוב. לכן אולי עדיף להגיע לקבוצה אחרת, מכבי נתניה יכולה להיות אחלה אופציה או עכו אם תעלה לליגת העל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

17. קובי מויאל
קבוצה: בית"ר ירושלים
תפקיד: קשר אחורי
גיל: 29
היעד הבא: מויאל לא מרוצה ממעמדו בבית"ר ולא בטוח שימשיך למרות שבקבוצה היו רוצים שיהיה חלק מהרוטציה. קבוצת מרכז טבלה שבה יוכל לקבל דקות משחק רבות כפי שרוצה יכולה להיות אלטרנטיבה.

הפעם כנראה לא חו"ל, מויאל במדי שריף טיראספול בקדנציה שלו בחו"ל (האתר הרשמי של שריף)

16. עומרי בן הרוש
קבוצה: מכבי ת"א
תפקיד: בלם/מגן שמאלי
גיל: 27
היעד הבא: עם הגעתו של מתן בלטקסה בקיץ, עמדת המגן השמאלי המחליף אצל הצהובים די סגורה, כנראה האופציה להארכת החוזה שיש לבן הרוש לא תופעל והשחקן ימצא את עצמו בחוץ. סגירת מעגל בנתניה?

15. לוטם זינו
קבוצה: פ.צ. ת'ון (שוויץ)
תפקיד: קשר 50-50
גיל: 25
היעד הבא: אחרי עונה הפכפכה ופציעה קשה לא נראה שבקבוצה השוויצרית זינו יקבל חוזה חדש. החזרה לארץ נראת קרובה מתמיד וקבוצות אמצע טבלה יעופו על המציאה של השחקן החכם אך חסר המזל הזה.

קאמבק לארץ? לוטם זינו במדי ת'ון (האתר הרשמי של פ.צ. ת'ון)

14. יוסי בניון
קבוצה: מכבי ת"א
תפקיד: קשר התקפי
גיל: 36
היעד הבא: יוסי מתקרב כבר לגיל 37 וסביר להניח שיודיע על פרישה בסיום העונה. לכן גם הדירוג היחסית נמוך שלו ברשימה. במידה וימשיך סביר להניח שיישאר בצהוב ורק משהו יוצא דופן יסחב אותו למועדון אחר.

ימשיך עוד עונה או יפרוש? (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

13. אלון תורג'מן
קבוצה: בני יהודה
תפקיד: חלוץ
גיל: 25
היעד הבא: חידוש חוזה בשכונה יכול להיות האופציה המועדפת על החלוץ שסוף סוף מרגיש בבית במועדון כלשהו, אם לא אז החיפושים אחרי קבוצה בה ישתקע ימשיכו. ההמלצה שלנו? אחת מהעולות החדשות בה יוכל להיות השחקן הדומיננטי.

12. סינטיהו סלליך
קבוצה: מאריבור (סלובניה)
תפקיד: שחקן כנף
גיל: 25
היעד הבא: עם סוכן כמו דודו דהאן סלליך לא אמור לחשוש יותר מדי למעמדו. חזרה לארץ תהיה אך ורק אם זה לקבוצת צמרת למרות שעם הקשרים של דודו, סיכוי טוב שימצא את עצמו ממשיך לאיזור אחר בחו"ל.

11. גל אלברמן
קבוצה: מכבי ת"א
תפקיד: קשר אחורי
גיל: 33
היעד הבא: למרות שהוא כבר לקראת סוף קריירה הדבר הטבעי ביותר עבורו יהיה להשמיך בקרית שלום. במידה ולא אולי חזרה לאקסית בית"ר ירושלים תעמוד על הפרק כשגם סגירת מעגל במכבי פ"ת אחלה אופציה. האופי הלא צפוי של גל יכול גם להוציא בסיום העונה הודעת פרישה מרגשת אם כי לקשר יש עוד הרבה מה לתת גם לקבוצה שבה ישחק ואפילו לנבחרת.

הטופ-10:

10. טל בן חיים
קבוצה: מכבי ת"א
תפקיד: בלם
גיל: 35
היעד הבא: הסיכוי שטל בן חיים לא יחדש חוזה במכבי ת"א הוא נמוך מאוד. ועדיין כדי להשאיר את אופציית ההפתעה, השידוך המושלם עבורו היא בית"ר ירושלים שם יוכל לכסות על העונה הלא מחמיאה שעוברת על ההגנה הירושלמית ב"כיכובו" של דן מורי.

9. דקל קינן
קבוצה: מכבי חיפה
תפקיד: בלם
גיל: 32
היעד הבא: שותפו של בן חיים שנים רבות בהגנת הנבחרת כנראה גם כן ימשיך בירוק אי שם בתוך ים הזרים שיש בחיפה בהגנה. במידה ולא, כמעט כל קבוצה בליגת העל תשמח לשים את ידה עליו.

ימשיך? קינן (Wikipedia)

8. דני עמוס
קבוצה: מכבי פ"ת
תפקיד: שוער
גיל: 30
היעד הבא:  כנראה יחדש חוזה בפ"ת אבל למקרה שלא, יכול להיות שינסה את מזלו בחו"ל או יגיע למכבי נתניה שחייבת חיזוק בעמדה בין הקורות.

7. שובל גוזלן
קבוצה: עירוני ק"ש
תפקיד: חלוץ
גיל: 22
היעד הבא: יישאר בק"ש או שינסה לחזור לסגל מכבי חיפה? עדיף לו בצפון הרחוק יותר, יותר שקט, המשולש עם עאבד ומאוריסיו עובד נפלא.

6. מהראן ראדי
קבוצה: הפועל ב"ש
תפקיד: קשר אמצע
גיל: 34
היעד הבא: או שיחתום על חוזה חדש במדי האלופה או שיחזור לבני סכנין. כל אופציה אחרת נראה הזויה כולל פרישה עם תואר אליפות חמישי רצוף (בתנאי שב"ש תשיג אותו).

יישאר בדרום, ראדי (Wikipedia)

5. אריק ינקו
קבוצה: הפועל רעננה
תפקיד: שוער
גיל: 25
היעד הבא: בהפועל ת"א היו רוצים לראות את ינקו חוזר אבל זה שנות אור רחוק משם. להישאר ברעננה כנראה שזאת לא אופציה עבור השוער שרוצה להשתדרג. במידה ומכבי ת"א תמכור את ראייקוביץ' אפשר אולי להמר על השוער בן ה-25 כאשר העובדה שהוא מחזיק בדרכון רומני תאפשר לו אולי להגשים את חלומו לצאת לאירופה.

4. גילי ורמוט
קבוצה: מכבי חיפה
תפקיד: קשר התקפי
גיל: 31
היעד הבא: השחקן הכי משמעותי של מכבי חיפה העונה כנראה יישאר בירוק, כמובן אם ירצה בכך ואם ראשי המועדון הלחוץ מהכרמל יגישו לו את ההצעה הנכונה. במידה ולא אז כנראה בית"ר ירושלים עשויה להיות היעד הבא, בעיקר אם היא תאבד שחקנים בקיץ.

שחקן משמעותי לירוקים (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

3. עידן ורד
קבוצה: בית"ר ירושלים
תפקיד: קשר התקפי
גיל:27
היעד הבא: אחד מאותם שחקנים עשוי להיות עידן ורד שחתם בתחילת השנה לעונה אחת בלבד. בבירה ישמחו שיישאר אבל הוא רוצה תוספת שכר. הירושלמים יקוו שבסופו של דבר ורד יישאר.

2. דן איינבינדר
קבוצה: בית"ר ירושלים
תפקיד: קשר 50-50
גיל: 28
היעד הבא: עוד שחקן חשוב במערך הירושלמי טרם חתם על חוזה חדש ולהשאירו בהחלט לא יהיה קל עבור אלי טביב. הקשר מחוזר שוב על ידי סגנית האלופה מכבי ת"א כשגם האלופה מב"ש מעוניינת בשירותיו. העובדה שהפך לשחקן נבחרת עוד יותר מקשה שכן גם אפשרות שייצא לחו"ל קיימת ובבית"ר חייבים להזדרז ולסגור מול השחקן אם הם לא רוצים לפספס אותו.

שחקני בית"ר מדגמנים חולצות. שכטר יישאר לבד בעונה הבאה? (האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

1. מאור בוזגלו
קבוצה: הפועל ב"ש
תפקיד: שחקן כנף
גיל: 29
היעד הבא: הכי טבעי שיישאר בבאר שבע אבל על כל הצרות שיש לו שם בעקבות אביו שלא מפסיק להתערב לבן בקריירה אולי שינוי אווירה יהיה מוצדק. מכבי חיפה משתוקקת לקלוט את המלפפון הכי חם בשוק החופשי כשגם מכבי ת"א לא תתנגד להחזירו לסגל. ייתכן ובוזגלו עצמו ינסה לצאת שוב לחו"ל.

מלפפון חם וגם ירוק? בוזגלו (Alchetron)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort