סופ"ש של כדורגל מסקרן מאנגליה ומגרמניה

הרטה ברלין-הופנהיים (שישי 21:30):
המשחק שיפתח את הסדרה יהיה הקרב על המקום הרביעי בגרמניה. אז נכון אמנם הופנהיים מובילה על הרטה ב-5 נקודות כך שגם אם הרטה תנצח היא לא תוכל לעקוף אותה, אבל אין ספק שהפסד של הופנהיים במשחק הקרוב יפתח מחדש את הקרב הזה. לעומת זאת אם הופנהיים תקח איתה את שלוש הנקודות היא תעקוף זמנית את דורטמונד במקום השלישי, תהיה נקודה בלבד מלייפציג שבמקום השני ובעצם תסגור את המאבק על המקום, או במילים אחרות: באיירו, לייפציג, דורטמונד והופנהיים יהיו בליגת האלופות בעונה הבאה. 13 התקיימו בין הקבוצות עד כה מהם ניצחה הופנהיים -6, הרטה-5 ושני משחקים הסתיימו בתיקו.
הידעת?: הרטה זכתה באליפות פעמיים, האחרונה שבהן הייתה כ-17 שנים לפני קום מדינת ישראל.
ניחוש מושכל: 2-0 להופנהיים, תמונת העולות לצ'מפיונס סגורה.
ליברפול-אברטון (שבת 14:30):
הדרבי של המרסיסייד יספק לנו קרב התקפי מהנה כאשר בצד אחד נקבל את המשולש מאנה-פירמינו-קוטיניו, ומנגד יעמוד רומלו לוקאקו הלוהט או אם תרצו-מלך השערים של הפרמייר ליג.
ליברפול שסיימה בתיקו 1 עם סיטי לפני הפגרה, התאוששה מפתיחת השנה הנוראית שהייתה
לה עם שני נצחונות על ארסנל ועל ברנלי ולאחר מכן עם התיקו הלא מועיל אך לא מזיק במיוחד עם התכולים. עבור הקבוצה של קלופ, המשחק הקרוב הוא מצד אחד הזדמנות ומצד שני גם סכנה. 3 נקודות ירחיקו אותם מיונייטד ומארסנל, יגרמו להם לעקוף את סיטי ולהיצמד לטוטנהאם וכל זה עוד לפני המפגש בין סיטי לארסנל ביום ראשון ממנו ירוויחו כל שאר קבוצות הטופ 6 והוא אולי אפילו יעזור ליריבה של ליברפול בשבת להשתחל לשם. מצד שני אל לליברפול לשכוח כי יש לה 2 משחקים יותר מאשר ליריבותיה בקרב על המקום הרביעי-ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, ואיבוד נקודות כאן יכול להפוך למאוד משמעותי בעתיד. בעיה או אולי שתיים שאמורות להפריע למשחק של ליברפול הן הפציעות של ללאנה ושל הנדרסון. צמד האנגלים יוצרים בהיעדרם חור גדול במרכז הקישור שאותו עשוי קלופ לסתום על ידי הסטת פיליפה קוטיניו לקישור והרכבת אוריגי/סטארידג' ב11 הפותחים, או שהמאמן הגרמני יקח החלטה אמיצה ויפתח עם קווין סטיוארט הצעיר. עוד אופציה אפשרית היא שקלופ יפתח עם לוקאס לייבה שכבר קיבל מספר הזדמנויות העונה. נקודות האור בקישור האדום היא ג'ורג'יניו ויינאלדום שנותן עונת בכורה טובה בהחלט בליברפול והוא אף כבש בשניים משלושת המשחקים האחרונים שלה.
גם בצד הכחול של העיר המצב הרפואי לא מזהיר בלשון המעטה. מורגן שניידרלין שנפצע עוד לפני פגרת הנבחרות לא חזר לאימונים והוא לא צפוי להיות כשיר למשחק, כך גם שיימוס קולמן ששבר את רגלו בצורה מחרידה במדי נבחרת אירלנד ורמירס פונס מורי הארגנטינאי שגם הוא סיים את העונה לאחר שנפצע במדי נבחרתו בהפסדה לבוליביה.
קולמן רגע אחרי הפציעה (theScore)
הנחמה של אברטון היא שיש לה את מלך השערים של הליגה הלא זהו רומלו לוקאקו, ומול ההגנה החלשה ביותר בשבע הראשונות בטבלה סביר להניח שהוא ימצא את הרשת, אולי אפילו יותר מפעם אחת, במיוחד לאחר שהוא כבש 9 שערים בששת משחקי הקבוצה האחרונים.
ניצחון יעלה את הטופיז זמנית למקום החמישי, אך זה כאמור באופן זמני מאחר ובמידה וזה יקרה לאברטון יהיו 3 משחקים יותר מאשר ליונייטד ולארסנל.
נתון אחר: נתון מאוד מעניין הוא שאם סופרים את מאזן הנקודות מתחילת 2017, הראשונה בטבלה היא לא אחרת מאברטון שצברה 23 נקודות מתוך 30 אפשריות. ליברפול אגב נמצאת בטבלה הזאת במקום העשירי! עם 13 נקודות בלבד.
ניחוש מושכל: 3-1 לאברטון. המומנטום החיובי עושה את שלו מבחינת אברטון, מבחינת ליברפול קצת פחות.
בונוס: שלושער ללוקאקו.
שאלקה-בורוסיה דורטמונד (שבת 16:30):
מיד לאחר סיום ההתמודדות בין אברטון לליברפול, ישוחק משחק לא פחות טוב הלא זהו דרבי נהר הרוהר שיפגיש בין דורטמונד לשאלקה.
שאלקה שהעפילה לרבע גמר הליגה האירופית לאחר תוצאות תיקו 1-1 ו2-2 נגד מנשנגלאדבאך,
עוברת עונה חלשה בליגה והיא נמצאת במקום התשיעי עם 33 נקודות בלבד לאחר 25 משחקים. למרות זאת היא עדיין נמצאת בעמדה ממנה היא יכולה להגיע למפעל אירופי מאחר ולקלן שנמצאת במקום השישי יש ארבע נקודות בלבד יותר מאשר לרויאל בלוז. ניצחון במשחק הקרוב יכול לתת בוסט קדימה ואולי להכניס אותה קצת למומנטום לקראת המשחק מול אייאקס ברבע גמר הליגה האירופית בעוד כשבועיים.
עבור דורטמונד המחזור הקרוב הוא הזדמנות להרחיק ממנה את הרטה ואת הופנהיים שככתוב מתמודדות אחת מול השנייה. ניצחון גם יצמיד אותה ללייפציג השנייה בטבלה, אבל כמו שאלקה כבר גם עבור דורטמונד המשחק הזה הוא בעצם יותר הכנה למשחקים שלה נגד באיירן ומונאקו בעוד שבוע ושבועיים בהתאמה, מאשר אתגר אמיתי.
101 משחקים נערכו בין שתי הקבוצות, כאשר דורטמונד ניצחה 35 מהם, שאלקה 36 ו30 משחקים הסתיימו בתיקו. במשחק הקרוב תהיה לדורטמונד הזדמנות נהדרת לאזן את התוצאה.
 
נתון אחר: מרקו רויס הפצוע ייעדר מהמשחק. במשך שלוש העונות האחרונות רויס ספג לא פחות מ-15 פציעות!
שביר, שביר מידי (winner)
הימור: 2-1 לשאלקה. ההתבססות של דורטמונד על צעירים גורמת לה לחוסר יציבות בחלקים לא מעטים העונה, הפעם שאלקה תהיה זאת שתזכה מהעניין.
רדינג-לידס יונייטד (שבת 19:30):
המשחק האחרון בסדרה הנוכחית יפגיש בין רדינג ללידס בקרב הישיר על המקום הרביעי בצ'מפיונשיפ.
לידס מגיעה למשחק לאחר 7 משחקים ללא הפסד, היא נמצאת במקום הרביעי בליגה עם 69 נקודות כאשר לרדינג שנמצאת מקום אחד אחריה יש 67. לידס תבוא לנצח את המשחק על מנת להגדיל את הפער מיריבתה למשחק ואולי גם לעקוף את האדרספירלד השלישית באותה הזדמנות. כריס ווד, החלוץ המצטיין של הקבוצה הוא מלך שערי הליגה עם 24 שערים והוא גם מועמד בהחלט בכיר לתואר שחקן העונה בליגה השנייה בטיבה באנגליה. מול ההגנה החלשה ביותר מ10 הראשונות בטבלה הוא בהחלט יכול למצוא את הרשת.
בחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות ניצחה לידס בשלושה ושניים הסתיים בתיקו. בסך הכול התקיימו בין הקבוצות 15 משחקים מתוכם שבעה הסתיימו בניצחון של לידס, ארבעה בניצחון של רידינג וארבעה במשחקים הסתיימו בשיוויון.
כדאי לשים לב ל: רוברט גרין, מי שהיה שוערה של נבחרת אנגליה בתחילת מונדיאל 2010 כבר בן 37 אבל עדיין משחק באופן במדי לידס.
גרין במדי הנבחרת במונדיאל (Zimbio)
ניחוש מושכל: 3-1 ללידס שמבססת את המקום שלה בין ארבע הראשונות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort