ראשון הגדול

גם שחוזרים לשגרה, עדיין יש מה לראות.

אייאקס- פיינורד (ראשון 15:30):

משחק העונה בליגה ההולנדית, בין הראשונה לשנייה,  משחק שיכול להכריע את זהות האלופה. בטח כל מי שלא מבין בליגה ההולנדית שקרא את המשפט האחרון חשב: מן הסתם אייאקס בעלת המסורת והשם היא במקום הראשון ופיינורד בשני. אז זהו, שלא. פיינורד המלהיבה נמצאת במקום הראשון בליגה במרחק של 6 נקודות מאייאקס שבמקום השני. פיינורד יודעת שניצחון חוץ על אייאקס כמעט בטוח יהיה שווה אליפות ראשונה באלף הנוכחי. בצד השני, החבורה של פיטר בוס יודעת שאיבוד נקודות בבית יגרום לסוף הסיפור שלה במאבק האליפות, וגם ייתן לפ.ס.וו צ'אנס לעבור אותה בטבלה ולגרום לירידה למקום ה-3. בצד של אייאקס יהיה חסר הכובש המצטיין שלה העונה, קספר דולברג, אך כדאי לשים לב לקאלסן וטראורה הצעירים, שיובילו את ההתקפה של המארחים. בצד של האורחים מרוטנדם כדאי לראות את ניקולאי ג'ורגנסן, שכבש עד עתה 23 שערים ובישל 15 פעמים, והוא יוביל את ההתקפה של פיינורד.

טראורה במדי נבחרתו, יצליח להוביל אייאקס? (aOuaga Eliminatoires)

הימור שלי: אייאקס מנצחת 2-1 ופותחת את מירוץ האליפות.

ארסנל- מנצ'סטר סיטי (ראשון 18:00):

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

משחק של להיות או לחדול מבחינת שתי הקבוצות. מתוך 9 המשחקים האחרונים, המארחים הפסידו 6 וניצחו רק 3, שמתוכם שני ניצחונות היו על קבוצות מהליגה החמישית באנגליה, וברקע ההפגנות של האוהדים שדורשים להעיף את ונגר כמה שיותר מהר. ונגר יודע שניצחון מול סיטי יכול להרגיע קצת את האוהדים, ואת המאבק על ליגת האלופות, ולהקטין את הכישלון של העונה הזו. מהעבר השני ניצבת מנצ'סטר סיטי, שאחרי ההדחה מליגת האלופות ושני תוצאות התיקו האחרונות בליגה, הם יודעים שכדי לא להתחיל כדור שלג, וגם כדי להבטיח את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. ניצחון חוץ יוקרתי על ארסנל יעניק לה אנרגיה ומרץ למשחק הבא בסטמפורד ברידג' מול צ'לסי, ואם תנצח גם שם היא עוד יכולה להלחיץ את צ'לסי, שנראית בדרך לאליפות. בשני הצדדים יש סופרסטארים שיכולתם בלתי מעורערת. בארסנל זהו כמובן אלקסיס סאנצ'ז, שמעורב בלא פחות מ-40 שערים של ארסנל העונה, ובלעדיו ארסנל הייתה קבוצת אמצע טבלה ולא יותר. מהצד השני יש כמובן את אגווארו, שכבש 25 שערים העונה, למרות הקרדיט הנמוך ממאמנו פפ גווארדיולה נותן עונה לא רעה בכלל מאז שתפס את מקומו של ז'סוס שנפצע.

אגוארו, יכבוש גם נגד התותחנים? (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

הימור שלי: 3-0 ענק לסיטי שמזעזעת את התותחנים.

נאפולי- יובנטוס (ראשון 21:45):

קרב בין 2 ענקיות איטליה, קרב שיכול לפתוח, ולו לקצת זמן, את מירוץ האליפות. נאפולי מגיעה אחרי שניצחה את 3 המשחקים האחרונים שלה בליגה, כולל ניצחון משכנע על רומא. למרות שהפסידה לגברת הזקנה רק לפני חודש בגביע האיטלקי, הנאפוליטנים מאמינים שהם יכולים לנצח הפעם, ולהלחיץ קצת את יובנטוס. החבורה של סארי יודעת שהפסד, וכנראה שהמקום האוטומטי בשלב הבתים של ליגת האלופות יברח להם, ואפילו יש מצב שגם את המוקדמות הם לא ישיגו, אם לאציו תצליח לעקוף אותם. בצד השני יש הרבה נחת. האלופה נמצאת בפער של 8 נקודות מרומא השנייה והיא עם 14 משחקים ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות. אלגרי, שהשמועות על שידוך שלו עם ארסנל הולכות וגוברות, יודע שניצחון חוץ במשחק הזה מעניק לו כמעט באופן רשמי את האליפות, ומעביר את שחקניו למטרה הבאה: זכייה בליגת האלופות. בצד של יובנטוס היגוואין חוזר בפעם הראשונה לסאו פאולו מאז בגד בליבם של אוהדי נאפולי ועבר ליריבה השנואה, ולא צריך להיות גאון כדי להבין שאוהדי נאפולי לא יקבלו אותו בסבר פנים יפות. בצד של נאפולי אמנם יש את מרטנס שרושם עונה שאף אחד כולל הוא לא ציפה לה, אך אני רוצה להתרכז דווקא באינסינייה, הילד שראינו בארץ באליפות אירופה הצעירה, שנראה נהדר העונה ורוצה להמשיך את העונה המופלאה מבחינתו ולהוביל את הקבוצה.

גונזאלו היגוואין, אוהדי נאפולי יgרכו לן קבלת פנים אוינת (הפייסבוק הרשמי של יובנטוס).

הימור שלי: 3-1 לגברת הזקנה, שסוגרת את הסיפור על מאבק האליפות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort