סופ"שסל: כל משחקי כדורסל ששווים צפייה

כמו בכל סוף שבוע אפסנו עבורכם את משחקי הכדורסל שהכי שווים לצפייה והפעם טעימה קטנה מאירופה והרבה מאוד מהליגה הטובה בעולם שממשיכה לספק הפתעות

משחק 1: שיקאגו בולס (מקום תשיעי במזרח) נגד קליבלנד קאבלירס (מקום שני במזרח), שישי בשעה 03:00

נתחיל עם הליגה הטובה בעולם ועם הצד המזרחי שם שיקאגו תפגוש את קליבלנד למפגש חשוב מאוד לשתיים. מצד אחד, שיקאגו בולס שמגיעה שהיא נמצאת מתחת לציפיות שלה, הבולס החלו את העונה שחשבו שהשילוב בין וויד הוותיק לבאטלר המעולה יכול להוליד קבוצה פלייאוף חזקה אך כעת שאנו מתקרבים לקראת סוף העונה הבולס מוצאים את עצמם במקום התשיעי וצריכים להתחיל להתעורר לפני שימצאו את עצמם במחוץ לפלייאוף, בנוסף הבולס נמצאים בתקופה רעה ובקושי מצליחים לנצח, עכשיו הגיע הזמן שלהם להתעורר ולנסות להיכנס לפלייאוף לפני שיהיה מאוחר מידי. כדי לנצח בשישי חניכיו של אויברג יצטרכו לנצל את ההגנה החלשה של הקאבס שלא מתפקדת לאחרונה ובנוסף לקוות שוויד ובאטלר יקבלו עזרה מהספסל אחרת זה יהיה קשה מאוד.

דוויין וייד (BR)

מהצד השני, קליבלנד קאבלירס נמצאת גם היא בעונה לא טובה מבחינתה, האלופה שציפתה לדהור גם השנה כל השנה בדרך לגמר מוצאת את עצמה במקום השני שהיא נראית ממש לא טוב לאחרונה והפסד נוסף עלול להוריד אותה למקום השלישי מה שיהפוך את חלום האליפות השנייה ברציפות לקשה במיוחד, הבעיה המרכזית של הקאבס היא חוסר העזרה שמקבלת השלישיית הכוכבים שמנסה לעשות הכול כדי לנצח אך לא מצליחה בזמן האחרון להתמודד מול קבוצות מאוזנות ממנה. בנוסף לכך נראה כי לברון ג'יימס שבע, הוא מספק מספרים נהדרים אך משהו בתשוקה שלו וברצון שלו נראה שהוא כבר עשה את שלו ואולי הוא צריך אתגר חדש. כדי לנצח את המשחק בשישי יצטרכו חניכיו של לו לשפר את ההגנה שלהם שפשוט הפכה לטיילת לאחרונה ובנוסף לקבל נקודות מהספסל.

הימור שלי: הבולס מפתיעים ומנצחים ב-7 הפרש

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

משחק 2: מלאגה נגד ולנסיה, גמר היורוקאפ משחק 2, שישי בשעה 22:00

אחרי שפתחנו עם הליגה הטובה בעולם ניתן גיחה קטנה לאירופה שם מלאגה תפגוש למשחק 2 את ולנסיה במסגרת גמר היורוקאפ, כידוע במשחק הראשון ניצחה ולנסיה 68:62 וכעת נותר לה להשיג ניצחון אחד נוסף על מנת לזכות ביורוקאפ אך ניצחון במלאגה יהיה קשה מתמיד. ולנסיה נמצאת בתקופה אדירה ובה היא לא פסיקה לנצח, עולה לגמר היורוקאפ ומעמידה את עצמה במקום הראשון בליגה הספרדית, העטלפים ניצחו במשחק הראשון וכעת ירצו להשלים את המסע המופלא שלהם עם ניצחון במלאגה וזכייה ביורוקאפ, אך המשחק השני הוא במלאגה וזה לא הולך להיות קל מהצד השני ולנסיה ניצחה את מלאגה בכל חמשת המפגשים האחרונים ונראית שהיא יודעת כיצד לפצח את משחק היריבה. כדי לזכות בשישי יצטרכו חניכיו של מרטינז להמשיך בכושר ההגנתי הנהדר שלהם ובנוסף לקבל תצוגה טובה מראפא מרטינז וסאנה מטריו שיכולים להכריע את המשחק.

סן אמטריו מולנסיה חודר לסל (צילום: מיגל אנחל פולו)

מהצד השני מלאגה נמצאת בעונה די טובה מצד אחד באירופה הקבוצה עשתה את שלה והעפילה לגמר היורוקאפ שהיא הצליחה לתת כמה תצוגות כדורסל אכותיות, אך מהצד השני בליגה הקבוצה נראית לא טוב והיא ממוקמת רק במקום השביעי. לאחר שהפסידו במשחק הראשון ירצו במלאגה להוכיח שהם לא טרף קל ולמרות שלא ניצחו את ולנסיה בתקופה האחרונה הם יתנו את כל כולם על המגרש כדי להשאיר לעצמם סיכוי לתואר ולהראות שהם שייכים לרמה הגבוה. כדי לנצח בשישי יצטרכו חניכיו של פלאזה לשפר את ההגנה שלהם ולהוריד את היריבה לסקור של 70 ומטה ובנוסף יצטרכו להעלות את האחוזים שלהם משלוש.

הימור שלי: ולנסיה מנצחת ב-10 הפרש וזוכה ביורוקאפ

משחק 3: אוקלהומה סיטי טאנדר (מקום שישי במערב) נגד סן אנטוניו ספרס (מקום שני במערב), שבת בשעה 03:00

חזרה ל-NBA. הפעם לצד המערבי שם אוקלהומה ו-ווסטברוק יפגשו למפגש מסקרן את סן אנטוניו. נתחיל עם אוקלהומה שניתן העונה לשנות את שם לראסל ווסטברוק, כוכב הקבוצה נראה פשוט רמה מעל כולם שהוא לא מפסיק להדים את אוהדי הכדורסל עם כדורסל איכותי ומספרים אדירים, למרות המספרים הקבוצה נמצאת רק במקום השישי ונראה שנגד הגדולות אין לה הרבה מה להשיג אך דווקא במפגש האחרון בין השתיים יצאה אוקלהומה עם ידה על העליונה ותרצה לעשות זאת שוב כדי שוב להזכיר לכולם שהיא יכולה לחולל הפתעות וללכת כל הדרך. כדי לעשות את זה יצטרכו חניכיו של דונובן לעזור קודם כל לווסטברוק ולתרום את חלקם ובנוסף לעצור את לאונרד שנראה נהדר העונה.

מהצד השני, סן אנטוניו נמצאת במקום הטבעי לה בשנים האחרונות וזה בטופ 3 של המערב, גם לאחר עזיבתו של דאנקן והדיבורים על כך שסן אנטוניו אולי תרד מרמתה ותיפול אך ההפך זה מה שקרה קאווי לאונרד לקח את המושכות לידיים והקבוצה נראית פשוט נהדר ועד כה נמצאת במקום השני ובהחלט נראית מועמדת אפשרית ללכת עד הסוף. כדי לנצח בשבת יצטרכו חניכיו של פופוביץ' לעצור את ווסטברוק ובנוסף להמשיך עם האחוזים הטובים שלהם לשלוש.

קאווי לאונרד, אחד השחקנים החשובים ביותר של הספרס (BR)

הימור שלי: סאן אנטוניו מנצחת ב14 הפרש

משחק 4- גולדן סטייט ווריורס (מקום ראשון במזרח) נגד יוסטון רוקטס (מקום שלישי במזרח) שבת בשעה 05:30

לקינוח עוד משחק מהליגה הטובה בעולם הפעם הקבוצה הטובה בליגה, גולדן סטייט נגד אחד השחקנים הטובים בליגה, ג'יימס הארדן. גולדן סטייט מגיעה למשחק לאחר שאיבדה את אחד הכוכבים, קווין דוראנט שנפצע ותצטרך להסתדר בלעדיו, סגנית האלופה ששברה את שיא הניצחונות בעונה שעברה רוצה לדרוס כל הדרך לאליפות. בשבת הם יפגשו את יוסטון בה משחק אחד המועמדים לMVP וירצו להראות שגם אותם הם עוברים בקלות. כדי לנצח בשבת חניכיו של קר יצטרכו להמשיך עם האחוזים שלהם לשלוש ובנוסף יצטרכו לעצור את ג'יימס הארדן.

ימשיך בשלו? סטף קרי (BR)

מהצד השני, יוסטון רוקטס מגיעה בכושר נהדר ולמרות שהפסידה לא מזמן לגולדן סטייט היא תרצה להוכיח בשבת שהיא מוכנה ללכת בכל הכוח על התואר. בשבת תפגוש את סגנית האלופה ותרצה להוכיח שעם הארדן בכושר הנוכחי הם יכולים להפתיע ולהראות שהם שווים הגעה לגמר ואף יותר. כדי לנצח בשבת חניכיו של דאנטוני יצטרכו לקבל הצגה מהארדן ובנוסף יצטרכו לשחק על חסרונו של דוראנט שיהיה חסר מאוד ליריבה.

הימור שלי: גולדן סטייט מנצחת ב7 הפרש.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית