הפועל חזרה לחיים על חשבון ק"ש שהלכה לים

המשחק שפותח את המחזור הראשון בפלייאוף התחתון ואת המחזור ה-27 בכללי בליגת העל יפגיש לנו את עירוני קריית שמונה עם הפועל ת"א.

עירוני קריית שמונה שממש במחזור האחרון של הליגה הסדירה ספגה הפסד 2-1 מפתיע ומאכזב להפועל כפ"ס באיצטדיונה הביתי וכך נכשלה במשימה הראשית שלה העונה, העפלה לפלייאוף העליון. אי העפלה לפלייאוף העליון והאכזבה מכך גרמה לעירוני קריית שמונה להודיע למאמנה, תומר קשטן, שהוא לא ימשיך בעונה הבאה והדבר האחרון שנשאר להם העונה זה לסיים במקום השביעי, שהוא הראשון בפלייאוף התחתון. בגזרה המקצועית עודד אלקיים ושלומי אזולאי הקשר ייעדרו ולא בסגל. גם קאסיו וברוסו לא יפתחו ובמקומם יפתחו קריאף ומימוני בהרכב פותח נטול זרים.

הפועל ת"א מהקצה השני של הפליאוף התחתון מקבלת למחזור הראשון את ק"ש ש"הלכה לים" ותקווה לשאננות מצדה על מנת לאסוף כמה שיותר נקודות והצמדות למקום ה12, שם נמצאת הפועל כפ"ס עם 4 נקודות יותר מהפועל ת"א. הפועל מלאת הטלטלות העונה שיחקה בשתי המשחקים האחרונים נגד ק"ש עם מאמן אחר כל פעם. במשחק הראשון בניהן היה זה אלי גוטמן בתיקו 3-3 והמשחק השני עם גיא לוזון שבמשחקו האחרון על הקווים הפסיד ב2-1 לק"ש. הפועל ת"א עם 4 שינויים בהרכב כשאחד מהם כפוי, אייל משומר לא יהיה בסגל וגם ביטון ואליאס לא יפתחו. במקומם ישחקו גוטליב, אבו זייד, בנבנישתי וטוטו תמוז.

לירן ליאני פתח את המשחק באיצטדיון ק"ש וההזדמנות הראשונה במשחק הפכה לשער. בדקה ה-5 צירוף מסירות של אזולאי וביטון באגף שמאל יצר כדור לתוך הרחבה שם גוטליב ורייכרט התבלבלו בניהם מי מרחיק את הכדור ובמקום להרחיק שמיר לקח את הכדור ובעט לרשת מתוך הרחבה. לאחר השער של ק"ש הפועל ת"א נכנסה לעניינים. צירוף מסירות בין אלטמן לתמוז בדקה ה-10 נגמרה בבעיטה של אלטמן למרכז השער וקליטה של ניצן. הפועל ת"א הגיע דקה לאחר מכן למצב אפילו יותר טוב שהרמה של ורטה מצאה את הראש של אלטמן שנגח למשקוף. בדקה ה-18 ספק עבירה של גוטליב על שמיר בתוך הרחבה בזמן קרן קיבלה התעלמות של ליאני. הפועל ת"א ממשיכה לתקוף ובדקה ה-25 הרמה מצוינת של שיש מצאה את הראש של תמוז שסחט הצלה מצוינת של ניצן. בדקה ה-27 הגיע השער שכל כך הגיע להפועל ת"א. מסירה באגף ימין של בנבנישתי הגיעה לברשצקי שעבר את הזוהרוי בין הרגליים ומזווית קשה באגף ימין הצליח להכניע את ניצן, 1-1 ושער ראשון למוטי ברשצקי בליגת העל אחרי שהגיע מהפועל ר"ג בינואר. המשחק המשיך להיות קצבי ובעל אירועים שבדקה ה-29 בעיטה חופשית של עאבד עברה את החומה אבל חמקה מחוץ למסגרת של הרוש. דקה לאחר מכן עוד שגיאה של הזוהרוי סידרה לבנבנישתי מצב בעיטה מחוץ לרחבה אבל הכדור שלו הלך גבוה. הפועל ת"א המשיכה לשלוט במשחק אבל פחות לאיים לשער ובדקה ה3-8 ברשצקי הצליח לעבור את נאסר עם הזריזות האדירה שלו והעביר כדור למרכז הרחבה אבל שם הייתה חסרה רגל מסיימת. בדקה ה-44 כדור חופשי של אלטמן נבלם בניסיון הראש אבל הניסיון השני של אלטמן כבר היה הרבה יותר טוב. הכדור של אלטמן הלך חזק וחד לכיוון השער אבל הדיפה של ניצן מנעה שער. המחצית הראשונה הסתיימה עם 1-1 לא משקף אחרי מחצית מצוינת של הפועל ת"א שלא הצליחה לכבוש עוד שער ולרדת למחצית ביתרון.

הפייסבוק הרשמי של הפועל ת"א
הפייסבוק הרשמי של הפועל ת"א

המחצית השניה נפתחה בלחץ של ק"ש. בדקה ה-49 עאבד הסתדר במצוין באגף שמאל והעביר כדור לאזולאי שבעט חלש במצב טוב אבל עם איום שלא יכול להכניע שוער. שלוש דקות לאחר מכן החמצה של גדולה של שלומי אזולאי כאשר ביטון הרים כדור מצוין והשאיר את אזולאי לבד מול הרוש אבל אזולאי בעט מעל המסגרת. בדקה ה-54 גוזף גנדה בן ה-20 נכנס במקומו של סער בנבנישתי. החילוף ראשון של ק"ש הגיע בדקה ה-62 ואיתו גם החילוף השני של הפועל ת"א. בשורות ק"ש מאוריסיו קורדרו החליף את עאבד ובשורות הפועל ת"א שחר הירש נכנס במקום טוטו תמוז שלא אהב את החילוף וירד בעצבים לחדר ההלבשה. במחצית השניה ק"ש כבר נראית הרבה יותר מחוייבת, טובה ומדוייקת והיא, לעומת הפועל ת"א, מצליחה לתרגם את היכולת שלה לשערים. כדור חופשי בדקה ה-65 של אזולאי מצא את הראש של יוגב הזוהרוי שכיפר על הטעות בשער השיוויון של הפועל וקבע 2-1 לזכות ק"ש. בדקה ה-67 הזוהרוי היה קרוב לכבוש שוב כאשר כדור קרן של אזולאי הורחק לא טוב והגיע להזוהרוי שבעט מעל השער. בדקה ה-69 עוד הזדמנות לקריית שמונה ושלומי אזולאי כשהרמות של קריית שמונה מהצדיים למרכז נהדפות, שלומי אזולאי הצליח להשתלט ולבעוט מחוץ למסגרת. בדקה ה-72 קורצקי מסיים את כל החילופים שלו כשהוא הולך על כל הקופה ומכניס את צ'יבויקה, שחקן התקפה, במקום רייכרט הקשר האחורי. בדקה ה-76 הגיע השוויון בפעם השניה. למרות המחצית החלשה של הפועל ובלי מצבי הבקעה, מצב אחד מספיק לה. ורטה העביר כדור לגוזף גנדה שהכניס כדור מצוין למוטי ברשצקי ומתוך הרחבה ברשצקי לא התבלבל ועם הרגל החלשה שלו הכניע את ניצן. בדקה ה78 גם קשטן הולך התקפה כאשר צלישר הקשר יצא ובמקומו נכנס מחמיד החלוץ. הפועל ת"א נראיתה נלהבת ובדקה ה-81 ציבויקה פרץ באגף שמאל והגיע קרוב מאוד לשער אבל מזווית קשה העדיף לבעוט במקום למסור לגנדה והירש שהיו פנויים יותר. בדקה ה-83 גם קשטן סיים את מסכת החילופים שלו כאשל נג'וקו נכנס במקומו של גוזלן שלא שיחק טוב. ובדקה ה-85 זה בסוף קרה, אלטמן קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הבעיטה הראשונה נדפה מניצן אל אלטמן בחזרה שגם את הריבאונד ניצן הצליח להדוף, הפעם לריבאונד הגיע ציבויקה שבעט מול שער ריק פנימה והקפיץ את הספסל של הפועל ת"א ואת אוהדיה הרועשים שמעודדים מהדקה הראשונה. 3-2 להפועל ת"א שמובילה בפעם הראשונה במשחק. בדקה ה-92 עוד הזדמנות טובה להפועל ת"א כאשר איבוד כדור של נסאר מגיע להירש שעל סף הרחבה מנסה לעבור את ניצן ולבעוט אבל הכדור נבלם ובפעם השניה צ'יבויקה בועט החוצה. שריקת הסיום, הפועל ת"א חוזרת לחיים אחרי ניצחון חוץ על ק"ש עם הרבה אופי וכבישת 3 שערים, נתון מאוד נדיר מצידה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מנהלת הליגות לכדורגל
מנהלת הליגות לכדורגל

הרכבים:

עירוני ק"ש: ניצן, ביטון, הזוהרוי, מימוני, נסאר, קריאף, צלישר (מחמיד\78), שמיר, עאבד (מאוריסיו\62), גוזלן (נג'וקו\84), אזולאי.

הפועל ת"א: הרוש, שיש, גוטליב, דגני, ורטה, רייכרט (צ'יבוייקה\71), אבו זייד, ברשצקי, בנבנישתי (גנדה\55), אלטמן, תמוז (הירש\62)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort