"כישרון עולה" מאת שי חדד, הכישרון התורן: שנהר מורד

שלום לכל קוראי אתר jsport, כמדי פעם אני מעלה בפניכם את הפינה שלי "כישרון עולה" בה אני מארח כל פעם מחדש שחקן מוכשר שמשחק בליגות הנמוכות בכדורגל הישראלי שלנו. הפעם אני שמח לארח לפינה שלי את שנהר מורד כדורגלן הפועל אסי גלבוע מליגה א' צפון.

מורד: "אם בעפולה היו נותנים לי גב וקרדיט הייתי יכול להיות שם היום שחקן מוביל"

בדרך כלל בימי שישי שאני הולך לשדר משחק מסוים של ליגה א' יוצא לי לפגוש ממש מעט שחקנים מוכשרים עם חוכמת משחק שאני אישית לא מבין איך ומה הם עושים בליגה א' שהיא הליגה השלישית אצלנו בישראל. חלקם סובלים מחוסר מזל בליגות העליונות וחלקם הולכים בשביל הכסף לליגות הנמוכות וחלקם הולכים בשביל להתחשל לשחק ולצבור דקות כדי לחזור חזקים יותר לליגות הגבוהות כי הם מאמינים שלשם הם שייכים ותאמינו לי יש עוד מלא סיבות.

בפינה הקרובה שלי של כישרון עולה אני מארח שחקן מצוין ובחור נחמד וצנוע להפליא אז קבלו בהרבה אהבה את שנהר מורד שנוחת כאן אצלנו באתר jsport לראיון מיוחד ובו הוא מדבר על התחלת דרכו בכדורגל והמעבר מהפועל עפולה בליגה הלאומית לקבוצת מגדל העמק בליגה א', על ההחלטה הגורלית השנה לעזוב שוב את עפולה מהליגה הלאומית ולבוא לשחק באסי גלבוע בליגה א, ההתאקלמות בקבוצתו החדשה אסי גלבוע וסוד ההצלחה של הקבוצה שהצליחה להתחמק מעט מקרבות התחתית וכמובן על השאיפות לעתיד.

תכירו את שנהר מורד, בחור צעיר וסימפטי בן 23 גר באחוזת ברק שבע דקות מעפולה שמשחק כיום בקבוצת הפועל אסי גלבוע בליגה א' צפון, הוא החל את דרכו בקבוצת הילדים של נצרת עילית ואז עבר לקבוצת הנערים של הפועל עפולה ומשם עם הזמן הספיק להלהיב את הצוות המקצועי והגיע לקבוצה הבוגרת אבל משהו בדרך השתבש ואז הוא נאלץ לקבל החלטה לעזוב: "במהלך השנה הראשונה שלי בבוגרים בעפולה נפצעתי ונעדרתי מהמגרשים לחצי שנה ושחזרתי לקראת סוף העונה שיחקתי כמה משחקים בודדים ואז השאילו אותי לקבוצת הפועל מגדל העמק מליגה א' צפון לשתי עונות ואם כבר מדברים על מגדל העמק אז חשוב לי להגיד שכואב לי על המצב הנוכחי של הקבוצה השנה בתור אחד ששיחק שם כי זו קבוצה שלא מתאים לה להילחם בתחתית ויש שם שחקנים מעולים ואנשים חמים בהנהלת המועדון ואני שיחקתי שם שנתיים אז מפה אני רק רוצה רק להחזיק להם אצבעות ומאחל להם המון בהצלחה. לאחר שתי עונות שלי במגדל העמק מצאתי את עצמי חוזר לעפולה ואני זוכר שיצאנו למחנה אימונים שיחקתי עשרה משחקי ליגה ואז שוב עזבתי את עפולה ועברתי לשחק בליגה א'. לגבי למה לא המשכתי בעפולה אז אני יכול להגיד לך שאם היה קצת יותר דחיפה לשחקני בית והייתי מקבל גב  מההנהלה הייתי יכול להיות שם היום שחקן מוביל אבל כנראה ששם מסתכלים רק על שחקנים מבחוץ ואת האמת זה כבר מאחוריי ואני לא מסתכל על העבר ומפה אני יכול לאחל לעפולה רק בהצלחה".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
חבל שלא נותנים בעפולה קרדיט לשחקני בית. שנהר מורד (עדי מלול, "דאבל פס")
חבל שלא נותנים בעפולה קרדיט לשחקני בית. שנהר מורד (עדי מלול, "דאבל פס")

השנה אחרי מעט מאוד משחקים ששיחק בעפולה הקשר הצעיר התנדנד אם להישאר או לעזוב אך בסופו של דבר קיבל את ההחלטה לעזוב וללכת לשחק בהפועל אסי גלבוע: "התחלתי את העונה הנוכחית בהרגשה טובה שאני הולך להיות שחקן לגיטימי בעפולה שמשחק, מרגיש בבית והכי חשוב מקבל קרדיט ודקות משחק ואפשר לומר שבתחילת העונה אצל אייל לחמן זה באמת קרה ובאמת הייתי בעניינים ואני מאוד מעריך את לחמן אבל אני חושב לדעתי שהוא ביטל אותי מהר מדי כי גם אם לא הלך לי במשחק אחד שניים זה לא סיבה לבטל שחקן לחלוטין. אחרי תקופה של כמה חודשים בעפולה התחלתי לקבל הצעות מכל מיני קבוצות וזה די בלבל אותי ומי שהציע לי להצטרף לאסי גלבוע זה המאמן רפי בוסקילה שמונה למאמן שם ואימן אותי באותו הזמן ששיחקתי אז במגדל העמק. רפי דיבר איתי המון על מנת להביא אותי לשחק באסי גלבוע ובאותו הזמן הייתי בהתלבטות גדולה של חודש ימים אם באמת לעשות את המהלך הזה ושוב לחזור לשחק בליגה א' ובסופו של דבר ידעתי שאצל רפי אני יחזור להיות אותו שחקן שנהנה לשחק כדורגל ולהיות מי שבאמת מכירים ואני לא מסתכל אחורה ובוכה על חלב שנשפך כי הכל נעשה מלמעלה והכל לטובה".

אחרי שמורד כבר הגיע לאסי גלבוע באמצע העונה הוא מספר על ההתאקלמות שלו בקבוצה וגם מדבר על החלטתו של המאמן רפי בוסקילה להתפטר: "אני יכול להגיד לך שההתאקלמות שלי באסי גלבוע הייתה מהירה מאוד כי היו שם שחקנים ששיחקו איתי ומאמן שהכיר אותי והכי חשוב שם שזה מקום שקט ונעים שנותן לך לעבוד קשה ואין ספק שלי אישית זה עזר. לגבי החלטתו של רפי שהחליט להתפטר אז אפשר לומר שלכל מאמן יש את העקרונות שלו וכך גם לרפי שיש לו את הדרך שלו וכנראה אותה דרך גרמה להתנגשות עם ההנהלה ויכול להיות שיש עוד סיבות אבל זה לא משהו שאנחנו צריכים להיכנס אליו וחבל לי שזה קרה כי אני מכיר מספיק טוב את רפי בוסקילה בתור מאמן מצליח ולפעמים קורה ששני הצדדים מתנגשים ולפעמים צריך להגיע להבנה לטובת הקבוצה וכאן זה לא קרה, אני בטוח במיליון אחוז שהוא יצליח בכל מקום שילך ואני מאחל לו רק בהצלחה".

שהגעתי לאסי גלבוע הבנתי שהגעתי למקום שכיף לי לשחק כדורגל, מורד אחרי שער שכבש. (עדי מלול, "דאבל פס")
שהגעתי לאסי גלבוע הבנתי שהגעתי למקום שכיף לי לשחק כדורגל, מורד אחרי שער שכבש. (עדי מלול, "דאבל פס")

מי שעוקב אחרי ליגה א' צפון יכול היה לראות ולהבין שאסי גלבוע פתחה את העונה הנוכחית בצורה רעה מאוד ונקלעה למאבקי תחתית והצליחה במעט להיחלץ מהתחתית הבוערת אחרי צירוף של מספר שחקנים ביניהם מורד שגם הגיע העונה ומציין מה בדיוק סוד ההצלחה של הקבוצה: "המצב של אסי גלבוע היה רע מאוד שהיא הייתה עם שש נקודות אם אני זוכר נכון וברגע שאני הגעתי הגיעו איתי עוד מספר שחקנים וכל זה גרם לשינוי ענק והצלחנו להוציא את הקבוצה מהמצב המסוכן והגענו לכל משחק הכי דרוכים שיש. אני לא באמת יודע אם לקרוא לזה סוד על השינוי שהתחולל בקבוצה אבל בגדול הקלף שלנו בקבוצה זה ביחד כי אצלנו אחד אוהב את השני והביאו לקבוצה שלנו שחקנים שאני לא מתבייש להגיד שיכולים לשחק בשקט בליגה הלאומית וכל קבוצה תרצה אותם ויש אצלנו באופן כללי חדר הלבשה מגובש ושמח שזה חשוב מאוד וזה גם אחת הסיבות שגרמו לנו להתאחד למען המטרה כקבוצה. בגדול העונה עדיין לא הסתיימה ואנחנו מגיעים לרגעים המכריעים ואני רק רוצה לציין שלא הבטחנו כלום כי הכל צפוף ואנחנו צריכים עוד כמה נקודות כדי להיות בטוחים ואני בטוח שיהיה בסדר כי כל משחק אנחנו באים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

כמעט לכל כדורגלן באיזשהו שלב יש חלומות ושאיפות להגיע לרמות הגבוהות וכך גם לקשר הצעיר: "השאיפות שלי מעונה לעונה תמיד עולות כמו ששנה שעברה שאפתי להיות שחקן לגיטימי בהפועל עפולה בליגה הלאומית ואחרי 12 מחזורים הבנתי שאני רוצה לשחק אז אני לא יודע להגיד לך במדויק כי זה מוקדם אבל אני מאמין ויודע שאני צריך לטפס למעלה כי המקום שלי שם ואני עובד מאוד קשה באימונים כדי להצליח ויש לי את המאמן כושר שלי שרון כץ שעוזר לי המון באימונים האישיים אבל הכי חשוב לי שנסיים את העונה באסי גלבוע בצורה הכי טובה שאפשר, אני לא מודאג מעצמי כי אני יודע שבסופו של דבר הדברים הטובים יגיעו כי אם אין שאיפות גדולות לא נגיע לאף מקום".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort