"כישרון עולה", שי חדד עם עוד שחקן שמחכה לפרוח, אורח השבוע: ליאור עדיקה

שלום לכל קוראי אתר jsport, וברוכים הבאים לפינה חדשה ונוספת שלי על שחקנים צעירים ומוכשרים מהליגות הנמוכות בכדורגל הישראלי. מדי שבוע אני יארח כאן שחקנים צעירים ומוכשרים שאני אישית מכיר לסוג של ראיון ואדבר איתם על הכל, ולקראת הפינה הראשונה אני שמח לארח חלוץ מוכשר ובחור מקסים ששמו ליאור עדיקה.

יצאנו לדרך….

ליאור עדיקה: " שמח שהגעתי לשחק בביתר נורדיה ולא מתחרט לרגע"

בתור אחד שמכיר מקרוב את הליגות הנמוכות יש לנו הרבה חלוצים בליגות האלה אבל אין הרבה מוכשרים וכאלה שבאמת מבוזבזים. חלוץ טוב זה חלוץ שמריח שערים וגם יודע לשים אותם ברגע הנכון ובזמן הנכון והכי חשוב שיש לו התמצאות טובה ברחבה, זה נקרא חלוץ תשע אמיתי.

תכירו את ליאור עדיקה שבשנה שעברה שיחק בקבוצת מעלה אדומים בליגה ב' וסיים את העונה עם 20 כיבושים, לא כולכם מכירים את הבחור הצעיר אבל רק שתדעו שהוא התחיל את דרכו בהפועל ירושלים ואפילו יצא לו קצת לשחק בקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים. בעונה הנוכחית הוא חתם בקבוצת האוהדים של בית"ר ירושלים הנקראת בית"ר נורדיה ירושלים ועכשיו הוא נוחת כאן אצלנו באתר jsport לראיון מסקרן ומעניין ומדבר על תחילת דרכו בהפועל ירושלים, על העונה שעברה במעלה אדומים, על העונה הנוכחית בבית"ר נורדיה והתגובות מהקהל, מה עושה בנוסף לכדורגל והשאיפות לעתיד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
נהנה מכל רגע ליאור עדיקה במדי נורדיה (ינון פוקס)
נהנה מכל רגע, ליאור עדיקה (בכחול) במדי נורדיה (ינון פוקס)

מההיכרות שלי עם הליגות הנמוכות אפשר לומר שקשה למצוא הרבה שחקנים טובים וגם צנועים על הדרך, אחד מהם זה ליאור עדיקה שהוא בסך הכל בן 25 משחק בתפקיד חלוץ תשע ועבר הרבה בתחילת דרכו ככדורגלן: "אני יכול להגיד שבשנים הראשונות שלי ככדורגלן התחלתי את דרכי בהפועל ירושלים כי שם גדלתי ועם הזמן עברתי משם לקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים וכל זה היה עוד בתקופה שגאידמק היה פה ואז שוב הושאלתי להפועל בחזרה. הספקתי לשחק בקבוצות כמו הפועל קטמון, מודיעין, בית"ר מעלה אדומים, הפועל ירושלים בבוגרים והנה היום אני בקבוצת האוהדים של בית"ר נורדיה".

מחובר לאווירה ולמועדון
מחובר לאווירה ולמועדון (ינון פוקס)

בשנה שעברה שיחק החלוץ הצעיר בקבוצת מעלה אדומים בליגה ב' וסיים את אותה עונה בהצלחה עם 20 כיבושים ולאחר מכן קיבל הצעה מעניינת ואתגר חדש לעבור לקבוצה חדשה ולא היסס לרגע: "בעונה שעברה שיחקתי במעלה אדומים ושם שיחקתי בהשאלה כי כרטיס השחקן שלי שייך כמובן להפועל ירושלים ואפשר לומר שהייתה לי שם עונה מוצלחת כי זה כיף גדול לסיים את העונה בקבוצה שלך עם הרבה שערים וזה גם מה שסלל לי את הדרך להגיע לקבוצה מדהימה כמו בית"ר נורדיה ירושלים. ברגע שהציעו לי את ההצעה לעבור לשחק שם זה אתגר אותי מאוד כי הבנתי שהמטרה בקבוצה היא לעלות לליגה א' וזה מאוד משך אותי להגיע לשחק שם ואני שמח על ההחלטה שלי עד היום שאני בנורדיה ולא מתחרט לרגע".

אין ספק שבנו בבית"ר נורדיה פרויקט מדהים שכולל קבוצה מוכשרת עם קהל חם ותומך ומהרגע שעדיקה נמצא בקבוצה הוא נהנה מכל רגע: "המועדון בנורדיה ביחס לשאר המועדונים בליגות האלה הוא מושקע ומאוד מפותח כי יש פה השקעה יוצאת דופן גם בשחקנים וגם במטרות. אני אישית מאוד התחברתי לאווירה הכללית במועדון, יש פה אווירה טובה והקהל פה בנורדיה הוא קהל מאוד איכותי שדוגל ברוח ספורט תרבותית. בכל משחק אני רואה מלא אוהדים כמו משפחות שלמות של הורים וילדים שבאים לעודד אותנו וזה פשוט כיף לראות את זה ומאוד משמח אותי לראות את התרבות החיובית שנוצרה כאן אצל הקהל ואם להיות כנה זה נותן לי את הדרייב בתוך תוכי לשחק עבור הקהל".

הקהל בנורדיה הוא קהל מאוד איכותי (ינון פוקס)
הקהל בנורדיה הוא קהל מאוד איכותי (ינון פוקס)

מעבר לכדורגל החלוץ הצעיר עוסק בחינוך ואוהב לעבוד עם ילדים: "אז כפי שציינת, בנוסף לכדורגל אני עוסק בתחום החינוך ומאוד אוהב לעבוד עם ילדים וכיום אני עובד בבית הספר בית הצייר בירושלים שם אני עובד עם ילדים ונוער בסיכון ואני אומר לך שזה אחד הדברים שנותנים לי סיפוק גדול על הנשמה לדעת שאני יכול כלים לאחרים להתפתח להצליח וזה הכי משמח אותי בעולם".

לעבוד עם ילדים זה אחד הדברים שנותנים לי סיפוק גדול (ינון פוקס)
לעבוד עם ילדים זה אחד הדברים שנותנים לי סיפוק גדול (ינון פוקס)

כמו כל שחקן כדורגל בארץ אין אחד שלא חולם לפרוץ קדימה להתפתח ולהגיע הכי גבוה שאפשר וכך גם עדיקה: "אני רואה את עצמי מכוון כמה שיותר גבוה להגיע לליגה הישראלית ובתור בחור מאמין בבורא עולם אני מאמין שעם הרבה התמדה אמונה ועבודה קשה אני בעזרת השם אצליח להגיע לכל מטרה שהצבתי לעצמי, הכל מלמעלה".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort