סיקור SMACKDOWN LIVE 22.11.16

טוענים לכתר חדשים בזוגות, הסאגה בין קאליסטו לקורבין לא מפסיקה, מיז שומר על התואר וג'יימס אלסוורת' השיג חוזה כדי להיות חבר בסמאקדאון. היום שאחרי SURVUIVOR SERIRS

המופע התחיל בכניסתו של שיין מקמהון והתחיל לדבר על הקרב 5 על 5 גברים ושהוא מרגיש כאילו הוא עבר תאונת דרכים אחרי הספיר של ריינס עליו לאחר שניסה לעשות "קוסט טו קוסט", אך התנחם בזה שהניצחון בא לקבוצת סמאקדאון ולאחר מכן הוא אמר שהניצחון היה כל כך מתוק והודה לשני אנשים: רנדי אורטון ובריי וייאט. לאחר מכן דין אמברוז נכנס לזירה ושאל את שיין מה זה כל האנרגיה הגבוהה הזאת ושיין מקמהן ענה בתגובה שהוא "פתאום" נזכר שהוא ביצע פאוורבומב לשולחן את איי ג'יי סטיילס יחד עם רולינס וריינס. דין אמברוז הצליח לשנות נושא והציג את ה-"MVP" של הקבוצה ג'יימס אלסוורת'. אלסוורת' נכנס לזירה עם מתקן לצוואר חלאחר שסטרומן העיף את אלסוורת' לשולחן ב-SURVIVOR SERIES. דין אמברוז "הנלהב" רצה לתת לאלסוורת' חוזה לסמאקדאון וכך גם שיין עשה אבל שיין אמר גם שדין לא ילחם הלילה. לאחר מכן איי ג'יי סטיילס נכנס לזירה וטען שלאחר מאמברוז עשה לו ב-SURVIVOR SERIES הוא צריך לעוף מסמאקדאון לייב וטען גם שלא מגיע לג"ימס חוזה ולא מגיע כלום, אך שיין ענה בתגובה שהוא יתן לו חוזה וזה לא כל כך מעניין אותו מה הוא חושב, אז סטיילס אמר שאלסוורת' ילחם נגדו הלילה בקרב סולם, אלסוורת' בתגובה אמר שהוא ניצח את סטיילס פעמיים והוא יכול לעשות זאת שוב ואז שיין מקמהון הפך זאת לרשמי.

smack_1479870268-800
סטיילס, מקמהון ואלסוורת' בפרומו (האתר הרשמי של ה-WWE)

אליפות הבינבשתית: דה מיז מנצח את קאליסטו

דה מיז ממשיך לנצח במזל ולשמור על התואר שלו. לאחר שקורבין ניסה להפריע לקאליסטו באמצע הקרב קאליסטו העיף אותו מהזירה ודה מיז ניצל את הסחת הדעת וביצע את תרגיל הסיום שלו בדרך ל-3 ושמר על התואר. לאחר הקרב קורבין תקף את קאליסטו וביצע עליו את תרגיל הסיום שלו "סוף הימים", אבל במפתיע דולף זיגלר ביצע לדה מיז "סופרקיק" משום מקום והשאיר למיז סימן גדול.

מועמדים מספר אחד לכתר: אמריקן אלפא מנצחים את האוסוס, הייפ ברוז, אסנשן, בריזנגו והודוילנס

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קרב הדחות שלאחר הדחה של כל זוג זוג אחר נכנס… בהתחלה היו ההייפ ברוז ואסנשן. האסנשן תקפו בהתחלה את ריידר ומוג'ו אל הם הצליחו להפוך את היוצרות והצמד הנלהב הדיחו את האסנשן עם התרגיל הקבוצתי שלהם. לאחר מכן הגיעו בריזנגו שמיד עפו מהזירה שנייה לאחר שנכנסו עליה. אך באופן מפתיע פנדנגו הצליח להצמיד את ריידר ל-3 לאחר תרגיל קבוצתי. עכשיו נכנסו אמריקן אלפא שתקפו את בריז מחוץ לזירה אך פנדנגו שלט רוב הזמן על גייבל עד שצ'אד גייבל הפתיע את פנדנגו עד לספירת 3. לאחר מכן נכנסו הוודוילנס שהודחו לאחר זמן קצר אחרי מהלך קבוצתי נחמד. לאחר מכן נכנסו האוסוס שבאמת נלחמו נגד אמריקן אלפא ולאחר שאמריקן אלפא ביצעו את התרגיל סיום שלהם דומה לתרגיל של האחים סטיינר נראה היה שזה גמור אך האוסו יצא ל-2 ולאחר  מלחמה קצרה של האוסוס אמריקן אלפא ביצעו את התרגיל סיום שלהם עד ל-3 והפכו לטוענים לכתר על אליפות הזוגות.

מאחורי הקלעים ראו את שיין מקמהן, דניאל בריאן, ודין אמברוז שהתלבש כמו המונטי (מתאבק עבר קנדי). שיין מקמהן התעצבן ואמר בתגובה שזה חוסר כבוד מוחלט אז דיין אמברוז שאל את מקמהון אם הוא רוצה לדעת למה הוא התלבש כמוהו ושיין מקמהן רק התעצבן ואמר שהוא לא מעוניין לדעת ומפה דניאל בריאן לקח את זה לידיים ושמע הודעה מדין שאמר שהונטי תמיד מקבל את מה שהוא רוצה (משפט ידוע של המתאבק).

בקי לינץ' מנצחת את נטליה

עם אלכסה בליס בעמדת השידור בקי מצליחה לנצח את נטליה עם תרגיל ההכנעה שלה "DIS ARM-ER" לאחר מלחמה מצד של נטליה. לאחר הקרב בליס תקפה את בקי וביצעה עליה את ה-DDT.

becky-lynch-new-smackdown-live-womens-champion
בקי מניפה את חגורת האליפות שלה (האתר הרשמי של ה-WWE)

קיין מנצח את קורבין מפסילה

היה בינתיים קרב מצוין בין שני הענקים האלה עד שקאליסטו נכנס ותקף את קורבין ולאחר מכן קיין נכנס ובזמן שקאליסטו יצא מהר מהזירה קיין ביצע על קורבין "צ'וקסלאם" ועזב את הזירה. לאחר שקורבין התאושש הוא נכנס לזירה במטרה לתקוף את קאליסטו אך השני זרק עליו כיסא, בעט בו והעיף אותו מהזירה.

קרב סולם: ג'יימס אלסוורת' מנצח את איי ג'יי סטיילס

עוד פעם אלסוורת' מנצח את האלוף הראשי! המטרה של אלסוורת' הייתה להשיג את החוזה כדי להיות חבר קבוע בסמאקדאון ובעזרתו הרבה של דין אמברוז הוא הצליח להשיג את החוזה. וואו הג'ובר הזה מפתיע כל פעם מחדש!

ellsworth4-1479875742-800
אלסוורת' עם אמברוז ברגע הניצחון (האתר הרשמי של ה-WWE)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort