סיקור MONDAY NIGHT RAW 21.11.16

פתיחת התכנית:
פתיחה אדירה לתכנית כאשר גולדברג יוצא אל הזירה לקול תרועות הקהל, ומצהיר באופן רשמי שעיניו לעבר התואר ושאת דרכו אליו יתחיל כבר בינואר הקרוב, כשישתתף בקרב הרויאל ראמבל המסורתי שייערך בסן אנטוניו.

קרב אליפות הזוגות – ניו דיי מנצחים את סזארו ושיימס:
אלופי הזוגות רוצים להגן על האליפות במטרה להפוך לקבוצה שהגנה הכי הרבה זמן על התואר בהיסטוריה, בעוד 23 ימים. הם גם עושים זאת לאחר קרב מעניין שבסופו סזארו תופס את קופי קינגסטון למהלך ה"סווינג" המפורסם שלו כשהוא מסובב את קופי 19 פעמים ומבצע עליו את הכנעת השארפשוטר. קופי חסר התקווה נכנע ודופק על הזירה, אך השופט לא ראה זאת הודות לאקסבייר וודס שמסיח את דעתו בניסיון להיכנס אל הזירה. סזארו מוחה מול השופט אך לא שם לב לקופי, שמגלגל אותו להצמדה ומנצח עבור ניו דיי את הקרב.

סזארו נועל את השארפשוטר על קופי (האתר הרשמי של WWE)
סזארו נועל את השארפשוטר על קופי (האתר הרשמי של WWE)

מאחורי הקלעים:
אנזו אמורה באחד הקטעים המצחיקים של השנה, מסתובב עירום לגמרי (כמובן שהצנזורה התערבה כאן) מאחורי הקלעים לאחר ששותפו ביג קאס לקח לו את הבגדים. אנזו עוצר בתדהמה כשהוא מבחין בלאנה, אשתו של רוסב, ומנסה לפלרטט איתה. עד מהרה, רוסב מגיע, זועם על אנזו, ומאיים עליו שימחץ אותו בזירה.

מאחורי הקלעים:
סמי זאין נקרא לשיחה על ידי המנהל הכללי מיק פולי, שמודיע לו כי בעקבות כישלונו מול דה מיז בסורבייבור סיריס הוא יתמודד בקרב מול הכבשה השחורה ברון סטרואומן.

סדריק אלקסנדר מנצח את אריא דיווארי:
סדריק אלכסנדר המלהיב נותן קרב נהדר מול אריא דיווארי האמריקאי שייצג את איראן בטורניר המשקל הקל שנערך לפני כחודשיים ומסיים עם "הלאמבר צ'ק" שלו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כריס ג'ריקו בתכניתו "היילייט ריל":
ג'ריקו וחברו הטוב אוונס, מאשימים את רומן ריינס וסת' רולינס בהפסד הקבוצה לסמאקדאון בסורבייבור סיריס. רולינס יוצא ומזכיר לאוונס שהובטח לו קרב על האליפות האויברסלית תמורת הצטרפותו לקבוצת ראו ולאחר מכן תוקף את שניהם. עד מהרה העניין מסתבך עבור רולינס כשאוונס וג'ריקו מצליחים להערים עליו. רומן ריינס מגיע לעזרתו של סת' והתגרה נפתחת, עד שמיק פולי קוטע את העניין ומכריז על קרב מרכזי לראו – קווין אוונס מול סת' רולינס על האליפות האוניברסלית, ריינס וג'ריקו מורחקים מאיזור הקרב.

רוסב מנצח את אנזו אמורה:
רוסב הזועם בהחלט מממש את איומיו, ומכניע את אנזו חסר האונים עם האקולייד לאחר 55 שניות בלבד! ביג קאס נחלץ לעזרתו של אנזו ומחלץ אותו מרוסב.

רוסב מלמד את אנזו לקח (האתר הרשמי של WWE)
רוסב מלמד את אנזו לקח (האתר הרשמי של WWE)

גאלווס ואנדרסון מנצחים את גולדן תרות':
גאלווס ואנדרסון ממשיכים להראות דומיננטיות בקטגוריית הזוגות עם נצחון מוחץ על גולדן תרות', לא כוחות. הקלאב ממשיך לצבור תאוצה, בתקווה לקבל קרב על התואר בזמן הקרוב.

ברון סטרואומן מנצח את סמי זאין:
סמי זאין יוצא אל הזירה בהתלהבות, אלא שאז סטרואומן תוקף אותו מאחורה באגרסיביות. הענק ממשיך לתקוף אותו מחוץ לזירה, עד שהשניים נכנסים פנימה וסמי זאין מצליח לגרור את רגליו ולקום. הקרב מתחיל וסטרואומן יוצא מהפינה כמו מלוע של תותח ומרסק את זאין חסר התשובה אל העמוד כמה פעמים. סטרואומן ממשיך לתקוף מול זאין שלא מגיב למהלומות מהכבשה השחורה ונראה נורא ואיום. בשלב מסוים, מיק פולי יוצא ומורה להפסיק את הקרב מידית בעקבות מצבו של זאין. סטרואומן ממשיך להראות שהוא לא בוחל באמצעים ושהכוח שלו עצום.

נשים:
שארלוט האלופה יוצאת אל הזירה, מלווה כמובן בדאנה ברוק התלמידה שלה ומדברת על גדולתה, סשה בנקס יוצאת ודורשת קרב חוזר על אליפות הנשים. שארלוט מסכימה, אך רק בשבוע הבא. נאיה ג'אקס יוצאת ומסמנת את סשה בנקס כמטרתה כשהיא קוראת לה "בובת בארבי" ותוקפת אותה. ביילי נחלצת לעזרתה ומובסת על ידי ג'אקס שממשיכה להראות דומיננטיות. התגרה הזו מולידה קרב זוגות – שארלוט ונאיה נגד סשה וביילי.

סשה בנקס וביילי מנצחות את שארלוט ונאיה ג'אקס:
בסופו של קרב נהדר, סשה מצליחה לגרום לאלופה המכהנת שארלוט, להיכנע על ידי ההכנעה שלה, ה"בנקס' סטייטמנט". סשה נראית חדה מתמיד ומוכנה לקרב על האליפות בשבוע הבא.

נאיה ג'אקס בעוד מפגן עוצמה (האתר הרשמי של WWE)
נאיה ג'אקס בעוד מפגן עוצמה (האתר הרשמי של WWE)

ריץ' סוואן מנצח את טי.ג'יי פרקינס ונועם דר:
בקרב משולש נהדר, ריץ' סוואן מצליח להראות עליונות בקטוריית המשקל הקל, כשהוא מנצח את האלוף לשעבר ואת הנציג שלנו נועם דר, שעדיין לא הוצמד באף קרב בראו. סוואן זוכה בקרב על האליפות מול בריאן קנדריק ביום שלישי בלילה, בתכנית החדשה "205 לייב".

קרב אליפות אוניברסלית: קווין אוונס מנצח סת' רולינס:
איזה קרב מרכזי מלהיב היה לנו הלילה. אוונס ורולינס נתנו קרב שלא מבייש אף אירוע מרכזי. הקרב נפתח בדומיננטיות של האלוף המכהן, קווין אוונס, שיזם ראשון שימוש בחפצים ממחוץ לזירה בעת שהחל לתקוף את רולינס בעזרת כיסא, כולל די.די.טי אדיר שנתן לרוליס על הכיסא. זמן קצר לאחר מכן, אוונס מטיח את רולינס אל תוך שולחן שהוצב בזירה עם פאוורסלאם אימתני.
כעבור כמה דקות, אוונס מרים את שני הכסאות שבזירה, מעמיד אותם אחד מול השני ומרים את סת' רולינס לפאוורבומב. אך סת' מתחמק והופך את אוונס שנופל על שני הכסאות. רולינס שוב בעניינים. סת' אוסף שולחן חדש מבחוץ ומשעין אותו על עמוד הזירה. אוונס קם על רגליו ולאחר כמה רגעים מנסה לתת לרולינס סופרפלקס מהחבל העליון, אך רולינס מתחמק, תופס אותו ומטיח אותו על השולחן עם פאוורבומב משלו. לא חלפו שתי דקות וכבר הקרב הולך אל אזור הקהל. רולינס מכה את אוונס עם פח אשפה וקופץ עליו מהיציע במהלך אדיר שמשאיר את הקהל באקסטזה לכמה דקות. חוזרים אל הזירה. רולינס מנסה לקפוץ על אוונס ממחסום הקהל אלא שמאבטח עם מסיכה של סין קארה פוגע בו וגורם לו ליפול. רולינס מסיר מעליו את המסיכה ובאופן צפוי היה זה כריס ג'ריקו שאמור היה להיות מורחק מאיזור הקרב ומצא דרך לפגוע ברולינס. ג'ריקו מנסה לקפוץ על רולינס שתופס אותו ונותן לו פדיגרי על הרצפה. בינתיים אוונס שב אל רגליו, מפתיע את רולינס עם סופר קיק, מרים אותו ונותן לו פאוורבומב ישר על דופן הזירה.
אוונס אוסף את רולינס מהרצפה, מכניס אותו אל הזירה, מצמיד אותו לשלוש ומנצח.
קווין אוונס מצליח לשמור על האליפות האוניברסלית, הודות לעזרתו של כריס ג'ריקו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort