שוברים שגרה-מדריך הצפייה למשחקי יום שבת

אז לאחר שחזרנו לשגרה גם בחיים האישיים וגם בכדורגל, כמובן שאחד הצדדים היה צריך להפר את השלווה פעם נוספת. במקרה שלנו אלו ליגות הכדורגל שיצאו לפגרה ומוקדמות המונדיאל שחודשו עם מספר משחקים מעניינים שאפשר לסגור איתם יום שבת:
קמרון-זמביה (היום 17:00): אמנם ממבט ראשון אתם רוצים לדלג על המשחק הזה היישר למשחק הבא ברשימה, אך המשחק שנראה לא נוצץ על הנייר יכול להיות מסקרן בהחלט.
עמנואל אמבולה של הפועל רעננה ינסה לעזור לנבחרתו להשיג נקודות ראשונות בבית המוות הכולל את: ניגריה, אלג'יריה וקמרון שאותה יפגשו היום. רוג'רס קולה וקוניידה לוצ'אנגה-עוד זמבים שמשחקים ברעננה לא זומנו לנבחרת והיא תאלץ לנסות להסתדר בלעדיהם נגד קמרון החזקה. נבחרת קמרון מתהדרת במספר שחקנים איכותיים שמשחקים קבוצות טובות ברחבי העולם, ובתוכם חלוצי החוד: אריק מקסים צ'ופו מוטינג (כן זה שחקן אחד) ווינסנט אבובקאר.
לא זומן ביחד עם חבריו לקבוצה הפעם-קולה (sky sports)
לא זומן ביחד עם חבריו לקבוצה הפעם-קולה (sky sports)
הימור שלי: 3-0 מוחץ לקמרון על זמביה חסרת האונים.
קרואטיה-איסלנד (היום 19:00): 
הלוחמים הקרים פוגשים את החבורה המוכשרת של אנטה צ'אצ'יץ' לקרב על ראש בית 9.
שתי הנבחרות שהוגרלו לבית לא פשוט עם טורקיה הקשוחה ואוקראינה המתאוששת ולמרות זאת הן לא ספגו אף הפסד. קרואטיה צלחה את שני המשחקים נגד פינלנד וקוסובו החלשות וסיימה בחלוקת נקודות עם נבחרת טורקיה. איסלנד דווקא יצאה מהמפגש עם הטורקים כשידה על העליונה וכך עשתה גם נגד פינלנד, אך עם האוקראינים הלוחמים של שבצ'נקו הם סיימו בשיוויון.
מתיאו קובאצ'יץ' וניקולה קאליניץ' ייעדרו מהמשחק, אך מריו מנדז'וקיץ' שחזר להרכב יובנטוס בשלושת המחזורים האחרונים בעקבות פציעתו של פאולו דיבאלה, כבש שני שערי ליגה (בשלושת המשחקים בהם פתח) והוא מגיע בכושר טוב לנבחרת. מנדז'וקיץ' כבש גם ארבעה שערים במוקדמות הנוכחיות והוא ינסה ביחד עם חבריו לפרוץ את ההגנה הקשה של איסלנד.
כבר עם ארבעה שערים במוקדמות-מנדז'וקיץ' (LBC9)
כבר עם ארבעה שערים במוקדמות-מנדז'וקיץ' (LBC9)
הימור שלי: 3-1 לקרואטיה שתעלה לראשות הבית.
ווילס-סרביה (שבת 21:45): 
גם בבית 4 ישנו משחק שיכול להשפיע על צמרת הבית.
הדרקונים שהפתיעו את כל העולם והגיעו עד לחצי הגמר ביורו שנערך בקיץ, פתחו את קמפיין המוקדמות הזה עם 4-0 חלק על מולדובה והיה נראה שאין באמת תסריט שבו הם לא יעפילו למונדיאל הקרוב. במשחק השני סיימה ווילס בתיקו עם אוסטריה המוכשרת אך מאכזבת, ובמשחק השלישי שהעלה את מפלס הלחץ בחצי האי השקט בצפון אירופה סיימה ווילס עם נבחרת גאורגיה החלשה ב1-1.
המשחק הבא נגד המדינה מהבלקן יהיה משחק חשוב מאוד עבור הוולשים להמשך. סרביה טרם הפסידה בקמפיין והיא מעמידה סגל וותיק ומנוסה יחד עם תוספים מעט יותר צעירים (וכמובן גם חובה להזכיר את שוערה לשעבר של מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ' ואת שוערה של מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ' שנמצאים בסגל הנוכחי של סרבים) ולא יהיה לוולשים קל לגבור עליהם. אם יצליחו לעשות זאת הם יכולים לעלות למקום הראשון בבית (תלוי בתוצאתה של אירלנד) ולהוכיח לכל העולם שגם אם יש מעידות עדיין מדובר בנבחרת מהטובות בעולם כיום.
בייל ונבחרתו צריכים להתאושש (sky sports)
בייל ונבחרתו צריכים להתאושש (sky sports)
הימור שלי: 4-1 לווילס שתתאושש בצורה הטובה ביותר.
ישראל-אלבניה (היום 21:45):
דאע"ש, העברת המשחק לאיצטדיון אחר, סילוק שחקן מהסגל, פציעת שוער שני ופציעה/סירוב לזימון של שמי שהיה אמור להחליפו.
כל המקרים הללו ועוד עברה נבחרת ישראל השבוע לקראת המשחק נגד האלבנים עד שכמעט שכחנו שיש כדורגל בסיפור הזה.
שני המשחקים האחרונים של נבחרת ישראל היו מזעזעים, נוראיים, מחפירים ומביכים.
קשה להאמין שמדובר על שני משחקים שהנבחרת ניצחה, אך היכולת הייתה כל כך חלשה שכמעט ולא זוכרים שלקחנו 6 נקודות. אם אלישע לוי רוצה להביא קהל למשחקים הביתיים הוא יצטרך לעבוד, לעבוד קשה. ההגנה הרעועה של הנבחרת הובכה שוב ושוב נגד המקדונים וגם נגד ליכטנשטיין החלשה ספגנו שער. יכול להיות שיהיה עדיף לאלישע לפתוח עם רמי גרשון כמגן שמאלי-עמדה בה שיחק בעבר והוא יוסיף מימד הגנתי לאגפים של הנבחרת, וטל בן חיים ההתקפי והמהיר יהיה זה שישרוף את הצד השמאלי ויחפה על גרשון שישאר יותר מאחור.
עוד בעיה שבה צריך אלישע לטפל היא דווקא הכוכב הגדול ביותר של הכדורגל הישראלי כיום: הלא זהו ערן זהבי. זה לא סוד שזהבי לא פוגע בנבחרת, והוא מציג יכולת חלשה משחק אחרי משחק. אני לא אומר שצריך לספסל את זהבי, אך אם רואים שעד איזור הדקה ה60 הבן אדם לא פוגע ונראה מבולבל אפשר להוציא אותו מהמגרש.
אם אלישע הפיק לקחים משני המשחקים הקודמים יכול להיות שנראה את נבחרתנו מפתיעה (כן, מפתיעה) את האלבנים החזקים, אך במקרה והדברים יראו אותו הדבר זה עלול להיגמר בצורה מאוד כואבת ולא לאלבניה.
לא פוגע, בנבחרת-זהבי (90 mins)
לא פוגע, בנבחרת-זהבי (90 mins)
הימור שלי: 2-1 לאלבניה. למרות התקווה שישראל תצליח לנצח, אלבניה נבחרת יותר איכותית ומאומנת וזה יהיה ניכר מאוד במשחק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort