קרבות מיקום ביבשת השחורה

הערב ייערך המחזור השני במסגרת שלב מס' 3 של מוקדמות המונדיאל באפריקה כשלא מעט נבחרות חזקות מהיבשת ייפגשו ראש בראש על הזכות לאסוף עוד 3 נק' בדרך לטיסה לרוסיה.

ניגריה-אלג'יריה (18:00)

קרב איחותי מתוכנן רגע אחרי ששבת יוצאת בעיר אויה בניגריה המקומיים שתמבססים על קישור שמורכב מהקפטן ג'ון אובי מיקל עם צמד שחקני ליגת העל נוסה איגייבור (מכבי ת"א) וג'ון אוגו (הפועל ב"ש) יחסרו את השוער הפצוע קארל איקמה שהחליף את אניימה בין הקורות מאז פרישתו של האחרון ממדי הנבחרת. דלה איינוגבה מאשקלון לא זומן לסגל שבחוד ההתקפה יסתמך על חבורת הפרמיירליג- ויקטור מוזס (צ'לסי), אחמד מוסא (לסטר) ואודיון איגהאלו (ווטפורד) כשעוד שני נציגי פרמיירליג עשויים דווק הם להיכנס להרכב הפותח, אלכס איוובי מארסנל וקלצ'י איהאנאצ'ו ממנצ'סטר סיטי שנמצא במאזן לא רע של 4 שערים ב6 הופעות אצל ה"סופר איגלס". דווקא בהגנה לניגריה יש חולשה מעטה שכן אלדרסון אצ'ייג'י לא בדיוק בכושר שיא כעת. למזלו קנת' אומרואו אמור לחפות עליו בעמדת הבלם הקדמי.

אצל "שועלי המדבר" ראפיק הליש וג'אמל מסבח נותרו מחוץ לסגל מה שאולי ייצור ריפיון קל בעורף שם קרל מדג'אני, ובעיקר פאוזי גולאם הנפלא מנאפולי, ייתנו את הטון. קישור שכולל את ריאד מחרז, סופיאן פייגולי, סאפיר טאיידר ויאסין בראהימי הוא קישור מסוכן מאוד והם אמורים להיות אלו שיעבירו את הכדורים לצמד ההתקפה הקטלני, אל-ערבי סודאני ואיסלם סלימאני.

בבית המוות הזה כל נקודה חשובה ואחרי שאלג'יריה סיימה ב1:1 עם קמרון במשחק הקודם וניגריה ניצחה את זמביה כל אחד תרצה לגרוף עוד 3 נק' לקופה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הצמד מאלופת אנגליה, מאחרז וסלימאני, יוביל את אלגיריה (adidas)
הצמד מאלופת אנגליה, מאחרז וסלימאני, יוביל את אלגיריה? (adidas)

הימור המומחה: משחק מרתק חסר הגנות, 2:2

מצרים-גאנה (18:00)

בצל האיומים על אברם גרנט שלא להגיע למצרים מסיבות בטחוניות המאמן הישראלי יוצא בסופו של דבר עם נבחרתו לשכנה שלנו מהדרום. ללא מונטארי ובואטנג שאיתם יש לגרנט יחסים נוראיים, וללא אסאמוה ג'יאן הפצוע, המאמן הישראלי יוצא לקרב החשוב הזה עם צמד האחים אייו ועם מובאראק ווקאסו כשגם צמד המגנים מלסטר, שלופ ואמארטיי אמורים לשחק תפקיד משמעותי בהתמודדות. אחרי ה0:0 מול אוגאנדה החלשה לגרנט אסור למעוד במשחק החוץ אבל עם הסגל שהיריבה מעלה מנגד קל זה לא יהיה.

המצרים מגיעים למשחק הזה כשמוחמד סלאח בכושר שיא ועוד אקס-באזל מוחמד אלנני שנמצא גם הוא ביכולת לא רע חרף כמות הדקות שלו אצל ארסן ונגר בארסנל. כדאי מאוד לשים לב לילד רמאדאן סובחי בן ה-19 שלובש את מדיה של סטוק סיטי כשלילד כבר הודבקה תווית של "מוחמד אבוטריקה החדש", תואר שקשה לעמוד בסטנדרטים שלו מבחינת איכות.

הימור המומחה: סלאח מתפוצץ אבל האחים לבית אייו לא נשארים חייבים, 2:2 מרתק

מככב ברומא, ינסה להוביל גם בנבחרת. מוחמד סלאח (sky sports italia)
בכושר שיא, סלאח (sky sports italia)

מאלי-גאבון (20:30)

אחרי שנוצחה 3:1 בידי חוף השנהב, מאלי תארח את גאבון של פייר-אמריק אובאמיאנג הלוהט שלא מצא את הרשת ב0:0 מול מרוקו במחזור הקודם.

אובאמיאנג יזכה לסיוע ממאריו למינה, קשרה של יובנטוס, כשבהגנה השם הבולט הוא של ברונו אקוואלה מנגה. מודיבו מאייגה הוא השם החם אצל מאלי אבל חלוצה של איטיחאד קלבה לא יכול לסחוב את הנבחרת לבד על הגב. בהיעד כוכבים נוספים המארחת תתמקד במשחק קבוצתי חסר אגו ותקווה לנקודות ראשונות בבית.

פייר-אמריק אובמיאנג, כוכבה של גאבון. האם יצליח להרים אותה לבד על הכתפיים? (goal)
פייר-אמריק אובמיאנג, יככב גם מול מאלי?(goal)

הימור המומחה: אובאמיאנג עושה את ההבדל, 2:0 גאבון

מרוקו-חוף השנהב (22:00)

המרוקאים השאירו את עומר אל קדורי (נאפולי) ונביל אל זהאר (לאס פלמאס) בבית אבל גם בלעדיהם יש להם נבחרת לא רעה. מהדי קרסלה-גונזאלס, נורדין אמראבאט ויונס בלהאנדה יהיו אחראים על מלאכת הכיבושים. בהגנה יייתנו את הטון הקפטן מהדי בנעטיה מיובנטוס וסגנו מנואל דה קוסטה (בן לאם מרוקאית ואב פורטוגזי) והם יגובו על ידי נביל דיראר הנפלא של מונאקו.

אריק באיי (פצוע), יא יא טורה (לא זומן) וסיידו דומביה (בעיות אישיות) הם הנעדרים הראשיים מהסגל שמקבל בחזרה את סרז' אורייה. מלאכת הכיבושים תיפול על סלומון קאלו מהרת'ה ברלין ועל וילפריד בוני מסטוק.

יאבד את מקומו בהרכב? טורה (sky sports)
יסתדרו בלעדיו? טורה (sky sports)

הימור המומחה: משחק שקול מאוד שיוכרע בהברקה, אם בכלל. 1:1

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort