שני צדדים למטבע: הארכת החוזה של רונאלדו.

כריסטיאנו 2021. היום בשעה 14:30 כריסטיאנו רונאלדו יחתום על החוזה החדש שלו, זה יקרה אחרי שמוקדם יותר יאסוף את פרס 'די סטפאנו' של המארקה על עונתו הקודמת.

במידה וכריסטיאנו רונאלדו ימלא את החוזה שלו וישחק עד שנת 2021, הוא יסיים את עונתו ה-11 במדי ריאל מדריד ויהפוך לגלאקטיקו עם הזמן הארוך ביותר בעידן פלורנטינו פרז.
עד כה בארון התארים שלו עם ריאל מדריד: פעמיים ליגת האלופות, פעמיים סופרקאפ אירופאי, אליפות עולם לקבוצות, ליגה, שני גביעי מלך, סופרקאפ ספרדי, שלוש פעמים פיצ'יצ'י ושני כדורי זהב. צפוי לסיים את החוזה בגיל 36.

14784581423238
כריסטיאנו 2021 (marca)

 

למרות היותו הכוכב הבלתי מעורער של ריאל מדריד רבים הרימו גבה לאור העובדה שהוא צפוי לסיים את החוזה בגיל 36 בשכר שככל הנראה יהיה הון עתק. מה גם שהארכת החוזה הגיעה דווקא בתקופה הכי פחות טובה שלו מהרגע שהגיע לריאל מדריד. הרי רונאלדו היה זה שדחק בנשיא הקבוצה עוד לפני שנה להאריך לו את החוזה עד 2021 בזמן שהנשיא התעקש להאריך לו רק עד 2020 בסוף כמו תמיד רונאלדו ניצח. אין ספק שחתימת החוזה של רונאלדו היא סיבה למסיבה עבור אוהדי ריאל מדריד אבל ישנם גם כמה חששות בקשר להארכת חוזה ארוך כל כך לשחקן שכבר נושק לגיל 31, השנה הוא ככל הנראה יזכה בכדור הזהב אבל קשה להאמין שמכאן והלאה הוא ימשיך להיות כריסטיאנו רונאלדו שאנחנו מכירים, נכון שהוא כמעט אף פעם לא נגמר ותמיד מצליח לגלות את עצמו מחדש אבל כנראה שמהעונה הבאה והלאה נראה דעיכה אצל כוכב ריאל מדריד. הוא כבר לא יכבוש בכל משחק, דרך אגב גם עכשיו כבר לא, במשחק מול לגאנס (כן, לגאנס) הוא לא בעט למסגרת אפילו פעם אחת ב-90 דקות.

ככל שהוא מתבגר גם הפציעות מתחילות להגיע, עד כה רונאלדו לא הרבה להיפצע, בחצי השנה האחרונה הוא נפצע בתדירות מדאיגה. השמועות מספרות שבגמר ליגת האלופות הוא עלה לשחק פצוע, ביורו הוא שיחק פצוע ובגמר היורו כבר נשבר פיזית. לקח לו המון זמן לחזור לעצמו ועד כה נרשם לזכותו רק שער אחד בליגה, נתונים מדאיגים עבור אוהדי ריאל מדריד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
itv
תקופת מתסכלת (itv)

 

כשחקן מוביל וכוכב הקבוצה הציפיות מרונאלדו תמיד גבוהות בטח כשמדובר בגמרים, אם לומר את האמת רונאלדו לא תרם כמעט בכלום בגמרים האחרונים של הבלאנקוס. אם ננקה את האבק מהזיכרון נזכור רונאלדו שכבש שער אדיר בנגיחה בגמר גביע המלך מול ברצלונה, מאז הוא לא הופיע יותר בגמרים הגדולים. פעמיים בליגת האלופות הוא היה כמעט בלתי נראה על המגרש לאורך המשחק כולו, בגמר 2014 הוא כבש את השער הרביעי מפנדל, ב-2016 הוא כבש שוב מפנדל, באף אחד מהגמרים הוא לא הצליח באמת לסחוב את הקבוצה על כתפיו הרחבות ולשטוף את המגרש כמו שמצפים ממנו. גם ביורו הוא כבש רק 3 שערים, לצורך השוואה גריזמן כבש כפול ממנו.

ומן הצד השני, הוא תמיד מצליח להפתיע. לרגע נראה שהוא נגמר וכבר לא יחזור לעצמו ופתאום הוא מופיע עם שלושער שגורם לנו לשקול את הדברים מחדש. ואולי הדבר שחשוב עוד יותר, אי אפשר לשכוח את כל מה שנתן נכון שהוא לא היה פקטור משמעותי בגמרים לא של ריאל מדריד ולא בגמר של פורטוגל אבל הוא היה גורם משמעותי בכך שהגיעו בכלל למעמד. בתקופות שריאל מדריד לא תפקדה רונאלדו היה זה שהציל משחקים, תקופות ארוכות הוא היה השחקן היציב ביותר בקבוצה. ואם לא דיי בכך מספיק לחשוב מה היה קורה בקרבות הצמרת בין ריאל מדריד לברצלונה אם כריסטיאנו רונאלדו לא היה נמצא, האם יש עוד שחקן בריאל מדריד שיכול להסתכל למסי בלבן של העיניים? האם יש עוד שחקן שיכל לגרום לאוהדים של מדריד תקווה מסויימת שאפשר להתמודד מול ברצלונה האימתנית? סביר להניח שלא. הידיעה שרונאלדו משחק בקבוצה שלך נותנת המון נחת, תמיד יש את ההרגשה שזה 'עוד מעט יקרה'… ואכן כך היה. רונאלדו כבש כמעט בכל משחק ליגה, כמעט תמיד סיים את טורניר ליגת האלופות כמלך השערים. בכל משחק שבו רונאלדו נמצא על המגרש זה היה רק עניין של זמן עד שיצעק את ה- Siiiiiiiuuuu המפורסם שכבר כל אוהד ריאל צועק אחרי כיבוש של הפנומן הפורטוגלי. זה רק עניין של זמן עד שהוא יחזור, חזק מתמיד, רעב מתמיד ומה יותר טוב מדרבי וקלאסיקו באופק בשביל להדגיש את התלות הנפשית שקיימת בו, הרי בסופו של דבר הגול יגיע, זה רונאלדו.

7-jpg
ה- Siiiiiiiuuuu המפורסם (boomsbeat)

דרך אגב, גם לפני שנתיים אמרו שהוא לא יהיה אותו רונאלדו, גם לפני שלוש, תמיד ממהרים להספיד אותו ומה הוא עושה? שובר עוד שיא שערים, זוכה בעוד תואר, זוכה גם בתואר עם הנבחרת ובדרך לעוד כדור זהב. אז אל תשפטו אותו על סמך כמה משחקים חשוכים, הארכת החוזה שלו נותנת אור לא רק לכריסטיאנו רונאלדו וחשבון הבנק שלו אלא לכל אוהד ריאל מדריד באשר הוא.
חג חתימת חוזה שמח, כריסטיאנו!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort