סיכום בונדליגה 30/10

מי היה מאמין שבמחזור התשיעי לייפציג, הופנהיים, קלן והרטה ברלין יהיו בחמש הראשונות של הטבלה ויקדימו את דורטמונד, גלאדבך ושאלקה עמוסות הציפיות,מסתבר שהשנה הליגה הגרמנית מפתיעה.

המשחק המרכזי: הופנהיים נגד הרטה ברלין

הופנהיים אירחה בווירסול ריין נקר ארנה את אחת מההפתעות המרעישות של העונה הרטה, בעוד שעל הסגל של הופנהיים נשפכו כספים רבים הקיץ כדי להגיע למסגרות האירופיות הרטה הגיעה העונה צנועה למדי ונשענת על שחקן אחד בעיקר- ודאד איביסביץ החלוץ הבוסני המצויין שכבש עד כה שישה שערים מתחילת העונה, לצערה של הרטה כל הכח המסייע לאיבסביץ בהתקפה פצוע ושטוקר השוויצרי הנפלא מורחק, מהצד של הקבוצה הביתית הופנהיים חסרה את פביאן שאר המעולה ואת החלוץ הצעיר המוכשר מארק אות' ולכן שיחקה רק עם שלושה שחקני הגנה לצד קישור מעובה, לפני המשחק ניקולאס שולה אמר "משחק קשה, הרטה תרצה לבסס את מעמדה בטופ של הבונדסליגה, מצפה לנו משחק אדיר. נהיה חייבים להמשיך עם הריצה הטובה שאנחנו עושים השנה". ואכן הגשים את מה שאמר עם שער ניצחון.

שולה עם שער הניצחון החשוב(bundesliga.com)
שולה עם שער הניצחון החשוב(האתר הרשמי של הבונדסליגה)

 

הרכבים:
הופנהיים:
שוער:באומן.
הגנה: הובנר, ווגט, שולה.
קישור: זובר, דמירביי, רודי, רופ, קדראבק.
התקפה: ואגנר, קראמריץ.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרטה ברלין:
שוער: יארסטיין.
הגנה:ברוקס, לוסטנברגר, פקריק, וייסר
קישור:הארגוצ'י, אלאן, סטארק, סקלברד, אסווין
התקפה:איביסביץ.

תקציר: בדקה ה28 הופנהיים כמעט ועלתה ליתרון לאחר שקדרארבק מניצל בלבול בהגנה ותוך כדי הגבהה מקרית נגח בוירטואוזיות למשקוף של יארסטיין המופתע, בדקה ה30 הגיע שכרם של הופנהיים והגבהה מצויינת של דמירבאיי בכדור החופשי לראשו של ניקולאס שולה הסתיימה בשער הבכורה שלו בבונדס ליגה לאחר שנתיים.
שאר המשחק היה חלש להחריד ורק בדקה ה87 הייתה הזדמנות מדהימה והחמצה עוד יותר מדהימה של קראמריץ שעמד לבדו מול יארסטיין לאחר מסירה נפלאה של שולה אבל יארסטיין לקח את הכדור והדף לקרן כל זה לא מנע את הניצחון שהעלה את הופנהיים למקום השלישי מרחק 4 נקודות מבאיירן המוליכה.

איש המשחק: ניקולאס שולה- ללא כל ספק שחקן ההגנה המצויין של הנבחרת מוכיח פעם אחר פעם למה מגיע לו זימון ועוד משחק לפנתיאון של הילד שגם כבש סוף סוף וגם כמעט בישל אלמלא ההחמצה האומללה של קראמריץ'.

כרטיסים:
הרטה: מיטשל וויזר (דקה 62),ניקולאס סטארק (דקה 69), אלאן (דקה 75),יוליאן שטיבר (דקה 84).

חילופים:
הופנהיים: טולאין במקום זובר (דקה 62), אמירי במקום דמיראבי (דקה 78), שאלאי במקום רופ (דקה 84).
הרטה: שיבר במקום אסווין (דקה 57), קאלו במקום סקיילברד (דקה 72), אלאגווי במקום איביסביץ (דקה 80).

המשחק השני: קלן נגד המבורג

הפתעת העונה פגשה את אכזבת העונה,האחת קבוצה עמוסת כשרונות והשנייה עמוסת ציפיות,ההתרסקות הקולסואלית של המבורג מדהימה ומרעישה ואחרי התבוסה היום היא עמוק בתוך המקום האחרון עם 2 נקודות בלבד ו7 הפסדים מתשעה משחקים ובעיקר מצב קטסטרופלי שיאלץ את ראשי המועדון לעשות חושבים ולבצע זעזועים במערכת הקורסת.כוכב המשחק ללא כל ספק היה הצרפתי אנתוני מודסט שבשקט יש לו כבר11שערים ב9 משחקים וללא ספק מועמד בכיר כרגע לשחקן העונה בגרמניה ולמרות השלושער שכבש היום גם יכל להוסיף עוד אחד אם לא היה מחמיץ פנדל.

מודסט חוגג שלושער עם תנועת המשקפיים של אצילי(bundesliga.com)
מודסט חוגג שלושער עם תנועת המשקפיים של אצילי (האתר הרשמי של הבונדסליגה)

הרכבים:

קלן:

שוער: הורן

הגנה: מבראיי, סורנסן, מארו

קישור: הקטור, הוגר, אוסאקו, להאמן, ריסה

התקפה: רודנבס, מודסט.

המבורג:

שוער: אדלר

הגנה: ג'נג, סאנטוס, דג'ורו, גוץ

קישור: אוסטרזולק, הולטבי, סקאי, קוסטיץ

התקפה: לסוגה,ווד.

תקציר: בדקה ה40 אוסאקו פרץ משמאל לתוך רחבת המבורג והוכשל על ידי גוץ והשופט הצביע על הנקודה הלבנה, אנתוני מודסט ניגש לבעוט ובעט בעוצמה לקורה השמאלית ולא כבש.

המחצית השניה נפתחה בסערה שבדקה ה58 בובי ווד נתן מרפק להיינץ שנפל והשופט מייד לאחר התייעצות קלה עם הקוון שלף את הכרטיס האדום. בדקה ה60 פריצה מהאגף השמאלי של הקטור שהעביר כדור למחליף סימון זולר שבמסירת אומן מצא את מודסט שבעט את הכדור לרשת ממרכז הרחבה ופנימה. עשרים דקות לאחר מכן קלן מוכיחה שעובדים באימונים על הגבהות כדור והגבהה מצויינת של ריסה מאגף ימין פוגשת את הראש של מודסט ישר לפינה הימנית של השער ולרשת. מודסט לא חיכה הרבה וכעבור חמש דקות זה כבר השלישי לאחר בור עמוק במרכז ההגנה של המבורג ריסה מזהה ושולח את מודסט להשחיל את הכדור בין הרגליים של אדלר ולחגוג בתנועת המשקפיים  המסורתית שלו. הניצחון הגדול של המבורג הגיע לא רק מחוש הכיבוש המרשים של מודסט אלא בעיקר ממשחק קבוצתי משובח של הקבוצה של פטר שטוגר.

איש המשחק: אנתוני מודסט,שלושער היום ו11 שערים מתחילת העונה גורמים לחלוץ הצרפתי להיות  מועמד לגיטימי לנבחרת של ארצו ויכולת התיאום המרשימה שלו עם ריסה ראויה להערכה.

כרטיסים:

קלן: מודסט (דקה 21), הוגר(דקה 33), רודנבס(דקה 36).

המבורג: גוץ(דקה 40), ווד (אדום דקה 58).

חילופים:

קלן: היינץ במקום מארו (דקה 12), זולר במקום רודנבס (דקה 56), ראוש במקום הוגר (דקה 89).

המבורג: גרגוריץ במקום גוץ(דקה 66), מולר במקום קוסטיץ(דקה 75), וואלדשמידט במקום לאסוגה(דקה 84).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית