הכבשה השחורה מכה שנית

אתר wwe.com
the black sheep (האתר הרשמי של הWWE)

מתנשא לגובה של 6רגל ו8 אינצ'(2מטר ו3 סנטימטר) במשקל של 385 ליברות (175 קילו) הגיע הכבשה השחורה אל raw כחלק ממשפחת וואיט ואף אחד לא ידע או לא ציפה לזה.

האיש הכי חזק (כרגע) ברוסטר של raw ונראה שאף אחד לא יכול לעצור אותו. בשבועת האחרונים הציע ברואן סטרומן מיק פולי "תן לי תחרות או שא בתוצאות" ואכן הוא קיים את הבטחתו.

wwe.com
מנכ"ל RAW מיק פולי. "תן תחרות או ש…" (האתר הרשמי של ה-WWE)

גם פולי וגם סטפני מקמהן יושבת הראש אובדי עצות במתן תשובה לאיש הזה ולאתגר שהוא מציב בפניהם עד כה הדבר נענה בשתיקה רועמת ובסטרומן שעושה כל מה שעולה ברוחו בכדי לגרום נזק פיזי ומנטלי על הרוסטר של raw .

מאז הרמת האתגר לא היה אדם אחד (כולל ג'יימס אלסוורת' שעבר לsmackdown) לתת לסטרומן את האתגר הרצוי, סטרומן כמו ראייבק קיבל קידום מדהים בחברה כאשר הציעו מולו ג'וברים (מתאבקים חלשים יחסית או לא מתאימים לקטגורית המשקל הסופר כבד) שניסו ובאמת שניסו בכל כוחם לתת תחרות או אתגר כל שהו ומצאו את עצמם על המזרון לספירה לשלוש לאחר שספגו צ'אוק סלאם הפוך (במקום תפיסת הטחה מהגרון מבצעים תפיסת הטחה מהצוואר), היה ניסיון כושל של סמי זיין אבל הוא יקבל ציון 100 על המאמץ.

wwe.com
סמי זיין 100 על המאמץ (האתר הרשמי של הWWE)

אז מי הוא אותה כבשה שחורה שאף אחד לא יכול לעצור, ובכן  אני פה בכדי לתת על קצה המזלג מידע על התופעה המדהימה הזו. ברואן סטרומן נולד בשם אדם שר ב6.9 1983 בעיירה שרלייז פורד בצפון קרולינה ולפי הפודקאסט של סטון קולד סטיב אוסטין הוא פיתח בצורה מדהימה חוזק שלא היה מבייש את סופרמן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כבר בגיל צעיר הוא מצא את עצמו מרים משקולות כבדים עוסק בספורט (בייסבול פוטבול כדורסל וכדורגל) אבל את אהבתו הוא קיבל מהרמת משקולות (שהפכה לתחרותית) וארנולד קלאסיק (התחרות הבין לאומית על שם ארנולד שוורצנגר) שבה זכה בנוסף למספר תחרויות אחרות, כולל "האיש הכי חזק בעולם" בין השנים 2010-2012 .

מאז שהגיע לרוסטר של raw בתור כבשה השחורה, חלק ממשפחת וואיט, הוא הוכיח שהוא יכול להתמודד בתחרות יחידים כנגד ארבעה וחמישה איש. ברויאל ראמבל האחרון שהתקיים שישה אנשים היו צריכים בכדי להדיח אותו מהטורניר (לא לפני שהוא הדיח מהזירה שמונה איש לבד) והאיש עדיין חייך כאשר הוא עמד על הרגלים.

כמו ראייבק גם הוא בעל כוח פיזי בלתי מוסבר האחרונים שניסו להתמודד נגדו  מצאו את עצמם מהר מאוד בחדר האישפוז במיון בבית החולים עם חשש לזעזוע מוח עצמות שבורות ואיברים חבולים. 

עלו השערות רבות למי שיכול באמת לתת לתופעה הזו מענה אך ללא הצלחה . באתרי המדיה השונים(פייסבוק טוויטר וכו') העלו שמות כמו ברוק לסנר או ביל גולדברג (למרות שהעניין די טפל מכיוון שהם עסוקים בקידום המשחק wwe2k17)

wwe.com
פוטנציאל ליריבות, ברוק לזנר (האתר הרשמי של הWWE)

ניראה לי שאחרי שהם יסיימו לקדם את המשחק אולי שניהם יתפנו (לאחר מנוחה קצרה) לטפל שניהם יחד או כל אחד לחוד בסטרומן. שם נוסף שעלה לכותרות הוא האלוף היונברסלי הנוכחי קווין אווינס (למרות שהוא עסוק עכשיו עם סת' רולינס ועם חברו הטוב כריס ג'ריקו) אך שוב זו רק השערה והעלת שמות.

wwe.com
ספק אם KO יהיה האיש שינסה להפיל את הענק אבל אם כן זה יהיה מעניין (האתר הרשמי של הWWE)

עם כל הכבוד לאחרונים (ויש כבוד) פאונד לפאונד (גם במשקל וגם בחוזק חוץ מלסנר וגולדברג) מי שאולי יכול להתמודד עם בראון סטרומן יכול להיות מארק הנרי או שיימוס או סאזרו.

wwe.com
בגלל הפיזיות? שיימס (האתר הרשמי של הWWE)
wwe.com
"האיש החזק ביותר" מארק הנרי. ייתכן והתואר נשלל ממנו בלי ידיעתו (האתר הרשמי של הWWE)

ישנה גם את האפשרות שברגע שתסתיים היריבות על אליפות ארצות הברית בין רומן ריינס לבין רוסב אולי אחד מהם יכול לתת הזדמנות מתאימה לסטרומן (ואם סטרומן יהיה חכם הוא יציע אתגר לריינס על החגורה).

wwe.com
קרב על האליפות עם הBig Dog? נשמע מעניין! (האתר הרשמי של הWWE)

בל נשכח שיש גם את הביג שאו שיכול לתת מענה טוב כי כולם זוכרים את הקרב הענק שלו נגד מארק הנרי שבו הזירה התמוטטה כליל וקרב לא נגמר.

wwe.com
ענק מול ענק, ביג שואו יעשה מאמץ אחרון לפני פרישה? (האתר הרשמי של הWWE)

ואולי טוב אולי וזו פנטזיה וכל השמועות לא נכונות אולי הקברן יקום ממשכבו ויתן קרב פרישה אחרון נגד התופעה החדשה הזו שנקראת בראון סטורמן שכמוהו יש לו סטריק ניצחונות מופרע.

wwe.com
המהלך המפתיע! אנדרטייקר קם מהמתים להתמודד עם סטרומן (האתר הרשמי של הWWE)

היי! בפנטזיה כזו מותר לחלום נכון?

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort