WWE SmackDown Live 10/25/16

כמו כל שבוע תוכנית smackdown live ותוכנית raw live נכנסו אל שלב היד הכי גדולה.  למי תהיה תוכנית יותר מפוצצת יותר מעניינת יותר טובה ומי שנהנה מהתחרות הבריאה הזו הם פרופר האוהדים. 

דניאל בראיין הודיע כי הוא נותן לדין אמברוז הזדמנות לקרב מול אי ג'יי סטיילס שאם הוא ינצח הוא יקבל הזדמנות על התואר בסדרת ההישרדות בעוד שבועיים.

wwe
אמברוז (האתר הרשמי של הWWE)

הסגמנט הראשון כמובן היה בין בריי וואייט לבין קיין. הקרב באמת היה פיזי לפה ולפה, מכיוון שזה קרב ללא פסילות נכבו שוב האורות, המוזיקה המעוותת פילחה את הארנה ואחריה כמובן הופיע ה"אח" לוק הארפר .

wwe.com
הארפר בא לעזור (האתר הרשמי של הWWE)

לאור ההתערבות של לוק נראה היה שבריי וואיט ביתרון על קיין, שביצע  מהלך מבריק ושוב התערבות של לוק הארפר טרפדה לו הכל. בדיוק שהקהל חשב שהכל הסתיים, הופיעה המנגינה של רנדי אורטון שעלה לזירה וסימן לקיין לבצע מהלך מותאם. הכל היה מוכן, רנדי אורטון פנה לכיוונו של קיין וביצע עליו את מהלך האר קי או המפורסם שלו לפרצופו הנדהם של ברי וואיט.

randy_orton_bio
מהלך מוזר, אורטון (האתר הרשמי של הWWE)

כל מה שנשאר לברי וואיט זה להגיע לספירה לשלוש והקרב נגמר בניצחון מזהיר (אך מלא שאלות ) של ברי וואיט על קיין וכנראה שנפתח פיוד חדש בין רנדי אורטון לקיין והמון תשובות למה לעזאזל קרה כאן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הסגמנט הבא היה של אי ג'י סטיילס שהביע את דעתו על המצב הנוכחי ומה יקרה אם באמת ודין אמברוז ינצח אותו ויקבל הזדמנות על החגורה. אי ג'י סטיילס לא היה חייב וציין כי כל אחד יכול לנצח אף אחד לא יכול להישאר אלוף או להיות אלוף בן רגע ושהוא מוכן יהיה מה שיהיה.

הסגמנט הבא היה של רנה יאנג ששאלה  את בקי לינץ' אלופת הנשים הנוכחית של סמאקדאון שחזרה ובגדול רק בכדי להתמודד עם יריבה חדשה ישנה אלכסה בליס. 

becky_lynch_protitle-6398006ce82e416a4f754f1e16710014
יהיה מעניין בקרב הדיווןת (האתר הרשמי של הWWE)

 

 

אלכסה ניסתה לפגוע באלופה הנוכחית ובכך לקבוע את מעמדה כיריבה הראשית לאליפות הנשים שתתרחש בעוד שבועיים באירוע השלם וצפה סידרת ההישרדות.

הקרב הבא היה מעניין מאוד מכיוון שהוא קובע מי היה הצמד המתאים שיעמוד באירוע "סדרת ההישרדות" בצד של  סמאקדאון עם האלופים הנוכחים. מצד אחד ראינו את האסנשן ומולם היו ההייפ בראת'רס, מוג'ו ריילי וזאק ריידר.

הקרב היה מאוד פיזי, האסנשן היו מאוד אגרסיביים,  אבל מהלך מדהים שביצעו ההיפ בראת'רס שבזכותו הם הצליחו להצמיד את האסנשן למזרון לשלוש ובכך להבטיח את כניסתם אל קובצת סמאקדאון לשדרת ההישרדות, סיים את הקרב הנפלא הזה.

ראיון שנערך מאחורי הקלעים עם רנדי אורטון על המהלך שהוא ביצע על קיין ובכך התחיל כנראה פיוד עם השד זכה לשתיקה רועמת ואז התשובה הדי מדהימה אם אתה לא יכול לנצח אותם הצטרף אליהם האם זה חלק מהמלחמה הפסיכולוגית נגד בריי וואיט ימים יגידו.

הסגמנט הבא היה דניאל בראיין שדיבר עם נטליה שמצדה ביקשה להיות הקפטן של צוות סמאקדאון בסדרת ההישרדות, שני תנאים היו אחד שהיא תצטרך להתמודד נגד ניקי בלה בקרב אם היא תנצח היא תעלה להיות קפטן אם היא תפסיד היא לא תהיה בקבוצה שתייצג את סמאקדאון בסדרת ההישרדות.

הקריב היה קרב איתנים בין שתי הדיוות שלפי דעתי היה קרב מצוין. שתי הדיוות המעולות הוכיחו כי מגיע להן להיות כקפטן פעיל ולהוביל את קבוצת סמאקדאון בסדרת ההישרדות. ונטי שהוכיחה שוב למה היא אחת מהדיוות הטובות ביותר ושוב היא הוכיחה שהיא שייכת למשפחת המתאבקים הגדולה ממנה הגיעה.

wwe.com
לא ביישה את המשפחה, נטליה (האתר הרשמי של הWWE)

אם חשבתם שהכל נגמר בשמחה וסוף טוב הייתה טעות בידכם שכן כרמלה הופיעה משום מקום ותקפה שוב את ניקי ללא רחמים. 

עכשיו כל מה שנותר לדניאל בראיין ולשיין מקמהן להחליט מה לעשות בנושא האם לסגור את העניין בסדרת ההישרדות כתוספת לקרב הנוכחי שיהיה לניקי בלה בתור קפטן ומובילה את הקבוצה שלה או לחכות לאירוע שלאחר מכן יהיה מה שיהיה.

ראיון קצר עם דין אמבורז הוכיח עד כמה האיש הוא חסר אחריות ולא מודע לתוצאות כאשר הוא הודיע בביטחון מלא שהוא ינצח את אי ג'י סטיילס בקרב שנקבע

הסגמנט הבא כלל את הספירט סקווד עם מיז  שכרגיל החל לבכות וליילל על כך שהוא לא האלוף הביניבשתי ושכולם צריכים להוריד את הדגל לחצי התורן ולהיכנס לאבל לאומי. הדבר המביך והמשעמם הזה נקטע כאשר הגיע  דולף זיגלר וסתם לו את הפה, במהלך לא אופייני לו זיגלר רצה קרב עם המייז על אליפות הבן יבשתית אך המייז כהרגלו כפחדן אמר שהוא יקבע את החוקים .

המייז הכריז כי הוא מוכן לתת קרב עם הספירט סקווד ובו ברגע הופיע היית' סלייטר עם ריינו אשר קיבלו את האתגר על חגורת האליפות מול הספיירט סקווד.  במהלך מדהים ולמרות כל סיכוי הצליח היית' לבצע החלפה עם  ריינו שהגיע ומיד ביצע מהלכים מהירים לנטרול מייקי וקני .

בזמן הקרב המייז ודולף התעמתו בחוץ כאשר הספיירט סקווד היו קרובים לניצחון, היית' סלייטר הצליח לבצע מהלך שבו הוא נטרל את מייקי שנפל על מיז מחוץ לזירה ובד בבד ריינו ביצע את מהלך הספייר וזכה בספירה לשלוש על הספיירט סקווד ועל המייז.

הסגמנט האחרון היה כמובן הקרב שכולם חיכו לו אי ג'יי סטיילס בצד אחד ודין אמברוז עם ג'יימס אלסוורת' בפינה שלו בצד השני. הקרב היה גדול כמו שכולם ציפו משתי מתאבקים גדולים הם נתנו הכל תרגילים שהם ידועים תרגילי התנגדות חזרה מהירה של שתי המתאבקים. ותרגילים משוגעים מהחבל של דין אמברוז.

גם תרגילי הכנעה היו חלק מהרפרטואר של השתיים כאשר הקרב קידמה ואחורה בין שני היריבים הוותיקים שלא וויתרו על שום מהלך ושום תרגיל וניסו לקבל את היתרון אחד על השני. 

אי ג'יי סטיילס ביצע מהלך נורא כאשר הוא ביצע טאקל על ג'יימס אלסוורת' שבתמורה לכך ביצע מהלך של סופר קיק על סטיילס ובכך גרם לדין אמברוז להפסיד את הקרב עקב פסילה.

talking smack התוכנית שלאחר סמאקדאון שבה סיכמו את האירועים גם הייתה מהנה. היו המון דיבורים על המצב של ניקי בלה נגד כרמלה. המצב של הקרב האחרון שבו ג'יימס אלסוורת' גרם לפסילה של דין אמברוז.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort