הפתרון?

איתי שגב מתחיל לבסס את מעמדו כאחד הישראלים המובילים בליגה, אך האם לסנטר הצעיר יש את מה שדרוש כדי להתברג בקבוצה עמוסת כוכבים ואולי אפילו לפתור את בעיית הגבוהים של הנבחרת?

איתי שגב למי שלא יודע זה כבר לא רק בדרן ישראלי בגיל העמידה, זה גם סנטר/פאוורד ישראלי המתנשא לגובה של 2.04 מ'.

פוטנציאל ענק-איתי שגב (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

למי שאכן לא מכיר את השחקן (שחקן כדורסל אמרנו כן?), זה הזמן לערוך היכרות קצרה עם הכישרון העולה.

איתי שגב בן ה21 נולד וגדל בכפר תבור, שיחק בנערותו בהפועל עמק יזרעאל וב2012 חתם על חוזה ארוך טווח במכבי ת"א, הוא הוביל את קבוצת הנוער של המועדון ואף היה חלק מסגל הקבוצה הבוגרת אך מיעט לשחק ובעונת 2013/14 הושאל להפועל חולון, בחולון הראה ניצוצות אך עדיין לא היה בשל מספיק לחזור למכבי מה שהוביל אותו לעונת השאלה נוספת, הפעם בגלבוע גליל, בגלבוע פתח את העונה נהדר והיה לאחד המצטיינים בקבוצה אך ככל שהתקדמה העונה הוא נחלש ביכולת יחד עם כל הקבוצה ואפילו סבל מפציעה שספג במשחק האולסטאר.

בשיא השפל הקבוצה הייתה ברצף של 10 הפסדים רצופים, בסיום העונה למרות התייצבות יחסית ירדה גלבוע גליל לליגה הלאומית ובמכבי ת"א החליטו שזה הזמן להחזיר את הילד הביתה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
חזר הביתה(הדף הרשמי של מכבי ת"א)
חזר הביתה(הדף הרשמי של מכבי ת"א)[/captio
בעונת החזרה שלו לת"א הראה שגב יכולת נהדרת תוך שהוא "נהנה" מיכולת חלשה ובלאגן בקבוצה כדי להתבלט אצל הצהובים, הוא קנה את אמונו של גיא גודס ולאחר מכן גם את של ז'אן טבק, כשנשאל הנער על ז'אן טבק בעונה שעברה הצהיר כי הוא "המאמן שהכי קידם אותו בכל שנות הקריירה שלו".
בסיום העונה, למרות כישלון מקצועי של הקבוצה איתי נבחר לשחקן המשתפר של העונה בליגת העל, מה שהוביל לזימונו לנבחרת הבוגרת של ישראל לראשונה.
אני חייב להתוודות- איתי שגב הוא גם אחד השחקנים האהובים עלי, גם כי הוא שיחק עונה אחת בקבוצה שאני אוהד(למרות שהיה חלק מעונת הירידה) וגם כי אני מאוד מתחבר אל האישיות שלו- מדובר בבחור צנוע, שעובד קשה ונלחם על המגרש כך שלא קשה להזדהות איתו, אני מעריך אותו גם על כך שההתמדה שלו הובילה אותו עד למציאת מקום בקבוצת כוכבים והובילה אותו לזכייה בחלק משמעותי ברוטציה של המועדון הגדול בישראל.

מטביע בגן נר נגד האקסית(הדף הרשמי של מכבי ת"א) מטביע בגן נר נגד האקסית(הדף הרשמי של מכבי ת"א)

נדיר לראות ישראלים צעירים שמשתלבים באופן קבוע בליגה שהיא "לא באמת ישראלית" ובייחוד במכבי ת"א שידועה בשנים האחרונות בחוסר מתן ההזדמנויות של הקבוצה למקומיים ועל כן מגיע לשגב שאפו גדול.

את עונת 2016/17 איתי שגב טרם פתח, הוא נפצע פעם נוספת ובינתיים נעדר ממחזורי הליגה הראשונים, לא נראה שהוא עומד לאבד את מקומו בקבוצה כשחקן מחליף לגיטימי בגלל הפציעה כי שחקן ישראלי ברמה שלו הוא נכס לכל מועדון וזה לא נראה ששגב יאבד מהטאצ' שלו בגלל הזמן שבילה בחוץ, אך אם פציעות כאלו יתחילו לחזור על עצמן לא מן הנמנע שהוא יחזור לדקות משחק ספורות בלבד כי בכל זאת צריך לזכור שהוא משחק בקבוצה שהשנה נמצאת בלחץ גדול להתחרות על כל התארים כדי להשכיח את 2 העונות הקודמות, ואם הוא לא יעמוד בקצב של הקבוצה הוא עדיין עלול למצוא את עצמו שוב מחוץ לרוטציה.

שואוטיים-איתי שגב(הדף הרשמי של מכבי ת"א)
שואוטיים-איתי שגב(הדף הרשמי של מכבי ת"א)

עושה רושם שהזימון של איתי שגב לנבחרת ישראל לראשונה הוא לא סתמי, שנים שהנבחרת סובלת מבעיה של גבוהים ואין ספור פתרונות כבר נוסו.

עוד מוקדם להגיד שהילד מעמק יזרעאל הוא הפתרון לבעיה ארוכת השנים הזו אך נראה שקיימת כוונה מאחורי החלטתו של ארז אדלשטיין לקדם את הסנטר לנבחרת הבוגרת, וללא ספק יש לו את הפוטנציאל להיות אחד משחקניה המובילים של הנבחרת הישראלית.

אז מה צופן לו העתיד? את זה אף אחד לא יכול לדעת בוודאות, אבל אם הוא ימשיך עם הצניעות, העבודה הקשה וימנע מפציעות, סביר להניח שאיתי שגב יהיה אחד מהשחקנים המובילים של הכדורסל הישראלי ואולי גם הפתרון של נבחרת ישראל, בכל זאת עם נתונים פיזים נדירים לישראלי ועם כוח רצון כמו שלו הדרך להצלחה סלולה… אבל לפני כל זה- קדימה ילד לעבודה!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort