חגיגה באנפילד; 2:1 לליברפול על טוטנהאם בגביע הליגה

ליברפול וטוטנהאם נפגשו לקרב מעניין מאוד במסגרת גביע הליגה כאשר כל אחת מהן רוצה להתקדם לעבר רבע הגמר בניסיון להוסיף לעצמה סיכויים לתואר העונה. בסופו של דבר חניכיו של יורגן קלופ היו חדים יותר ויצאו עם הניצחון.

מחצית ראשונה:

9 דקות לאחר שריקת הפתיחה באנפילד, נ'קודו מאבד את הכדור לגרוייץ', שמצליח להרים ישר לרגליים של סטארידג' ששם את הכדור ברשת.

סטארידג' חוגג את השער הראשון | (theguardian.com)
סטארידג' חוגג את השער הראשון (the guardian)

עוד לא עברו 2 דקות, וכבר ליברפול עם עוד ניסיון הבקעה – סטארידג' עם בעיטה מצויינת לחיבור, אך וורם קורא את המהלך ומגיע לכדור בקצות האצבעות.

בדקה ה-18: ליברפול ממשיכה ללחוץ את טוטנהאם, עם חטיפת כדור של אוריגי, הוא מצליח להעביר כדור מצויין בין 3 שחקני הגנה של טוטנהאם לסטארידג' החופשי לגמרי, אך הוא בועט ברשלנות מוחלטת ישר לרגליים של וורם.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-21: בעיטה חופשית מהאגף לטובת טוטנהאם. ינסן מקבל כדור מצויין, אך הוא לא מתזמן נכון את הריצה שלו ונוגח בצורה לא מוצלחת שלא מצאה את המסגרת.

בדקה ה-39: עוד התקפה מתפרצת לליברפול. אוריגי משיג את הכדור, מעביר לסטאריג', שמוצא את גרוייץ' באגף. גרוייץ' חותך פנימה ומחליט לבעוט אבל הבעיטה לא נבעטה בצורה נכונה והכדור יוצא מהמגרש ללא צורך בהתערבות מצד וורם.

ליברפול שלטה לחלוטין במחצית הראשונה. בעוד ששחקני טוטנהאם מנסים להוציא התקפות בעזרת הנעת כדור איטית ומסירות מדוייקות, ליברפול ממשיכה לחטוף את הכדורים ולצאת להתקפות מתפרצות נכונות. עבודה מצויינת של קלופ בהכנת השחקנים למשחק. בלי ספק, החומר שהיה חסר לטוטנהאם היה כוח ברחבה. בלי הארי קיין, היו מינג סון, דלה אלי וכריסטיאן אריקסן התרנגולים לא הצליחו ליצור התקפות טובות מול הבלמים המנוסים של ליברפול.

מחצית שנייה:

ליברפול פתחה את המחצית השניה בצורה נהדרת, עם שתי התקפות בדקות 52 ו-53 ואוריגי עם בעיטה מצויינת בדקה ה-60, והרבה חטיפות כדור, ליברפול ביססה את מעמדה כצד החזק במשחק הזה.

בדקה ה-61: פוצ'טינו עם חילוף מצויין, של אריק למאלה הנפלא שנכנס למגרש ונותן לתרנגולים בוסט ביכולת ההתקפית.

בדקה ה-64: אוריגי מעביר את הכדור לסטארידג', שמעביר אותו לווינאלדום ששולח את סטארידג' בין הבלמים של טוטנהאם לאחד על אחד מול וורם, שמסיים את המהלך הנהדר הזה בקלות רבה. 

סטארידג' חוגג את השני | (חשבון הטוויטר הרשמי של ליברפול)
סטארידג' חוגג את השני ( הטוויטר הרשמי של ליברפול)

בדקה ה-70: התקפה של ליברפול נקטעת בעקבות עברה על סטארידג' מחוץ לרחבה, סטארידג' בועט אך מחמיץ.

אוריגי מוחלף בעקבות פציעה | (mirror.co.uk)
אוריגי מוחלף בעקבות פציעה (mirror)

בדקה ה-73: עוד בעיטה חופשית מאזור מסוכן לטובת ליברפול, הפעם באדיבותו של ווניאמה. ווינאלדום עם בעיטה מצויינת לפינה השמאלית, אבל וורם מציל את טוטנהאם ומשאיר אותה במשחק.

לאמלה מתחיל להכינס למשחק, ואיתו כל טוטנהאם,  ובדקה ה-75 לוקאס מכשיל את לאמלה ברחבה. יאנסן ניגש אל הבעיטה, ומכניס את את הכדור בקלילות מול מיניולה הבינוני במשחק הזה, ומצמצם את הפער ל-2:1 בלבד.

יאנסן כובש את הפנדל | (mirror.co.uk)
יאנסן כובש את הפנדל (mirror)

בדקה ה-79: הפעם קלאבן מכשיל את למאלה ברחבה, אך אין שריקה מצד השופט.

שתי דקות מאוחר יותר, ליברפול יוצאת לעוד ההתקפה נהדרת, הפעם זה דני אינגס, שמעביר את הכדור לסטארידג' שבועט בצורה נהדרת מחוץ לרחבה, אך הכדור פוגע במשקוף ו-וורם שוב משאיר את טוטנהאם במשחק. משחק מצויין של השוער ההולנדי.

בדקה ה-83: האריסון, בעודו בן 19 בלבד, עושה את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת. וכבר שלוש דקות לאחר מכן, למאלה מעביר כדור אדיר לבחור הצעיר, שלא מצליח להשתלט על הכדור בצורה נכונה ומיניולה מגיע לכדור לפניו.

בדקה ה-88: אינגס מקבל כדור מצויין לרחבה, שמגיע לאחד על אחד מול וורם, אך דני אינגס בועט חזק מדי ו-וורם מצליח להציל את טוטנהאם.

אינגס לאחר הבעיטה | (חשבון הטוויטר הרשמי של ליברפול)
אינגס לאחר הבעיטה (הטוויטר הרשמי של ליברפול)

בדקה ה-93: ווינקס עם דריבל נהדר, עוקף שלושה שחקני ליברפול ומשיג מספיק מקום לבעיטה, אך הוא מדייק והכדור נבעט ליציע.

ליברפול

המשחק מסתיים לאחר חגיגה של ליברפול באנפילד. עם צמד קל של סטארידג', ויכולת מעולה של אוריגי וגרוייץ' שעשו עבודה מצויינת מאחורי הקלעים, המשחק יכל להיגמר בצורה הרבה יותר טובה לטובת ליברפול. קלופ הכין את השחקנים שלו בצורה הטובה ביותר למשחק הזה, כשהטקטיקה של המאמן הגרמני הייתה משחק לחץ. עם הרבה לחץ על טוטנהאם, שניסתה לשחק משחק מסירות מדוייקות ושליטה בכדור, האדומים חטפו את הכדורים בבלי סוף, וכבר מהשער הראשון היה ברור שהמשחק הזה שייך לליברפול.

שחקני מפתח

סטארידג' שיחק מצויין. עם הרבה בעיטות מדוייקות מכל מקום בשליש המגרש של טוטנהאם, סטארידג' שרף את המגרש הערב.

גרוייץ' נתן הופעה מצויינת. הוא הכניס הרבה כוח גם במרכז השדה וגם באגפים. עם מסירות מדוייקות, הגבהה מוצלחת וכמה בעיטות לשער, גרוייץ' היה שיחק מצויין הלילה.

אוריגי – עליו נרחיב בהמשך.

טוטנהאם

התרנגולים עוברים משבר כרגע. בלי הארי קיין, היו מינג סון, אריקסן ודלה אלי ההתקפה שלהם חלודה, אפורה וחסרת ניסיון ברמות הגבוהות, וזה בלט במשחק הערב.

לפני כניסת אריק לאמלה:

טוטנהאם שיחקו פשוט רע. עם התקפה חסרת ניסיון ברמות האלה, חוסר הצלחה היה דבר בילתי נמנע. הקבוצה בקושי יצאה להתקפות, וכשהיא כבר הגיע לשליש המגרש ההתקפי, הם איבדו כדורים ברשלנות רבה. איבודי כדור כאלה הובילו לשער הראשון, ולעוד הרבה מצבי הבקעה מסוכנים. בנס הם ספגו רק שער אחד, או שאפשר לקרוא לנס הזה וורם. האיש בין הקורות הציל את טוטנהאם היום מתבוסה מסיביות ביותר.

אחרי כניסת אריק לאמלה:

חל שיפור. אפילו משמעותי. כמות המצבים שטוטנהאם יצרה הכפיל את עצמו מאז כניסתו של לאמלה. הוא היה האיש של טוטנהאם היום. הוא הציג יכולת מופלאה, עם הגבהה רחוקה ומדוייקת להאריסון ועוד פעמיים שהוכשל ברחבה, אם למאלה היה משחק מתחילת הערב, כל המשחק הזה היה נראה אחרת לגמריי.

שחקני מפתח

וורם – השאיר את טוטנהאם במשחק. היה מופלא היום. למרות שספג שניים כנראה שכל שוער אחר היה סופג לפחות 3-4. וורם הציג יכולת נפלאה ואיכויות שרואים בדרך כלל אצל השוערים הטובים בעולם.

ווינקס – קשר הצעיר אפילו לא בן 21, אך הציג יכולת הדרת בבעמדת הקישור. עם דיוק של למעלה מ-90% במסירות, יצירתיות במסירות ובעיטה מצויינת בדקה ה-93 שלחלוטין יכלה להיכנס, ווינקס הציג יכולת נפלאה הערב.

לאמלה – חוץ ממה שכבר נאמר, אין מה להוסיף.

איש המשחק שלנו: אוריגי

הוא פשוט היה אשף הלילה. בעט למסגרת, יצר המון מצבים, הרים 2 הרמות מוצלחות ומסר. הוא הפגין יצירתיות והכניס המון צבע לקישור ולהתקפה. בלעדיו המשחק הזה היה נראה אחרת לגמריי. הוא הרוויח את זה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort