tna לאן

לפני המון שנים בארץ רחוקה רחוקה היה ארגון על שהחל מרפובליקה קטנה לאימפריה ענקית בשם wwf/e.

באותו ארגון על היו מתאבקים טובים ורבים, אך אחד מהמתאבקים הידועים לשמצה או שלא היה בחור צעיר בשם ג'ף ג'ארט. אותו עלם צעיר שהחל את הקריירה שלו באירגוני אינדי (ארגונים עצמאים שחלקם היו קשורים לטרטוריות) התאבק באולמות ספורט שנקראו ארמוריז ואט מצא את עצמו באותו ארגון על.

אני עדיין זוכר את הדיביו שלו (הכניסה הראשונה לארגון לפני nxt:Tough Enough )  הוא הכריז שהוא בא לנצל את הארגון לנצל את האוהדים בכדי לקבל את מה שהוא רוצה, ואכן הוא עשה את כל מה שהוא אמר. הוא עלה ברמה , חלק מאהודים סלדו ממנו, חלק אהבו אותו, אני אישית חשבתי שהוא היה נסבל (כמו סת' רולינס).

השנים עברו והוא זכה באליפות הנכספת קיבל תהילת עולם ואז החליט לפרוש מהארגון (חלק אמרו בגלל פציעה, חלק אמרו שהוא כבר לא מצא אתגר בארגון) ונעלם למספר שנים, ושוב חזר בשנת 2002 כאשר יצר ארגון מתחרה לwwe בשם tna. עם הבטחה מזהירה להביא את האירועים הכי גדולים את המתאבקים הכי טובים ולתת לwwe את התחרות המבוקשת tna יצא לדרך.

אלו היו שנות הזהב של האבקות, ארגון עצמאי חסר פשרות שהביא רעיונות חדשים כמו זירה מתומנת במקום זירה מרובעת רגילה. מתאבקים חדשים כמו סמואה ג'ו, אי ג'י סטלייס, בובי רוד, כריסטופר דניאלס, לו קי ואחרים. הם הביאו גם קונספט חדש ישן שנקרא x dvision (המקבילה של הקרוזר וויט של wwe ) שבו המתאבקים בעלי המשקל הבינוני ביצעו תרגילים שלא היו מביישים את האלוף הבינוני החדש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כמו כן החל רוסטר חדש ומקביל לדיוות של wwe בשם knockout. דוויזית נשים שנתנה תחרות מדהימה (ודי מיקצועית אני חייב לציין) לדיוות. גם שם היו טורנירים נהדרים ואליפות ויריבות מדהימות כמו גייל קים אנג'לינה לאב וכו'.

ברבות השנים אכן הייתה תחרות בריאה בין tna לבן wwe אך כגודל התאבון כך גם גודל השובע, ואכן לאוהדים ניראה שהשובע בא מהר מאוד. החלטות חפוזות של ההנהלה כולל של דיקסי קרטר (שרכשה את הזכויות מג'ף ג'ארט) כנסה של מתאבקים לא ידועים (הכוונה להביא פנים חדשות הייתה מבורכת) התרת חוזים של מתאבקים חדשים, ביטול טורנירים כמו הx dvision והחזרתו רק לאחר שנים. הבאה של מתאבקים ותיקים כמו האחים דאדלי, קורט אנגל, האלק הוגן (שהייתה הפתעה נעימה אך מאוסה לאחר זמן רב) כול מיני פיודים שתחילו מאיין והסתיימו בנפיחה שקטה.

הוגן להצלת המצב
סיבוב בTNA, הוגן (האתר הרשמי של TNA)

 

all amarican kurt angle
גם קורט אנגל הגיע לשם (האתר הרשמי של TNA)

אוהדים (ואני ביניהם) צדקו כאשר עברו מtna המאוס והלעוס אל ברנדים כמו wwe או roh בכדי לחפש משהו טוב יותר. tna ניסו את כוחם שוב, החזירו את הx division החתימו מתאבקים חדשים כמו איתן  קרטר השלישי ומתאבקים ותיקים כמו בובי לאשלי האחים הארדי חזרה מהזירה המרובעת לזירה המתומנת.  

Ethan Carter III
אית'ן קארטר השלישי (האתר הרשמי של TNA)

לרגע כתיבת מאמר זה אין לtna שום מענה להענק הזה שנקרא wwe. ווינס מקמהן ג'וניר שולט בענף ביד רמה ומטמיע את החברות הקטנות והמתחרות תחת הבנרד הזה שנקרא wwe. החלטות עיסקיות נבונות כמו בנית ברנד חדש שנקרא nxt החזרת אירועים כמו הריואל ראמבל וסידרת הישרדות, הכנסת מתאבקים חדשים כמו סמואה ג'ו, אריק יאנג, בובי רוד ואחרים וירידה מהקונספט של מתאבקים הלבושים כליצנים עם גימיקים ילדותיים למשהו יותר רציני ומבוגר (כתוצאה מהמלחמה שנוצרה בין wcw לבין wwe) נתנה לגטימציה נהדרת.

vincent mcmahon no chance in hell ahon
בודד בשוק, וינס מק'מאן, בעלי WWE (ויקיפדיה)

לצערי באירועים של tna שהיו מגיעים לאולמות ספורט 50 40 אלף איש ברגע נתון מגיעים בקושי 10.000 איש. בתוכניות שונות של החברה בקושי מגיעים 5,000 איש. החברה בירידה מדהימה עקב החלטות עיסקיות סרוחות. ניסון לרענן את הברנד ללא הצלחה, הבאה של מתאבקים חדשים. חידוש של x division ללא הצלחה. גם kout division של החברה לא מיקצועי בעליל. 

dixie carter
דיקסי קרטר, ניסתה להילחם בWWE מבחינת רייטינג וכשלה (האתר הרשמי של TNA)
The Smashing Pumpkins billy corgan
בילי קורגאן, סולן להקת סמאשינג פאמפיקז. יהי הרוכש הבא? (TMZ)

גם הרכישה או ניסיון הרכישה של בילי קורגן מהלהקת הרוק סמאשין פאמפאקן לא עוזר. לאחרונה רצה שמועה כי הוא רוצה לאור הבעיות לרכוש את הזכויות ואת החברה מדיקסי קרטר, הייתה שמועה לגבי האחים הארדי שהביעו רצון לרכוש, אך לעת עתה מה שנשאר הוא תביעות ענק אחד נגד השני לגבי הפרות זכויות יוצרים וכו' שניראה שלא יגמרו בזמן הקרוב.

 tna the hardy boyz עייפים ולעוסים
ה"הארדי בויז", כבר לא מה שפעם (האתר הרשמי של TNA)

למרות כל הכוונות הטובות ניראה כי בסופו של דבר ווינס מקמהן ירכוש את החברה ויטמיע אותה אליו, קרי מי שיכול להתאבק והיה מתאבק עבר בחברה יחזור כמתאבק פעיל, חלקם יעברו לחלק האחורי של המסך בתור מאמנים במרכז האימונים כמו מאט בלום (הלורד טאנסיי) 

matt bloom
בלום כמאמן בארגון (האתר הרשמי של TNA)

 

חלק יעברו לצוות הכותבים חלק ניכר כנראה ימצא את עצמו בחזרה באיינדיז והעתיד של Tna ניראה כרגע עגום וכל מה שצריך זה לירות כדור רחמים אחד בכדי לסיים את הסאגה העגומה הזו

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית