מעלים הילוך

לאחר פגרת הנבחרות, הקבוצות רוצות לחזור אל הליגות שלהן ולצבור מומנטום חיובי. המסע שלנו מתחיל בבריטניה, ממשיך במאבק צמרת רוסי, כולל דרבי באסקי רותח, גיחה לאיטליה ונחתם בבריטניה. מתחילים

אחרי פגרת הנבחרות, אנו שבים היישר אל משחקים מורטי עצבים. סיטי של פפ שכבר לא נראית כ"כ מושלמת, פוגשת את אברטון שבעצמה בכושר לא מי יודע מה. ספרטק מוסקבה מהמקום הראשון, פוגשת את רוסטוב שיכולה להשתוות אליה אם תנצח. סוסיאדד תתארח בסן ממס לאחד המשחקים החמים בספרד. קייבו ומילאן שפתחו את העונה די טוב יחסית, ייאבקו ראש בראש על מנת להשאר בתמונת הצמרת לעת עתה.

המחזור המדהים הזה יסתיים ביום שני, כפי שראוי לו. במשחק המעניין של המחזור, ליברפול, אחת הקבוצות התוססות בליגה, תפגוש את מנצ'סטר יונייטד שמנסה לחזור לסורה.

מנצ'סטר סיטי – אברטון, היום 16:00

מנצ'סטר סיטי של פפ רשמה עשרה ניצחונות רצופים ונראיתה בלתי ניתנת לעצירה. אך, אז הגיעה פציעתו של דה ברוינה. חניכיו של הספרדי חוו ירידת מתח מול סלטיק שידעו לנצל זאת. הסקוטים ניצלו היטב את חולשת ההגנה של האנגלים. התכולים לבסוף הצליחו להשוות, אבל אפשר לומר בפה מלא שזו לא התוצאה לה ציפו וייחלו במנצ'סטר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אם נדמה כי זו הייתה מעידה חד פעמית, הרי שבמשחק העונה סיטי נראיתה פשוט רע. בשונה לדרבי, התרנגולים שטפו את המגרש ולחצו את התכולים לאורך כל המשחק בלחץ בלתי מתפשר.

אם לא די בכך, בפגרת הנבחרות נפצע בקארי סאניה. גם קון אגוארו חש ברע טרם המשחק נגד פרגוואי, אבל לבסוף עלה לשחק.

לפפ יש לא מעט חששות לפני חודש עמוס מאוד והוא צריך את אגוארו שידוע בבעיית הכשירות שלו, בכושר שיא. לא רק המצב הפיזי של הארגנטינאי מדאיג את פפ, גם היכולת בנבחרת הייתה חלשה והחשש הוא שישפיע עליו גם במדי הקבוצה.

כזכור, קון החמיץ פנדל ונתן הופעה רעה. אחרי המשחק אף הצהיר כי אם לא יזומן פעם הבאה בעקבות יכולתו בנבחרת, יקבל זו בהבנה.

לא רק חדשות רעות יש למאמן הסיטי. קווין דה ברוינה ערך אימון מלא והוא צפוי להיות כשיר כבר למשחק נגד אברטון. חדשות מעולות שכן הקבוצה לא ניצחה מאז נפצע ובכלל, הוא אחד השחקנים היותר משמעותיים של הקבוצה.

 

לא מעט סיבות לדאגה, פפ (great goals)
לא מעט סיבות לדאגה, פפ (great goals)

מהעבר השני, אברטון מגמגמת. לצד הופעות כמו 3-0 על סנדרלנד החלשה, יש מעידות כמו הפסד 2-0 לנוריץ בגביע הליגה והפסד לבורנמות'.

אברטון כבר שלושה משחקים ללא ניצחון ונראה כי תצטרך להתעלות על עצמה אם היא לא רוצה למצוא את עצמה בתוך כדור שלג כבר בשלב זה של העונה. לוקאקו יפגוש את חברו לשעבר, סטונס, וירצה להמשיך בכושר ההבקעה הפנטסטי שלו. קרב מעניין צפוי בין החלוץ הבלגי לארגנטינאי. סביר להניח שמי שילחץ על ההדק ראשון, יהיה זה שגם ינצח את המשחק.

ספרטק מוסקבה – רוסטוב, היום 18:30 

למוליכת הטבלה, ספרטק מוסקבה, הפגרה הגיעה בדיוק בזמן. ספרטק שפתחה את העונה עם חמישה ניצחונות ותיקו בששת המחזורים הראשונים, מוצאת את עצמה כבר עם שלושה הפסדים רצופים. ההפתעה הגדולה הייתה הפסד ביתי לאופה הצנועה. במחזור שלאחריו פגשה את זניט לקרב על המקום הראשון, גם בו נחלה הפסד על אף שכבשה פעמיים, ספגה ארבע פעמים והתכולים יצאו עם ידם על העליונה.

בבית, מול רוסטוב מצפה לה עוד מפגש פיקנטי כאשר הפעם היא יודעת, אסור לפשל.

רוסטוב כרגע לא מראה על יציבות. נראה כי ההעפלה לליגת האלופות פוגעת בה והיא מתקשה לשלב בין שני המפעלים. בעקבות התבוסה לבאיירן, התקשתה לחזור לתלם כאשר היא הפסידה את שני משחקיה הבאים. רוסטוב הוכיחה כבר שיש לה מה למכור מול קבוצות ברמתה עם ניצחונות על לוקומוטיב וצסקא.

אין ספק שמדובר בקבוצות שדי שוות ברמתן, יש יתרון קל לספרטק אך העובדה כי הייתה פגרה ורוסטוב יכלה לצבור קצת מצברים לקראת המפגש, יכול לשחק כאן תפקיד.

אתלטיק בילבאו – ריאל סוסיאדד, מחר 17:15

 בעיניי, יש לא מעט משחקים מעניינים השבוע. ולמרות זאת, אם שואלים אותי איפה תהיה האווירה הכי מחשמלת, יריבות ומלחמה, הרי שמדובר במשחק הזה.

פעם אחרונה שבילבאו ניצחה בדרבי, הייתה ב2012. גם אז זה היה בסן מאמס.

בילבאו פתחה את העונה עם שני הפסדים, לספורטינג חיחון ולברצלונה. אולם, דווקא אחרי ברצלונה, בילבאו יצאה לריצה יפה של ארבעה ניצחונות ליגה רצופים. רק במחזור הקודם נגד מלאגה נעצרה.

בוודאי הנתון המציין שהרוחיבלנקוס לא ניצחו זמן כה רב בדרבי הבאסקי, מהדהד בראשם של השחקנים שירצו לחזור מהפגרה אל מסלול הניצחונות. ומה טוב יותר מלעשות זאת מול היריבה השנואה.

סוסיאדד מאוד מגמגמת מתחילת העונה. נראה שהיא בעצמה לא יודעת הלך רוחה. העונה שלה די מובן מאליו עד כה, במשחקים בהם היא פייבוריטית, היא מנצחת. ובאלו שהיא לא, היא מאבדת נק'.

נדמה כי בניגוד לשנים עברו, יש כאן הזדמנות ממשית מצד בילבאו ללקט ניצחון בדרבי. לא הייתי פוסל גם תיקו כאן, שהיא תוצאה מאוד שכיחה במשחקים בין הקבוצות (ארבע תוצאות תיקו בחמשת המשחקים האחרונים).

קייבו – מילאן, מחר 21:45

 קייבו נמצאת בתקופה מצויינת מבחינתה. ניצחה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים כאשר אותו הפסד היה לנאפולי הנהדרת.

בפעם האחרונה שקייבו ניצחה את מילאן, זה קרה ב2005. קייבו נראית טוב והשאיפה שלה היא להתקדם עוד בצמרת, כמה שרק ניתן.

לקייבו בעיה התקפית חמורה, עד כה הבקיעה רק שישה שערים והרבה קרדיט מגיע לחוליה האחורית על מיקומה לעת עתה.

אם ההגנה תצליח להתמודד עם באקה המצויין, קייבו תוכל להפתיע ולרשום ניצחון ליגה ראשון על מילאן זה למעלה מעשור.

אצל מילאן בראש ובראשונה יש את באקה. החלוץ המצוין כרגע מלך השערים בצוותא עם היגוואין ואיקארדי. מילאן אחת הקבוצות המעניינות בליגה, מלבד העובדה שמדובר באחת הקבוצות המעוטרות בליגה, המשחקים שלהם פשוט תאווה לעיניים. בדרך כלל נכבשים בהם הרבה שערים, הקצב גבוה ויש הזדמנויות לצד שני השערים.

כמו קייבו, גם מילאן מגיעה עם שלושה ניצחונות בארבעת משחקיה האחרונים. על אף הפתיחה הנחמדה של קייבו, קשה לי לראות את הרצף נשבר דווקא הפעם.

ליברפול – מנצ'סטר יונייטד, יום שני 22:00

אם בדרבי הבאסקי אמרתי שתהיה האווירה הכי מחשמלת, אין ספק שכאן הציפיות מקצב ורמת המשחק גבוהה בהרבה מאשר בשאר המשחקים.

השינוי שיורגן קלופ עשה בליברפול פשוט מדהים. הפרוייקט שהחל כבר מאשתקד, מתחיל להצמיח כנפיים ורואים את ההתקדמות ממשחק למשחק. ליברפול רצה הכי הרבה בפריימרליג, לוחצת נון סטופ. הכי קלופ שיש.

ליברפול עם חמישה ניצחונות רצופים, מציגה יכולת אדירה ואם יש מישהו שמאוכזב מתזמון הפגרה, הרי שמדובר בקלופ וחניכיו.

חרף הפסד 2-0 במחזור השני, ועוד לברנלי, נראה שהבחורים של הגרמני מכוונים חזק אל הצמרת. מלבד אותו הפסד, הפעם היחידה בה ליברפול איבדה נק' הייתה נגד טוטנהאם שמצויה בכושר מדהים.

לאחר שלושה הפסדים רצופים, החלו להפנות חצים כלפי מוריניו בתקשורת. ומוריניו? כרגיל המיוחד לא נשאר חייב. ניצחון 4-1 על לסטר השתיק את המבקרים. אך אם השדים האדומים ציפו לצאת לדרך חדשה, נראה שזו תהיה משימה קשה משחשבו.

תיקו באולד טראפורד מול סטוק, כשהיכולת לא מספיק טובה נתנה ל"מיוחד" הרבה סיבות לדאגה.

הפגרה הזאת יכולה לעשות רק טוב למנצ'סטר, לצערה הקבוצה אותה הם יפגשו היא דווקא ליברפול.

מנצ'סטר תהיה חייבת בראש ובראשונה לשחק כדורגל יותר טוב. ואם היא תצא מכאן עם הנק', זה יכול לתת דחיפה גדולה לקראת המחזורים הבאים.

השיטה של קלופ טובה מאוד עבור הפורטוגלי שיבוא להרוג את המשחק ובמתפרצות לנצל את ההגנה הרעועה של ליברפול. (אומנם ניצחה חמישה משחקים רצופים, אבל ספגה בחמישה מששת משחקיה האחרונים ובכלל, ההגנה לא נראית טוב בלשון המעטה).

בשביל להשיג תוצאה טובה, ה"מיוחד" יצטרך את זלאטן בשיאו. השבדי פתח את העונה טוב, אך במחזורים האחרונים הלך ודעך.

 

מוריניו זקוק לו, זלאטן (FOX SPORTS)
מוריניו זקוק לו, זלאטן (FOX SPORTS)

אין ספק שאנחנו הולכים לראות משחקים מאוד מעניינים, כאשר האחרון ביניהם צפוי להיות ברמה הגבוהה ביותר, מאוד טקטי ועם כ"כ הרבה כישרון וחשיבות להמשך, רק אפשר לקוות שיגיע כבר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort