הזדמנות אחרונה בהחלט

אל תכריזו "מריו חוזר ובגדול", אל תצעקו "שובה של האגדה" ואפילו אל תמהרו להכניס אותו כל כך מהר להרכב נבחרת איטליה- מריו באלוטלי יודע שהוא צריך לעשות הכל כדי למחוק את התדמית שהרסה לו את הקריירה. הילד הרע של הכדורגל האיטלקי כבר איננו ילד, באלוטלי מגיע לניס כאשר הוא בן 26 אחרי כמעט עשור בו רוב האזכורים עליו התעסקו בזיקוקים, אלימות ובעיקר בבעיות משמעת קשות ברוב הקבוצות בהן שיחק. רגע לפני שאף קבוצה רצינית באירופה לא תסכים לצרף אותו לשירותיה, הגיע באלוטלי אחרי ניסיונות טרפוד רבים מצד סוכנו ל"בית החולים לבעיות אגו" בניס. הקבוצה שהצליחה ל"הבריא" את הילד הרע המקומי, חתאם בן ארפה שהחזיר כאות תודה ב17 שערים ובכרטיס לליגה האירופית, מצרפת את באלוטלי אחרי עזיבתו של הראשון לאלופה פ.ס.ז'.

בינתיים זה נראה טוב, באלוטלי במדי ניס (ל׳אקיפ)
בינתיים זה נראה טוב, באלוטלי במדי ניס (ל׳אקיפ)

 

בניס יש צוות איכותי שהכין את הקרקע להגעת באלוטלי- על הקווים עומד לוסיין פאברה שרבים מהשחקנים ששיחקו תחתיו ראו בו כדמות אב, חבריו של באלוטלי לקבוצה הם צעירים ורעננים והצוות המקצועי יודע להניח לבאלוטלי לנפשו בעת הצורך. אחד המבחנים הראשונים של הצוות בכל הנוגע לחיפוי על מריו באלוטלי מול ההתאחדות והתקשורת, התחיל בתוספת הזמן במשחק הליגה מול לוריין- האיטלקי ראה צהוב שני מפוקפק עקב טענת השופט כי התעמת עם שחקן לוריין והורחק מהמשחק. בקבוצה הגיבו בהתאם- מריו הוחזר לביתו במונאקו שנמצא רחוק מהמצלמות, פאברה התראיין בשמו והסביר כי הצהוב השני אינו מוצדק ולאחר בדיקת ההתאחדות הכרטיס האדום בוטל.

 

התוצאות כבר מדברות בעד עצמן- לאחר 8 מחזורים בלבד, הנשרים מניס עטו לתפוס את פסגת הליגה הצרפתית שהופקרה ע"י פ.ס.ז' אחרי עזיבתו של זלאטן איברהימוביץ'. פריז מצידה מנסה לבנות את  חוליית ההתקפה שלה סביב החלוץ החם באירופה, אדינסון קבאני שהפציץ עם 8 שערי ליגה עד כתיבת שורות אלו, וכרגע ממוקמת שלישית בטבלה- ארבע נקודות אחרי ניס ושלוש אחרי מונאקו. מריו באלוטלי כבש חמישה שערי ליגה מתוך ה14 של מוליכת הטבלה כך שבינתיים רכישתו של האיטלקי מליברפול מתחילה לפרוע את השטרות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

בגיל 26, נראה שגם את השחקן עם האופי הקשה ביותר באירופה, שחקן שהמאמנים הטובים בעולם חששו מפניו ולא ידעו איזה "מריו" הם יקבלו בפתיחת העונה, אפשר לפצח- ישנם שני סוגי "באלוטלים"- הראשון הוא הבאלוטלי שכולנו נזכור- הבלגניסט, הבעייתי, זה שלא מקשיב למאמניו ופוגע בחבריו לחדר ההלבשה, אותו באלוטלי שהגיע עם חזה נפוח למנצ'סטר סיטי, לליברפול ולמילאן וראה את עצמו ראש מעל המאמן ושני ראשים מעל השחקנים והצוות. ה"באלוטלי" השני הוא דמות האנדרדוג, זה שצריך להוכיח את עצמו. את הסוג השני ראינו באינטר- ילד איטלקי שחום עור שעוזב קבוצה מהליגה החמישית באיטליה ונרכש ע"י מועדון פאר, נער בן 17 שצריך לזכות במקום בהרכב על חשבון סמואל אטו, דייגו מיליטו וגוראן פאנדב. את אותו באלוטלי אנחנו מקבלים גם עכשיו, תשע שנים מאוחר יותר. שחקן עם תדמית הרוסה שהצליח להרתיח אפילו את יורגן קלופ שניסה להיפטר ממנו בכל מחיר, מגיע לקבוצה צעירה ובינונית בליגה הצרפתית.

ישתיק את המבקרים שוב? (The sun)
ישתיק את המבקרים שוב? (The sun)

 

עכשיו תורו של באלוטלי לנסות להוכיח את עצמו ולהשתיק את כל מי שקבר את הקריירה שלו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort