עשרת השחקנים ששווה לעקוב אחריהם בנבחרות

as

(AS)

מחזור המשחקים הנוכחי יאפשר לנו לצפות בכמה שחקנים שמשכו את תשומת הלב מתחילת העונה עם קבוצתיהם ושכדאי לנו לעקוב אחריהם מקרוב גם בנבחרת. חלק כבר מוכרים לכל וישנם כאלה צעירים שהציפייה מהם גדולה.
עד יום שלישי הבא, 11 באוקטובר יתקיימו 54 משחקים אירופאים לקראת מונדיאל 2018 ברוסיה לפניכם עשרת השחקנים שאסור לפספס.

דייגו קוסטה (ספרד).
כרגע מלך השערים של הפריימרליג עם שישה שערים בשבעה משחקים, השחקן הספרדי-ברזילאי של צ'לסי קיבל הזדמנות נוספת בנבחרת לאחר שכבש שני שערים בפגרה הקודמת מול ליכטנשטיין. תחילת העונה הטובה שלו גורמת למאמן נבחרת ספרד, לופטגי, להאמין בו ולתת לו את המקום בהרכב מול איטליה ביובנטוס סטדיום. דייגו קוסטה חייב לספק את הסחורה גם בנבחרת.

eurosport

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קוסטה עם ספרד (EUROSPORT)

איימריק לאפורט (צרפת).
סאגת לאפורט תגיע לסופה עם הופעת הבכורה שלו בנבחרת צרפת אחרי קרב עיקש שהתנהל מול נבחרת ספרד. החיסרון של מתייה, מנגלה וזומה פתחו את הדלת עבור המגן/בלם הצעיר לשחק עבור הנבחרת הצרפתית. לפי היכולת של לאפורט נראה כי הוא צפוי להישאר בנבחרת.

Aymeric Laporte during the International friendly match between France U21 and Netherlands U21 on March 30, 2015 at the Stade Louis Dugauguez in Sedan, France.

לאפורט עם צרפת (FOURFOURTWO)

אלסיו רומאניולי (איטליה).
שחקן ההגנה הצעיר של מילאן צפוי למלא את מקומו של קייליני במשחק מול ספרד לאחר שהאיטלקי הותיק קיבל הרחקה במשחק הקודם מול ישראל. הוא רק בן 21 וכבר מקבל את האמון ממאמן הנבחרת ואנטורה למרות שלא ישחק בעמדה הטבעית שלו.
רומאניולי נחשב לאחד משחקני ההגנה המבטיחים של איטליה, המבחן הראשון שלו יהיה לעצור את דייגו קוסטה מול נבחרת ספרד.

goal

רומאגנולי עם איטליה (GOAL)

ג'ושוע קימיך (גרמניה).
ההבטחה הגדולה של באיירן מינכן ואנצ'לוטי מאז שהתחילה הליגה, הוא היה חלק חשוב מנבחרת גרמניה עוד ביורו הקודם כששיחק כמגן ימני. יהיה מעניין לראות האם יואכים לב ימשיך להשתמש בו כמגן ימני או יחזיר אותו למקומו הטבעי במרכז המגרש. הנוכחות של קרוס וחדירה יקשו עליו לקבל את מקומו הטבעי למרות שקיימת האפשרות שבמשחקים קשים הוא יצטרף אליהם במרכז המגרש.

peru

אמרה מור (טורקיה).
הוא כבר השאיר פיות פעורים בדקות המעטות שקיבל ביורו למרות גילו הצעיר, רק בן 19. עכשיו הוא מגיע לנבחרת כשחקן דורטמונד ואחרי שהציג יכולת טובה גם בליגת האלופות נגד ריאל מדריד. הוא צפוי להיות שחקן משמעותי לנבחרת טורקיה ששואפים לחזור ולשחק במונדיאל, המבחנים הראשונים שלהם יהיו מול אוקראינה ואיסלנד ועם שחקן כמו אמרה מור אמור להיות להם יותר קל לעמוד בציפיות.

yeniasir

מור עם טורקיה (YENIASIR)

טורחן הזאר (בלגיה).
אח של אדן הזאר עומד בכל הציפיות בגלדבאך וגם מאמן הנבחרת רוברטו מרטינז סומך עליו שיעמוד בציפיות במשחקי הנבחרת. הוא חלק חשוב מחוליית ההתקפה של הקבוצה שלו בגרמניה, למרות שנראה כי יהיה לו קשה למצוא את מקומו בנבחרת כי העמדה שלו מאויישת היטב בנבחרת הבלגית. לא מן הנמנע שנראה אותו מקבל דקות במשחקים הבאים של בלגיה נגד בוסניה ובמיוחד נגד גיברלטר.

mirror

הזאר הצעיר עם בלגיה (MIRROR)

פיונה סיסטו (דנמרק).
שנה חלפה מאז זימונו האחרון לנבחרת דנמרק, שבה הוא ערך את משחק הבכורה שלו בצמד משחקים ב-2015. אין ספק שההעברה שלו לסלטה ויגו והמשחקים הטובים שלו (במיוחד מול אספניול וברצלונה) שיכנעו את המאמן לזמן אותו שוב עם האפשרות להיות שחקן הרכב נגד פולין ומונטנגרו. הדנים היו צריכים שחקן מהיר והחלטי על המגרש כמו השחקן הסודני (במקור) הצעיר.

twitter

סיסטו עם דנמרק (TWITTER)

גלסון מרטינס (פורטוגל).
הקשר הקיצוני של ספורטינג ליסבון השאיר התרשמות טובה במשחקו בליגת האלופות נגד ריאל בברנבאו וזומן לסגל נבחרת פורטוגל לצמד המשחקים נגד אנדורה ואיי פארו. הוא מסקרן את הקבוצות הגדולות באירופה בגלל החוצפה שלו והיכולת שלו באחד על אחד. הופעת הבכורה שלו בנבחרת כמעט מובטחת עקב מצב החירום שהיא נקלעה אליה לאחר ההפסד במשחק הראשון.

uefa

מרטינס הצעיר עם פורטוגל (UEFA)

מיכאיל אנטוניו (אנגליה).
סאות'גייט מאמנה של נבחרת אנגליה חידש במעט את הסגל של נבחרתו, בין החדשות זימונו של אנטוניו, שחקן ווסטהאם. עד כה כבש חמישה שערים בשישה משחקים למרות פתיחת העונה הרעה של קבוצתו. מדובר בשחקן מהיר ונראה כי ביום מן הימים יהפוך לשחקן משמעותי. ככל הנראה יערוך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת אנגליה במשחקים הקרובים.

hitc

אנטוניו עם אנגליה (HITC)

לבינוט קבאשי (קוסובו).
רק בן 16 שחקן הנוער של ברצלונה, הוא כבר זומן ע"י הנבחרת הלאומית של מדינתו: קוסובו. מדובר במדינה קטנה שלא מייצרת הרבה שחקני כדורגל זה מה שגורם להם לזמן את השחקן בעודו ילד ולערוך לו את משחק הבכורה, מהחשש שיתאזרח במדינה אחרת.

goal2

קבאשי הצעיר. (GOAL)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית