סיקור Monday night RAW 19.09.2016

6 ימים לפני clash of champions, רומן ריינס מקבל הזדמנות לנקום באוונס וגם קרב מול רוסב על אליפות ארה"ב באירוע שמתקרב. סטרומן ממשיך להשמיד, סאזרו משווה את הסידרה, שארלוט מקבלת בשורה לפני הקרב שלה ב-clash of champions, הקרווזוויד חוזר בגדול וריינס מקבל עזרה מפתיעה.

התוכנית נפתחת ורומן ריינס נכנס עצבני לזירה, ולפני שהוא מוציא מילה מהפה נכנסת סטאפני מאקמן ואומרת לו, שהיא ומייק פולי חשבו כל השבוע כיצד להתמודד עם העבודה שרוסב התערב בקרב ולקח לריינס הזדמנות להתחרות על האליפות היוניברסלית, ולבסוף אמרה שהם מצאו פתרון. פולי נכנס גם הוא ואומר שהם אכן מצאו פתרון ושרוסב ילחם הערב נגד סת' רולינס שגם התערב בקרב שבוע שעבר, ריינס לא מבין מה יצא לו מזה ופולי ממשיך ואומר שברוסב הוא יוכל לנקום עוד 6 ימים, ומכריז שב-clash of champions רומן ריינס יהיה נגד רוסב על אליפות ארה"ב. פולי ממשיך לדבר ואומר שהמתאבקים אחרי הפרישה נמצאים במצב קשה וכל התהילה הולכת, ושהוא ממש שמח לחזור אבל לא מבין למה הקהל שורק בוז למתאבק כל כך טוב כמו ריינס, ואז הוא אומר שהוא רוצה לתת הזדמנות לריינס מול אוונס וקובע להם קרב לערב, אוונס נכנס להתלונן אבל סטפני אומרת שהיא עם פולי אבל שזה לא קרב על האליפות, פולי מסכים ואומר לא קרב על אליפות אבל זה יהיה קרב כלוב.

ריינס דרש וקיבל את הנקמה שלו (האתר הרשמי של WWE)
ריינס דרש וקיבל את הנקמה שלו (האתר הרשמי של WWE)

תיקו בין רוסב לסת' רולינס לאחר ספירה מחוץ לזירה
הקרב שפולי הכריז התחיל המיידי שני המתאבקים נלחמו חזק אחד בשני ולבסוף ירדו מהזירה והמשיכו לריב, השופט ספר עד 10 והכריז על תיקו אבל השניים המשיכו לריב והגיעו לבמה של השדרנים, רולינס העיף את רוסב מהבמה למטה ובנוסף עלה על שולחן השדרנים וקפץ על רוסב.

מאחורי הקלעים רואים את שארלוט ודיינה מראות לפולי שבקרב שבוע שעבר היה דאבל פין בין סאשה בנקס לביילי, ולכן אין מתמודדת על החגורה. דיינה מציעה לפולי לבטל את קרב הזוגות הערב ולקבוע קרב בין בנקס לביילי אך פולי מקבל רעיון טוב יותר ומכריז שב-clash of champions יהיה קרב משולש על אליפות הנשים בין שארלוט לבנקס לביילי. שארלוט מתעצבנת ודוחפת את דיינה לרצפה.

ברונד סטרומן ניצח את סין קארה
קארה ניסה בכל יכולתו ופתח נהדר את הקרב עם כמה מהלכים אבל לבסוף שניסה סלטה מהחבלים סטרומן תפס אותו העיף לרצפה וניצח.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שארלוט ודיינה מנצחות את בנקס וביילי
הקרב שדיינה דיברה עליו לפני החל ובנקס וביילי נראות מעולה יחד. ביילי נכנסה בטירוף העיפה את דיינה והחלה לטפל בשארלוט אך בדיוק לפני שבאה לבצע ביילי טו בל דיינה תפסה את הרגלים של השארלוט, ולא איפשרה לביילי להרים אותה, בנקס קפצה על דיינה והחלה להרביץ לה אך בזירה שארלוט התאוששה, וביילי שלא שמה לב קיבלה ביג בוט לפנים והפסידה.

סת רולינס מגיעה למשרד של סטפני ודורש הסברים על מה שטרייפל אייץ' עשה היא מסבירה לו שהיא לא ידעה מכלום אבל הוא לא מאמין לה ואומר לה שהוא יקח את האליפות היוניברסלית ויעשה מה שהוא רוצה בתוכנית בלי לשאול אותה, סטפני מתעצבנת ואומרת לו שלא יאיים עליה וממשיכה ואומרת שהלוואי והיא היית יודעת מה בעלה תיכנן לעשות ושהיא חושבת שלאוונס מגיעה האליפות ושהוא יכול להוביל את ראו והכי חשוב היא אמרה שאוונס הוא המחליף של רולינס ושהוא ה-גבר.

בו דאלאס מנצח יריב מקומי.

סאזרו מנצח את שיימס ומשווה את הסדרה 3-3
סאזרו שוב מוכיח שהוא הכי טוב כשהוא עם הגב לקיר. השניים הגיעו לקרב השישי בינהם ונתנו את הכול. שיימס היה קרוב לנצח אך פיספס ברוק קיק וחטף אפרקאט שהוביל לניוטרלייזר שנתן לסאזרו את הניצחון והשיוויון בסדרה. הולכים לקרב שביעי ומכריע.

סאזרו משווה ל3-3 (האתר הרשמי של WWE)
סאזרו משווה ל3-3 (האתר הרשמי של WWE)

לאחר שמייק פולי לא רצה לשמוע את כריס ג'ריקו מאחורי הקלעים הגיע ג'ריקו לזירה להשמיע לכולם את הרשימה של הדברים הרעים שפולי עשה לו ולאוונס חברו הטוב. בזמן שהוא מקריא נכנסים אנזו וביג קאס וצוחקים על החברות של ג'ריקו ואוונס, מיד אחריהם נכנסים השיינעג סטארס שצחוקים על אנזו וביג קאס אבל זה לא הסוף:  גם הניו דיי מגיעים לזירה וצוחקים על ג'ריקו אבל גאלוס ואנדרסון קוטעים אותם ונכנסים גם הם לזירה בזמן שהם צוחקים על ניו דיי ולבסוף ג'ריקו מתעצבן יוצא מהזירה ואומר שכולם נכנסו לרשימה שלו, אלא שאז נכנס סמי זיין העיף אותו לזירה והתחיל ריב בין כולם.

סמי זיין, אנזו, ביג קאס וניו דיי מנצחים את ג'ריקו, גאלוס, אנדרסון ושייניג סטארס
פולי נכנס והכריז על הקרב. הקרב היה צמוד מאוד כל אחד ניסה להראות שהוא חזק יותר מהיריב שלו, אך לבסוף  ביג קאס העיף מהזירה את אפרקו עם ביג בוט אך ספג ביג בוט מאנדרסון שהעיף אותו, אנדרסון גם עף מהזירה ע"י ביג איי שעף מהזירה ע"י ג'ריקו, זיין נכנס לזירה והעיף את ג'ריקו ושלח לובה קיק לפרימו, ואז אנזו בעזרת ביג קאס קפץ על פרימו וניצח את הקרב.

סמי זיין, אנזו, ביג קאס וניו דיי מנצחים (האתר הרשמי של WWE)
סמי זיין, אנזו, ביג קאס וניו דיי מנצחים (האתר הרשמי של WWE)

בריאן קנדריק מנצח את ריץ' סוואן, גראן מטליק וקנדיק אלכסנדר
פולי הציג את ארבעת הלוחמים מהקרוזוויד קלאסיק והכריז בפניהם כי המנצח בקרב הזה יפגוש ב-clash of champions את אלוף הקרווזוויד טיי גיי פרקינס. הקרב היה מדהים כל ארבעת המתמודדים הציגו מהלכים מדהימים והלהיבו את הקהל. אלכסנדר כבר היה קרוב לניצחון אלא שאז בריאן קנדריק תפס אותו,ן ועשה לו את החניקה המפורסמת שלו והוא נכנע.

הקרווזוויד חזר (האתר הרשמי של WWE)
הקרווזוויד חזר (האתר הרשמי של WWE)

רומן ריינס מנצח את קווין אוונס
המיין איוונט של הערב הבטיח וקיים. רומן ריינס וקווין אוונס נכנסו לכלוב וננעלו בתוכו. אוונס כבר היה קרוב לניצחון לאחר שהתחמק מספייר וביצע פאור בום אך ריינס ברח מהספירה. אוונס ניסה לברוח מהכלוב, אך ריינס עצר אותו בשנייה האחרונה ולמרות שאוונס ניסה והטיח את ראשו של ריינס בכלוב ריינס קפץ ונתן לו סופרמן פאנץ והפיל אותו, כששניהם בריצפה גם ריינס וטיפס על הכלוב וכשהוא לא שם לב אוונס זחל לכיוון הדלת הפתוחה אך ריינס נחת קודם על הקרקע וניצח. רוסב ניסה להפתיע את ריינס אחרי הקרב אבל ריינס היה מוכן וכבר העיף אותו למדרגות אלא שאז אוונס העיף את דלת הכלוב לפרצוף של ריינס. ריינס הוכנס לזירה וקיבל אקלייד אלא שאז סת' רולינס בא לעזרתו רולינס עלה לגג של הכלוב וקפץ על אוונס ורוסב.

רולינס עזר לריינס אך הותקף (אתר הרשמי של WWE)
רולינס עזר לריינס אך הותקף (אתר הרשמי של WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית