סופ"ש של כדורגל איכותי

בסוף השבוע האחרון יתקיימו מספר משחקים מרתקים, קיבצנו לכם ארבעה שיהפכו את הימים הקרובים לטובים במיוחד.

צ'לסי-ליברפול: הרויאל בלוז שטרם הפסידו בליגה יארחו את המרסיידס בסטמפורד ברידג'.                                                         צ'לסי של העונה זאת קבוצה אחרת לגמרי מזאת של השנה שעברה. אנטוניו קונטה-לטעמי המאמן הטוב בעולם הפך את צ'לסי לקבוצה התקפית נהדרת, החזיר את דייגו קוסטה ואדן הזארד לחיים והפך את צ'לסי ליחידה אחת. מי שאמור לערוך את הופעת הבכורה שלו זהו דוד לואיז שיחליף את ג'ון טרי הפצוע. האם במשחקו הראשון בקדנציה השנייה שלו בצ'לסי הוא יספוג את ההפסד הראשון בליגה, מול ליברפול?                                                                                                                                            בצד האדום של המשחק, ליברפול שחזרה לנצח אחרי 4-1 נהדר על לסטר תנסה לתקוע מקל בגלגלים של עוד אחת מהמכונות של קונטה. ההתקפה של ליברפול נראית פשוט מדהים והיא תהיה עמדת המפתח שלה במשחק. סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו, סאדיו מאנה ועוד, מאיישים את החוד של המרסיידס והופכים אותו לקטלני במיוחד. אם ליברפול תצליח לנצח זאת תהיה הצהרת כוונות רצינית מבחינתה שהיא קבוצה לגיטימית לזכייה באליפות.

 

יערוך בכורה מחודשת-לואיז (google)
יערוך בכורה מחודשת-לואיז (google)

 

אינטר-יובנטוס: מפגש מאוד מסקרן בליגה האיטלקית בין שתי קבוצות שאיכזבו במשחקיהם במפעלים האירופים.                            אינטר שספגה 2-0 די מביך מהפועל באר שבע נראית בצרות צרורות. באותו משחק באר שבע עלתה עליה בכמה רמות וניהלה את המשחק בדיוק איך שהיא רוצה. המאמן-פרנק דה-בור עדיין לא הצליח לחבר את הקבוצה ולהרגיל אותה לשיטת המשחק שלו ששונה משיטתו של קודמו-רוברטו מנצ'יני. אמנם ביום חמישי אינטר פתחה עם מחליפיה וללא גביגול ומריו שהצטרפו מאוחר מידי, אך בכל זאת הציגה משחק חלש ולא הציגה כדורגל טוב גם כשכוכבי הקבוצה: אנטוניו קאנדרבה ומאורו איקרדי נכנסו כמחליפים.         יובנטוס לא הרשימה גם היא נגד סביליה במשחקה הראשון בליגת האלופות העונה, אך יכולה להיות מעודדת מהיכולת החלשה של הנראזורי בשבועות האחרונים. היא תחסר את קלאודיו מרקיסיו וסטאפנו סטרוארו אך פרט לשני אלו היא אמורה להנות מסגל מלא אם לא יהיו הפתעות. חואן קוודראדו שהיה אחד הברגים המרכזיים של הקבוצה בעונה הקודמת, כל הנראה ימשיך לחכות להזדמנות שלו על הספסל. שחקן שכן אמור לפתוח זהו גונסאלו היגוואין-הרכש היקר ביותר בהיסטוריה של הגברת הזקנה. שיוויון בין הקבוצות יתן לנאפולי ולרומא הזדמנות להיצמד אל יובה בפסגה ואולי גם לעקוף אותה בזכות הפרש שערים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
עדיין לא הצליח לחבר את אינטר-פרנק דה -בור (google)
עדיין לא הצליח לחבר את אינטר-פרנק דה -בור (google)

רומא-פיורנטינה: הג'ילארוסי שנראים רע בשבועות האחרונים ואף סיימו רק בתיקו מול ויקטוריה פלזן בליגה האירופית ינסו גם הם כמו צ'לסי לא לספוג את הפסדם הראשון בליגה. החלק האחורי של רומא נראה רע והיא ספגה שמונה שערים בארבעת המשחקים הרשמיים האחרונים שלה (ספגה עוד אחד במשחק אימון מול סן לורנצו). ייתכן וספאלטי ימשיך לתת לשוער נבחרת ברזיל-אליסון את המפתחות בשער ויספסל את וויסך שצ'סני.                                                                                                                         מן העבר השני פאולו סוזה שנשאר בפיורה למרות כל הדיווחים על פיטורו, ינסה להפתיע את רומא שלמרות שהיא ביכולת לא טובה היא עדיין קבוצה איכותית מאוד. לרשותו של סוזה יעמוד סגל מלא והוא יסתמך על ההתקפה החזקה שלו שבראשה ניצב ניקולה קאליניץ'.

יקבל את המפתחות בהרכב?-אליסון (google)
יקבל את המפתחות בהרכב?-אליסון (google)

אתלטיק בילבאו-ולנסיה: פאקו אייסטארן מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב שפתח את העונה בצורה מחרידה עם שלושה הפסדים בשלושה משחקים ינסה לשמור על תפקידו בקבוצה. אם יפסיד סיכוי סביר שישלח אל ביתו וולנסיה תחפש מאמן חדש. גם אצל הבאסקים לא רגוע כאשר הם ניצחו פעם אחת בארבעת המשחקים אחרונים שלהם והפסידו בשלושה. המשחק הזה יהיה גורלי לשני המאמנים כאשר אם תהיה הכרעה לאחד הצדדים אחד המאמנים עלול ללכת הביתה.

ילך הביתה?-פאקו אייסטארן (google)
ילך הביתה?-פאקו אייסטארן (google)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort