הרומאי הנודד

 

במדי סאסוולו
במדי סאסוולו(גוגל)

 

אחד השחקנים האלמוניים שתכירו הוא לורנצו פלגריני שמשחק בעצמו בקבוצה די אלמונית אבל המודל הגדול של הקבוצות הקטנות הלוא היא סאסואולו.

סאסוולו בכל שנה היא הכבשה השחורה של הליגה האיטלקית מאז עונת העליה ב2014, תמיד שמדברים על סאסוולו מדברים מתי לעזאזל דומיניקו ברארדי יפרוץ ויככב ויעבור כבר ליובה אבל זה לא קורה בינתיים וברארדי מככב בעיקר נגד מילאן משום מה, אבל הוא כוכב גדול ולצידו משחקים שחקני עבר של נבחרת איטליה ושל הגדולות פרנסיסקו אצ'רבי,פדריקו פלוסו ואלסנדרו מאטרי,האיזון הנפלא של סאסוולו בין הותיקים לצעירים גורם לקבוצה לרגש את הצופה האיטלקי כל פעם מחדש.

אחד הצעירים המבטיחים של המועדון הוא לורנצו פלגריני,אם השם משפחה המחייב מצלצל לכם מוכר זה הרבה בזכות המאמן הציליאני מנולו פלגריני והשחיינית אלופה ושיאנית העולם והאלילה באיטליה פ-ד-ר-י-ק-ה כמו שמשה גרטל אוהב לבטא כל אות בשמה בצורה מובלטת( אגב אין קשר משפחתי ללורנצו,פדריקה נולדה בונציה).

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לורנצו פלגריני נולד ב19 ביוני 1996 בעיר רומא ,וכבר בגיל 9 עבר לשחק בקבוצת הילדים של רומא ושם גדל ושיחק עד לעלייתו לבוגרים של רומא כבר בגיל 18 שעלה בתור מחליף של מוחמד סאלח במשחק הניצחון נגד צ'זנה.

מי שגילה את פלגריני בנוער היה ויצנזו מונטלה שבנה עליו עתידית והתרשם ממנו בצורה יוצאת דופן,פלגריני פשוט היה נחשב הכוכב הגדול של הנוער של רומא וסיפק יכולות מופלאות בטורנירי נוער ,אגב בעברו בקבוצת הנוער פלגריני היה מושבת ל4 חודשים עקב בעיות בקצת הלב והיה חשש להמשך הקריירה שלו אבל מונטלה נלחם שהוא יחזור ולרומא הגיעו בשורות משמחות מאוד מהצוות הרפואי,לפלגירני היו בעיות זמניות ולא קבועות בלב,פלגריני חזר רעב מאוד לנוער ורצה להוכיח כמה שיותר מה הוא שווה ואכן הוא קיבל את סרט הקפטן המחייב של הנוער של הצליינים(ככה רומא מכונה לא פעם בתקשורת האיטלקית) וכבש ובישל אינספור שערים ולקח עם רומא לא מעט טורנירי נוער,ומונה להיות הקפטן של נבחרת הנוער האיטלקית עד גיל 19.

עם סרט הקפטן של נבחרת הנוער
עם סרט הקפטן של נבחרת הנוער(גוגל)

 

סאסוולו שכידוע מחבבת צעירים ראתה את יכולתו ואת הפוטנציאל ואת זה שרומא לא יתנו לו יותר מדי הזדמנויות וקפצה על המציאה ושמה צ'ק של 1.25 מיליון יורו כדי לקחת אותו ולפתח אותו ולמכור אותו בהרבה כסף בעתיד, ואכן בעונה שעברה הוא שיחק 19 משחקים עם יכולת מצוינת וגם כבש לקינוח שלושה שערים וקיבל את התואר השחקן הצעיר של העונה על ידי כמה כלי תקשורת לא ספורים ואת העונה הנוכחית הוא פתח בתור שחקן הרכב , יכולתו המצויינת לא נעלמה מהמאמן של הנבחרת האיטלקית הצעירה ג'יג'י דה באג'יו שהחליט לזמן אותו כדרך קבע ולתת לו מקום בהרכב בנבחרת הצעירה המאוד כשרונית לצד די פרנאצסקו חלוצה המבטיח של בולוניה ,בנאסי הקשר היצירתי של טורינו ורומאניולי הבלם האדיר של מילאן- כוכבי העתיד של הנבחרת שעליהם עוד נכתוב במהלך השנה. פלגריני כצפוי כבש נגד אנדורה הצעירה החלשה וימשיך לשחק בהרכב.

פלגריני ידוע בתור שחקן מאוד דינמי עם יכולת פריצה מרשימה מהאמצע ויש לו יכולת שליטה בכדור שלא הרבה רואים בגילו,והוא למעשה קודם מעמדת הבלם לעמדת הקישור האמצעי ,למרות גובהו הרב(1.86) ומשקלו (82) הוא נחשב שחקן די זריז ומהיר אבל מסורבל ביכולת שלו לשחק עם רגל שמאל,הדבר שהכי התרשמו ממנו המאמנים שהיו לו בנוער ובבוגרים הוא היכולת שלו לעבוד קשה מאוד באימונים והרצינות שבה הוא מפגין בכל אימון.

יכולתו ועתידו המזהיר כמובן גרמו להתעניינויות מהרבה מאוד קבוצות,וכשנשאל על ידי התקשורת האיטלקי איפה הוא מעדיף לשחק ברומא או בברצלונה אמר בלי להתבלבל רומא,אז רומא אכן רואה בו אופציה ריאלית להיות מחליף עתידי לדניאלה דה רוסי והתקשורת האיטלקית אמרה אפילו שהוא שילוב של מרקיסיו ומונטוליבו ביחד. לרומא יש סעיף של החזרתו תמורת 8 מיליון בקיץ הזה או 10 מיליון יורו בקיץ הבא.

מתראיין כקפטן נוער רומא
מתראיין כקפטן נוער רומא(גוגל)

 

באשר לכמו איזה שחקן הוא רוצה להיות-התשובה גם פה לא מפתיעה-דניאלה דה רוסי.
פלגריני מאוד אוהב לתת ראיונות מפוצצים ושאלו אותו בכמה משחקים הוא רוצה לשחק בליגה עם סאוסוולו, והוא אמר שהמטרה היא לשחק 39 משחקים(למרות שיש רק 38 כאלה).
עוד בראיון לקוריירה דלו ספורט הוא אמר, שהמטרה שלו היא לא לקחת תארים אלא להיות הכי טוב שהוא יכול ואין לו חלום לקחת את ליגת האלופות.

עתיד העונה של סאסוולו בליגה האירופית ובליגה האיטלקית תלוי הרבה בבחור הסוחף הזה ואני מבטיח לכם שעוד תשמעו עליו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort