סיקור RAW יום שני 12.9

נקבעת יריבה מול שארלוט לclash of champions, משבר ביחסים בין דיינה לשארלוט, קרב נוסף הוכרז לclash of champions, ניאה גקס ממשיכה לחסל ומי ילחם באוונס, רק רולינס או שרומן ריינס יצטרף?

התוכנית נפתחת כשמייק פולי בזירה הוא מתחיל לברך את סמאקדאון על באקלאש ואת אלופת הנשים החדשה שלהם אך אומר שהאלופה האמיתית נמצאת אצליהם והנשים החזקות ביותר הן ב"ראו" ומיד מזמין את שארלוט. שארלוט נכנסת ביחד עם דיינה ומבקשת מדיינה שתבקש סליחה על כך שהפריעה לשארלוט בשבוע שעבר בקרב מול ביילי. דיינה מבקשת סליחה ופולי עוצר אותן ואומר שהוא הזמין את שארלוט כדי להגיד לה מי היריבה שלה בclash of champions שיערך עוד שבועיים. סאשה בנקס נכנסת ואומרת לפולי שהיא תשלים את דבריו ושהיא המתמודדת החזקה ביותר מבין הנשים ושהיא צריכה להתמודד מול שארלוט אלא שאז נכנסת ביילי, ביילי קצת מתביישת אך אומרת שאחרי שניצחה את שארלוט שבוע שעבר לה מגיע הזדמנות על החגורה מול שארלוט. שארלוט עוצרת אותן ואומרת להן שהן לא מחליטות ושלאף אחת מהן לא מגיע אלא שפולי עוצר אותה ואומר שהוא זה שמחליט כי הוא הGM, דיינה מתערבת ומציעה שיערך קרב בין ביילי לבנקס והמנצחת תמודד מול שארלוט, שארלוט כועסת על דיינה שהתערבה ואומרת לה שאם היא תתערב שוב היא תחטיף לה. פולי מכריז על קרב בין ביילי לבנקס, שארלוט מאשימה את דיינה ואז דיינה מתעצבנת ושולחת לשארלוט סטירה, פולי מכריז שהקרב הפך לקרב משולש ביילי נגד בנקס נגד דיינה והמנצחת תתמודד מול שארלוט בclash of champions והקרב מתחיל מיד.

סאשה בנקס מנצחת את ביילי ודיינה
הקרב עליו פולי הכריז וממנו תצא היריבה של שארלוט החל. דיינה פתחה חזק מאוד והיה נראה שהיא החזקה ביותר מבין השלוש אלא שאז בנקס וביילי שיתפו פעולה והעיפו אותה מהזירה. הקרב המשיך ודיינה התאוששה וחזרה לשלוט על שאז בנקס לקחה את הדברים לידיים וביצעה בנקס סטייטמנט, רק שלפני שדיינה נכנעה ביילי התערבה לקחה את דיינה וביצעה עליה ביילי טו בלי והיה נראה שהיא הולכת לנצח אבל בנקס התערבה ביצעה פין רול לביילי וניצחה את הקרב.

מאחורי הקלעים רואים דיינה מתחננת לסליחה וסוחבת לשארלוט את התיקים לאחר מכן רואים את השאיינינג סטארס מדברים עם ר-טרות' ואז מגיעים אנזו וביג קאס ואומרים ששבוע שעברו השאיינינג סטארס ניצחו ברמאות ואנזו דורש נקמה.

בו דאלאס ניצח מתאבק מקומי

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כריס ג'ריקו נמצא בזירה עם התוכנית שלו, ה"האיילייט ריל". הוא מדבר כל כך שזה היה צריך להיות ה"האיילייט ריל" הטוב ביותר בהיסטוריה אבל בגלל שקווין אוונס בקרב אז הוא הזמין את ההפך מאוונס, את סמי זאין. סמי זאין נכנס ודורש להבין מדוע הוזמן, ג'ריקו מסביר לו שהוא חשב על הזוגיות שלו עם אוונס ואמר שהבעיה חייבת להיות זאין כי אוונס הוא אלוף, חכם ויפה  וסמי זיין הוא סתם סמי זאין. זאין שואל אותו אם נשאר משהו מכריס ג'ריקו הישן הוא מסביר לו שהוא ואוונס נסעו בעולם ונלחמו כדי להיות מתאבקים רק בגלל אנשים כמו מלנקו, אדי גררו וג'ריקו הישן הוא ממשיך ואומר שג'ריקו הוא אלוף העולם שש פעמים ועכשיו הוא סתם הכלב של אוונס, ג'ריקו בתגובה שובר את הטלפון שלו על הראש של זיין ועושה לו קוד ברייקר. הוכרז כריס ג'ריקו נגד סמי זיין ב-clash of champions.

Y2J מנפץ את הפלאפון שלו על ראשו של סמי זאין (האתר הרשמי של הWWE)
Y2J מנפץ את הפלאפון שלו על ראשו של סמי זאין (האתר הרשמי של הWWE)

סאזרו מנצח את שיימס ומצמק ל3-2 בסדרה
אחרי שניצח את הקרב הראשון שלו בסדרה מגיע סאזרו לקרב החמישי שהוא חייב לנצח. הקרב צמוד מאוד ובעיות הגב של סאזרו מונעות ממנו לנצח. שיימס מבצע באק-ברייקר אך סאזרו יוצא מהספירה ומבצע ספין רול, הוא משתמש בחבלים כדי ששיימס לא השתחרר ומנצח.

סזארו מול שיימס, כעת הסדרה היא 3:2 לאירי (האתר הרשמי של הWWE)
סזארו מול שיימס, כעת הסדרה היא 3:2 לאירי (האתר הרשמי של הWWE)

ניאה גקס מנצחת את אלישיה פוקס
לאחר שהשבוע שעבר ניצחה גקס את חברתה של פוקס. פוקס הגיעה כדי לנקום זה התחיל טוב מבחינתה שהיא שלחה בעיטה לפנים של גקס אלא שאז גקס החליטה לחסל את פוקס היא זרקה אותה ממקום למקום ובסוף עשתה לה ספיר תוך כדי שהן שוברות את גדר ההפרדה, השופטים עצרו את הקרב ונתנו ניצחון לגקס.

ניה ג'קס שוברת את גדרת ההפרדה בעזרת הגוף של אלישיה פוקס עם "ספיר" מהדהד (האתר הרשמי של הWWE)
ניה ג'קס שוברת את גדרת ההפרדה בעזרת הגוף של אלישיה פוקס עם "ספיר" מהדהד (האתר הרשמי של הWWE)

גאלוס ואנדרסון מנצחים את הניו דיי (וודס וקופי)
לפני הקרב הניו דיי מתנצלים על 5 הדקות שגאלוס ואנדרסון ביזבזו לכולם עם הולד דיי. גאלוס ואנדרסון נכנסים ומבטיחים שב-clash of champions הם יצאו עם האליפות. וודס נתן קרב נהדר והצליח לשמור את הניו דיי בעמדת ניצחון אלא שאז אנדרסון התערב העיף את קופי וביצע ביחד עם גאלוס את המג'יק קילר וניצחו בקרב.

"מאג'יק קילר של גאלוס ואנדרסון מקנה נצחון מול הניו דיי (האתר הרשמי של הWWE)
"מאג'יק קילר" של גאלוס ואנדרסון מקנה נצחון מול הניו דיי (האתר הרשמי של הWWE)

ג'ינדר מאהל מנצח את ג'ק סוואגר
לפני הקרב מאהל מדבר על שלום ואמר שמצא את הדרך שלו לעשות שלום. הוא מתחיל את הקרב על הברכיים אך מיד תוקף בהפתעה את סוואגר. סוואגר מנסה לבצע סווגר בומב אך מאהל בורח מבצע נק ברייקר ומנצח. אחרי הקרב רואים את סוואגר מאחורי הקלעים, טיילור ניגש לשאול אותו מה יקרה כי בקרוב ייגמר לו החוזה בארגון, סוואגר לא עונה והולך.

אפיקו מנצח את אנזו אמורה
אנזו הבטיח נקמה על שבוע שעבר אך לא הצליח לקיים. אנזו כבר עמד לנצח על שאז פרימו התערב וגם חטף ביג בוט מביג קאס. אפיקו ביצע סופלקס על אנזו וספר לו בזמן שפרימו תפס לאנזו את הרגליים בלי שהשופט יראה כך שאנזו לא יכל להשתחרר והניצחון של אפיקו.

השיינינג סטארס מרמים שוב, אנזו מפסיד (האתר הרשמי של הWWE)
השיינינג סטארס מרמים שוב, אנזו מפסיד (האתר הרשמי של הWWE)

קווין אוונס מנצח את רומן ריינס
לפני הקרב קווין אוונס מדבר עם סת' רולינס מאחורי הקלעים ואומר לו שהוא כל הזמן נעזר במישהו להגיע לאן שהגיע ומזכיר לו את רומן ריינס ואמברוז בשילד את טריפל אייץ', קיין, J&J סקיורטי וממשיך ואומר לו שמאז שחזר הוא רק נכשל בזמן שהוא לקח את האליפות בהזדמנות הראשונה. הקרב מתחיל ואוונס מתחיל לזרוק את רומן ריינס מחוץ לזירה, הוא ממשיך וזורק את ריינס על המדרגות אלא שבזמן שהוא חוגג רולינס נכנס ותוקף אותו. השופטים מעיפים את רולינס ופולי נכנס ואומר להתחיל מחדש את הקרב. הקרב נמשך וריינס תופס תאוצה וכשהוא נראה בדרך לניצחון רוסב נכנס ומקבל סופרמן פאנץ' אלא שאז ריינס מסתובב ואוונס עושה לו פופ-אפ פאוור בומב ומנצח. רוסב ממשיך להרביץ לריינס ועושה לו אקולייד עד שהשופט מפריד ביניהם.

Kם מנצל את ההסחה כדי לתת לרומן ריינס את הפינישר שלו ולנצח (האתר הרשמי של הWWE)
KO מנצל את ההסחה כדי לתת לרומן ריינס את הפינישר שלו ולנצח (האתר הרשמי של הWWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית