UFC 203

ג'סיקה אנדרה רוצה קרב על החגורה ב-2017, פייבר רוצה להוכיח לריברה שהוא אולי טוב אבל לא מספיק, סיי אם פאנק בהופעת בכורה, וורדום במסע בחזרה לחגורה ואוברהום רוצה לקחת למיאוציץ' את החגורה.

הקרב הראשון: ג'סיקה אנדרה (14 ניצחנות 5 הפסדים) ניצחה את ג'ואן קלדרווד (11 ניצחונות והפסד)

ג'וג'ו (קלדרווד) בת 30 השתתפה בתוכנית אלוטימיט פייטר ומשם הגיעה ל-UFC היא נראית חזקה מתמיד שהיא מפסידה רק פעם אחת ומציגה יכולת נהדרת מולה ג'סיקה אנדרה הבראזילאית רק בת 24 שירדה קצת ביכולת אך רחוקה נוקאוטט אחת מלהבטיח לעצמה קרב על האליפות ב-2017. שתיהן נפגשות באונטיגון. הקרב נפתח חזק מאוד עבור אנדרה ששלחה מספר אגרופי לבטן של ג'וג'ו ואז הטילה אותה לרצפה, ג'וג'ו לא ויתרה ובזמן שהן על הרצפה שלחה אגרוף שגרם לחתך ליד העין אצל אנדרה, אנדרה המשיכה שלוט כשהיא מטילה את ג'וג'ו עוד פעמיים ושולחת אגרופים לבטן ולראש שלה. דקה לסיום אנדרה תפסה את ג'וג'ו בנעילת גיליוטינה על הרצפה והסקוטית שנותרה ללא אוויר נכנעה.

ג'סיקה אנדרה מכניעה ומנצחת (http://mmajunkie.com)
ג'סיקה אנדרה מכניעה ומנצחת (mmajunkie)

הקרב השני: משקל תרנגול- ג'יימי ריברה (19 ניצחונות והפסד, מדורג 19) ניצח את אוריה פייבר (33 ניצחונות ו-9 הפסדים, מדורג 2)

ריברה מפוארטו ריקו לוחם מצוין שנלחם מעולה עד כה ורוצה להיכנס לטופ 5 במידה וינצח מול פייבר האמריקאי, בן 37 אלוף UFC במשקל נוצה לשעבר, שרוצה לנצח ולקחת את אליפות במשקל תרנגול מדומינק קרוז. הקרב התנהל באופן צמוד מאוד, שני היריבים התגוננו בהתחלה ובחנו אחד את השני, בהמשך הקרב ריברה החל לתקוף ואפילו הפיל את פייבר אחרי לאו קיק חזק לברך ואחרי זה עוד הכניס לו שמאלית שהבהילה את פייבר, האמריקאי לא וויתר ושיחרר אגרוף חזק לעין של ריברה שעצר את הקרב ואמר שהוא לא יכול לראות, למרות שלא יכל לראות בעין המשיך את הקרב ולאחר שלושה סיבובים הלכו להחלטת שופטים שקבעו שריברה הוא המנצח. ריברה אמר בסיום שהוא גאה מאוד בניצחון הזה כי פייבר הוא אגדה והוא גדל עליו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב השלישי: משקל חצי בינוני- מיקי גל (2 ניצחונות 0 הפסדים) ניצח את סיי אם פאנק (קרב ראשון בקריירה)

הסיפור המטורף של הערב הפגיש את סיי אם פאנק עם מיקי גל. פאנק, מתאבק WWE לשעבר, פרש לפני שנתיים והודיע שהוא עובר ל-UFC אך הבעיה שלפאנק אין כלל ניסיון בשום אומנות לחימה. הקהל התחלק לשתיים כאלו שקיוו שפאנק ימות בזירה וכאלו שהתחננו שינצל. פאנק המשיך ללכת כנגד כל הסיכויים לקח מאמנים ובמשך שנתיים התאמן בשקט וחיכה. בינתיים היו צריכים למצוא לו יריב, באחד מחיפושי הכישרונות שעורך דיינה וייט, יושב ראש הארגון הוא נתקל במיקי גל שניצח את הקרב הראשון שלו ב-MMA לקח את המיקרופון קרה לוייט ואמר שהוא רוצה להילחם בפאנק, וייט לקח אותו לארגון ונתן לו קרב ראשון באוקטיגון ובמידה והוא ינצח הוא ילחם בפאנק, הילד הצעיר ניצח לאחר שהכניע את יריבו והגיע הערב במטרה לפרק את פאנק. הקרב התחיל בכך שפאנק התקרב במהירות לגל אלא שהאחרון קפץ לרגליים של פאנק והטיל אותו משם אפשר להגיד שהסיפור נגמר, גל העיף אגרופים לפרצוף ולבטן של פאנק ואף עשה לו חתך מעל הגבה ולאחר 2 דקות ו-14 שניות נכנס לנעילת חנק צוואר אחורי והכניע את פאנק. בסיום גל המשיך בגישה החצופה וקרא תיגר על האלוף בעוד שפאנק אמר לקהל שזאת ההרגשה הכי טובה שהוא היה בה ואמר שהוא ימשיך והילחם.

פאנק בהופעת בכורה מאכזבת. מיקי גל ניצח בקלות (http://mmajunkie.com)
פאנק בהופעת בכורה מאכזבת. מיקי גל ניצח בקלות (mmajunkie)

הקרב הרביעי: משקל כבד- פבריסיו וורדום (20 ניצחונות, 6 הפסדים ותיקו, מדורג 2) מנצח את טרוויס בראון (18 ניצחונות, 4 הפסדים ותיקו, מדורג 6)

עוד קרב לוהט באוקטיגון, וורדום אלוף במשקל כבד לשעבר איבד את החגורה שלו לאחר כמה שניות בקרב הראשון שהיה צריך לשמור עליה כעת הוא במסע להחזרת החגורה והכבוד מול בראון האמריקאי שהפסיד בעבר לוורדום מגיע כדי להראות שהוא יותר טוב ולעלות בדירוג בדרך לחגורה. הקרב התחיל צמוד מאוד וגם פה שתי היריבים בחנו אחד את השני וניסו לשלוח אגרופים ולהטיל אחד את השני עד שלקראת הסיום הקרב וורדום שלח אגרוף לפנים של בראון שנחת לא טוב על הרגל וביקש לעצור עקב שבר באצבע ולבסוף המשיך להילחם. הסיבוב השני גם היה צמוד ולא הוכרע מה שהוביל לסיבוב השלישי והאחרון שם וורדום שלח ברכית ואגרוף לפנים של בראון שהמשיך להילחם ולא וויתר והקרב הלך להחלטת שופטים שקבעו שוורדום הוא המנצח. בסיום וורדום בעט באחד המאמנים של בראון ויצר בלאגן שנרגע לאחר כמה דקות.

וורדום ובראון הלכו להחלטת שופטים (http://mmajunkie.com)
וורדום ובראון הלכו להחלטת שופטים (mmajunkie)

הקרב המרכזי: סטיפ מיאוציץ (15 ניצחונות ו-2 הפסדים) אלוף משקל כבד ניצח את אלידטיר אוברהום (41 ניצחונות ו-14 הפסדים)

הקרב המרכזי באירוע אלוף משקל כבד מיאוציץ נגד המועמד לתואר שמדורג 3 אוברהום וכמה שהציפיות היו גדולות כך ההפתעה שקרתה היית גדולה יותר. אוברהום אמר שהוא יתן את כל כולו ושהוא לוחם הרבה יותר טוב ממיאוציץ בזמן שהאחרון אמר שאין סיכוי שהוא יאבד את התואר. הקרב התחיל והקהל שגע את השם של מיאוציץ, שהתחיל מעולה ועל ההתחלה תקף ושלח אגרופים אלא שאז אוברהום הלך אחורה ושלח אגרוף לפרצוף של מיאוציץ שנפל אוברהום המשיך ונכנס לגליוטינה אך מיאוציץ לא נכנע וברח מההכנעה. 3 דקות לסיום הסיבוב הראשון מיאוציץ התחיל תקוף ושלח אגרופים לפרצוף של אוברהום שרק ניסה לברוח ולא הגיב, אוברהום התאושש והפתיע עם אפרקט אך מיאוציץ המשיך בשלו ושלח הוקים לעבר אוברהום שנפל, מיאוציץ עלה עליו והחל לאגרף לו את הפנים עד שאוברהום התעלף והשופט עצר את הקרב. מיאוציץ נשאר אלוף אחרי נאוקאוטט.

מיאוציץ' צועק שהוא האלוף אחרי ששמר על התואר (http://mmajunkie.com)
מיאוציץ' צועק שהוא האלוף אחרי ששמר על התואר (mmajunkie)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort