סיקור Monday night Raw 05.09.2016

חגיגות אליפות שנהרסות, הכרזות ל-PPV הבא, באנקס מגיעה עם "חדשות רעות", סטרומן ממשיך להביס, ביילי מוכיחה שהיא השולטת ומי יהיה היריב של אוונס ב-PPV הבא. סיכום שבועי של Raw.

עוד לפני פתיחת התוכנית מגיע מייק פולי לסטאפני מקאמן ומבקש הסברים לגבי הבושה שקרתה בשבוע שעבר, כזכור בתוכנית הקודמת באמצע הקרב על האליפות האוניברסלית הגיע טריפל אייץ' וביצע פדיגרי על סת' רולינס ורומן ריינס, ומעניק את האליפות לקווין אוונס. סטאפני מסבירה לפולי שלא ידעה מכלום ולמרות שהוא מתקשה להאמין הוא מתרצה בסוף. התוכנית מתחילה כשסטאפני ופולי בזירה קוראים לחגוג עם האלוף החדש קווין אוונס, שיוצא וזוכה לחגיגות ענק עם בלונים וזיקוקים. לאחר החגיגה מדבר אוונס, על כך שהוא הטוב ביותר ומודה לטריפל אייץ', שעזר לו להגיע למקום אליו הוא שייך: הטופ של התוכנית ומכריז כי מעכשיו זה קווין אוונס שואו, כשאוונס מסיים את דבריו מגיע רולינס בעצבים לזירה ודורש מסטאפני הסברים, וכשאוונס מתערב רולינס מעיף אותו מהזירה וסטאפני בתגובה אומרת לו שהוא מושעה, אך פולי מסרב לקבל זאת ובמקום השעייה הוא קובע שב-clash of champions זה יהיה אוונס נגד רולינס על האליפות האוניברסלית.

הפריע לחגיגות האליפות וקיבל את הקרב החוזר שלו. סת' רולינס (האתר הרשמי של WWE)
הפריע לחגיגות האליפות וקיבל את הקרב החוזר שלו. סת' רולינס (האתר הרשמי של WWE)

ביילי מנצחת את שארלוט
שארלוט פגשה את ביילי במטרה להוכיח לו שבראו הדברים הולכים להתנהל אחרת. דיינה ניסתה להפריע ולעזור לשארלוט, אך ביילי דחפה את שארלוט על דיינה ואז ביצעה את ביילי טו בלי וניצחה את הקרב.

ביילי מנצחת את שארלוט (האתר הרשמי של WWE)
ביילי מנצחת את שארלוט (האתר הרשמי של WWE)

בו דאלאס ניצח מתאבק מקומי

סת רולינס מנצח את כריס ג'ריקו
לאחר שנקבע הקרב ל-PPV הבא הגיע קווין אונס להתלונן בפני פולי וסטאפני ולאחר שסטאפני אמרה שהיא תומכת בפולי הגיע החבר של אוונס, ג'ריקו ואמר לפולי שהוא טיפש ושזו החלטה לא הוגנת. בעקבות המילים שלהם זכו השיניים לקרב ג'ריקו מול רולינס ואוונס מול סמי זיין. והקרב נפתח כשרואים את אוונס צופה בו מאחורי הקלעים ג'ריקו עשה הכול כדי לנצח, אך לאחר שרולינס ברח מוולס אוף ג'ריקו הוא עשה פדיגרי לג'ריקו וניצח.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שיימס מנצח את סאזרו ועולה ל3-0 בסדרה
לאחר שהפסיד בשבוע שעבר וכשהוא כבר בפיגור של 2-0 ניסה סאזרו לנצח ולחזור לסדרה, אך שיימס המשיך בשלו ולאחר שעשה כל תרגיל אפשרי על הגב הפצוע של סאזרו הוא סיים עם ברוק קיק ניצח ועלה ל-3-0 בסדרה.

שיינינג סטאר מנצחים את אנזו וביג קאס
לאחר שהפסיד בקרב על האליפות האוניברסלית חזר ביג קאס לשתף פעולה עם חברו אנזו אמורה במה שאמור היה להיות קרב קל. אנזו וקאס היו יותר טובים, ובדיוק לפני שאנזו קופץ על אפיקו ומסיים את הקרב פרימו מתערב, ואנזו קופץ עליו. בזמן שאנזו קם אפיקו עושה ספין רול וגונב את הניצחון מהידיים של אנזו וקאס.

ניאה ג'קס מנצחת יריבה מקומית

גאלוס ואנדרסון עמדו בזירה והציגו לקהל את האולד דיי. לפתע יצאו שלושה זקנים מחופשים לניו דיי ובמוזיקה איטית ועם הליכון עלו לבמה. גאלוס ואנדרסון שאלו אותם מה קרה להם, והם הסבירו שהם מהעתיד ושכל הרוח שלהם יצאה אחרי שהם הפסידו להם ב-clash of champions (מה שאומר שקרב על אליפות הזוגות נקבע ל-PPV הזה). מיד לאחר מכן יוצאים הניו דיי האמיתיים וכשהם עולים לזירה גאלוס ואנדרסון בורחים, ואז כשהניו דיי רוקדים האולד דיי מנסים להרביץ להם אך חוטפים מכות ועפים מהזירה.

דארן יאנג מנצח את ג'ינדר מאהל
הקטע המוזר עם להפוך את דראן יאנג למעולה ממשיך,  לאחר שניצח בשבוע שעבר את אוניל, פגש השבוע יאנג את מאהל כשאוניל נמצא בעמדת השידור, אוניל ניסה להתערב אך יאנג ניצח את הקרב והקרב האמיתי התנהל בחוץ כשיאנג קפץ על אוניל והרביץ לו עד שהשופטים הפרידו.

ברון סטרומן מנצח את סין קארה
לאחר שהביס אין ספור יריבים מקומיים קיבל סטרומן יריב אמיתי בדמותו של סין קארה. הקרב היה בשליטה מוחלטת של סטרומן, שמחץ את קארה והביס גם אותו. עוד אחד שניסה אך לא הצליח לנצח את המפלצת, מי הבא בתור?

סאשה באנקס הגיעה לזירה לאחר שהודיעה בטוויטר שהיא תופיע היום עם חדשות רעות, היא החלה לדבר על מהפכת הנשים ועל כמה שהיא נלחמה בילדותה כדי לקנות כרטיס ל-WWE, היא התחילה לדבר על סאמרסלאם, ואמרה ששארלוט דחקה אותה מעבר לגבול שלה וניצחה בהוגנות ובדיוק כשהיא באה לבשר את החדשות הרעות מהרופאים הופיעה דיינה ואמרה, ששארלוט היא האלופה היחידה ושהיא הולכת לשבור את הגוף השבור של סאשה בשביל להוכיח את זה. דיינה עלתה לזירה וזכתה לקבל באנקרופט באנקס לקחה את המיקרופון ואמרה שהחדשות הרעות הן בשביל שארלוט ושב-clash of champions היא מגיעה לקחת את האליפות בחזרה.

תנחשו מי חוזרת? (האתר הרשמי של WWE)
תנחשו מי חוזרת? (האתר הרשמי של WWE)

קווין אוונס מנצח את סמי זיין
אחרי שמייק פולי קבע את הקרב הגיע זיין לראיון מאחורי הקלעים אלא שאז אוונס הגיע ודיבר על זה שהוא ניצח את זיין במירוץ ביניהם; זיין לא נשאר חייב ואמר שהמירוץ ביניהם בחיים לא יגמר ושהוא יזכה באליפות האוניברסלית ובלי עזרה של אף אחד. הקרב ביניהם סיפק את הציפיות אוונס וזיין נלחמו כמו תמיד עד הנשימה האחרונה, אלא דווקא בסוף  בשעה שזיין היה קרוב לניצחון הוא נחת לא טוב על הרגל ולמרות שניסה להמשיך להילחם ספג פאוור בום והפסיד. בסיום הקרב הופיע רומן ריינס ועוד לפני שדיבר יצא ג'ריקו החוצה כדי להגן על אוונס, אלא שאז מייק פולי יצא, והכריז שהוא מבין את ריינס ושבוע הבא אם ריינס ינצח את אוונס הקרב ב-clash of champions יהיה קרב משולש בין רומן ריינס לקווין אוונס לסת רולינס.

ה-בחור נכנס וקיבל את ההזדמנות שלו (האתר הרשמי של WWE)
ה-בחור נכנס וקיבל את ההזדמנות שלו (האתר הרשמי של WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort