עם קצת רצון וקצת יכולת

נבחרת ישראל פתחה אמש את הקמפיין שלה במוקדמות מונדיאל 2018 עם הפסד 3:1 לנבחרת האיטלקיתכאשר התוצאה לא ממש מפתיעה איש. אתפנה רגע ברשותכם לגילוי נאות, החל מיורו 2000 אני אוהד איטליה והמשחק אמש היה סוג של דרבי עבורי לכן כל הדיבורים מסביב על כך שנבחרת ישראל תובס העלו בי גיחוך קל. הרי ידוע שהסקוודרה אזורה, דומיננטית ככל שתהיה, מעולם לא מביסה את יריבותיה גם אם הן קבוצות מהדרג השישי באירופה דוגמת מלטה ואזרבייג'אן. לא שאני אומר שהנבחרת שיחקה אמש כמו קבוצה נחותה, אבל התוצאה הזו לא ממש יכולה להעיד על משחק הירואי של הבחורים של אלישע לוי.

גרציאנו פלה מעלה את איטליה ל1:0 (yahoo sport)
גרציאנו פלה מעלה את איטליה ל1:0 (yahoo sport)

מבלי לפגוע בנבחרת ישראל היו רגעים אחרי היתרון הכפול שפשוט היה נראה כאילו האיטלקים יעבירו את הדקות הנותרות בניוטרל, אבל דווקא אז מי שהעיר אותם היה טל בן חיים שבשער פשוט נפלא נתן לנו קמצוץ של תקווה שאפשר להפתיע.

טל בן חיים אחרי השער המצמק (דיילי מייל)
טל בן חיים אחרי השער המצמק (דיילי מייל)

ג'יורג'יו קייליני (שגם איבד את הכדור שהוביל לשער של הנבחרת) המשיך בערב העגום שלו ב"סמי עופר" עם הכשלה די טיפשית, שגרמה לשופט הרוסי המצוין לשלוף לו כרטיס צהוב שני ולתת לנו זריקת עידוד נוספת. החל מההרחקה התחיל קרב שחמט בין אלישע לוי לג'יאמפיירו ונטורה, ובקרב הזה המאמן הישראלי צבר יתרון מוקדם, שכן 2 החילופים הרצויים שלו (קהת ואצילי) הכניסו המון התלהבות רק חבל שזה קרה על חשבון טל בן חיים, המצטיין במגרש בשורות ישראל עד לרגע חילופו, ולא על חשבון תומר חמד או אפילו הקפטן זהבי שבקושי הורגשו במשחק. לגבי שני הקשרים שנכנסו יש בהחלט לקחת אותם בחשבון להרכב הפותח כי מהרגע שהם היו על המגרש הנבחרת נראתה יותר תוססת, ולהרחקתו של קייליני אין יותר מדי השפעה על הנתון הזה. לצערו של אלישע מה שבסופו של דבר קובע בכל תחרות  הוא רגע הסיום, ושם השועל האיטלקי נתן למקבילו המקומי מט מהדהד עם הכנסתו של צ'ירו אימובילה. כמה שהספידו את החלוץ הזה ככה הוא ענה לכולם בדקות המעטות שהיה על כר הדשא בחיפה, כשניצל עליות תכופות של נבחרתנו במטרה להשוות כדי להתגבר על ההגנה הדי עייפה שלנו ולנעוץ את המסמר השלישי.

נעץ את המסמר האחרון, אימובילה (football daily)
נעץ את המסמר האחרון, אימובילה (football daily)

 

בצד הישראלי אפשר לציין לטובה את בן ביטון (למרות ההכשלה על בונאוונטורה ברחבה) שאמנם לא נתן משחק מטורף, אבל הראה המון נחישות וציפיות לעתיד טוב בעמדת המגן הימני;  כאשר יצבור עוד קצת ניסיון בינלאומי. אם זהו קמפיין של בנייה אז ללא ספק בן ביטון הוא שם שכדאי מאוד להתמקד בו. חברו לשעבר בהפועל ב"ש שיצא לא מזמן לחו"ל, אופיר דוידזאדה, היה לא רע גם הוא ואילץ את המאמן האיטלקי לשנות סגנון כאשר הוא הוציא את קנדרבה ההתקפי יותר לטובת פלורנצי באגף ימין כדי לסגור את העליות המסוכנות של מגנה החדש של גנט. בירם כיאל הגיע עם המון התלהבות למשחק הזה ונראה כאילו מוצא את עצמו מחדש בנבחרת. קשרה של ברייטון השקיע המון מאמץ התקפית והגנתית, וסחט מחמאות בסיום ממרקו וראטי שנאלץ לא פעם להשתמש בשיטות פחות "כשרות" כדי להפריע לקשר הישראלי. וראטי עצמו לטעמי היה המצטיין במגרש למרות שלא ממש סיפק משחק יוצא מן הכלל אבל בסופו של דבר עשה את עבודה השקטה בכל צידי המגרש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ג'יאנלואיג'י בופון הראה כמה השחקן הזה חי כדורגל כאשר במשך 90 דקות לא משנה באיזה מצב ומה הייתה התוצאה, גער, כיוון, הזהיר, הדריך ודרבן את חבריו במגרש. הקפטן האיטלקי הראה גם איזה אדם ענק הוא, ראשית על הדשא כאשר טל בן חיים שלח אותו למפגש עם הקורה, מקרה שאצל שוערים אחרים היה מסתיים בתגובה הרבה יותר זועמת, וסיים את העניין בלחיצת יד וצ'אפחה ידידותית לראשו של החלוץ בסגנון "יודע שלא מכוון אבל תיזהר פעם הבאה". שנית בסיום המשחק, סחוט אחרי 90 דקות לא קלות+מסע"ת ארוכה כקפטן הנבחרת, ג'יג'י עבר אחד אחד בין כל אנשי התקשורת, עצר, דיבר, הקשיב לכל השאלות ולא ניסה לזרז את אנשי התקשורת ובסיום אף הקדיש מספר דקות לצילום עם אוהדים שחיכו ליד האוטובוס, בזמן שיתר שחקני הנבחרת האיטלקית כבר היו שקועים עמוק בתוך מה שמתנגן להם באוזניות באוטובוס.

לפני המשחק:

יצאתי לראות לפני המשחק את התחושות בקרב האוהדים לגבי מה שיקרה במגרש ובדרך נתקלתי בשני נזירים איטלקיים תושבי חיפה, כן אפילו הם לא יוותרו על צפייה בלייב בנבחרת הלאומית.

גם הנזירים הגיעו לצפות במשחק
גם הנזירים הגיעו לצפות במשחק

 

דוידה וניקול, זוג עולים חדשים מאיטליה (5 שנים בארץ), אמרו שישמחו לכל תוצאה וכדי שאף אחד לא ייפגע אז עדיף תיקו רב שערים. במידה וצריך לבחור מנצחת דוידה נשאר עם המולדת בזמן שניקול קיוותה לניצחון ישראלי.

איתי הגיע עם חולצה של אינטר למשחק אבל שלא תטעו לרגע, עם כל הכבוד לנראזורי, הוא קיווה לניצחון ישראלי. 1:0 איטלקי משער של שחקן אינטר כלשהו לא ממש היה מנחם אותו.

ניקולה והגר, הגיעו לעודד את האיטלקים וביקשו דבר אחד: "לא נעים מישראל, שירחמו עליהם, 3:0 זה מספיק"

ריאד ואמיל באו גם לעודד את ה"סקוואדרה אזורה". גם הם קיוו למשחק שלא יבייש את הנבחרת הישראלית "2:0 זאת תוצאה שתעשה כבוד לכולם, עדיף ככה" אומר ריאד.

שוקרי (גר 20 שנה באיטליה ומחזיק בית מלון ומסעדה בעיר פאדובה) : "באתי לעודד את איטליה אבל אני מקווה שחוץ מהמשחקים מול האיטלקים ישראל תנצח את המשחקים שלה וגם תצליח בקמפיין הזה, לגבי הערב. ניצחון ב2 שערים לאיטליה"

אנדרה (איטלקי שנשוי לישראלית) ובנו אלסיו הגיעו למשחק עם רגשות מעורבים. "אנחנו מקווים שאיטליה תנצח ואחרי זה ישראל יכולה לנצח את כל המשחקים שלה חוץ ממשחק החוץ מולנו. אני חושב שיהיה 2:0 או 3:1 (הערת מערכת: סחטיין על הדיוק בתוצאה!)

גדי וילצ'רסקי היה סמוך לאצטדיון כדי להתרים לעמותת "פתחון לב" אבל מצא דקה לדבר איתנו כמו שרק גדי יודע

 

גם טל מוסרי הגיע עם בנו כדי לראות כדורגל טוב 

 

תגובות בסיום המשחק:

מרקו וראטי: "היה משחק קשה מאוד, אנחנו סבלנו כי נשארנו ב10 שחקנים מהדקה העשירית של המחצית השניה, אבל הכי חשוב שניצחנו ואנחנו שמחים על כך"

-מה אתה חושב על הנבחרת הישראלית?

"זו נבחרת מצוינת, אבל זה משהו שידענו כבר, ראינו משחקים שלכם בתדרוכים. אנחנו התכוננו טוב למשחק ואנחנו שמחים על 3 הנקודות"

בירם כיאל:

רועי קהת: 

אלסנדרו פלורנצי:

"ב-11 מול 11 אני חושב ששיחקנו לא רע. יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד אבל זוהי רק ההתחלה ועם הזמן השינוי החיובי יגיע, הרחקתו של ג'יורג'יו השפיעה מאוד, אבל עמדנו בקרב כמו אריות. אני חושב שלמרות שהיו גם לכם מצבים התוצאה מוצדקת ושער שוויון היה עושה איתנו עוול שכן גם אנחנו הגענו למצבים שלנו וניצלנו אותם"

ערן זהבי:

 

נבחרת ישראל תצא בחודש הבא למשחק חוץ מול מקדוניה ולאחר מכן תארח את נבחרת ליכטנשטיין.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort