פותחים קמפיין:מוקדמות אליפות העולם 2018 ישראל – איטליה, 21:45 "סמי עופר"

הערב יוצא לדרך קמפיין מונדיאל 2018 ואת המפגש הראשון תרשום נבחרת ישראל מול נבחרת איטליה, אז נכון שהסטטיסטיקות לא עושות חסד עבור הישראלים, אבל בכדורגל כבר לא פעם ולא פעמיים נוכחנו לדעת שהכל אפשרי.

אמש הגיעו האיטלקים אל ישראל, היישר לסמי עופר. למראית עין העניין הסתמן כזלזול היות ואלו לא ישלימו אף אימון בארץ לקראת המשחק. אך לא ניתן להתעלם מהעבודה שהם עלו על טיסה לישראל ישר לאחר שהשלימו אימון מסכם באיטליה באצטדיון סאן ניקולה.

כשנשאלו האיטלקים לגבי המשחק ענו שידוע ש"הנשק" העיקרי של הנבחרת הוא ערן זהבי, אבל מעבר לזה מה שיכול להיות נשק נוסף משמעותי, הוא אצטדיון מלא ב30 אלף אוהדים שיגיעו לעודד ולדחוף את הקבוצה הישראלית קדימה. לאחר משחק ההכנה של נבחרת איטליה נגד צרפת בו הפסידו 3-1 לצרפתים באצטדיון הבייתי, בראיון לקראת המשחק בישראל ונטורה אמר "התוצאות היו שליליות, אבל מה שקרה היה פחות שלילי מהתוצאה. החמאתי בפומבי ובפרטי לשחקנים, אבל היום זהו משחק שההופעה פחות משנה מהתוצאה". ונטורה הוסיף ואמר "אם נתייחס אל הסטטיסטיקות אז הכל אמור להיות יותר מדי פשוט ונחמד. אני לא מאמין כל כך בסטטיסטיקות, אבל כן מאמין ביכולות השחקנים והפוטנציאל שלהם. אני מצפה מהם להוכיח היום במשחק כדי שזה יעזור לנו לצבור ביטחון להמשך".

יידעו להיזהר ממנו? ערן זהבי (AP)
יידעו להיזהר ממנו? ערן זהבי (AP)

איטלקי נוסף עם רזומה עצום בנבחרת האיטלקית (משנת 1997) שהתראיין לקראת המשחק הוא ג'יג'י בופון. כשנשאל על המאמן ונטורה אמר "ונטורה הוא מאמן שהגיע למקום הנכון, בזמן הנכון. בעברו כל הזמן הטביע חותם והתוצאות שלו מדברות בעד עצמן". בנוסף נשאל על המגן לאונרדו בונוצ'י שחזר אל הנבחרת האיטלקית "אנחנו שמחים מאד בשבילו, הוא שחקן שנותן נוכחות במגרש. הוא הגיע כרגיל עם הרבה התלהבות ורצינות, ועם יכולת להצביע על מה שצריך להיעשות לקראת המשחק".

שמח על חזרתו של בונוצ'י ומאמין במאמן, בופון (BBC)
שמח על חזרתו של בונוצ'י ומאמין במאמן, בופון (BBC)

גם בצד הישראלי אלישע לוי אופטימי, עבורו גם תוצאת תיקו תהיה הצלחה במשחק מול קבוצה שעד כה, לא הפסידה ולו משחק אחד במשחקי פתיחה של מוקדמות מונדיאל. סטטיסטיקה נוספת שלא עושה חסד עם הישראלים היא שישראל מעולם לא ניצחה את נבחרת איטליה. הביתיים השלימו הלילה גם הם את ההכנות אל המשחק. בהרכב תורגלו רועי קהת ותומר חמד, גולסה מנגד שבימים האחרונים לא חש בטוב, נשאר מחוץ להרכב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ישראל שקיבלה בית לא קל בכלל תנסה לרשום ניצחונות כנגד הקבוצות הפחות קשות שבבית; אלבניה, ליכטנשטיין ומקדוניה ומול ספרד ואיטליה ינסו לעשות את מה שנכון לעכשיו מסתמן כבלתי אפשרי. בהיסטוריית הנבחרת הישראלית הניצחון הכי גדול שנרשם הוא במשחק נגד טיוואן בו רשמה ניצחון 9:0 וההפסד הכי גדול שנרשם עד כה היה לנבחרת גרמניה במשחק בו הנבחרת הישראלית הפסידה 7:1. גם הערב נקווה למשחק שייחתם כמשחק היסטורי – ניצחון ראשון כנגד נבחרת איטליה.

נבחרת ישראל:
שוערים: דודו גורש, אריאל הרוש, בוריס קליימן.
הגנה: בן ביטון, רמי גרשון, אופיר דוידאזדה, אלי דסה, איתן טיבי, שיר צדק.
קישור: דן איינבינדר, עומר אצילי, ניר ביטון, אייל גולסה, ערן זהבי, שרן ייני, בירם כיאל, פיראס מוגרבי, ביברס נאתכו, סייף קנט, רועי קהת.
התקפה: טל בן חיים, מואנס דבור, תומר חמד.
על הקווים: אלישע לוי. (מודגש: ההרכב הפותח)

נבחרת איטליה:
שוערים: ג'יג'י בופון, ג'יג'י דונארומה, פדריקו מרצ'טי.
הגנה: לוקה אנטולי, דוד אסטורי, אנדריאה בראצ'לי, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני, מתיה דה שיליו, אנג'לו אוגבונה, דניאל רוגאני.
קישור: פדריקו ברנרדסקי, ג'אקומו בונבנטורה, אנטוניו קאנדרבה, אלסנדרו פלורנצי, ריקרדו מונטוליבו, מרקו פארולו, מרקו וראטי.
התקפה: אנדראה בלוטי (יחסר), אדר, מאנולו צ'ביאדיני, צ'ירו אימובילה, לאונרדו פאבולטי, גרציאנו פלה.
על הקווים: ג'יאנפיירו ונטורה. (מודגש: הרכב משוער)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort