סיקור Smackdown 30.8.16

עוד קרב אליפות נוסף ל-PPV הקרוב, טורניר הזוגות להכתרת האלופים החדשים מתחיל לקבל צורה, הבלגן במחלקת הנשים נמשך, בריי וויאט נכנס לראשו של רנדי אורטון ודין אמברוז משדר עסקים כרגיל לקראת העימות עם AJ סטיילס. "בקלאש" במרחק שבוע וחצי, "סמקדאון" מתכוננים לאירוע האקסקלוסיבי הראשון.

הערב נפתח עם שיין מקמהון ודניאל בריאן שצופים בקטע מ-Talking Smack, תוכנית שמשודרת מידי שבוע בתום הפרק של "סמקדאון", בו המיז התעמת בשבוע שעבר עם בריאן אחרי שהג'נרל מנג'ר זילזל באלוף הביניבשתי וביקר את סגנון ההיאבקות שלו בזירה. שיין המליץ לבריאן להימנע מהתגרויות מסוג זה במתאבקי הרוסטר, ה-GM בתגובה חשב שזה אירוני כשזה נאמר ע"י מישהו שנמצא כרגע בסכסוך עם ברוק לסנר. יש לציין ש"טוקינג סמאק" היא תוכנית מאוד מרעננת שמוסיפה הרבה, בגלל הדרך בה היא מתנהלת: כל שבוע רנה יאנג ודניאל בריאן מארחים את כוכבי "סמקדאון" לראיונות שעושים רושם של כאלה שלא מתוסרטים כלל ואפשר לשמוע דברים מאוד מעניינים מהמתאבקים עצמם.

ההתפרצות של מיז ב-Talking Smack בשבוע שעבר (ערוץ היוטיוב של ה-WWE)

בכל אופן, מיז מגיע עצבני לאחר התקרית מלפני שבוע ומדבר על היחס שהוא מקבל מהקהל ועל הביקורת שסופג. דולף זיגלר מתפרץ לדבריו ואומר למיז שהסיבה לכך שדניאל בריאן והצופים לא מעריכים אותו היא שהוא לא בא במטרה להראות שהוא הטוב ביותר בכל רגע נתון, אלא פשוט רוצה להיות מפורסם. "השוויצר" נתן לאלוף הזדמנות להוכיח שהוא לא פחדן כשהזמין אותו להילחם בו, בלי שופטים וכשהתואר לא על הכף, אבל מיז העדיף לוותר ולעזוב. יותר מאוחר, בתוכנית של "טוקינג סמאק", דניאל בריאן קבע שמיז יגן על האליפות הביניבשתית שלו מול דולף זיגלר ב"בקלאש" שיערך ב-11 לספטמבר. נראה שזיגלר חוזר ל"מיד-קארד" אחרי שכבר נאבק על אליפות העולם, אך לפחות הוא ממשיך להיות מעורב ולהישאר במרכז העניינים.

dm
זיגלר מנסה לדרבן את האלוף הביניבשתי. ילחם שוב על התואר הפחות חשוב (האתר הרשמי של ה-WWE)


"הייפ ברוז" ניצחו את ה"וודוילנס"
אחרי ש"אמריקן אלפה" והאחים אוסו הבטיחו בשבוע שעבר את מקומם בחצי הגמר, הסיבוב הראשון בטורניר הזוגות נמשך. מהרגע שמוג'ו רולי נכנס לקרב, סיימון גוץ' ואיידן אינגליש איבדו סיכוי להוציא משהו מהמאבק הזה. זאק ומוג'ו מנצחים בהתמודדות עם "הייפ ריידר" על אינגליש ועולים לשלב הבא. זאק ריידר ומוג'ו רולי לא זכו להחזיק באליפות הזוגות של NXT בתקופתם שם והשניים מקווים שב"סמקדאון" הם יצליחו לעשות זאת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

AJ סטיילס ניצח את אפולו קרוז
"האיש החדש שמנהל את העניינים" מתרברב ומבטיח שהאיש שניצח את ג'ון סינה ב"סאמרסלם", יהיה גם האיש שינצח את דין אמברוז ב"בקלאש" ויזכה באליפות העולם של ה-WWE. מיד אח"כ מגיע אפולו קרוז, בו נתקל סטיילס לפני כן מאחורי הקלעים, ומקבל קרב מול AJ. קרוז שולט במרבית העימות מתחילתו, אולם טעות אחת קטנה עלתה לו ביוקר והוא מפסיד אחרי "פנומנל פורארם" של סטיילס. הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה: אפולו קרוז חסר כיוון כבר חודשים ארוכים ואולי כדאי לו לרדת חזרה ל-NXT, לעבוד על דמותו ולהשתפשף קצת.

aj
סטיילס מלא ביטחון אחרי הניצחון על סינה. בדרך לאליפות ראשונה ב-WWE? (האתר הרשמי של ה-WWE)

 

בריי וויאט המשיך בלוחמה הפסיכולוגית נגד רנדי אורטון כשדיבר על כך שנהנה ממה שקרה ל"צפע" בקרב מול ברוק לסנר ב"סאמרסלם", כי הוא עצמו ניזון מהפגומים. וויאט אמר שאם אורטון באמת שומע קולות בראשו, הוא מקווה עבורו שהם ממליצים לו לברוח מ"טורף העולמות". רנדי הגיע וציין שהוא לא חושש מבריי, וויאט הכריז על כוונותיו להביס אותו ב"בקלאש" ואורטון נענה בחיוב לאתגר. ה"אייפקס פרדטור" אמר שאין לו בעיה לפתור את הבעיה ביניהם באותו רגע, אך וויאט נעלם שוב בדיוק כמו בשבוע שעבר. בריי לא נותן לקהל אפילו טעימה קטנה ממה שמצפה לנו ב-PPV והמתח לקראת המפגש המרתק הזה נבנה שבוע אחר שבוע.

נטליה ואלקסה בליס ניצחו את נעומי ובקי לינץ'
קרב זוגות נערך בין ארבע מהמשתתפות במאבק אליפות הנשים המשושה שיתקיים בעוד שבוע וחצי, ניקי בלה הצטרפה לשדרנים במטרה לתצפת על יריבותיה בקרב על התואר החדש של "סמקדאון". במהלך ההתמודדות מגיעה קרמלה מבין האנשים בקהל ותוקפת את ניקי כהמשך למעשיה בשבוע שעבר. בקי לינץ' מוסחת ממה שמתרחש מחוץ לזירה, אלקסה בליס מצמידה אותה ומשיגה את הניצחון עבורה ועבור נטליה. השנאה הזאת של קרמלה כלפי ניקי בלה ממשיכה לגדול ולגרום לאלופת הדיוות לשעבר לחיים קשים. האם בשבוע הבא, ימים בודדים לפני "בקלאש", ניקי תקבל צ'אנס להתנקם בקרמלה ב-1 על 1 ולבוא ממוקדת לקרב האליפות המשושה?

הית' סלייטר וריינו ניצחו את ה"הדבנגרז"
מי שחשב שהציוות של סלייטר וריינו מוזר, חיכתה לו הפתעה. יריביהם בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות הסתברו להיות מוש וטראשר-צמד מה"אטיטיוד ארה" שנראה לאחרונה ב-WWE אי שם בשנת 2001. ה"הדבנגרז" הראו עליונות על סלייטר, אבל כשהוא הצליח להתחלף עם ריינו, ה"מן-ביסט" ניצח בקרב עם "גור" על טראשר והעלה אותם לשלב הבא. בזאת הושלמה תמונת חצאי הגמר: סלייטר וריינו יפגשו את ה"הייפ ברוז" והאחים אוסו יאבקו מול "אמריקן אלפה" כשהמנצחים יעפילו לגמר ב"בקלאש", בו יוכתרו אלופי הזוגות החדשים של "סמקדאון".

בארון קורבין ניצח את דין אמברוז כתוצאה מפסילה
אחרי שגבר על אפולו קרוז מוקדם יותר, מצטרף AJ סטיילס לעמדת השדרנים בכוונה לצפות מקרוב בדין אמברוז-יריבו ב"בקלאש". בשלב מסויים סטיילס קם מהשולחן ומתחיל לעודד את קורבין להמשיך לתקוף את אמברוז, "הזאב הבודד" מסתובב אליו וצועק שאף אחד לא אומר לו מה לעשות. אלוף העולם מנצל את ההזדמנות ודוחף את קורבין על AJ שמתרסק לרצפה. בהמשך סטיילס מתערב בקרב ותוקף את קורבין, ספק בטעות, ספק בכוונה, וגורם לאמברוז להיפסל. ה"לונטיק פרינג'" הספיק להחזיר לסטיילס על הפסילה יחד עם "דרטי דידס" על קורבין בסיום ההתמודדות וכש-AJ ניסה לבצע "פנומנל פורארם" על אמברוז, הוא נבלם בקלות ודין עזב בנונשלנטיות מוחלטת. ה"בילד-אפ" לקראת קרב האליפות בין אמברוז לסטיילס לא מלא באירועים מיוחדים עד עכשיו, אך האלוף מראה שה"פנומנלי" לא מרתיע אותו אפילו במעט וזה מבטיח לנו מאבק עיקש על התואר ב-11 לספטמבר.

cas
אמברוז משאיר אחריו שביל של קורבנות בסיום "סמקדאון", רמז ל"בקלאש"? (האתר הרשמי של ה-WWE)


רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית